سیمز 4
بازدید 368

دانلود سیمز 4 با اخرین اپدیت و پک ها و 20 قابلیت نهفته سیمز

سیمز 4

برای دانلود و خرید سیمزاپدیت ها و پک های جدید 2022 می توانید به ایدی @sonofmooon  در تلگرام پیام بدهید.
بازی سیمز در  سال ۲۰۰۰ شروع به انتشار کرد با عنوان سیمز 1 ، عنوانی که در بازی های یکنواخت آن دوران سبکی انقلابی بود. سازنده بازی هنگام ساخت این بازی ، مسخره می شد به خاطر این که سرمایه های الکترونیک ارتز را برای عنوانی دخترانه خرج می کرد ، اما طولی نکشید که این بازی انقلابی در سبک شبیه سازی زندگی ایجاد کرد و نه تنها دختر ها، بلکه تمام گیمر ها تجربه حداقل یکبار بازی کردن این عنوان شگفت انگیز را دارند.
اما سالها گذشتند و اکنون سیمز 4 در مقابل ما قرار دارد ، بازی که ، رشد کرده‌ است و با تعداد زیادی بسته های جدید و محتوای افزوده  فراوان ، به مدت 20سال به حیاط خود ادامه داده است، آن هم به عنوان بازی تاثیرگذار . کلید موفقیت این بازی، فرآیند خلق مجدد پایدار است که گیمر ها آن را تجربه کرده اند. به جای  آنکه هر سال گیم پلی همان همیشگی باشد ، تغیر می کند و این ویژگی که سیمز 4 همواره در حال ارایه آپدیت و نسخه های الحاقی هیجان انگیز است ، آن را به دوست همیشگی گیمر ها تبدیل کرده است ،  عنوانی که هرگز  از آن خسته نخواهید شد.
با توجه به نزدیک شدن به ولنتاین، شما می توانید با عشق خود به عاشقانه ترین کافه های مشهد بروید یا برای او کادو ولنتاین بخرید، عروسک های ولنتاین بخرید یا فیلم های مناسب ولنتاین را تماشا کنید.
همچنین ما عاشقانه ترین اهنگ های ولنتاین رو براتون تهییه کردیم که می تونید اون هارو دانلود کنید.

جدیدترین نسخه این عنوان ، سیمز 4 است، که  در  ابتدای سال 2014 منتشر شد. جالب است ، موضوع همان موضوع اولیه است ، شما یک کاراکتر دارید و نیاز های او را برطرف می کنید ، اما الکترونیک آرتز به گونه ای این کار را انجام می دهد که در هر نسخه جدید از سیمز شاهد تغیرات فراوانی هستیم که مارا به آن نسخه معتاد می کند . از زمان آغاز آن، این گروه بسته‌های الحاقی متعددی را منتشر کرده‌است که به گیمر ها اجازه می‌دهد با وجود اینکه بیش از ۵ سال از انتشار این بازی گذشته است ، بازی را ادامه دهند. بسته های الحاقی مانند Cats & Dogs و Get Famous  و … این امکان را به شما می دهد که دوباره به سیمز برگردید و برای ساعت ها مشغول این بازی هیجان انگیز شوید.
به قول یکی از گیمر های طرفدار سیمز ، این بازی برخلاف تمام بازی های دیگر که با گذشت زمان قدیمی می شوند، تجربه ای لذت بخش تر می شود زیرا کامل و کامل تر می شود و به دنیای واقعی و حتی دنیای متافیزیکی نزدیک تر می شود ، شاید بتوان گفت سیمز ، همان قالی کرمان است.کسانی که چندین بار سیمز را و مخصوصا سیمز 4 را بازی کرده‌اند، می‌دانند که بازی هیچ وقت یکسان نیست و تکراری نمی شود و با یک بار بازی کردن نمی توان تمام طرفیت های بازی را کشف کرد. بنابر اقدامات شما و محیط اطرف ، با هر بار بازی  موقعیت‌های مختلف در بازی  بوجود می آید ، که می تواند ، داستان متفاوتی ایجاد می‌کنند.
علاوه بر این، بسیاری از اسرار نهفته در این بازی وجود دارند که بعد از یک دفعه بازی کردن ، نمی‌توانید به دست یابید . این نسخه از بازی پر از ظرفیت های پنهان، نواحی، و موقعیت‌هایی است که باید چندین بار برای کشف همه آن‌ها بازی کرد. حتی گیمر های گوش شکسته سیمز ، هم به چندین تلاش نیاز دارد تا  این تجربه ها را بچشند . تنها راه تجربه کردن آن، ادامه بازی است.در اینجا 20 نکته وجود دارد که ، اکثر کسانی که سیمز 4 را بازی کرده اند ، نمی‌دانستند همچین چیز هایی در آن وجود دارد :

19- دره زیبای گمشده (Sylvan Glade ) :


 سیمز 4 همواره به خاطر ساختن مکان های شگفت انگیز پنهان میان شهر های سیمز شناخته شده‌است؛و از اون جایی که گرافیک این بازی واقعا بی نظیر می باشد ، زیبایی این مکان ها هرچه بیش تر می شود. Sylvan Glade یکی از  مناطق زیبای سیمز ۴ است،  به شرطی که بازیکنان بدانند چطور به این مکان اسرار امیز دسترسی داشته باشند، خب اما چطور می توانیم به این مکان زیبا و رویایی دسترسی داشته باشیم؟ تنها کافیست به سراغ اولین شهر موجود در سیمز 4 (Willow Creek) بروید ،سپس  ، درخت Sylvan را پیدا کنید. درخت Sylvan  کلید  کشف این دره زیباست زیبا است.
باید سه بار متوالی درخت را آبیاری کنید، پس از آن، یک گزینه بر روی گزینه های قبلی موجود در درخت آشکار می شود که می توانید این دره زیبا را از آن طریق باز کنید.. این منطقه (Sylvan Glade) نه تنها به خاطر زیبایی شناخته شده‌است، بلکه چیزهایی دارد که هیچ منطقه دیگری در سیمز 4 ندارد. گیمر ها می توانند به ماهی گیری پرداخته و  ماهی های بسیار نادر  این منطقه را صید کنند ، یا آن که از دیگر گیاهان ، میوه ها و سبزیجات استفاده کرده و بذر انخارا بردارند.

18- گیاه مرگ :


با وجود دور شدن از سیمز 3، گل مرگ در حال تکامل در نسخه جدید بازی است. در حالی که از دست دادن یک زندگی در سیمز ،  مطمئنا غم انگیز است، بازی در حال توسعه راه هایی برای طولانی شدن عمر خود و نیز بازسازی کسانی است که مرده اند.

این گل فقط توسط افرادی با سطح مهارت 5 باغبانی قابل دسترسی است. پس از پیوند چندین گیاه شامل گیلاس، انار، نیلوفرهای و snapdragons، گزینه ای برای ایجاد گلهای مرگ در نهایت وجود خواهد داشت. هنگامی که در قسمت کیف سیمزتون نگاه بیاندازید ، می توانید ،آن را بیابید و در صورت مصرف ا آن خواهید مرد . از آنجایی که مرگ بخاطر مصرف این  گل است، شما می توانید از دوباره زنده شوید و به بازی خود ادامه دهید.

17- بالاخره این امکان وجود  دارد که راهنمای بازی رو غیرفعال کنید :

از آنجا که اولین نسخه بازی در سال 2000 منتشر شد، نسخه های مختلف The Sims توسط طرفداران مورد استقبال قرار گرفته است. در حالی که این بازی تکامل یافته است، اما هنوز هم  راهنمای بازی همان نکات ابتدایی را مکررا به شما یاد اوری می کند. این به این معنی است که ، طرفداران این بازی را برای تقریبا بیست سال بازی کرده بودند. پس از آن زمان بازی، تماشای آموزش های قدیمی همانقدر خسته کننده شده است.  خوشبختانه، The Sims 4 در نهایت گزینه ای برای حذف آموزش های درون بازی، که قبلا نمی توانست آنها را حذف کند، داده شد. پس از ساخت خانه پنجم در بازی، شروع به بازی کردن بدون نیاز به بازنگری همه راهنماها بازی خواهید بود.

16- رمز rosebud بازگشته است :

در بازی قدیمی سیمز، معروف ترین کد تقلب، “rosebud” بود، که توانایی انتقال مقدار بی‌نهایت پول نقد را به حساب بازیکن امکان پذیر کرد. به جای آنکه گیمر ساعت ها بازی کند تا پول بدست بیاورد ، این کد می‌توانست  برای تسریع بازی استفاده شود. در حالی که این نوع کدها در نسخهه های مختلف سیمز وجود داشت ، اما اولین و پایه تمام انها  “rosebud”  بود .

در هر نسخه از سیمز 4 کد های جدیدی معرفی می شدند که یاد اوری انها برای گیمر ها سخت بود زیرا هر سری عوض می شدند . با این حال، سیمز 4 مجددا کد های تقلب قدیمی را مطرح کرد ، جایی که همه چی از ان شروع شد . طرفداران به جای استفاده از کدهایی مانند “Kaching” یا “Motherlode” می‌توانند به استفاده از “rosebud” بازگردند ، اگرچه بقیه رمز ها پول بیشتری را به شما می دهند ، اما همیشه یاداوری خاطرات گزشته و تکرار انها شیرین تر است.

15- سیاره آدم فضایی هارا کشف کنید :


 

در بسته الحاقی “Get To Work” شما می توانید از شهر خود فاصله بگیرید و از آن خارج شوید و به سیاره ای دور دست بروید ، سیاره آدم فضایی ها. پس از رسیدن به سطح 10 در مهارت Rocket Science و رسیدن به بالاترین مقام در شغل دانشمندی ،  دنیایی از امکانات برای شما باز می شود . پس از ارتقاء  راکت فضایی خود با یک ژنراتور “wormhole”  شما در نهایت یک ماموریت ویژه برای سفر به سیاره بیگانه “Sixam” دریافت می کنید. این سیاره  منزلگاه فلزات و مواد معدنی است که در زمین موجود نیستند، که می‌تواند منجر به کشف یک عنصر جدید شود و دانشمندان حتی به یک زمین‌بازی خاص نیز دعوت می‌شوند. فکر کنید که بعضی از بازیکنان فقط از این بازی برای شروع آتش‌سوزی در خانه‌ها استفاده می‌کنند!

 

14- خانه بیگانه را انتخاب کنید :

 

اگر برای شما  دیدن یک سیاره بیگانه به اندازه کافی هیجان انگیز نیست، این بازی ماجراهای بیگانه را به سطح دیگری  برده است. نه تنها می توانیدبه سیاره بیگانه ها بروید ، بلکه می توانید یک شخصیت اد م فضایی بسازید و در شهر زندگی کنید به عنوان یک بیگانه.
بیگانگان در Sixam توانایی انجام یکی از دو چیز را دارند: یا یک سیم مینمایند یا آنها را با یک یادداشت بیگانه در یک بطری به خانه میبرند. در حالی که هر دو نمونه برخی از کمترین احتمال رخ می دهد در بازی، آن را به بازیکنان دائما در حال بازدید از سیاره را نگه می دارد. احتمال داشتن یک همراه بیگانه مطمئنا چیزی نیست که به آرامی انجام شود. چند بازی دیگر این گزینه را ارائه می دهند؟.

13- ومپایر شوید :

یکی از جنبه‌های جذاب سیمز 4 ، توانایی تماشای یک سیم در طول زمان است. شبیه‌ساز زندگی این فرصت را می‌دهد تا شخصیت‌هایی را از گهواره تا گور و همه چیز را بین آن‌ها تماشا کنید و تجربه کنید . در حالی که تماشای یک پیشرفت زندگی پر از سرگرمی است، وقتی قادر به دستکاری آن باشید این ماجرا حتی هیجان‌انگیزتر می شود. سیمز 4 ، حتی فرصت آن را به  شما می دهد  که زندگی را به افراد بیگانه تبدیل کند.بخش ایجاد یک Sim برای شخصیت‌های جدید استفاده می‌شود، اما بسته های الحاقی اضافی این فرصت را می‌دهند تا سیم را به خون‌آشام‌ها تبدیل کنید .
با دندان‌های نیش، قدرت‌های مافوق طبیعی و یک تشنگی غیرقابل‌کنترل نسبت به خون، این بازی را دیوانه وارانه جلوه می‌دهد. این سیم نه تنها فرق دارد، بلکه این سیم یک نفرت کامل از نور خورشید خواهد داشت.

12- بریکینگ بد :

آیا می خواهید از سیمز 4 برای ایجاد شخصیت های معروف فیلم ها مختلف یا حتی شخصیت خودتان استفاده کنید؟

Electronic Arts قابلیت “Create a Sim” را تا نقطه ای که بتواند تمام ویژگی های صورت را دستکاری کند، افزایش داده است. طرفداران حتی تا آنجا که می توانستند برخی از مشاهیر بسیار معروف ایجاد کنند رفته اند. انواع لباس ، سبک‌های موی، و انواع بدن ، امکان سفارشی سازی عالی از شخصیت‌ها را فراهم می‌کنند. شخصیت‌هایی مانند هومر سیمپسون، تونی استارک و حتی  والتر وایت” نیز از جمله شخصیت‌های محبوب خلق شده‌اند. هواداران حتی آن‌ها را در اینجا به اشتراک می‌گذارند تا آثار خود را به طرفداران دیگر نشان دهند.  چنانچه سیمز 4 به پیشرفت خود ادامه می‌دهد، بنابراین امکان ایجاد آثار جدید برای طرفداران بوجود آمده‌است.

11- خونه های مجانی :


 

 خرید ملک در زندگی واقعی یکی از بزرگ‌ترین سرمایه‌گذاری های هر فرد  است که یک نفر می‌تواند انجام دهد. نه تنها گران‌قیمت است، بلکه یک خرید است که باید سال‌ها بعد با آن زندگی کرد. با این حال، سیمز 4 نگرانی‌هایی را در مورد این تصمیم با ارائه یک  کد تقلب برای خانه‌های  مجانی ، به دست آورده‌است.
با استفاده از کد تقلب ” املاک مجانب “، بازیکنان قادر به خرید هر خانه‌ای با قیمت بسیار ارزان هستند: حتی مجانی.آن خانه بزرگ که همیشه همه بازیکنان را به خود جلب کرده‌است؟ این یکی مجانی است. خانه محقر خانواده چهار نفر چطور است؟ هم چنین مجانی . همه خانه‌ها در هر بلوک چطور است؟ هر ویژگی موجود در این بازی رایگان خواهد بود، اما موجب میشود از سرگرمی و جذابیت بازی کاسته شود.

10- هبولا دریایی WINDENBURG را کشف کنید :

شاید حالب باشه براتون اگه بدونید که در دنیای سیمز 4 نیز افسانه ها وجود دارن ،در حالی که افسانه‌هایی مانند the Ness و پاگنده داستان‌های بلند بالایی برای گپ زدن در زندگی واقعی هستند، آن‌ها هم در دنیای Sim وجود دارند. اولین نسخه داستان سیمز 4 یک نگاه شبیه به نسی را که در پایین صفحه ظاهر می‌شد، معرفی کرد.
با این حال، هیچ توضیحی برای طرفدارانی که در این باره پرس و جو می‌کنند، ارائه نشده استو اما در سیمز 4 هیولای دریایی دوباره ظاهر شده‌است.او  در رودخانه Windenburg دیده شده‌است، اما هنوز هم نمی‌تواند با سیمز ها تعامل داشته باشد. در حالی که این یک بازی کوچک خوب برای پیدا کردن و ثبت یک هیولا خواهد بود، اما هنوز هم فقط می توان اورا  نگاه کرد و  هرگاه به رودخانه چشم بیاندازید اورا خواهید دید.

9- پرمیت را پیدا کنید :

سیمز 4 ، بخاطر قرار دادن کاراکتر های غیرقابل بازی و خاص درون بازی ،  به خوبی شناخته شده‌است . در حالی که بسیاری از سیمز و خانواده Sims که در این منطقه زندگی می‌کنند، می‌توانند در طول بازی بازی کنند، توسعه دهندگان همچنین شخصیت‌هایی را در نظر می‌گیرند که صرفا برای لذت پس‌زمینه هستند. با این حال، معرفی کردن  پیرزن منزوی (پرمیت) در فضای بیرونی تصادفی تنها یک عنصر عجیب بودپس از آنکه کارکتر شما دارای ، شخصیت “طبیعت دوست ” (Outdoor Enthusiast)باشد ، و آن‌ها به اعماق جنگل عمیق وارد می‌شوند، ممکن است در آن سوی جنگل ، پرمیت را ببینند. با سطح مهارت بالا، نجاری، ماهیگیری، و herbalism،  شما به تنهایی قادر به دفاع از خود در جنگل‌های عمیق هستید. بازیکنان می‌توانند خیلی از این Hermit را برای بقیه بازی یاد بگیرند، اما به نظر می‌رسد هدف او در آنجا سرد است. در حالی که سیمز 4 دیگر به سرعت مشغول به کار است، او می‌تواند آرامش خود را حفظ کند.

8- سیمز دست چپ درست کنید :

شخصی سازی سیمز ها و ساخت آنها و  آپشن های محتلف یکی از مهم ترین دلالیل مردم برای بازی کردن سیمز است . در حالی که بسیاری از بازی های دیگر به بازیکنان اجازه می دهد که اواتار مخصوص به خود  را به نمایش بگذارند، سیمز 4 همواره یک قدم بالاتر است، اما همیشه مشخصه های قابل تنظیم است که بازی قبل از آن مورد کاوش قرار نگرفته است. خوشبختانه، جدیدترین نسخه ها اجازه می دهد که بازیکنان حتی جزئیات ریز را نیز سفارشی کنند.

با استفاده از کد تقلب “traits.remove_traittrait_handedness_right”، بازیکنان در نهایت قادر به انتخاب دست غالب سیمز 4 خود هستند. بازیکنان می توانند به جای اینکه مجبور به کنترل یک سیم دست راست شوند، تغییر ایجاد کرده و منحصر به فرد را اضافه کنند. سیمز 4 ممکن است قادر به فرار از یک استخر بدون یک نردبان باشد، اما خوشبختانه آنها می دانند که چگونه از دست چپ خود در هنگام ریختن نوشیدنی استفاده کنند.

7- سیمز 4 دارای شغل های حرفه ای است :

برعکس دیگر شغل های سیمز 4 که در آنها کنترل سیمز خود را از دست می دهید ،. در بسته های الحاقی حدید چهار شغل : دکتر ، بازیگر ، دانشمند ، کارگاه جنایی به داستان بازی اضافه شده اند که می توان با انتخاب آنها واارد دنیای حرفه ای شغل مورد نظر بشوید .
در این مدل شغل های حرفه ای، شما به طور کامل کنترل سیمز 4 خود را در محل کار بر عهده دارید ، شما می توانید روابط دوستانه خود را با دیگر اعضای گروه تقویت کنید، گرسنه شوید، یا اینکه وظایف مرتبط با شغل خود  را انجام دهید.همه چی در دستان شماست ، و د ر نهایت این شمایید که انتخاب می کنید چه مسیری را ادامه دهید .شغل هایی که مسیر های بسیار جذابی را به داستان بازی افزوده اند  و آنرا  هیجان انگیز تر از پیش کرده  اند.

6- باشگاه خصوصی پولدارها :

همراه با دیگر سیمزها در یک محیط اجتماعی، بخشی از بازی شبیه‌سازی زندگی است. فرقی نمی‌کند که گیمرها در خانه خود مهمانی داشته باشند یا در مرکز شهر جلسه داشته باشند، همیشه کاری با افراد دیگر در شهر وجود دارد. به جای نگه داشتن بازی برای همه در شهر، توسعه اخیر باشگاه‌های انحصاری ایجاد کرده‌است.در بسته الحاقی  Get To  شوید، بازیکنان فرصت ایجاد باشگاه‌های انحصاری که تنها برای انواع خاصی از مردم در دسترس هستند را به شما دادند.
در حالی که این در ابتدا در سیمز ۳ معرفی شد، این جدیدترین گسترش امکان ایجاد نوع جدیدی از باشگاه‌های براساس وضعیت اقتصادی را فراهم می‌آورد. یک باشگاه ثروتمند برای سیمز 4 ثروتمند با بیش از ۳۰،۰۰۰ دلار در این بانک به اندازه این باشگاه‌ها منحصر به فرد است. احتمالا، این کلوب برای خوردن خاویار رزرو شده‌است چون منحصر به اعضای نخبه است.

5- FORGOTTEN GROTTO :

هر چقدر که دنیای The Sims گسترش می یابد،  مکان های زیبای بیشتری را می توانید مشاهده کنید، اما بعضی از مکان ها فقط برای کسانی که می دانند کجا هستند، در دسترس می باشد . برای مثال، “FORGOTTEN GROTTO” به آسانی برای همه کسانی که بازی می کنند در دسترس نیست. فقط سیمز هایی که  سطح 10 handiness را دارا هستند و به Oasis Springs  می روند ، می توانند به این مکان زیبای نگاه کنند.
این مکان در پشت یکی از درهای معدن زنگ زده پنهان شده  است، مسیری را طی می کند که در نهایت منجر به رفتن به این مکان زیبا خواهد شد. هنگامی که  انجا را پیدا کردید ، گیمر قادر به دست یابی بسیار راحت تری به آن است نسبت به  اولین بازدید خود . اما همیشه  این مگان پنهان است و شما باید انرا پیدا کنید.

4- تبدیل به یک مامور مخفی شوید :


یکی از لذت بخش ترین جنبه های سیمز 4 ، توانای بازی کردن متقاوت نسبت یه یقیه گیمر ها می باشد .
هر کدام از شما می توانید مسیر مورد علاقه خود را بیابید و مطمعن  باشید که هیچ کسی قبل شما آنرا انجام نداده است.
در حالی که تمام مسیرهای مختلف  شغل ها برای شخصیت ها بسیار هیجان آور است، سیمز 4 یکی از سرگرم کننده ترین شغل ها را معرفی کرد: مامور مخفی شوید.
در حالی که نسخه های  قبلی سیمز 4 ، فرصتی را برای دزدی کردن، برای شما فراهم می کرد ، در این نسخه شما می توانید مامور امنیتی مخفی شوید . بعد از آنکه در شغل پذیرفته شدید ، شما به عنوان یک کارمند ساده امنیتی  مشغول خواهید شد ، اما طولی نخواهد کشید که پیشرفت کنید و مقام مهم تری بدست بیاورید و کم کم تبدیل به یک مامور مخفی شوید.
در ادامه می توانید جاسوس دو طرفه شوید و از هر دوسمت اطلاعات را رد و بدل کنید ، یا انکه به نفع خود کار هایی را انجام دهید ، کارهایی که لزوما خوب نخواهد بود ، و هیچ کس وافعا نمی داند که شما مامور خوبی هستید؟ یا یک اطلاعات فروش  دو جانبه.

3- گیاه گاوی برگشته است :

بسیاری از طرفداران قدیمی سیمز گیاه گاوی را در سیمز 2 بیاد می اورند که اولین بار در سیمز ۲ ، به عنوان یک گیاه جهش‌یافته شناخته می‌شد، ، در حالی که نام بالینی آن the simnovorii است، بیشتر طرفداران آن را به عنوان گیاه گاوی عجیب” می‌شناسند که هرگز به طور کامل توضیح داده نشده است. خوشبختانه، این کار به ظاهر در نسخه‌های جدیدتر بازی ادامه می یابد، اما این کار فقط همه چیزر را عجیب تر کرده است.
پس از ماهیگیری برای در پارک Desert Bloom ، بازیکنان قادر خواهند بود که شکل عجیب این گیاه را تجربه کنند. در حالی که  حتی وجود همچنین گیاهی بسیار عجیب است ، اما اگر چندتا از انها را کنار هم بیابید ، ماجرا عجیب تر هم خواهد شد . اگر چندین گیاه نزدیک هم قرار داده شوند، با یکدیگر رقص عجیب و غریب گروهی را انجام می دهند.
سوالات جدی زیادی مطرح است و پرسیده می شود از توسعه دهندگان سیمز 4 ، که این همه ماجرای عجیب غریب در این بازی از کجا می اید؟

2- خانواده های خون آشام :


حضور vampire ها و  موجودات فرا انسانی دیگر ، به خوبی در سیمز 4 مورد استقبال قرار گرفته است. نه تنها گیمرها از زندگی درون رویا های خود نمی ترسند بلکه آن‌ها نیز باید از اسرار نهفته لذت ببرندبا این حال، یک مشکل اولیه وجود دارد: چگونه این خون‌آشام‌ها باید در نور خورشید بازی کنند؟ آن‌ها مثل ادوارد کالن نمی سوزند، اما به جای آن، آن‌ها به گرد و خاک تبدیل خواهند شد! خوشبختانه، این بازی در مورد چگونگی حفاظت از موجودات ماوراء الطبیعی فکر می‌کند.
مناطق مختلف مانند Forgotten Grotto و سیاره Sixam برای خون آشام ها برای گذراندن زندگی در طول روز ، امن هستند زیرا تماس مستقیم با نور خورشید نخواهند داشت . به جای اینکه این شخصیت ها در ترس زندگی کنند، می توانند به مکان های دور سفر کنند و از زندگی خود لذت ببرند.

1- سبک زندگی گیاهخوار :

به خاطر محبوبیت فزاینده رژیم غذایی گیاهی و گیاه خواری ، سیمز 4 ، این ویژگی‌های سبک زندگی رادرون شخصیت های خود  آورده است . در حالی که این ویژگی‌ها در نسخه‌های قبلی وجود داشتند، این یکی به طور کامل به عنوان سبک زندگی می باشد اگربه یک سیمز 4 گیاه خوار گوشت بدهید، فورا بیمار می‌شود. در حالی که این یک جنبه سرگرم‌کننده است، اما توانایی ” بحث در مورد گیاه‌خواری با هر  شخصیتی نیز یک ویژگی منحصر به فرد است.
 شخصیت ها  ،می توانند، در مورد سبک زندگی آن‌ها به مدت چند ساعت صحبت می‌کند، حتی ممکن است افراد غریبه به این خاطر علاقه خود را نسبت به شما از دست بدهند. خب ، بزارین مرور کنیم ؛ این بازی اگر یک شبیه ساز زندگی کامل  و یا حتی بیشتر از زندگی عادی ،نیست ، پس چیه؟
امیدوارم از تمامی قابلیت های بازی جذاب سیمز 4 استفاده کنید و کلی لذت ببرید از این بازی شگفت انگیز.
 بخوانید در پیویو :

https://pioio.com/mag/2022/01/28/the-best-digital-marketing-company-in-mashhad/ https://pioio.com/mag/2022/02/01/teaser-advertising/ https://pioio.com/mag/2022/01/27/what-is-it-metaverse/

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

ساعدی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. niloofar گفت:

    ممنون اطلاعات کامل و جالبی بود

    1. محمد ساعدی گفت:

      خواهش می کنم..میتونید برای استفاده از تمام رمز هایی که در سیمز 4 موجود هستش به پست من سر بزنید

      1. Arash گفت:

        slm sims 4 bara ps4 ramz dare?

  2. fatima گفت:

    سلام من سیمز خریداری کردم ولی اولین نخسه هست یعنی استخر اینا نداره هرچیم تو گوگل میگردم اپدیت استخر رو پیدا نمیکنم شما اپدیت هارو ندارین؟

    1. محمد ساعدی گفت:

      سلام به این ای دی پیام بده @sonofmooon

  3. نوید گفت:

    سلام. کسی میدونه شخصیتی که میسازیمو چجوری میتونیم سیو کنیم؟

    1. asal گفت:

      سلام باید اول اسم و اینچیزاشو انتخاب کنی بعد بالای ضفه سمت راست سیو میکنی

  4. Arta گفت:

    من میخوام عزرائیل بشم باید چیکار کنم ؟

    1. محمد ساعدی گفت:

      می تونید وقتی عزرائیل اومده بود تا جون کسی رو بگیر با رمز اونو به خانوادتون اضافه کنید و از اون به بعد عزرائیل هم جزئی از خانوادتونه و میتونید عزرائیل باشید.

  5. sky گفت:

    سلام میخوام این بازیو رو لب تاپ نصب کنم کدوم سایت رو پیشنهاد میدین برای دانلود و تو سیستم بعد نصب اختلال ایجاد نمیکنه ؟وچقدر جامیگیره توسیستم ؟

    1. محمد ساعدی گفت:

      سلام خدمت شما..فک میکنم لینک های دانلود این بازی به علت قوانین سانسور و حذف شده در اکثر سایت ها..شما می تونید از من لینک های کامل بازی با تمام اپدیت ها و پک هارو خریداری کنید و من لینک هارو در اختیارتون قرار بدم که تمام مراحل نصب بازی پشتیبانی دارد از طرف ما و تضمین شدس..اگر مایل بودید به ایدی تلگرام من پیام بدینhttps://t.me/sonofmooon..حدودا حجم دانلود 24گیگابایت و باید حدود 40 گیگابایت خالی باشه سیستم و مشکل خاصی ایجاد نمیکنه رو لپ تاپتون..

  6. مهدی گفت:

    آقا یه مشکلی هست کاراکترو میسازیم میریم و یک زمین میخریم فقط زمین خالیه توش خونه نیست چه کنم

  7. گلنوش گفت:

    سلام من میخوام از پک های بازی استفاده کنم اما نمیدونم چجوری

    1. محمد ساعدی گفت:

      همه پک هارو دارید؟؟نصب شده روی بازی؟

  8. محمد باقر گفت:

    سلام چجوری باید بخش حیوانات خانگی سیمز رو آپدیت کنم؟ تو بازی میگه باید پکشو بخری تا بیاد آما مثل اینکه آپدیت بوده

    1. محمد ساعدی گفت:

      سلام…میتونید پک و اپدیت مربوط به حیوانات خانگی رو از من خریداری کنید …به اکانت تلکرامم پیام بدید

  9. سحر گفت:

    سلام من سی دی بازیو از کجا باید تهیه کنم

    1. محمد ساعدی گفت:

      به بنده پیام بدید

  10. nia گفت:

    سلام ممنون از پستتون
    سوال داشتم . من هرکاری میکنم رمز استعدارو میزنم ( بزرگنمایی فاصله نقطه خط… همرو رعایت میکنم ‌‌) فقط رمز پوله کار میکنه.
    چجوری باید خوناشام بشم؟ اون منطقه‌هه ک اسمش ویلان بودو چجوری پیدا کنم؟ بعد چجوری ی فضایی درست کنم و بیارم تو شهر؟ ممنون : )

    1. محمد ساعدی گفت:

      پک ومپایر رو دارید؟

  11. بردیا گفت:

    با سلام
    کسی میدونه چطور میشه در sims4 دو نفره بازی کرد؟

    1. محمد ساعدی گفت:

      سلام
      نمیشه

  12. شقایق گفت:

    من وقتی ctrl+shift+cرو میگرم پولش بی نهایت میشه ولی هیچ کدوم از وسایل دیگه رنگی نمیشه همشون یه رنگه
    چیکار کنم ؟

    1. محمد ساعدی گفت:

      مشکل از بازیتونه

  13. پریا گفت:

    سلام من سیمز چهارو تازه نصب کردم و تو قسمتیم که داره اموزش میده من همه چیو راجب این بازی میدونم چجوری این قسمتو رد کنم؟

    1. محمد ساعدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      skip رو بزنین

  14. علي گفت:

    سلام دوستان من بازي sims3 را دارم يه مشكلي داره افرادهم روشون كه ميزنم كاري انجام بدن خيلي دير و با مكث انجام ميدن كلي ميگذره تا انجام بدن. مثلا ميزنم ميرم بخوابن كلي روبروي تخت وايميسه تا بره بخوابه ميدونيد علتش چيه؟

    1. محمد ساعدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      سیستمتون ضعیفه برای همین این مدلی میشه

  15. Adli گفت:

    سلام،چطور میتونم نسخه اخر بازی سیمز رو پیدا کنم؟

    1. محمد ساعدی گفت:

      ب ایدی تلگرامم پیام بدبد

  16. صدرا گفت:

    سلام خیلی ممنون از مطلب خوبت خیلی حال کردم
    میخواستم بدونم که
    چجوری به راحتی یه خونه خفن بسازم؟
    رمزش هست؟
    هر چی گشتم پیدا نکردم

    1. محمد ساعدی گفت:

      سلام
      خواهش می کنم
      رمز نداره ولی می تونید داخل الکترونیک ارتز گالری دنبال خونه های اماده بگردید و دانلود کنید

  17. Araam گفت:

    سلام من یکی از عضای خانواده سیمز مرد و الان دختر و زنش خیلیی ناراحتن… گزینه خوشحال بودن و کاراش یا خیلی چیزا که خوشحال بود داشت دیگه نداره چجوری دوباره خوشحالشون کنم؟؟؟ الان میخواست ازد اج کنه گزینشو برداشتن.

    1. محمد ساعدی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      میتونید این پست مربوط ب رمز های سیمز رو بخونین و رمز بزنین تا سیمزتون خوشحال شه
      https://pioio.com/mag/2019/07/30/%d8%b1%d9%85%d8%b2-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%b3%db%8c%d9%85%d8%b2-4/#comment-502

  18. Araam گفت:

    اینم بگم که کلی کار کردم خوسحال شن بردمشون چن بار ورزش گپ و گفت بابقیه بازم ناراحتن.

  19. Mahdi گفت:

    سلام پست خوبی بود میخواستم راهنماییم کنین تا داخل پی اس 4 بتونم مغازه بزنم هر چقد دنبال گزینه buy a retail store میگردم نیست و اینکه نمیدونم چجوری باید این کار رو انجام بدم ممنون میشم راهنماییم کنین و اگر راه بلدین بهم بگین

    1. محمد ساعدی گفت:

      سلام
      سپاس
      احتمالا از نسخه هکی سیمز4 برای پی اس فور استفاده می کنین، برای همین هیچ پکی ندارید و بازیتون اپدیت نیست، برای همین نمیتونید از این اپشن بازی ک مربوط به پک گت تو ورک هستش استفاده کنید

  20. پرنیان گفت:

    سلام یک کدی هستش که میتونیم توی یک خونه بیش از ۸ نفر داشته باشیم میدونید چطوری میتونم استفاده کنم و کجا پیدا کنم؟

    1. محمد ساعدی گفت:

      سلام نمیدونم همچین رمزی وجود داره یا نه

  21. ساناز گفت:

    سلام ، لطف میکنید در مورد درخت sylvan بیشتر توضیح بدید چه شکلی هست و دقیقا کجای اون شهر هست ؟!
    ممنون
    من اصلا نتونستم پیداش کنم !

    1. محمد ساعدی گفت:

      سلام خوبین؟
      توی اولین شهر موجود در سیمز ۴ (Willow Creek) بروید و در انتهای اون شهر یه درخت بزرگ هست..بقیه کارهایی که گفته شده رو انجام بدین

  22. Mahta گفت:

    اسم این نسخه چیه؟

    1. محمد ساعدی گفت:

      نسخه خاصی نیست..
      اخرین اپدیت سیمز 4 با تمام پک های منتشر شده هستش

  23. رها گفت:

    سلام ، این رمز اینارو باید کجا و چجوری بزنیم، خیلی وارد نیستم .

  24. ... گفت:

    سلام من سیمز ۴ رو روی ایکس باکسم دانلود کردم ولی پک هاش پولی هستن هیچ راهی نیست که پک هارو بدون پول دانلود کنم ؟

    1. محمد ساعدی گفت:

      سلام
      خیر روی کنسول نمیشه پک هارو به صورت مجانی داشته باشید و فقط میتونید از بیس بازی استفاده کنید.

  25. Shirin گفت:

    ببخشید من همون اول نصب مشکل دارم که هشدار میده فایل برای تجرا توی سیستمت نیست
    چجوری باید این فایل رو ایجاد کنم؟هشدارش اینه:
    Unable to execute file:
    D:/games/the sims 4/_redist/quicksfv.exe
    ممنون میشم راهنماییم کنین

    1. محمد ساعدی گفت:

      سلام
      از کجا دانلود کرده اید و چه نوع از بازی رو نصب کردید؟ فیت گرل یا کدکس و نکته بعدی اینکه به تلگرام بنده پیام بدید و ارور رو بفرستید تا کمکتون کنم
      https://t.me/sonofmooon

  26. هلیا گفت:

    چجوری پلاسما پک از تو کامپیوتر سفارش بدم

  27. فاطمه گفت:

    سلام ببخشید بنده چطور میتونم این نسخه رو دانلود و نصب کنم ، نسخه ای که دارم هیچ مود خاصی نداره معمولیه ؟

    1. محمد ساعدی گفت:

      سلام وقت بخیر می توانید به بنده پیام بدید تا جدیدترین نسخه بازی رو بخرید ازمون.
      https://t.me/sonofmooon

    2. محمد ساعدی گفت:

      سلام به بنده پیام بدید تا این نسخه رو در اختیارتون قرار بدم
      https://t.me/sonofmooon