بازیهای کامپیوتری
بازدید 146
1

آشنایی با جدیدترین بازی های کامپیوتری

امروزه بازیهای کامپیوتری طرفداران زیادی دارد به همین دلیل هر روز یک سری از جدیدترین بازی های کامپیوتری وارد بازار می شود که دارای کیفیت های متفاوتی هستند و تنها بازیهایی ماندگار می شوند که دارای کیفیت بالایی هستند. در این مقاله قصد داریم یک سری از جدیدترین بازیهای کامپیوتری با کیفیت بالا را به شما معرفی کنیم :

جدیدترین بازی های کامپیوتری :

  1. بازی Resident Evil 7 

یکی از جدیدترین بازیهای کامپیوتری ، بازی Resident Evil 7 از بازیهای کامپیوتری اکشن است.  به این صورت شروع می شود که یک سری از شیاطین را فرا می خوانید و سپس با اره برقی و پیچ گوشتی به جنگ آنها می روید . در این بازی که آمیخته با جنگ و هیجان است ترس واقعی را تجربه می کنید . در این بازی سعی شده است که از نوآوری زیاد استفاده شود و تا حد زیادی بسیار موفق بده اند و مانند خیلی از بازی های دیگر دچار تکرار شده است و مخاطبان آن هیچ وقت از بازی کردن آن خسته نشده اند . در این سری از بازی Resident Evil 7   سعی شده است که کم  و کاستی هایی که در سری 5 و 6 بوده است را برطرف کنند . یکی از تغییراتی که این بازی با سری های قبلی خود دارد تغییر زاویه دوربین می باشد .

  1. بازی برای افتخار 

یکی از جدیدترین بازیهای کامپیوتری ، بازی برای افتخار از اولین بازیهای کامپیوتری محبوب بوده که سبک مبارزه ای دارد . در این بازی سعی شده است از ویژگی های مدرن بودن و جذابیت استفاده شود . یکی از خصوصیات خوب این بازی این است که می توانید به صورت چند نفره و آنلاین این بازی را انجام دهید . بازی برای افتخار توسط استودیو حرفه ای یوبی سافت مونترال تولید و توسعه داده شده است . در این بازی  شما در فضای جنگ های قرون وسطی قرار می گیرد و با انتخاب یکی از سه شخصیت ها شوالیه ، وایکینگ و سامورایی می توانید نبردهای تن به تن را به صورت ویژه ای تجربه کنید .

  1. بازی عذاب وجدان 

بازی عذاب وجدان توسط استودیو اینرگزایل اینترتینمنت  که بازی های موفقی را ارائه داده است یکی از این بازیها بازی جذاب Wasteland 2 بوده است . این بازی قابلیت استفاده بر روی پی اس 4 ، پی اس و ایکس باکس وان را دارد

  1. تک تیرانداز نخبه 4

یکی از جدیدترین بازیهای کامپیوتری ، بازی تک تیر انداز از بازیهای کامپیوتری بسیار جذاب می باشد که در مورد یک تیراندازی سوم شخص می باشد . این بازی برای بازی برای پلتفرم های ایکس باکس وان ، پی سی و پلی استیشن چهار در سال 2017 عرضه شد . این بازی ادامه بازی تک تیرانداز نخبه سه می باشد که در مورد یک تیر انداز نخبه به نام کارل فیربرن می باشد و در قسمت های بازی حضور دارد و برای انجام یک ماموریت سری به ایتالیا می رود . در این بازی زمانی که تک تیر انداز از دشمن دور می باشد مسیر شلیک گلوله نشان داده می شود ، همچنین تک تیر انداز می تواند از سر نیزه ، مشت و . . . برای جنگیدن با دشمنان خود استفاده کند . یکی از ویژگی های این بازی نسبت به سری های قبلی آن بالا بردن ویژگی هوش مصنوعی دشمنان می باشد که بازی را تا حد زیادی سخت تر کرده است ، همچنین بازیکن این قابلیت را دارد که میزان سختی بازی را تنظیم کند .

5. بازی شب در جنگل

یکی از جدیدترین بازیهای کامپیوتری ، بازی شب در جنگل یک بازی ماجراجویانه جذاب می باشد . این بازی در سال 2017 تولید و عرضه شده است و با موفقیت نود و شش درصدی همراه بوده . روایت این بازی به این صورت است که شخصیت اول داستان  می بوروسکی از مدرسه دانشگاه خارج می شود و منزل خود باز می گردد اما بعد از چن دقیقه متوجه تغییرات زیادی در اطراف خود می شود و با کمی جستجو جنگلی را در نزدیکی خود پیدا می کند . در ادامه بازی شخصیت های اصلی و فرعی زیادی هستند که با آنها آشنا می شوید . از ویژگی های این بازی می توانید به گرافیک فانتزی ، خوش ساخت بودن ، موسیقی دلنشین متن ، کاراکترهای جذاب و دوست داشتنی  اشاره کرد . حداقل ویژگی که باید سیستم برای بازی شب در جنگل داشته باشد پردازنده 2.1 گیگاهرتز 5 هسته ای ، رم 4 گیگابایت ، کارت گرافیک 1 گیگابایت و هارد دیسک سه گیگابایت است .

  1. بازی The Surge 

بازی The Surge رکورد  RPG بازی های هاروارد را در سال 2016 شکسته است . در این بازی سعی شده است که آخر زمان را نشان دهد که در آن ارواح به جنگ زامبی ها می روند .

  1. بازی Hitman 2 

یکی از جدیدترین بازیهای کامپیوتری ، بازی Hitman 2 از سری بازی های آفلاین حرفه ای می باشد . در این بازی سعی شده است که سبک مخفی کاری به خوبی رعایت شود و همچنین می توانید برای کشتن هدف مورد نظر از چندین راه مختلف اقدام کنید . این بازی در نوامبر 2018 تولید شده است و برای پلتفرم های پلی استیشن 4 ، ایکس باکس وان و مایکروسافت ویندوز استفاده شود . برای این بازی رده سنی +18 مشخص شده است .

  1. بازی Battlefield V 

یکی از جدیدترین بازیهای کامپیوتری ، بازی Battlefield V  یک بازی اکشن آنلاین جذاب می باشد که توسط شرکت EA DICE  تولید و عرضه شده است . این بازی در بخش آفلاین به اندازه بخش آنلاین موفق عمل نکرده است . این بازی در سال 2018 عرضه شده است و تفاوت آن با نسخه قبلی آن سلاح های مرگبار و سخت تر شدن بازی می باشد ، همچنین می توان به افکت های جذاب صوتی و گرافیک بالای  آن اشاره کرد . پلتفرم های مناسب برای این بازی کامپیوتر ، پلی استیشن و ایکس باکس وان می باشد . برای این بازی رده سنی +18 مشخص شده است .

  1. بازی Grand Theft Auto V

یکی از جدیدترین بازیهای کامپیوتری ، بازی Battlefield V  یکی از بازی های محبوب ویدیویی توسط شرکت  Rockstar  تولید و عرضه شد . این بازی دارای رکورد سریعترین فروش محصولات سرگرمی می باشد . پلتفرم مناسب برای این بازی کامپیوتر ، پلی استیشن 4 و 3 ، ایکس باکس 360  و وان می باشد . برای این بازی رده سنی +18 مشخص شده است .

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عاطفه عباس زاده

عاطفه عباس زاده هستم ،فوق لیسانس هوش مصنوعی . در زمینه تولید محتوای متنی فعالیت دارم و هر روز تلاش میکنم که مطالب جدید را در حوزه کاری و مطالب مورد علاقه ام‌ یاد بگیرم .

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *