کالاف دیوتی وارزون
بازدید 318
0

کالاف دیوتی وارزون Call of Duty Warzone 2 ؛ هر آنچه که باید بدانید!

کالاف دیوتی وارزون 2 در راه است! کمپانی اکتیویژن با انتشار بمب خبری در فوریه امسال اعلام کرد که سری دوم از بازی کالاف دیوتی وارزون در دست ساخت است. البته اکتیویژن جزییات بیشتری، مثل نام دقیق سری جدید بازی، ارایه نکرده و به همین دلیل سری جدید به طور پیش فرض و طبق حدس طرفداران با نام وارزون 2 شناخته می شود. اکتیویژن جزییات دقیقتر بازی را به استریمرها، تولیدکنندگان محتوا و رسانه هایی که اخبار کالاف را پوشش می دهند، منتقل کرده است؛ تا الان فقط همینقدر مطمئن هستیم که بازی جدید در سبک بتل رویال (Battle Royal) است…

کالاف دیوتی وارزون 2

کالاف دیوتی وارزون 2 با سری قبلی وارزون چه تفاوتی دارد؟

همانطور که احتمالا مطلع هستید، نسخه مستقل و جدیدی از کالاف دیوتی قرار است امسال منتشر شود. این نسخه دنباله‌ای بر سری Modern warfare است که در سال 2019 منتشر شد و وارزون 2 بر اساس همین نسخه جدید، و به عنوان بخشی از آن در سبک بتل رویال ارایه می شود، بنابریان مکانیزم و تنظیمات مختص به بازی جدید را دارا خواهد بود. در این مرحله هنوز خیلی زود است که بخواهیم درباره جزئیات بازی جدید چیزی عنوان کنیم، اما بر اساس یک سری اظهارات از محتواسازانی مثل Jackfrags – که درباره بازی جدید با اکتیویژن تماس داشته است – باید منتظر عناصر جدیدی باشیم!

کالاف وارزون 2

اکتیویژن عنوان کرده که وارزون 2 یک تحول عظیم در بازی های سبک بتل رویال محسوب می شود. البته به طور واضح هم توضیح نداده که منظور از این تحول عظیم، دقیقا چیست؟ چیزی که استریمرها حدس می زنند، باید یک جور سیستم اسلحه سازی بسیار پیشرفته و ارتقا یافته در بازی باشد، یا شاید هم به روز رسانی اساسی در نوع اسلحه های بازی. بهرحال باید منتظر ماند و دید…

همینطور، با توجه به اینکه کالاف دیوتی وارزون 2 همراه با نسخه جدید کالاف منتشر می شود، انتظار میرود که دارای نقشه جدید، اسلحه‌ها، امتیازات و مکانیسم های منطبق با بازی جدید باشد. اکتیویژن اعلام کرده که نه تنها نسخه 2022، بلکه از این به بعد تمامی نسخه های کالاف دیوتی و وارزون از پایه همراه با یکدیگر و در یک پکیج ارائه خواهند شد.

کالاف دیوتی وارزون 2 کی منتشر می شود؟

اکتیویژن هنوز تاریخی برای انتشار کالاف دیوتی وارزون 2 ارایه نکرده. جیسون شرایر، خبرنگار بلومبرگ، معتقد است که وارزون 2 در سال 2023 منتشر خواهد شد. احتمالا در مارس 2023، و در سومین سالگرد ورود Modern Warfare. اما این حدس بر چه اساس است؟ از آنجا که نسخه جدید کالاف برای پاییز 2022 برنامه ریزی شده، توسعه دهندگان بازی چند ماهی فرصت خواهند داشت تا بازخورد حالت چندنفره بازی در نسخه جدید را مورد ارزیابی قرار دهند و اطمینان حاصل کنند که وارزون 2 در بهترین کیفیت منتشر شود. اگر از لحاظ تاریخچه‌ای هم بررسی کنیم، میبینیم که اکتیویژن معمولا دوست دارد چند ماهی بین انتشار نسخه اصلی کالاف دیوتی و نسخه وارزون فاصله بیندازد.

وارزون 2 را کدام استودیو قرار است بسازد؟

استودیو بازی سازی Infinity Ward که مسئول ساخت کالاف دیوتی 2022 است، در کنار آن وارزون 2 را هم میسازد که خبر خیلی خوبی برای گیمرهاست. این استودیو سابقه تجاری و انتقادی بسیار مثبتی در عرصه بازی سازی دارد. به علاوه، سایر تیم‌های زیرمجموعه اکتیویژن مثل Beenox، High Moon Studios و Raven هم به عنوان استودیو پشتیبانی و در نقش‌های فرعی کار خود را در ساخت بازی ادامه خواهند داد.

کالاف دیوتی وارزون 2

علی‌رغم اینکه یک فرنچایزی مثل پروژه وارزون 2 چقدر گسترده می‌تواند باشد، کمپانی اکتیویژن خبر انتشار آن را به طرزی غیر معمول و نسبتا ضعیف اعلام کرد. در حقیقت اکتیویژن صرفا به انتشار یک پست وبلاگی با چند خط توضیحات نسبتا مبهم اکتفا کرد و جزئیات بیشتر را فقط در اختیار محتواسازان و رسانه‌ها قرار داد. این اقدام عجیب احتمالا به دلیل وضعیت فعلی پروژه وارزون و جلوگیری از نشر هرگونه مطبوعات نامناسب احتمالی بوده است.

نسخه جدید وارزون کی منتشر می شود؟

به احتمال زیاد تاریخ انتشار نسخه جدید وارزون در نیمه اول سال 2023 خواهد بود.

وارزون توسط کدام استودیو ساخته می شود؟

استودیوی بازی سازی اینفینیتی وارد زیر نظر کمپانی اکتیویزن، وارزون را میسازد.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

Hobelahi

زیست شناس، نقاش و داستان سرا

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *