Black Panther: Wakanda Forever
بازدید 377
۲

پلنگ سیاه 2 واکاندا برای همیشه Black Panther : Wakanda Forever

پلنگ سیاه 2 واکاندا برای همیشه Black Panther: Wakanda Forever یک فیلم ابرقهرمانی آمریکایی است که بر اساس شخصیت پلنگ سیاه مارول کامیکس ساخته شده است. این فیلم که توسط استودیو مارول تولید شده و توسط استودیو والت دیزنی موشن پیکچرز توزیع شده است، قرار است دنباله ای بر پلنگ سیاه و سی امین فیلم در دنیای سینمایی مارول باشد.

تاریخ انتشار : November 11, 2022

کارگردان فیلم Black Panther : Wakanda Forever : رایان کوگلر

توزیع کننده : Walt Disney Studios Motion Pictures

نویسندگان : جو رابرت کولر رایان کوگلر

ستاره ها : مارتین فریمن لتیتیا رایت آنجلا باست

ژانرها : اکشن ماجراجویی درام علمی تخیلی هیجان انگیز

Black Panther : Wakanda Forever
پلنگ سیاه واکاندا برای همیشه Black Panther: Wakanda Forever
پلنگ سیاه واکاندا برای همیشه Black Panther: Wakanda Forever

MCU هنوز برای مرگ زودرس پلنگ سیاه خود عزادار است.

کارگردان فیلم Black Panther: Wakanda Forever، رایان کوگلر، به دلیل تلاش برای تبدیل شدن دنباله مورد انتظار به بهترین فیلم ممکن، حتی با وجود اینکه همه در صحنه فیلمبرداری چادویک بوزمن را از دست داده بودند، تمجید کرد. در طی یک مصاحبه اختصاصی برای Breeders Season 3 با کریستینا رادیش از Collider، فریمن در مورد تجربه بازگشت به فرانچایز بدون Boseman صحبت کرد و اینکه چگونه انتظار دارد شخصیت خود Everett Ross همچنان بخشی از Wakanda در دنیای سینمایی مارول باشد.

بازیگران Black Panther 2: چه کسی برای Black Panther Wakanda Forever برمی گردد؟

تایید شده است که دنباله به میراث چادویک بوزمن احترام می گذارد و نقش T’Challa را بازسازی نخواهد کرد. خوشبختانه همچنین، هیچ برنامه‌ای برای استفاده از «دوبل دیجیتال» در ادامه وجود ندارد.

ویکتوریا آلونسو، EVP استودیو مارول، گفت: “تنها یک چادویک وجود دارد و او با ما نیست.” “متاسفانه پادشاه ما در زندگی واقعی مرده است، نه فقط در داستان، و ما کمی وقت می گذاریم تا ببینیم چگونه به تاریخ باز می گردیم و برای ارج نهادن به این فصل از آنچه که برای ما بسیار غیرمنتظره رخ داده است، چه می کنیم. خیلی دردناک، خیلی وحشتناک، واقعا”

کوین فایگی افزود: “بسیاری از کمیک ها و آن فیلم اول دنیای واکاندا است. واکاندا مکانی برای کاوش بیشتر با شخصیت ها و خرده فرهنگ های مختلف است. این همیشه و در ابتدا تمرکز اصلی داستان بعدی بود. ما نیستیم. CG Chadwick خواهیم داشت و T’Challa را بازسازی نمی کنیم.”

لتیتیا رایت، لوپیتا نیونگو، وینستون دوک، دانای گوریرا، آنجلا باست و دنی ساپانی همگی به ترتیب در نقش‌های شوری، ناکیا، ام باکو، اوکویه، راموندا و ام کاتو در دنباله این فیلم بازی می‌کنند.

 Black Panther: Wakanda Forever
Black Panther: Wakanda Forever

در ماه مه 2022، رایت اشاره کرد که چگونه مطمئن شدند که کل دنباله ستاره فقید را با “متعهد کردن خود به داستانی که او شروع کرد، میراثی که با این فرنچایز آغاز کرد” مورد احترام قرار داد.

گفته می‌شود که دوک قرار است یک «نقش گسترده‌تر» در دنباله‌ای داشته باشد، اما این گزارش‌ها هنوز توسط مارول تأیید نشده است، در حالی که تنوچ هوئرتا، ​​ستاره Narcos: Mexico در حال مذاکره برای ایفای نقش یکی از شرورهای دنباله است.

مشخص نیست که آیا دانیل کالویا به عنوان W’Kabi بازخواهد گشت یا خیر، اما مارتین فریمن به عنوان مامور سیا، اورت راس، بازخواهد گشت. ساپانی اخیراً تجربه فیلمبرداری “فقط شگفت انگیز” را به نمایش گذاشت و امیدهای زیادی برای محصول نهایی ایجاد کرد.

Black Panther: Wakanda Forever
Black Panther: Wakanda Forever

بخشی از مصاحبه مارتین فریمن در مورد چاودیک بوزمن :

آخرین باری که با فریمن صحبت کردیم، این ستاره چندان مطمئن نبود که ادامه‌ی پلنگ سیاه بدون بوزمن ساخته شود. تراژدی مرگ نابهنگام بوزمن در 43 سالگی، پس از از دست دادن نبرد چهار ساله با سرطان روده بزرگ، خانواده، همکاران و طرفداران را به شدت تحت تاثیر قرار داد. این موضوع همچنین باعث شد که عاقبت به دنبال فیلم Black Panther 2018 – که بوزمن را به یکی از بزرگترین ستاره‌های دنیای سینمایی مارول تبدیل کرد – چه شکلی باشد، به خصوص با قول مارول مبنی بر اینکه نقش بوزمن هرگز بازسازی نخواهد شد.

همانطور که فریمن اکنون توضیح می‌دهد، داستان‌های بیشتری در واکاندا برای گفتن وجود دارد، حتی اگر پادشاه آن دیگر بخشی از آن نباشد، که ادامه‌ی آن را توجیه می‌کند. علاوه بر این، شخصیت‌های اصلی دیگر به زندگی در واکاندا ادامه می‌دهند، و دنباله آن تلاش می‌کند تا عدالت را توسط ملت خیالی آفریقایی که بوزمن در ساخت آن کمک کرده است، اجرا کند. با این وجود، بازگشت فریمن برای فیلمبرداری دنباله آن آسان نبود، زیرا همه سر صحنه خلاء بوزمن را احساس کردند. به قول فریمن:

“عجیب بود، از یک طرف، شما در حال ساختن فیلمی هستید که برای ساختن آن حضور دارید، و تعداد زیادی از مردم سر صحنه فیلمبرداری، به این تلاش برای ساختن فیلم پیوستند. اما شکی نیست که در قلب آن، اکنون یک شکاف کاملاً وجود دارد، و شما آن را احساس کردید. با احترام کامل به رایان کوگلر و هر کس دیگری که برای انجام درست این کار عرق می‌ریزد و خونریزی می‌کند، جالب بود. لذت بخش بود فکر می کنم خیلی سریع وارد و خارج شدم. اما من بازی اورت راس را دوست دارم. او یک شخصیت بسیار سرگرم کننده برای بازی است به خوبی داستان را دوست دارد وپسر خوبی است. اما عجیب بود البته عجیب بود که چادویک [بوزمن] آنجا نبود. هیچ راهی برای دور زدن آن وجود ندارد. فکر می‌کنم همه آن را بسیار عجیب و غمگین می‌دانند، اما در عین حال، چیزهای زندگی فقط به پایان نمی‌رسند. اینطور نیست که «خب، این اتفاق افتاده است، بنابراین همه ما باید کنار برویم و دیگر این کار را نکنیم.» اما عجیب بود. وقتی او از دستش رفت، فکر کردم، “خوب، خوب شاید یکی دیگر وجود نداشته باشد.” اما هنوز داستان های دیگری برای گفتن در آن دنیا و شخصیت های بزرگ دیگر وجود دارد. فکر می کنم و امیدوارم که فیلم خوبی ساخته باشیم. من خیلی به رایان کوگلر اعتماد دارم.»

مارتین فریمن در پلنگ سیاه دو
مارتین فریمن در پلنگ سیاه دو

هنگامی که فریمن برای اولین بار از نقشی که اورت راس مأمور سیا در فیلم Black Panther: Wakanda Forever بازی خواهد کرد مطلع شد، او اعتراف کرد که نمی‌دانست در مورد آن چه باید بکند. در آن زمان، فریمن احساس کرد نقشی که کوگلر برای ادامه به او داده بود عجیب بود و مطمئن نبود که چگونه به این کار نزدیک شود. با این حال، اکنون که فیلمبرداری فیلم Black Panther: Wakanda Forever به پایان رسیده است، فریمن همچنین این فرصت را داشت که موقعیت قبلی خود را مورد ارزیابی مجدد قرار دهد، زیرا تجربه مجموعه همه چیز را آشکارتر کرد. همانطور که فریمن می گوید:

“بله، اکنون می توانم آن را خیلی خیلی بیشتر تصور کنم. وقتی رایان داشت آن را پشت سر می گذاشت و با ضربات با من صحبت می کرد، من مدام جلوی او را می گرفتم که «چی گفتی؟» که خیلی خنده دار بود. بدیهی است که وقتی سر صحنه فیلمبرداری قرار می‌گیرید، احساس سه بعدی‌تر و واقعی‌تر می‌کنید، بله.»

 Black Panther: Wakanda Forever
Black Panther: Wakanda Forever

در طول مصاحبه، ما همچنین این فرصت را داشتیم که در مورد مشارکت فریمن با پروژه‌های آینده، مانند سریال اسپین‌آف بدون عنوانی که به دیزنی پلاس می‌آید، بپرسیم، که Danai Gurira را به عنوان جنگجو Okoye بازگرداند. همانطور که فریمن توضیح می دهد که او فقط برای حضور در سه فیلم MCU استخدام شد، اما تماس با او برای حضور در پروژه های جدید سرگرم کننده بوده است. برای او، این که بخشی از دنیای سینمایی باشد که بتواند هر از گاهی بدون اینکه کاملا متعهد باشد، دوباره از آن بازدید کند، طراوت بخش است. همانطور که فریمن می گوید:

من برای ساخت سه فیلم قرارداد بسته بودم، کاپیتان آمریکا و دو پلنگ سیاه. می دانستم که در یک کلاه و دو پلنگ سیاه خواهم بود. فراتر از آن، من در مورد هیچ برنامه تلویزیونی یا چیزی شبیه به آن نمی دانستم. شاید زمانی که من در سال 2014 با کوین فایگی گفتگو کردم، آنها وجود نداشتند. خیلی چیزها را می دانستم، اما چیزهای دیگری هم وجود دارد که همچنان کمی شگفت انگیز هستند و مانند یک امتیاز کوچک هستند. من آن احساس را دوست دارم. من دوست دارم غافلگیر شوم و با من تماس گرفته شود و آنها بروند، “می خواهی بیایی و این کار را انجام بدهی؟” این فقط سرگرم کننده است. این دنیای خوبی است که انگشت پا را در آن فرو کنی و توانا باشی

آزادی ورود و خروج را داشته باشم که برای من عالی است. من آن را دوست ندارم. من در آنجا چیز عجیبی نمی گویم. فکر می‌کنم مردم می‌دانند که من دوست دارم به آنجا بروم و ماجراجویی داشته باشم، و سپس برگردم، و سپس به آنجا بروم و این کار را انجام دهم. این برای من بسیار بسیار خوش شانس است که می توانم این کار را انجام دهم.”

پلنگ سیاه دو واکاندا برای همیشه
پلنگ سیاه دو واکاندا برای همیشه

جزئیات تولید فیلم پلنگ سیاه واکاندا برای همیشه 2 Black Panther: Wakanda Forever :

عاقبت مورد انتظار MCU در ژانویه 2022 تولید مجدد را آغاز کرد و به دلیل کووید یک هفته تاخیر داشت، اما انتظار می رود در فوریه به پایان برسد. وقفه بین نوامبر 2021 تا ژانویه 2022 به لتیشیا رایت فرصت داد تا پس از مصدومیت در صحنه بازی، بهبود یابد.

در ماه می 2021 تایید شد که دنباله آن Black Panther: Wakanda Forever نام خواهد داشت. پس از چند تاخیر در اکران اصلی آن در ماه مه 2022، دنباله آن قرار است در نوامبر 2022 به سینماها برود و به نظر می رسد همه چیز برای آن درست است.

دنباله اولین باری است که پس از مرگ غم انگیز چادویک بوزمن در آگوست 2020 به واکاندا بازمی گردیم، و همه درگیر در تولید هستند تا اطمینان حاصل کنند که این ستاره فقید ادای احترام می کند.

با ما در پیویو باشید با جدیدترین اخبار سینما جهان :

https://pioio.com/mag/2022/05/25/%d8%af%d9%86%db%8c%d8%a7%db%8c-%da%98%d9%88%d8%b1%d8%a7%d8%b3%db%8c%da%a9-3-%d9%82%d9%84%d9%85%d8%b1%d9%88-jurassic-world-3dominion/ https://pioio.com/mag/2022/05/23/%d9%81%db%8c%d9%84%d9%85-%d8%a7%d9%84%d9%88%db%8c%d8%b3-2022-elvis/ https://pioio.com/mag/2022/05/19/top-gun-maverick/

بخشی از صحبت های آنجلا باست (مادر تچالا) در مورد Black Panther : Wakanda Forever :

آنجلا باست که به عنوان مادر تچالا راموندا بازخواهد گشت، گفت: “همه در هفته اول فیلمبرداری، حضور چادویک و دلتنگی او را در آن تاج و تخت احساس کردند.”

“اما ما همه دور هم جمع شدیم و قبل از شروع به او ادای احترام کردیم، که فوق العاده بود… همه فقط کلمات زیبایی در مورد او می گویند و بیان می کنند که چقدر برایمان اهمیت دارد و چگونه او به ما اطلاع داده و به ما الهام می دهد.”

ما هنوز نمی دانیم که عاقبت چگونه با درگذشت نابهنگام بوزمن مقابله خواهد کرد (اگرچه او به صورت دیجیتالی بازسازی نخواهد شد)، اما همچنان که منتظر اکران فیلم در سال آینده هستیم، اخبار زیادی برای لذت بردن از پلنگ سیاه 2 واکاندا برای همیشه وجود دارد.

پلنگ سیاه واکاندا برای همیشه Black Panther: Wakanda Forever
پلنگ سیاه واکاندا برای همیشه Black Panther: Wakanda Forever

ویلن (شرور) در فیلم پلنگ سیاه 2 واکاندا برای همیشه Black Panther: Wakanda Forever کیست؟

در پلنگ سیاه واکاندا برای همیشه Black Panther: Wakanda Forever قرار است نقش شرور آبزی نامور را بازی کند.

از نظر قدرت، او معادل آکوامن دی سی است، اما در واقع دو سال قبل از قهرمان دی سی است.

پس از کجا بفهمیم که او بالاخره در دنباله سال آینده روی پرده بزرگ ظاهر خواهد شد؟ خب، اولین جزئیات رسمی داستان از طریق هفته نامه پروداکشن، که درگیری بین واکاندا و آتلانتیس را به تصویر می کشد، مشخص شده است.

 Black Panther: Wakanda Forever
Black Panther: Wakanda Forever

آیا مایکل بی جردن در نقش کیل مونجر بازخواهد گشت؟

با توجه به اینکه کیل مونگر در فیلم اول کشته شده است بعید است، اما اتفاقات عجیب تری رخ داده است.

جردن نقش خود را در فیلم What If… تکرار کرد؟ برای یک نسخه جهانی جایگزین از Killmonger. هنگامی که در ژانویه 2022 در مورد بازگشت احتمالی MCU از او پرسیده شد، او در مورد چشم انداز بازگشت متعجب ماند.

او گفت: «این یک شخصیت در دنیایی است که من خیلی دوستش دارم. “چه کسی می داند؟ همانطور که همه ما می دانیم، مارول برنامه ها و چیزهای خود را دارد و، می دانید، چگونه اوضاع از بین می رود.”.

آیا ظاهر ریری می تواند منجر به کراس اوور مرد عنکبوتی با ام جی زندایا و ند جیکوب باتالون در پایان No Way Home به MIT شود؟ در کمیک‌ها، این جایی است که ریری در کالج تحصیل می‌کند و گفته می‌شود که دنباله آن در MIT فیلم‌برداری شده است.

فالکون و آنتونی مکی از فیلم سرباز زمستانی در صحنه فیلمبرداری دیده شدند – با این حال، او تأیید کرده است که در فیلم حضور ندارد و صرفاً در حال بازدید از صحنه است. البته این می تواند یک ترفند استادانه برای اتحاد مجدد مردان عنکبوتی باشد. فقط زمان می تواند بگوید.

در پشت صحنه، رایان کوگلر برای نویسندگی و کارگردانی پلنگ سیاه 2 واکاندا برای همیشه Black Panther: Wakanda Forever باز می گردد و او بازیگران خلاق اصلی را برمی گرداند.

مایکل بی جوردن در پلنگ سیاه دو
مایکل بی جوردن در پلنگ سیاه دو

پلنگ سیاه 2 واکاندا برای همیشه Black Panther: Wakanda Forever چه زمانی منتشر می شود؟

پس از تاخیر در اکتبر 2021، Black Panther: Wakanda Forever اکنون در 11 نوامبر 2022 در سینماها اکران خواهد شد.

این یک حرکت چهار ماهه از جولای 2022 است و دنباله آن جای The Marvels را می گیرد که به 17 فوریه 2023 بازمی گردد. در حالی که هیچ چیز مشخص نیست، امیدواریم این آخرین تغییر برای فیلم باشد.

فیلمبرداری Black Panther : Wakanda Forever در ژوئن 2021 آغاز شد، اما همانطور که در بالا ذکر شد، بین نوامبر 2021 تا ژانویه 2022 یک وقفه وجود داشت. تولید در ژانویه 2022 از سر گرفته شد، اگرچه مدت کوتاهی پس از شروع مجدد یک تاخیر یک هفته دیگر وجود داشت.

با این حال، اکنون فیلمبرداری Black Panther : Wakanda Forever به پایان رسیده است که به این معنی است که ممکن است به تاریخ اکران آن در 11 نوامبر برسد.

خلاصه داستان پلنگ سیاه 2 واکاندا برای همیشه Black Panther: Wakanda Forever درباره چیست؟

اکنون که مطمئناً می دانیم که نقش T’Challa دوباره ساخته نخواهد شد، تمرکز دنباله باید تغییر کند و تنها چیزی که رسماً می دانیم این است که به کاوش در دنیای واکاندا و فراتر از آن ادامه خواهد داد.

چیز زیادی برای برداشت از اولین عکس وجود ندارد، به جز اینکه ما بسیار برای پلنگ سیاه 2 واکاندا برای همیشه هیجان زده هستیم.

اگرچه جزئیات دقیق داستان دنباله هنوز اعلام نشده است، به نظر می رسد که بازدید بعدی ما از واکاندا باعث می شود که در عین کاوش عمیق تر در “اسطوره شناسی” واکاندا، زمانی را با طیفی از شخصیت ها بگذرانیم.

در جزئیات آمده است: «واکاندا و آتلانتیس هر دو تمدن های پنهانی با فناوری پیشرفته و توانایی های نظامی افزایش یافته هستند که تصمیم گرفتند برای امنیت خود و به نوعی از ترس خود را از بقیه جهان جدا کنند».

پلنگ سیاه دو واکاندا برای همیشه
پلنگ سیاه دو واکاندا برای همیشه

کوین فایگی اشاره کرده بود که می‌خواهد بیشتر تاریخ واکاندان را در دنباله بررسی کند، بنابراین می‌توانیم انتظار داشته باشیم که برخی از فلاش‌بک‌های تاریخی را ببینیم تا بفهمیم چگونه واکاندا به مکانی تبدیل شد که در فیلم اول دیدیم.

او به اینترتینمنت ویکلی گفت: «در پایان فیلم پلنگ سیاه 2 واکاندا برای همیشه ، تی چالا دوباره گیاه را می گیرد و با پدرش روبرو می شود، جایی که او می گوید: «هی، مرد. در مارس 2019.

“آن لحظه است که همه اجداد پشت “چاکا” می آیند. ما به شوخی می رفتیم و می رفتیم، “می خواهم ببینم… داستان آنها چیست؟ آن داستان چیست؟ باشنگا، اولین پادشاه واکاندا کی بود؟ آن سومین پادشاه واکاندا کی بود؟ چپ، پشت تاچاکا؟ داستان آنها در واکاندا در سال 1938 چه بود؟ این خیلی خوب است.”

مارتین فریمن نیز نمی تواند جزئیات بیشتری ارائه دهد، اما او دیدگاه جالبی در مورد چگونگی تکامل فیلمنامه (به طور غم انگیز) دارد. او به Collider گفت: «درست قبل از مرگ چادویک، اگر حافظه من درست باشد، فیلمنامه وارد شده بود.

«آنها فیلمنامه پلنگ سیاه 2 واکاندا برای همیشه را داشتند و رویش کار می کردند، و سپس چادویک مرد، و [من] فوراً فکر کردم، اوه، باشه، می توانم دنیایی را ببینم که در آن پلنگ سیاه وجود ندارد، زیرا چگونه می توانی یک کار را انجام دهی. پلنگ سیاه بدون پلنگ سیاه؟

“بنابراین، من هنوز نمی دانم چه شکلی خواهد بود. و نه، بدیهی است که قبل از مرگ چاد، ایده انجام آن بدون او یک ایده احمقانه بود. دیوانه کننده بود. بسیار تکان دهنده بود. و هنوز خیلی خیلی عجیب است که او اینجا نیست.”

آیا فیلم پلنگ سیاه 2 واکاندا برای همیشه Black Panther: Wakanda Forever تریلر دارد؟

پلنگ سیاه 2 واکاندا برای همیشه Black Panther: Wakanda Forever

در حال حاضر، اگر نیاز به دیدن واکاندا دارید، می‌توانید اولین پلنگ سیاه را در دیزنی+ تماشا کنید – یا هر یک از فیلم‌های MCU زیادی را برای مقداری ابرقهرمانی در بازار مشاهده کنید.

Black Panther: Wakanda Forever برای اکران در 11 نوامبر 2022 تنظیم شده است. Black Panther برای تماشا در Disney+ در دسترس است.

نقش شرور در فیلم پلنگ سیاه دو کیست؟

در پلنگ سیاه واکاندا برای همیشه Black Panther: Wakanda Forever قرار است نقش شرور آبزی نامور را بازی کند. برای جزئیات بیشتر به این مقاله سر بزنید.

بازیگران این فیلم چه کسانی هستند؟

تمامی بازیگران قسمت قبل قرار است به این قسمت برگردند. برای اطلاعات بیشتر به مقاله سر بزنید.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

parnaz_hasannezhad

مسافر رویاها...

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. نسرین گفت:

    عالی

    1. parnaz_hasannezhad گفت:

      ممنون از شما