بازی زامبی
بازدید 220
1

آشنایی با بهترین بازی های زامبی

در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین بازی های زامبی آشنا کنیم. عملا صنعت سرگرمی از زامبی ها اشباع شده است و این موضوع شامل بازی های کامپیوتری نیز می شود. چیزی در باره ی این جسد های انیمیشنی هست که مخاطب را به خود جذب می کند. احساس انزوا و ترس در برابر این موجودات به پا خاسته ی گوشت خوار، تجربه ی بسیار جالبی را در این دسته از بازی ها برای بازیکن به وجود می آورد که مقاومت در برابر آن تقریبا غیر ممکن است. بازی زامبی با تنوع و تعداد بسیار بالا در طی این سال ها ساخته شده است اما ما در اینجا لیستی از بهترین و پرطرفدار ترین بازی زامبی های ساخته شده تاکنون را برای شما فراهم کرده ایم.

 

1. Dying Light 2 Stay Human

Dying Light 2 Stay Human

Dying Light 2 Stay Human

Dying Light 2 Stay Human یک بازی ویدئویی ترسناک و نقش آفرینی اکشن است که دارای دنیای باز با مضمون آخرالزمانی زامبی است. داستان آن 22 سال پس از Dying Light می گذرد و شخصیت جدیدی به نام آیدن کالدول که به مهارت های مختلف پارکور مجهز است، بازی می کند. بازیکنان می توانند اقداماتی مانند بالا رفتن از تاقچه ها، سر خوردن، پریدن از لبه ها و دویدن روی دیوار را برای حرکت سریع در شهر انجام دهند. از سلاح های مورد استفاده در این بازی می توان تیربار ، تفنگ های ساچمه های ، نیزه و … را نام برد. در این بازی زامبی ها هنگام قرار گرفتن در نور خورشید کند میشوند و در تاریکی شب سرعت میگیرند پس تمام تلاشتان را بکنید که در روز کارهایتان را انجام دهید. یکی از بازی های زامبی سال 2022 است که به تازگی در 4 فوریه منتشر شده است. شما می توانید بازی Dying Light 2 را در کامپیوتر ، PS4 ، PS5 ، Xbox One و Xbox Series X|S انجام دهید.

2 . Back 4 Blood

بازی های زامبی Back 4 Blood

بازی های زامبی Back 4 Blood

 در این بازی بازماندگان آخر الزمان به تیم های 4 نفره به نام پاک کننده ها تقسیم میشوند تا با زامبی ها و هیولا ها مبارزه کنند. هم تیمی ها توسط بازیکنان دیگر یا ربات AI هم کنترل میشوند البته بستگی به تنظیمات بازیکن ها دارد. یکی از ویژگی های جدید بازگشت 4 خون، کارت است. در ابتدای هر سطح بازیکنان باید با استفاده از کارت ها عرشه خود را که مواردی مانند اصلاح سلامت ، آسیب و استقامت بازیکن می شوند را بسازند. در طول بازی ربات های AI کارت هایی را علیه بازیکن ها استفاده میکنند تا مانع پیشرفتشان شوند. این بازی دارای شخصیت های قهرمان از پیش تعریف شده ای است که ویژگی ها و توانایی های از پیش تعیین شده دارند و بازیکنان می توانند ارتقاء و آیتم ها را با ارز درون بازی به نام مس خریداری کنند. این بازی برای کامپیوتر ، PS4 ، PS5 ، Xbox One و Xbox X|S در دسترس است.

3 .Call of Duty: Vanguard

بازی های زامبی Call of Duty: Vanguard

بازی های زامبی Call of Duty: Vanguard

حالت زامبی‌ ها از زمان اولین بازی در Call of Duty: World at War مورد علاقه طرفداران Call of Duty بوده است. سبک گروهی این بازی بازیکنان را موظف میکند که با یکدیگر موج زامبی ها را از بین ببرند در حالی که سازه ها را تعمیر میکنند ، مناطق جدید را به دست می آورند و قفل سلاح ها و تجهیزات جدید را باز میکنند. یکی از بهترین بازی های زامبی و بهترین نسخه از بین نسخه های Call of Duty همین بازی است. 

 

 4. بازی زامبی

بازی های زامبی The Last of Us

بازی های زامبی The Last of Us

آلوده شدگان در بازی زامبی the last of us در واقع زامبی حقیقی نیستند چون مردگان دوباره زنده شده نیستند اما بسیاری از صفات زامبی ها را دارا می باشند. آنها گرسنه ی گوشت زندگانند و با همان وحشیگری خاص زامبی گونه به طرف جول و الی حرکت می کنند و بسیار ترسناک می باشند. بازی زامبی the last of us یک بازی اکشن سوم شخص می باشد که در تمامی زمینه ها موفقیت خوبی را کسب نموده است. از استوری لاین حرفه ای آن گرفته تا نمایش و صحنه سازی بسیار جذاب این بازی موفق شد نظر مخاطب را به خود جلب کند. حتی اگر شما از بازی کردن بازی زامبی های مختلف خسته شده اید ما the last of us را به شما توصیه می کنیم. الوده شدگان بسیار بهتر از بازی زامبی های دیگر طراحی شده اند و استوری لاین بازی یکی از بهترین ها می باشد.بازی the last of us برای ps3  و ps4 در دسترس می باشد.

5 . بازی زامبی Dying Light

Dying Light

Dying Light

بازی Dying Light که میکس شده با پارکور می باشد به صورت بسیار جالب و خاصی طراحی شده است. شما نقش یک مامور مخفی در یک مکان قرنطینه شده را دارید. شما مجبور هستید کاوش کنید و وسایلی را بیابید که به وسیله ی آن ها بتوانید زنده بمانید. طراحی و ساخت وسایلی برای زنده ماندن گاهی اوقات مورد پسند بعضی از پلیر ها قرار نگرفته است. در طول روز با استفاده از پاراکور می توانید از زامبی ها دوری کنید اما در طول شب زامبی ها قوی تر شده و می توانند بدوند و تهدیدی برای زندگی شما باشند. بازی dying light با امکان استفاده از سلاح های مختلف و مکان و طبیعت به خصوص آن یکی از بهترین و پیچیده ترین بازی زامبی های open world دنیا محسوب می شود.بازی dying light  برای ps4، xbox one و pc در دسترس می باشد.نسخه بعدی این بازی به نام dying light 2 در حال ساخت می باشد.

6 . 3 Dead Rising

Dead Rising 3 2013

Dead Rising 3 2013

سری بازی های dead rising از بازی زامبی های شاد تر و با نشاط تر این مدل بازی هاست. این بازی با سلاح های جالب و دیالوگ های کمدی آن مورد توجه قرار گزفته است. بازی Dead Rising 3 به عنوان یکی از اولین بازی های xbox one در سال 2013 به خوبی درخشید. بر خلاف دو بازی قبل، Dead Rising 3 به صورت کاملا open world ساخته شد. این موضوع باعث شد که این نسخه از بازی دارای محیط بسیار بزرگتر و موقعیت های بسیار بهتری برای مبارزه با زامبی ها باشد. در مکان های مختلف زامبی ها به صورت سیل وار به سمت شما هجوم می اورند. این بازی از روی فیلم zombie apocalypse شبیه سازی شده است.بازی Dead Rising 3 برای xbox one و pc در دسترس می باشد.

7 . Resident Evil 2 2019

resident evile 2

resident evile 2

بازی Resident Evil 2 یکی از بهترین بازی های ترسناک جهان محسوب می شود. در این بازی ماجراجویی های Leon و Claire در شهر راکون دوباره سازی شده است تا بسیار ترسناک تر و دارای سیستم کنترل مدرن باشد. در مقایسه با بازی Resident Evil 4 این بازی دارای صحنه های اکشن کمتری می باشد اما تجربه ی بسیار ترسناکی را در مواجه شدن با Zombies برای بازیکن پدید می آورد. زامبی های گرسنه به گردن شما چنگ می زنند و در راهرو های مخوف شما را دنبال می کنند. برای دیدن پایان واقعی بازی شما باید دوباره بازی را در نقش قهرمان دیگر انجام دهید. بازی Resident Evil 2 برای ps4 ، xbox one و pc در دسترس می باشد.

8 . Resident Evil 4

Resident Evil 4

Resident Evil 4

با اینکه در این مقاله به یکی از قسمت های هر سری بازی اشاره شده است اما باز هم نمی توان به بازی Resident Evil 4 اشاره ای نکرد. این بازی یکی از بهترین بازی های اکشن جهان است و بسیار بحث برانگیز شده است. در این قسمت از بازی Leon Kennedy به تنهایی به ماموریت می رود تا دختر رئیس جمهور را از یک منطقه ی روستایی در اروپا که مردم آن به zombie تبدیل شده اند نجات دهد. در این قسمت از بازی زامبی Resident Evil 4 مهمات فراوان فراهم بود و زامبی ها بهتر از تمامی قسمت های قبلی طراحی شده بودند. این بازی سری بازی های رزیدنت اویل را وارد دوره ی جدیدی کرد که با Resident Evil 7 دوباره به ریشه های گذشته ی خود بازگشت. بازی Resident Evil 4 برای ps4 ، xbox one و pc در دسترس می باشد.


          

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

کیمیا عدالتی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. کافه گیم گفت:

    ممنون از این مطلب کاربردی