بهترین شرکت تبلیغاتی مشهد
بازدید 455
۹

بهترین شرکت تبلیغاتی مشهد

بهترین شرکت تبلیغاتی مشهد ؟ به عنوان مدیر یک کسب و کار ، بسیار پیش می آید که به دنبال افزایش مشتریان خود و به طبع افزایش نرخ رشد درامد خود باشید ، در این هنگام حتما گذرتان به شرکت های دیجیتال مارکتینگ افتاده باشد. بعد از فراگیری کرونا در تمامی دنیا ، کسب و کار ها از مجبور شدند از روش های سنتی ، رو به روش های جدید و بروز بیاورند و همین ماجرا، موجب به بوجود آمدن موج جدید از فرصت ها شد . ما ، از قدیمی ترین فعالان این زمینه در ایران است ، با ما همراه باشید .

دیجیتال مارکتینگ چیست ؟

نیل پتل یکی از 10 دیجیتال مارکتر برتر دنیا ، به این سوال این­گونه پاسخ می­‌دهد:

«دیجیتال مارکتینگ به هرگونه‌­ای از بازاریابی محصولات و خدمات می­‌گویند که از طریق دستگاه‌­های الکترونیکی انجام می‌­شود».

نیل پتل

«دیجیتال مارکتینگ به هرگونه‌­ای از بازاریابی محصولات و خدمات می­‌گویند که از طریق دستگاه‌­های الکترونیکی انجام می‌­شود».

طبق تعریف نیل پتل، دیجیتال مارکتینگ مفهوم نسبتاً جدیدی نیست (هرچند در ایران و مشهد بسیار جدید است )، بلکه اولین بازاریابی دیجیتال صورت گرفته در دنیا مربوط می‌­شود به بیش از 100 سال پیش. رادیو سال ۱۸۹۶ اختراع شده است. 10 سال زمان برد تا رادیو به محصولی عمومی میان مردم جامعه تبدیل شود و اکثر مردم آن را تهیه کنند و از آن­جا بود که به فکر تبلیغات نیز افتادند. اولین تبلیغات مربوط بود به یک اجرای اُپرا که بعد از پخش آن فوراً بلیط‌­های آن اجرا فروخته شد و این شد روز تولد دیجیتال مارکتینگ.



آژانس دیحیتال مارکتینگ مشهد

انواع روش های دیجیتال مارکتینگ

انواع مختلفی از روش‌های دیجیتال مارکتینگ وجود دارد. این روش‌ها ، پلتفرم‌هایی هستند که می‌توانید از آن‌ها برای دستیابی به مخاطبان هدفی ( مشتریان ) که متناسب با برند، محصول یا خدمات‌تان هستند، استفاده کنید و به اهداف بازاریابی خود نزدیک شوید. اولین قدم ، شناخت پرسونای مخاطب می باشد .
فراموش نکنید که برای دست یابی به اهدافتان در این زمینه ، به مجموعه ای ازاستراتژی ها و روش ها احتیاج دارید که شما را به هدف کسب و کارتان برساند ، در حقیقت روش های مختلف دیجیتال مارکتینگ ، مکمل یکدیگر هستند و در کنار هم می توانند شما را به نقطه اوج برند خود برساند .

در ادامه به هرکدام از این روش ها می‌پردازیم و خواهید دید که کدام‌یک بیشترین پتانسیل را برای رفع نیازهای کسب‌وکار و مخاطبان شما دارد.

  • آنالیز و تحلیل داده
  • بهینه‌سازی موتور جستجو (SEO)
  • ایمیل مارکتینگ
  • تبلیغات کلیکی
  • تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی
  • مدیریت شبکه‌های اجتماعی و تحلیل آن
  • ارسال پوش نوتیفیکیشن
  • انتشار رپورتاژ آگهی
  • کوتاه‌کننده‌ی لینک
  • چت آنلاین

هر یک از این روش ها ، مبحث گسترده و تخصصی رو شامل می شود که توضیح و اموزش آن در این مقاله ، خارج از حوصله شما می باشد ، اما سعی می کنیم مقالات تخصصی برای علاقه مندان این روش ها ، ارائه دهیم.

چرا دیجیتال مارکتینگ ؟

چرا دیجیتال مارکتینگ ؟

این روزها مردم بیشتر وقت خود را درون شبکه های مجازی می گذرانند ، به همین سبب توجه ها روی این زمینه بیشتر شده است ، کافیست به تعداد مخاطبین پلتفرم های مختلف مانند : توییتر ، اینستاگرام ، گوگل و… نگاهی بیاندازید تا هرچه سریع تر تمرکز خود را روی این زمینه بگذارید. بهترین شرکت تبلیغاتی مشهد بهترین شرکت تبلیغاتی مشهد بهترین شرکت تبلیغاتی مشهد بهترین شرکت تبلیغاتی مشهد بهترین شرکت تبلیغاتی مشهد

ROI بازگشت سرمایه بهتر

طی اطلاعاتی که از مشاغل مختلف جمع‌آوری شده است ، اکثر آنها اذعان دارند که انجام کمپین های تبلیغاتی به صورت آنلاین ( چه رایگان و چه پولی ) بازده بهتری نسبت به روش ها سنتی دارد .استراتژی های دیجیتال مارکتینگ ، نرخ بالایی در ROI دارند . به بیان دیگر وقتی روی این زمین تمرکز و سرمایه گذاری کنید ، مشتریانی بیشتری به سمت کسب و کار شما هدایت می شوند و از این تعداد، مشتریان بلقوه بسیاری تبدیل به مشتریان بلفعل می شوند و همین ماجرا کافیست برای ذکر اهمیت دیجیتال مارکتینگ .

قابل ذکر است که بازاریابی از طریق ایمیل، یکی از بالاترین ROI ها را در بین تمام روش ها دارد. طبق آمار های منتشر شده توسط منابع تخصصی، نسبت بازگشت سرمایه در این روش 1 به 44 می باشد ، یعنی به ازای هر 1 هزار تومنی که در این زمینه سرمایه گذاری کنید ، 44 هزار تومن بازگشت سرمایه خواهید داشت . البته این میزان قابل تغییر است و بنابر میزان تخصصی که در این زمینه داشته باشید ، قابل تغییر است . اینجاست که وجود یک شرکت تبلیغاتی حرفه ای می تواند به شما کمک کند ، پس در انتخاب دقت کنید .
بهترین شرکت تبلیغاتی مشهد بهترین شرکت تبلیغاتی مشهد بهترین شرکت تبلیغاتی مشهد بهترین شرکت تبلیغاتی مشهد بهترین شرکت تبلیغاتی مشهد بهترین شرکت تبلیغاتی مشهد بهترین شرکت تبلیغاتی مشهد

در پیویو بخوانید :

به کار گیری توسط رقبا

در حال حاضر بسیاری از شرک هایی که رقیب شما هستند ، اهمیت دیجیتال مارکتینگ را درک کرده و از تمام مزایای دیجیتال مارکتینگ استفاده می کنند. آنها اکانت های اجتماعی مختلفی ایجاد کرده اند، سایت خود را برای جستجوگرها تطبیق داده و تبلیغات پولی را برای دستیابی به اهداف جدید، برنامه ریزی نموده اند. این دلیل به خودی خود یکی از دلایلی است که شما باید از بازاریابی دیجیتال استفاده کنید.
بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ مشهد بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ مشهد بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ مشهد بهتری شرکت دیجیتال مارکتینگ مشهد بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ مشهد بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ مشهد بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ مشهد بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ مشهد بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ مشهد

به بیانی دیگر کمپانی های رقیب شما ا، خود را به صورت آنلاین تثبیت کرده و در حال جذب ترافیک و مخاطیی هستند، که می توانست متعلق به شما باشد، زیرا شما در بازاریابی دیجیتال سرمایه گذاری نکرده اید. بنابراین شما باید آنچه را که رقبا انجام می دهند، بررسی کرده و درصدد هدایت مشتریان به وبسایت خود باشید.

دیجیتال مارکتینگ در مشهد

رقابت با شرکت های بزرگ

وقتی با کمپانی های بزرگتر مانند دیجی کالا ، اسنپ ، تبرک ،Walmart ،Target ، Amazon و … در یک بازار هستید، طبیعیست که رقابت با آنها دشوار است . زیرا آنها صاحب نام بوده مردم آنها را می شناسند و بطور اتوماتیک به سمت آنها سوق داده می شوند.

از دیگر دلایل اهمیت دیجیتال مارکتینگ،شانس رقابت، با کمپانی های بزرگ است. تجارت شما با همان متدهای کمپانی های بزرگ، می تواند به مخاطبان ( مشتریان ) علاقه مند برسد. متدهایی مانند SEO و PPC، زمینه این رقابت را فراهم می کنند. در نتیجه ، بازاریابی دیجیتال برای کسب و کار شما، فرصتی عالی برای رقابت با شرکت های بزرگتر به ارمغان آورده ، که می بایست آن را غنیمت بشمرید.

شرکت دیجیتال مارکتینگ مشهد

تارگتینگ بهتر مخاطبان ایده آل

تارگتینگ بهتر مخاطبان ، یکی از بارزترین دلایل اهمیت دیجیتال مارکتینگ است. با دجیتال مارکتینگ ، این توانایی را دارید که مستقیما به کاربران هدفمند کسب و کار خود، برسید و نیز می توانید مخاطبان خود را دقیقتر از روش های سنتی هدف قرار دهید. شما می توانید اطلاعات مهمی درباره مشتریان خود بدست بیاورید و از آنها برای شکل دادن به کمپین های بازاریابی دیجیتال خود و تعیین استراتژی استفاده نمایید.

مقرون به صرفه و سریعتر

به طور کلی بازاریابی دیجیتال نسبت به بازاریابی سنتی، مقرون به صرفه است. اگر شما بودجه محدودی دارید، احتمالا برای تبلیغات سنتی ، کافی نیست.چون ، حتی چاپ آگهی های تبلیغاتی هم ، برای شما گران خواهد بود.
اما با دیجیتال مارکتینگ ، تجارت کوچک شما می تواند بلافاصله روند کار خود را شروع کند. تنها می بایست مطالعاتی در زمینه مربوطه انجام دهید و سپس هر یک از انواع بازاریابی دیجیتال ، که در این مقاله ذکر شد را انتخاب نمایید ، هرچند نیازمند علم و تجربه بسیاری می باشد ، که می توانید با یکی از بهترین آژانس های دیجتال مارکتینگ مشهد ، پیویو، برای این زمینه تماس بگیرید تا بهترین استراتژی ممکن را نسبت به مشتریان و بازار و شرایط شما انتخاب کنیم .

مانینتورینگ و بهینه سازی کمپین

کاملا عادیست ، زمانی که برای کاری زمان و انرژی و بودجه شرکت خود را اختصاص می دهید ، انتظار نتیجه درست از آن داشته باشید . با استفاده از دیجیتال مارکتینگ ، به بهترین شکل ممکن توانایی مانینتورینگ نتایج را خواهید داشت .

دستیابی به کاربران تلفن های همراه

طبق آخرین دیتاهای موجود ، بیشترین کاربران شبکه های اجتماعی و دنیای وب را ، کاربران تلفن های همراه تشکیل می دهند. اخیرا یکی از فاکتور های مهم در سئو سایت ، موبایل فرندلی بودن آن می باشد که می تواند تا حد زیادی سایت شما را در نتایج گوگل بالا بیاورد. فقط فکرش را بکنید ، چقد فرصت های عظیمی در این زمینه موجود است که می توانید با استراتژی درست در دیجیتال مارکتینگ ، به تمامی آن دست یابید .

برندینگ

دیجیتال برندینگ به معنای خلق ارتباط بین مصرف‌کننده و محصولات یا سرویس‌هاییست که تحویل داده می‌شوند. پس با ابزارهای مختلف دیجیتال برندینگ ، برند شما نیر در دنیای حقیقی شناخته ‌می‌شود. به طور خلاصه، هدف دیجیتال برندینگ لزوما افزایش فروش نیست، بلکه دیجیتال برندینگ به دنبال افزایش آگاهی، تصویر و سبک برند است؛ کارهایی که در بلند مدت باعث افزایش وفاداری مشتری ‌می‌شود.
اهمیت دیجیتال برندینگ به ارتباط موثر ارزش شما به مشتری مربوط ‌می‌شود. دیجیتال برندینگ به مشتریان بالقوه کسب و کار شما فکر ‌می‌کند. به کمک دیجیتال برندینگ ، می‌توانید خودتان را به مشتری‌های بالقوه معرفی کنید و وجه تمایز خودتان را به آنها بگویید. زمانی که بازدیدکننده وب سایت، کسب و کار شما را درک ‌می‌کند، خرید سریع‌تر اتفاق می‌افتد.

ما چطوری بهتون کمک میکنیم ؟

سئو و بهینه‌سازی

  • تکنیکال سئو
  • سئو داخلی
  • سئو خارجی
  • لینک بیلدینگ و رپورتاژ

محتوا

  • تولید محتوای متنی
  • محتوای ترجمه‌ای
  • کپشن برای شبکه‌های اجتماعی

استراتژی و ایده پردازی

  • مشاوره تبلیغات و بازاریابی دیجیتال
  • طراحی کمپین تبلیغاتی و کمپین‌نویسی
  • سناریو‌نویسی و ایده‌پردازی

شبکه‌های اجتماعی

  • جذب فالوور اینستاگرام
  • جذب ممبر واقعی تلگرامی
  • ‌تبلیغات گسترده در ‌کانال‌ها و پیج‌ها

طراحی سایت

گرافیک

  • طراحی هویت بصری
  • طراحی لوگو
  • طراحی پوستر و محتوای گرافیکی
  • طراحی ui , ux

بهترین شرکت تبلیغاتی مشهد ، چرا ما ؟

مجموعه ما هنر و علم رو با هم ترکیب کرده و ترکیب این دو را در علم دیجیتال مارکتینک پیاده سازی کرده .
تیم دیجیتال مارکتینگ پیویو ابتدا روی بهبود خود سایت فروشگاهی پیویو ، فعالیت خودش رو آغاز کرد ، اما پس از مدتی به صورت بخشی جداگانه ، اقدام به فعالیت در زمینه دیجیتال مارکتینگ ، سئو و برندینگ در مشهد کرده است. اجازه دهید داستان کسب و کار شما رو، ما تعریف کنیم و اون رو جاودانه سازیم .سخن رو اینجا کوتاه می‌کنیم تا ادامه داستان رو در فضای صمیمی کسب و کار تعریف کنیم.

بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگ مشهد کجاست ؟

ما در این مقاله به صورت کامل به برسی بهترین شرکت های تبلیغاتی مشهد پرداختیم

قیمت خدمات شرکت تبلیغاتی در مشهد چگونه است ؟

با توجه به زمینه های گسترده دیجیتال مارکتینگ و تبلیغاتی ، طیف قیمت ها متفاوت می باشد .

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

ساعدی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. بنفشه گفت:

    دیجیتال مارکتینگ واقعا توی مشهد ، نیمه گمشده است.
    مخصوصا در فضای وب.
    اکثریت شرکت ها توی سوشال مدیا کار می‌کنند و تمرکشون‌ رو اونجاست، بنظرم واقعا یارا‌پلاس و پیویو توی این زمینه عالی کار کردند

    1. محمد ساعدی گفت:

      دقیقا مسئله این روز های فضای دیجیتال مارکتینگ مشهد همین طور هستش .

  2. علی گفت:

    تاثیری ک جورچین روی فضای گرافیکی کسب و کار مشهد گذاشت کافیه تا اونو یکی از بهترین ها بدونیم
    با اینحال اینجا اسمی ندیدم از جورچین /:

    1. محمد ساعدی گفت:

      بله درسته اما فقط در زمینه سوشال مدیا ( مخصوصا اینستاگرام ) فعالیت موثر و عالی دارند ، حقیقتا ما ، فعالیت قابل توجهی در زمینه های دیگر دیجیتال مارکتینگ ندیدیدم ازشون .

  3. مهدی محمدی گفت:

    برای مشاوره ‌دیجیتال مارکتینگ و تعیین استراتژی باهاتون تماس گرفتیم ، پاسخ ندادید ، لطفا چک کنید .

    1. محمد ساعدی گفت:

      تماس گرفتیم باهاتون

  4. امیر گفت:

    منشی های دفتر شما بسیار بد اخلاق و بد برخورد هستن
    تا جایی که تلفن رو روی ما قطع کردن
    حالا شما بیا کلی سئو کن و وقت بزار اخرش اخلاق نداشته باشید به چه درد میخوره

    1. مدیر سایت گفت:

      سلام دوست عزیز
      حتما رسیدگی میشه و باهاتون تماس میگیریم
      از طرف تیم ارتباط با مشتریان از شما عذرخواهی میکنیم.

  5. محمود شاکری گفت:

    سلام شمارهای که برا مشاوره دادین متاسفانه خاموشه