تاپ گان ماوریک Top Gun : Maverick
بازدید 347
۶

فیلم تاپ گان ماوریک Top Gun : Maverick

تام کروز در دنباله‌ی قدیمی Top Gun : Maverick؛ تاپ گان ماوریک که دوست‌دار هواداران است اوست، به روی صحنه بازگشته است. با همدیگر به بررسی تاپ گان ماوریک می پردازیم. دانلود در ادامه….

مشخصات فیلم تاپ گان ماوریک :

این فیلم در رده سنی : PG-13

زمان فیلم : 2h 11m

کارگردان : جوزف کوسینسکی

ستاره های این فیلم : تام کروز جنیفر کانلی مایلز تلر

داستان از: پیتر کریگ; جاستین مارکس

موسیقی توسط: هارولد فالترمایر; لیدی گاگا؛ هانس زیمر؛ وان ریپابلیک ؛ لورن بالف

بودجه: 152 میلیون دلار

توزیع کننده: استودیو Paramount Pictures

اکران فیلم : 27 می سال 2022
تاپ گان ماوریک top gun : maverick
Top Gun : Maverick

بازیگر اصلی این فیلم کیست؟

تاپ گان : ماوریک احتمالاً بهترین دنباله ممکن است که طرفداران فیلم اصلی تونی اسکات در سال 1986 – که اکنون بسیار یک فیلم کلاسیک محسوب می شود – می توانند به آن امیدوار باشند. با بازگشت ستاره تام کروز به یکی از نقش‌های امضاکننده‌اش، یک بازیگر اصلی با جایگاه مناسب، و ترکیبی از چهره‌های جدید، به‌علاوه ضرب‌های روایی و فیلم‌های اکشنی که نام تاپ گان می‌خواهد، دنباله‌ی میراث جوزف کوسینسکی کارگردان، تمام فیلم‌ها را بررسی می‌کند.

با این حال، رضایت‌بخش‌تر این است که فیلم با تأخیر طولانی واقعاً جذاب و هیجان‌انگیز است که بتواند دیگران را نیز جذب کند، از جمله حتی آن‌هایی از ما که به فیلم اصلی اهمیتی نمی‌دهیم.

top gun : maverick تاپ گان ماوریک
top gun : maverick

داستان فیلم Top Gun : Maverick تاپ گان ماوریک از چه قرار است؟

کروز در نقش کاپیتان پیت «ماوریک» میچل باز می گردد، پس از بیش از 30 سال خدمت همچنان در نیروی دریایی است و در حال حاضر به عنوان خلبان آزمایشی مشغول به کار است و به هواپیماهای جدید سخت ترین تمرینات ممکن را می دهد در حالی که همچنان از ترفیع و بازنشستگی طفره می رود. اما دومی ممکن است به او تحمیل شود، زیرا دریابان چستر “همر” کین (اد هریس) وارد می شود تا به ماوریک اطلاع دهد: “آینده در راه است. و شما در آن نیستید،» با اشاره به ترجیح کاین برای هواپیماهای بدون سرنشین به جای هواپیماهای هدایت شونده انسان.

با این وجود، ماوریک به مدرسه تسلیحات جنگنده‌های نیروی دریایی در سن دیگو-معروف به TOP GUN- دستور داده می‌شود تا گروه جدیدی از خلبانان را آموزش دهد که در کلاس‌های اخیر عنوان «تاپ گان» را دریافت کرده‌اند. مدرسه نخبگان آنها دوباره برای یک مأموریت فوری مورد نیاز هستند: شش نفر از آنها باید در مسیری خطرناک و باریک بین دو کوه پرواز کنند و موشک‌ها را مستقیماً به آزمایشگاه اورانیوم زیرزمینی دشمن پرتاب کنند، که البته توسط جنگنده‌ها و موشک‌اندازهای دشمن محافظت می‌شود. هرگز شناسایی نمی شود و سیاست به دقت از داستان دور نگه داشته می شود، اما چشم انداز مطمئناً شبیه کره شمالی است).

این یک مأموریت آنقدر خطرناک است که فقط میچل می تواند آن را آموزش دهد زیرا او تنها کسی است که چنین ماموریتی را از راه دور انجام داده است، و حتی او این سوال را مطرح می کند که آیا خلبانان می توانند یک تکه برگردند یا خیر.

Top Gun : Maverick
Top Gun : Maverick

بقیه بازیگر ها در تاپ گان ماوریک چه نقشی دارند؟

یکی از خلبانانی که برای ماموریت آماده است، بردلی  بردشاو (مایلز تلر)، پسر بداخلاق دوست صمیمی ماوریک و افسر رهگیری رادار، نیک «گوس» برادشاو است که تصادفاً در حین درگیری آموزشی کشته شد. چندین دهه قبل هنوز وجدان ماوریک را آزار می دهد.

پس از تنظیم صحنه، تاپ گان : ماوریک مانند یک ساعت دقیق حرکت می‌کند، و با چنان دقتی به روایت خود ضربه می‌زند که پرواز کند و خودش هدف سخت را از بین ببرد.

به طور طبیعی، ماوریک با افسر فرمانده (جان هام) بر سر روش خود، با روستر بر سر مرگ گوس و تاریخ پیچیده خود ماوریک در مورد حرفه روستر ، و با خلبان خودخواه، جلاد (گلن پاول) بر سر نگرش روستر می جنگد. کل صحنه‌های فیلم اول بازسازی و بهینه‌سازی شده‌اند و یک بازی فوتبال ساحلی جایگزین سکانس معروف والیبال ساحلی می‌شود. و به جای بازگشت بانوی اصلی کلی مک‌گیلیس، ماوریک دوباره رابطه‌ای را با صاحب بار محلی و مادر مجرد پنی (جنیفر کانلی) که نام‌برده شده بود اما هرگز در فیلم اصلی دیده نشده بود، باز می‌کند.

همه این‌ها به شکلی قابل پیش‌بینی انجام می‌شوند، با خلبان‌های جدید کهن الگوهای ساده‌ای باقی می‌مانند (اگرچه خوشبختانه این بار زنان به تیم اضافه می‌شوند)، هام بهترین عملکردش را در فیلم اول تام اسکریت انجام می‌دهد، و شخصیت کانلی ظاهراً آنجاست تا نگران نگاه کند. در ماوریک با این حال، لحظات تلخ و شیرینی واقعی نیز وجود دارد، مانند زمانی که ماوریک به دیدار دوست قدیمی خود، و اکنون فرمانده ناوگان اقیانوس آرام ایالات متحده، تام «مرد یخی» کازانسکی (وال کیلمر) می‌رود…

دانلود تاپ گان ماوریک
Top Gun : Maverick

در ادامه با جدیدترین اخبار و معرفی فیلم ها با پیویو باشید :

https://pioio.com/mag/2022/05/17/john-wick-4-shadow-of-death/ https://pioio.com/mag/2022/05/12/dc-league-of-super-pets/ https://pioio.com/mag/2022/04/18/top-10-movies-on-netflix/

سکانس های هوایی Top Gun : Maverick چطور فیلم برداری شدند؟

سپس سکانس های هوایی وجود دارد که در آنها تاپ گان : ماوریک واقعاً به زندگی کامل، خیره کننده و خیره کننده می رسد. در سکانس‌های پرواز چیزی جز شگفت‌انگیز نیستند، زیرا بازیگرانی که به وضوح در هواپیماهای F/A-18 واقعی نشسته‌اند توسط خلبان‌های باتجربه پرواز می‌کنند. دکل های دوربین ویژه ای برای هواپیماها ساخته شد، در حالی که گزارش شده است که خود کروز بقیه بازیگران را تحت آموزش های پروازی فشرده قرار داده است، اما نتایج عظمت، شگفتی و وحشت شعله ور شدن در آسمان ها با سرعتی مرگبار را به تصویر می کشد، به گونه ای که هیچ CG وجود ندارد. یا Volume (پنل های LED hi-def مورد استفاده در Mandalorian) همیشه می توانند تکرار شوند.

 تاپ گان ماوریک
Top Gun : Maverick

کوسینسکی، کروز، تهیه کننده جری بروکهایمر و خدمه به وضوح از بمباران اوج و نبرد در معدن پس از نبرد نهایی در جنگ ستارگان اصلی الگوبرداری می کنند، دقیقاً به خطر جنگنده های دشمن، برج های دفاعی که دیوارهای دره را پوشانده اند، و هدف تقریباً غیرممکن و صعود شیب دار به بیرون از سنگر (حتی کسی فریاد می زند: “من نمی توانم آنها را تکان دهم!” در حالی که آنها توسط خلبانان دشمن TIE محاصره شده اند). الگو واضح است، اما صحنه همچنان به طرز خیره‌کننده‌ای شدید است و تقریباً در تمام طول مسیر، یک سواری با بند انگشت سفید است.

با این حال، با وجود فقدان چیزهای زیادی در زیر سطح (درست مانند نسخه قبلی خود) تاپ گان : ماوریک سنت پرفروشی را ادامه می دهد که اولین فیلم با خوشحالی در سال 1986 پذیرفته شد. مطمئناً، نماهای مداوم ماشین های جنگی نظامی و مردانی که دست های مرموز می سازند. سیگنال‌ها در کنار آن‌ها قدیمی می‌شوند، اگر به آن تمایل نداشته باشید، و می‌توان استدلال کرد که فیلم اصلی اسکات راه را برای شبیه‌سازهای کمتری مانند مایکل بی هموار کرد تا پرچم‌های خود را که به‌طور نامنسجم ویرایش شده‌اند، به اهتزاز درآورند.

تاپ گان : ماوریک در فستیوال فیلم کن؟

از نکات برجسته کن، در روز دوم: جشنواره جشن تام کروز و «تاپ گان: ماوریک»
روز چهارشنبه، دنباله ای که با تاخیر زیادی همراه بود، اولین نمایش خود را آغاز کرد. در جای دیگر جشنواره، رقابت برای نخل طلا آغاز شد.

top gun : maverick در فستیوال کن
Top Gun : Maverickدر فستیوال کن

از سوی دیگر، کروز در نقشی که ممکن است بیشتر به خاطر بسپارد، به همان اندازه کاریزماتیک و قابل تماشا است، و فیلم صفحه را پر می کند و زمان را به سرعت معقول می گذراند. و آن سکانس‌هایی که در جنگنده‌ها وجود دارد، واقعاً نوعی فیلم‌سازی غوطه‌ورکننده و ذهن‌افکن است که سینما برای آن ساخته شده است. تاپ گان: ماوریک گهگاه درجا می زند، اما – برای ادامه پرصلابت و شیک – هرگز به سمت سقوط نمی رود و اغلب حتی اوج می گیرد.

Top Gun : Maverick تاپ گان ماوریک در تاریخ 27 می در سینماها اکران می شود.

دانلود فیلم تاپ گان ماوریک با زیرنویس چسبیده و کیفیت 1080

دانلود فیلم تاپ گان ماوریک با زیرنویس چسبیده و کیفیت 720

دانلود فیلم تاپ گان ماوریک با زیرنویس چسبیده و کیفیت 480

آیا فیلم تاپ گان ماوریک در فستیوال کن حضور دارد؟

از نکات برجسته کن، در روز دوم: جشنواره جشن تام کروز و «تاپ گان: ماوریک»روز چهارشنبه، دنباله ای که با تاخیر زیادی همراه بود، اولین نمایش خود را آغاز کرد.

بازیگر اصلی فیلم تاپ گان ماوریک کیست؟

با بازگشت ستاره تام کروز ، یک بازیگر اصلی با جایگاه مناسب، و ترکیبی از چهره‌های جدید، به‌علاوه ضرب‌های روایی و فیلم‌های اکشنی که نام تاپ گان می‌خواهد را داراست.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

parnaz_hasannezhad

مسافر رویاها...

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. نسرین گفت:

    عالی.حتما باز هم در باره فیلم ها مقاله بنویس.خیلی جالبه.بنظرم فیلم های جدید خیلی بهتره.ممنون

    1. parnaz_hasannezhad گفت:

      حتما با تشکر از نظر ارزشمندتان

  2. نرگس گفت:

    بسیار عالی و زیبا

    1. parnaz_hasannezhad گفت:

      بسیار ممنون از نظرتان

  3. محمد گفت:

    داستان فیلم در خصوص برنامه ریزی و حمله به پایگاه های غنی سازی اورانیوم در ایران هست..نه کره شمالی

    1. parnaz_hasannezhad گفت:

      ممنون از اطلاعات شما