بازی های ویدیویی نوامبر
بازدید 353
0

بزرگترین بازی های ویدیویی که در نوامبر 2023 عرضه می شوند

ماه نوامبر هماننده چندماه گذشته پر از بازی های پر فروش نیست، اما هنوز گزینه های زیادی برای هیجان زده کردن طرفداران وجود دارد. در ادامه بزرگترین بازی های ویدیویی که درماه نوامبر عرضه میشوند را برای شما عزیزان جمع آوری کرده ایم.

در دوماه گذشته بازی های ویدیویی بزرگی منتشر شدن مانند Baldur’s Gate 3,Starfield،Spider-Man2,Super Mario Bros درکمال تعجب همگی فقط در عرض دوماه منتشر شده اند،بنابراین بازی های زیادی وجود دارد. تا حداقل چندماهی طرفداران ویدیو گیم راسرگرم کند،با این حال به طور حتم بازی هایی که در ماه نوامبر عرضه میشوند ارزش تجربه کردن را دارند.

اینها شامل چندین عنوان اصلی و شاخص هستند، که قرار است در نوامبر 2023 منتشر شوند، و به ترتیب تاریخ انتشارقرارداده شدن.

بزرگترین بازی های ویدیویی نوامبر


7_ Robocop:Rogue City

بازی Robocop:Rogue City الهام گرفته شده از سه گانه فیلم های Robocop است که در سال 2021 معرفی شد، و قراربود در ژوئن سال 2023 منتشربشه که بااعلام نیکان(Nacon) تاریخ انتشار او به 2 نوامبر 2023 موکول شد، RoboCop: Rogue City توسط استودیوی تیون (Teyon) که توسعه‌ی بازی Terminator: Resistance را در کارنامه دارد، ساخته می‌شود.

بازی RoboCop: Rogue City در تاریخ 11 آبان (2 نوامبر ) برای PC، PS5 و Xbox Series X/S منتشر خواهد شد. نسخه PC بازی در حال حاضر یک دموی رایگان را به عنوان بخشی از Steam Next Fest در دسترس دارد.

شما در ابتدای کار با گروهی درگیر می‌شوید که به یک ماده مخدر هسته‌ای اعتیاد دارند. این گروه قاچاقچی درنهایت به مقر Channel حمله می‌کنند و اعضای آن را گروگان می‌گیرند. این اتفاقات سبب می‌شوند که از روبوکاپ و همکار او به نام Agent Anne درخواست کمک کنند.

بازی در مجموع ۲۰ سلاح مختلف دارد و در داستانی کاملا خطی روایت می‌شود. همچنین شما می‌توانید با به‌دست‌ آوردن اسکیل پوینت‌های مختلف ویژگی‌های روبوکاپ را ارتقاء دهید.


6_ The Talos Principle2

بازی های ویدیویی نوامبر

 نسخه اول The Talos Principle تقریبا یک دهه پیش منتشر شده بود. قرار است در نسخه دوم این بازی 12منطقه جدید به این بازی اضافه شود. و بازیکنان باید بیش از 100 پازل راحل کنند که باعث میشود تجربه The Talos Principle 2 بین 20 تا 30 ساعت از پلیرهازمان بگیرد،البته به احتمال زیاد بدون احتساب مراحل فرعی.

بازی The Talos Principle 2 در دورانی جریان دارد که انسان ها منقرض شدن و اکنون روبات ها بر زمین حکم فرماهستند. و شما کنترل رباتی را برعهده دارید که باید یک ابرساختار مرموز را بررسی کند.

The Talos Principle 2 در2 نوامبر سال ۲۰۲۳ (11ابان)برای پی‌سی، ایکس باکس سری ایکس/اس و پلی استیشن ۵ منتشر می‌شود. 


5_ Football Manager2024

بزرگترین بازی های ویدیویی نوامبر

شرکت سگا از نسخه جدید Football Manager رونمایی کرد این بازی قرار است در تاریخ 6 نوامبر (15 ابان) برای پلی استیشن5و4،ایکس باکس وان،ایکس باکس های سری،کامپیوتر،موبایل و نینتندسوییچ برای اولین بار به صورت هم زمان منتشرشود.این بازی توسط کمپانی Sports Interactive توسعه میابد.دراین بازی شمامدیریت یک تیم رابرعهده دارید که بایددر کارهایی همچون چیدن تاکتیک،اموزش بازی کنان،نقل انتقالات و مدیریت منابع را انجام دهید پس اگر به مدیریت اعلاقه دارید بهتون پیشنهادمیکونم حتما این بازی راتجربه کنید.


4_ Like a Dragon Gaiden:The Man Who Erased His Name

بازی های ویدیویی نوامبر

نسخه های پیشین یاکوزا اونقدر که انتظارداشتیم مورد استقبال قرار نگرفت وحالا  Like a Dragon Gaiden: The Man Who Erased His Name امده است تا انتقام نسخه های قبلی رو بگیرد، این بازی یک شخصیت جدید دارد که مکانیک های حمله جدیدی را معرفی میکند، البته که هنوز هم شخصیت های نسخه‌های قبلی بازی در Like a Dragon Gaiden: The Man Who Erased His Name هم وجود دارند.

 Like a Dragon Gaiden: The Man Who Erased His Name در تاریخ9 نوامبر (18ابان) برای پلی استیشن5و4،رایانه شخصی،ایکس باکس وان وایکس باکس های سری عرضه خواهد شد.


3_Call of Duty:Modern Warfare3

طبق اعلام رسمی اکتیویژن بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 قرار است درتاریخ 10 نوامبر (۱۹ آبان) برای پلتفرم های پلی استیشن5و4،ایکس باکس وان،ایکس باکس های سری و کامپیوتر های شخصی عرضه شود ساخت این بازی توسط استودیوی بازی‌سازی Infinity Ward صورت گرفت.

قرار است Modern Warfare 3 دنباله ای باشد بر دو نسخه قبلی خودوبه قطع به یقین ماشاهد صحنه های اکشن هیجان انگیز خواهیم بود.


2_ Super Mario RPG

بازی Super Mario RPG درسال 1996 برای کنسول های سوپر نینتندو، WiiوWii U منتشر شدحالا بعد از 27 سال قرار است نسخه ریمیک این بازی در تاریخ 17نوامبر(26 آبان)برای کنسول نینتندو سوییچ منتشرشود.البته ازمشکلات این بازی این است که به صورت انحصاری فقط برای سوییچ منتشر میشود.


1_ Persona 5 Tactica

بزرگترین بازی های ویدیویی نوامبر

بازی Persona 5 Tactica درواقع دنباله‌ای از بازی Persona 5 و Persona 5 Strikers که توسط سگا معرفی شده. وقرار است در17نوامبر(26 آبان)برای Xbox Series X/S و Pc منتشر شود،این بازی از روز عرضه بروی سرویس پرطرفدار گیم پس قرار بگیرد.



لطفا نظرات و پیشنهادات خود را با ما به اشتراک بگذارید، با تشکر از همراهی شما

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

سانیار ارگنجی مقدم

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *