برف بازی در مشهد کجا بریم ؟
بازدید 3695
۲

برف بازی در مشهد کجا بریم ؟

یکی از جذاب ترین و پرطرفدار ترین تفریح ها، تفریحات برفی است، که فقط در فصل زمستان میشود تجربه کرد. امروزه مکان های مخصوصی برای اسکی و تفریحات برفی طراحی شده است، که میتوانند پذیرای شما باشند. و همچنین اگر علاقه مند به یادگیری اسکی هستید، این مکان ها کلاس های آموزشی به همراه استاد های حرفه ای برای شما در نظر گرفته است. در ادامه مطلب میخواهیم بهترین مکان برف بازی در مشهد را خدمت شما عزیزان معرفی کنیم.

پیست اسکی شیرباد

ساخت پیست شیرباد از سال 1388 شروع شده و در سال 1391 افتتاح شد. این پیست در رشته کوه بینالود ، در بلند ترین قله خراسان رضوی با 3310 متر واقع شده است. طول این پیست 880 متر و مساحت آن 50 هکتار است.

برف بازی در مشهد کجا بریم ؟

این پیست در 20 کیلومتر مشهد قرار دارد. و در نزدیکی روستای بوژان که یکی از جاذبه های گردشگری است و سالانه پذیرای گردشگران بسیاری هست. قرار دارد.


پیست شیرباد دارای ساختمانی 3 طبقه در دل برف است که مکانی جذاب و خاطره انگیز را برای گردشگران به وجود آورده است. و امکاناتی از قبیل سوئیت ، تجهیزات اسکی برای کرایه ، خابگاه ، سایت آموزشی و… در آنجا وجود دارد.

برف بازی در مشهد کجا بریم ؟

همچنین این پیست دارای یک تله اسکی است که افراد را به ارتفاعات منتقل میکند. طول این تله اسکی 900 متر است.

پیست شیرباد دارای سه مسیر اسکی است. مسیر اول برای اسکی بازان مبتدی ، مسیر دوم برای اسکی بازان متوسط و مسیر سوم برای اسکی بازان حرفه ای است. فصل تفریحی این پیست برای اسکی از آذر تا میانه فروردین است. اما معمولا در تمام طول سال برف گیر است. و یکی از بهترین مکان ها برای برف بازی در مشهد است.اگر علاقه مند به آموزش اسکی هستید، اساتید برجسته در پیست اسکی شیرباد آماده تدریس به شما هستند.

آدرس : مشهد ، به سمت چناران ، دور برگردان گلمکان ، انتهای دره دولت آباد

شماره تماس : 05136656330


سد چالیدره

کوه های کم ارتفاع اطرف سد چالیدره هم دارای فضای مناسبی برای برف بازی و تیوپ سواری هستند. ارتفاع کم و شیب ملایم آنها امنیت لازم را برای شما فراهم کرده است.

آدرس : مشهد ، طرقبه ، کیلومتر 2 جاده نقندر


بلوار نماز

در جنوب غرب مشهد، ارتفاعات بلوار نماز میزبان شما در روز های برفی هستند. بلوار نماز بلواری 7 کیلومتر است که از پارک خورشید شروع و تا بزرگراه شهید کلانتری ادامه دارد. تمام هاشیه این بلوار مکان مناسبی را برای برف بازی و تیوپ سواری فراهم کرده است. شما میتوانید به راحتی خودرو خود را در خیابان پارک کرده و تا ارتفاعات پیاده بروید. شیب ملایم کوه ها و نزدیکی آنها به شهر امنیت لازم را فراهم کرده است.

آدرس : خراسان رضوی ، مشهد ، بلوار نماز


کوه های سازمان صنایع دفاع

کوه های کم ارتفاع با شیب ملایم که در مقابل سازمان صنایع دفاع با فاصله کم از جاده قرار دارند. فضای مناسبی را برای برف بازی و تیوپ سواری ایجاد کرده اند.


پارک ها و بوستان های در سطح شهر

اگر به دنبال مکانی در سطح شهر برای برف بازی هستید میتوانید به پارک ها و بوستان های در سطح شهر سر بزنید. مکان هایی مانند : پارک ملت، وکیل آباد، بوستان خورشید، بوستان وفا و…



نظرات وپیشنهادات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

ستیلا ارگنجی مقدم

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. علی حبیبی گفت:

    دستت درد نکنه دختر مهربون. واقعا مکان ها عالی هستند.. دمت گرم

    1. ستیلا ارگنجی مقدم گفت:

      مرسی از نگاهتون