فیلم آواتار 2 :Avatar Way of Water
بازدید 334
0

فیلم آواتار 2 Avatar:the Way of Water

فیلم آواتار 2 Avatar این فیلم که به زودی منتشر می شود جزو معروف ترین فیلم های آمریکایی که به کارگردانی جیمز کامرون تهیه شده و توسط هالیوود در قرن بیستم می باشد شما می توانید آن را در پیویو ما دنبال کنید

فیلم آواتار 2

در سال ۲۰۲۲ و۲۰۲۳ منتشر خواهد شد دومین فیلم از فیلمهای کامرون که در موضوع آواتارAvatar مطرح شده نویسندگان چون لاندو و فرید ماند که در ابتدا به عنوان نویسندگان مشترک فیلم مطرح شدند اما بیان می‌شود طبق مشاهدات منتقدان فیلم سالرنو سیلور یافا فیلم های جداگانه کار میکرد اما تصمیم گرفتند که ادامه Avatar را بنویسند و بیان شده که دست اندر کاران دیگر فیلم نامعلوم اعلام شده است.

مشخصات فیلم

دانلود فیلم avatar 2 2022
  • نام فیلم: آواتار2 Avatar: The Way of Water 2022
  • ژانر: علمی_تخیلی ،اکشن ،هیجانی
  • کارگردان: جیمز کامرون
  • بازیگران :Sam Worthington،Zoe Saldana،Stephen Lang
  • تاریخ پخش:1401/09/25

بازیگران فیلم آواتار 2 Avatar:the Way of Water

درباره بازیگران اصلی فیلم آواتار2:

با توجه به اینکه بازیگران فیلم آواتار 2 Avatar the Way of Waterخیلی عالی نقش خود را ایفا می کنند کارگردان بر این تصمیم یقین پیدا میکند که دوباره از بازیگران قدیمی فیلم استفاده کند اما با توجه به اینکه داستان جذاب تر شود باید از بازیگران جدید نیز استفاده کند.

دانلود رایگان فیلم آواتار 2

Sam Worthington: Jake Sully

سم یک بازیگر استرالیایی بزرگ شده و متولد شده انگلستان است به عنوان بزرگترین بازیگر در فیلم آواتار میباشد این که بازیگر مطرح ای است می توان نویسنده خوبی نیز باشد.

دانلود فیلم آواتار 2 دوبله فارسی سانسور شده

Zoe Saldana: neytiri

زوئی به عنوان یک بازیگر اسپانیایی آمریکایی نقش های زیادی را ایفا کرده است از پرفروش ترین و هیجان انگیزترین فیلمهای یعنی آواتار و همچنین فیلم دوم که انتقام جویان پایان بازی نام دارد ایفای نقش کرده است.

کارگردان و فیلم Avatar

  • کامرون بسیار فعال و پویا است در سال ۲۰۰۶ که آواتار را می سازد بیان می کند که اگر این فیلم هیجان انگیز مخاطبان زیادی را به خودش جذب کند تصمیم می گیرم که دنباله فیلم های فیلم آواتار 2 را بسازم.
  • کامرون بعد از اینکه در سال ۲۰۱۰ با موفقیت خیلی زیاد آواتار مواجه میشود تصمیم می‌گیرد که در سال ۲۰۱۴ ادامه آن و آواتار ۲ را بسازد و تا سال ۲۰۱۵ را منتشر کند اما با توجه به اینکه درفیلم آواتار 2 قصد داشت صحنه های جالب و جدید زیادی به فیلم اضافه کند.
  • چون صحنه های زیادی را درون آب فیلمبرداری کرد نتوانست کار خود را در سال ۲۰۱۵ ارائه دهد با توجه به این مسائل و فناوری های جدید تصمیم می‌گیرد که سال ۲۰۲۲ کار خود را منتشر کنند .

مسئله اینجاست که کامرون جزو کارگردانانی است که آخرین فناوری های مدرنیته را در تولید فیلمAvatar به کار می برد و حاضراست سال ها برای اکران فیلم خود صبر کند اما بهترین اکانت ها را از آن خود کند.

فیلم آواتار 2 آپارات

آنچه رسانه هافیلم آواتار 2 Avatar:the Way of Water می گویند

  • طبق گفته های عاملان فیلمAvatar The Way of Water 2022،صحنه ها و اکران فیلم با ۸ اخیر مواجه شد یکی از تأخیر هایی که میتوان در رابطه با این فیلم ذکر نمود در سال ۲۰۲۰ می باشد.
  • کامرون بیان کرده است او می خواهد ۳ دنباله دیگر برای فیلم بسازد که شاید در سال‌های ۲۰۲۴ و ۲۰۲۶ و ۲۰۲۸ منتشر شود اما باز هم تاریخ دقیق آن را نمی توان مشخص کرد چون امکان دارد با موانع جدی روبرو شود.
  • فیلمبرداری فیلم آواتار 2 سال ۲۰۱۷ در منهتن کالیفرنیا آغاز به کار می کند اما با توجه به صحنه های فیلم احتمال زیاد پایان فیلم ۲۰۲۰ در پیش خواهد بود و می توان گفت طول دوره فیلم بیش از سه سال طول کشید.
Avatar imdb

داستان فیلم آواتار 2 :Avatar:the Way of Water 2022

  • در رابطه با داستان فیلم Avatar Way of Water 2022اینکه سولی و نیت ری خانواده تشکیل می دهند و برای آن که بقای خود را حفظ کنند
  • کنار هم به زندگی خود می پردازند و کارهای زیادی انجام میدهند
  • با توجه به تهدیدهای شدید قدیمی که دوباره بر علیه قبیله پاندورا است برمیگردد تا کاری را که به پایان نرسیده است را پایان ببخشد اما ادامه فیلم جذاب تر می شود آنان مجبور می شوند که خانه و خانواده را ترک کنند
  • آنها مناطق جدیدی را کشف می کنند که می تواند جذابیت فیلم آواتار را بیشتر کند اما آیا مناطق جذاب و هیجان انگیز پاندورا کجاست و و در آن چه میگذرد؟.

بازاریابی فیلم آواتار 2 Avatar:the Way of Water

بعد از این که شایعات بسیاری در رابطه با عنوان های احتمالی که برای آواتار بیان می شد از جمله که آب برای آواتار و مسائل دیگر کارگردان می گوید عناوین مطرح شده جزو مواردی هستند که مرده بررسی ما قرار گرفته و امکان دارد که تغییر کند اما هنوز تصمیم نهایی ما معلوم نیست.

اسامی احتمالی که میتوان برای آوتار های بعدی بیان کرد:

seed bearer

tulkun rider

quest for eywa

Avatar 1 release date

مجله های معروف آمریکا و فیلم آواتار 2

  • جالب است بدانید یکی از مجله های اخیر امریکایی بیان کرده است که امکان دارد شخصیت جدیدی وارد داستان فیلم آواتار2:Avatar The Way of Water 2022 شود که ظاهراً از دنیای ما وارد دنیای آنان شده است و توسط فرنچایز به فرزندخواندگی گرفته میشود اما معلوم نیست که سرانجام این فرد چه میشود.
  • امکان دارد یک پایگاه نظامی قدرتمند در سرزمین پاندورا احداث شود و آیا این که میتوانیم بگو که جنگل های بیو لومنس چیست ، چگونه است و چه سرانجامی خواهد داشت هنوز معلوم نیست؟.
  • رسانه ها می گویندگولد یکی از معروف‌ترین نویسندگان که چهارمین اثر از دنباله های آواتار می نویسد اولین کار خود را با فیلم جذاب و پرهیجان شروع کرده است.

ستاره هالیوود Avatar:the Way of Water

Avatar: The Way of Water release date

می‌توان برای این که در فهرست بازیگران آواتار بازیگران پر مخاطب هم حضور داشته باشند مثلاً وین دیزل ،امکان دارد نقشی در فیلم داشته باشد زیرا که کارگردان فیلم با او را در اینستاگرام خود بارگذاری می کند ، اما باز هم این مسئله مبهم است و امکان دارد که کارگردان او را اصلا وارد داستان نکند و صرفا جهت مشاهد اجزای فیلم اورا سر صحنه آورده باشد.

تریلر فیلم آواتار Avatar

Avatar: The Way of Water trailer

تریلرفیلم آواتار 2 :

AvatarThe Way of Water 2022:imdb

تاریخ پخش: 2022 16 December

پایان فیلم

باتوجه به اینکه فیلم آواتار 2 فیلم جذابی خواهد بود باید منتظر آن بمانیم تا سکانس های هیجان انگیز آن راببینیم تا بتوانیم قضاوت کنیم چه سرگذشتی برای این فیلم رقم خواهد خورد.

شما می توانید درباره فیلم هایی که درحال اکران هستند بیشتر بخوانید:

https://pioio.com/mag/2022/06/08/mission-impossible-2023/ https://pioio.com/mag/2022/06/02/indiana-jones-5/
تاریخ اکران و پخش فیلم آواتار2:Avatar: The Way of Water 2022

تاریخ پخش:1401/09/25

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

fahimedavari

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *