ساخت تیزر تبلیغاتی در مشهد
بازدید 310
۵

ساخت تیزر تبلیغاتی در مشهد

ساخت تیزر تبلیغاتی در مشهد چگونه است ؟ قبل از ساخت یک تیزر تبلیغاتی ، باید مخاطبان هدف خود را شناسایی کنید، سپس بر اساس خواسته ها و نیازهای آنها تبلیغ کنید. یکی از نکات مهم در ساخت تیزرهای تبلیغاتی و طراحی سایت در مشهد مفهوم خلاقانه آن است. داشتن یک پیام مرتبط و خلاقانه باعث جذب مخاطب می شود.

تیزر تبلیغاتی چگونه ساخته می شود؟

تبلیغات یکی از مهمترین عناصر در رشد کسب و کار شما و همچنین معرفی محصول یا خدمات شما است. تبلیغات حرفه ای و مناسب باعث جذب مشتریان به شرکت یا سازمان شما می شود. ساخت تیزر تبلیغاتی در مشهد ساخت تیزر تبلیغاتی در مشهد ساخت تیزر تبلیغاتی در مشهد ساخت تیزر تبلیغاتی در مشهد

تیزرهای تبلیغاتی یکی از بهترین راه های معرفی یک کسب و کار است که به سه روش انجام می شود:

  • تیزر رئال
  • تیزر انیمیشن
  • تیزر رئال انیمیشن

ساخت تیزر تبلیغاتی در مشهد , تیزر تبلیغاتی رئال چیست ؟

در واقع تیزر تبلیغاتی رئال مجموعه ای از تبلیغات واقعی و تلویزیونی است که تمامی تبلیغات محصول را به صورت واقعی (محیط واقعی و شخصیت های واقعی) انجام می دهد.

به عبارت دیگر تیزرهای تبلیغاتی رئال یکی از رایج ترین و پرکاربردترین تیزرهای تبلیغاتی هستند که قدرت و تاثیر زیادی در جذب مخاطب دارند. اما هنگام تولید یک تیزر واقعی، به ویژگی هایی نیاز دارید که تهیه آن زمان بر می باشد. نکته مهم این است که تاثیر تیزرهای تبلیغاتی رئال بر روی مخاطب و مشتریان به عوامل مختلفی بستگی دارد.

شامل:
کیفیت تولید تیزر تبلیغاتی
بازیگرانی که در آنها بازی می کنند
نحوه کار و کارگردانی


تیزر تبلیغاتی مشهد
ساخت تیزر تبلیغاتی در مشهد ساخت تیزر تبلیغاتی در مشهد ساخت تیزر تبلیغاتی در مشهد

مزیت تیزر تبلیغاتی :

تیزر رئال یکی از واقعی ترین تبلیغات هاست . یکی از ویژگی های مشترک آن با سایر تیزرها این است که داستان و فیلمنامه ای مانند یک فیلم کوتاه دارد و تنها هدف آن رساندن پیام به مخاطب است. تیزرهای تبلیغاتی رئال در قالب انیمیشن رئال و رئال وجود دارد .

ویژگی های تیزرهای تبلیغاتی رئال

هر یک از دو نوع تیزر تبلیغاتی رئال ، مزایا و ویژگی های خاص خود را دارند. هر کدام از آنها برای مخاطب خاصی تهیه و ارائه شده است. یکی از بارزترین ویژگی های Real Teaser این است که افراد بدون هیچ جلوه خاصی جلوی دوربین می ایستند و خوب بازی می کنند.

یکی دیگر از ویژگی های رئال تیزر این است که افراد زیادی در تولید این نوع تیزر مشارکت و هماهنگی دارند. آنها به صورت گروهی کار می کنند، بنابراین هزینه یک تیزر رئال بیشتر از انواع دیگر تیزرهای تبلیغاتی است.

تیزر های تبلیغاتی در 3مرحله ساخته می شود

پیش تولید ، تولید و پس از تولید

هر کدام از این مراحل اصول و برنامه های خاص خود را دارند. اما علاوه بر موارد فوق، برخی از اصول با آنها مشترک است. تیزرهای تبلیغاتی ، اگر هدف خاص خود را شناسایی کرده و دنبال کنند، می توانند تأثیر مثبتی بر روی مخاطب بگذارند. باید متناسب با نیاز و خواسته مخاطب با بالاترین کیفیت تبلیغ کند و توجه مخاطب را به خود جلب کند.

ساخت تیزر تبلیغاتی قدم به قدم

تیزرهای تبلیغاتی به خصوص تیزرهای رئال ، قدرت تاثیرگذاری بالایی بر روی مخاطب دارند. به همین دلیل رای آنها به عنوان حالت استاندارد انتخاب شده است. مدت زمان پخش تیزر رئال باید بین 15 تا 50 ثانیه باشد که در این صورت کیفیت تیزر حفظ می شود. قابل ذکر است که عوامل و موارد بسیاری در ساخت یک تیزر واقعی و ارتقای کیفیت آن نقش دارند .

شامل :

  • ابتدا باید اهداف و نیازهای مشتریان و مخاطبان را شناسایی کنید و ایده های خلاقانه و متفکرانه ای در آن زمینه ارائه دهید.
  • ایجاد سناریوی گویا مخصوصا برای گروه تولیدی و همچنین اطلاع رسانی به مشتری
  • از عوامل و افراد مجرب و حرفه ای در پشت صحنه استفاده کنید. مانند کارگردان، فیلمبردار، طراح صحنه و لباس، صدابردار و ….
  • تصحیح رنگ مربوط به تمامی قسمت های آن و همچنین توجه به آیتم های گرافیکی
  • ساخت موسیقی متناسب با یک تیزر واقعی

    همچنین بخوانید
https://pioio.com/mag/2022/01/28/the-best-digital-marketing-company-in-mashhad/


انواع تیزر های تبلیغاتی

  • ویدیویی
  • موشن گرافیک یا پویانمایی
  • ترکیبی

کدام نوع تیزر برای شما مناسب است ؟ انتخاب نوع تیزر معمولا براساس چیستی یک کسب و کار، پرسونای مخاطبان و پلتفرم انتشار تیزر تبلیغاتی انجام می‌شود.

ساخت تیزر تبلیغاتی

معرفی آژانس های تبلیغاتی در مشهد

حالا که با نحوه ساخت تیزر تبلیغاتی آشنا شدید حدس زدیم که شاید به دنبال ساخت آن باشید. در ادامه به معرفی آژانس های تبلیغاتی ساخت تیزر در مشهد میپردازیم.

تیم حرفه‌ای ساخت تیزر تبلیغاتی چگونه ساختاری دارد ؟

تیزر تبلیغاتی موفق چگونه ساخته می شود ؟ تیزر تبلیغاتی نیز مانند هر مسئله دیگری نیازمندی کارگروهی و تیم قوی می باشد . اعضای اصلی و تاثیر گذار تیم های حرفه ای ساخت تیزر تبلیغاتی شامل عکاس ، استراتژیست و فیلم بردار می شود . حتما با متخصص استراتژیست آشنایی نسبی دارید ، استراتژیست به عنوان مغز متفکر اصلی گروه عمل کرده و وظیفه تضمین خروجی کار را بر عهده دارد . استراتژیست تیزر تبلیغاتی باید بهترین انتخاب های ممکن را بر اساس خواسته مشتری انجام دهد انتخاب هایی که نیاز به رواشناسی مشتری ، اقتصاد رفتار محور و… دارد .
علاوه برتمام این‌ها حضور یک کارشناس فروش در تیم ساخت تیزر تبلیغاتی نیزخیلی موثر است. یک کارشناس فروش با انالیز رقبا و اقدامات انها ، و شناسایی ظرفیت های بازار و نیازسنجی مخاطبان ، نقش موثری در این تیم دارد .
بعد از تمامی این مراحل فایل خام تولید شده باید توسط یک تدوینگر حرفه ای اصلاح رنگ و …. شده و در یک کلام ، تدوین حرفه ای شود . تدوینگر با تسلط به ادوبی پرمیر و سایر نرم افزار های پیشرفته و تخصصی ، می تواند به عنوان گیم چنجر عمل کرده و تیزر شما را از این رو به آنرو کند .
با توجه به شرایط رقابتی بین کسب و کار ها در مشهد ، وجود تمامی این اعضا برای تیزر شما لازم است .

بالا بردن بازدهی ساخت تیزر تبلیغاتی در مشهد

با رعایت این موارد بازدهی تیزر خود را به بالاترین حد ممکن برسانید .

زمان بندی مناسب

زمابندی مناسب با توجه به هدف و پلتفرم می تواند تیزر شما را بهبود بخشد .سعی کنید طبق یک سناریو جلو بروید و تا حد ممکن برای ثانیه ثانیه آن برنامه داشته باشید . تیزر می‌تواند 40 ثانیه باشد. در این 40 ثانیه شما باید اطلاعات کمی از بیزنستان را به صورتی به مخاطب منتقل کنید که حسابی کنجکاو شود و در اوج کنجکاو شدن مخاطب ، او را در همان حال رها کنید . با این کار کنجکاوی مخاطب به شدت تحریک می شود و اسم برند شما در ذهن مخاطب هک می شود و منتظر می ماند تا تیزر های بعدی را مشاهد کند و به جواب سوال خود برسد.

روی هدف مجموعه تمرکز کنید

در نظر داشته باشید که نمی توانید در یک تیزر کوتاه نهایتا 1 دقیقه ای تمام مجموعه و محصولات و… خود را معرفی کنید . روی یک موضوع تمرکز کنید و تمام این موضوعات را در جهت بهبود روند اصلی سناریو برندینگ خود به کار ببرید .

از برندینگ قافل نشوید

با برندینگ همگی آشنایی داریم . اما صرفا آشنا بودن کافی نیست ، اصول برندینگ را حتما درون تیزر خود بکار ببرید ، مطمئن شوید که برند و لوگوی شما در ابتدا و انتها تیزر به نمایش گذاشته شود . البته این مبحث بسیار گسترده بوده و استثنا های فراوانی دارد ، مثلا اگر تیزر برای وبسایتتان ساخته می شود لازم نیست این کار را انجام دهید ، تنها مطمئن شوید که اطلاعات تماس و راه ارتباطی مشتریان با شما در زیر تیزر قرار داده شود.

call to action

به جرئت می توان گفت ، یکی از مهم‌ترین و شاید مهم ترین ویزگی یک تیزر تبلیغاتی موفق Call to Action است . اگر تیزر شما منجر به اقدامی از طرف مخاطب نشود ، بودجه خود را هدر داده اید و این تیزر کاملا ناموفق بوده است .

جذابیت بصری

انسان ها از دیر باز ، غرق در جذابیت های بصری بوده اند و درون هر مسئله ای به دنبال زیبایی های بصری آن می گشتند ، ربطی به امروز و دیروز هم ندارد ، این ماجرا از ابتدای پیدایش گونه انسان وجود داشته است و نقش و نگار های دیوار غارها ، خود سندی محکم بر صحت این ماجراست . ذهن انسان از دیدن جذابیت بصری لذت می برد و هر چیزی که با جذابیت بصری همراه باشد ، به سادگی هرچه تمام تر در مغز مخاطب نقش می بندد . ساخت تیزر تبلیغاتی در مشهد ساخت تیزر تبلیغاتی در مشهد ساخت تیزر تبلیغاتی در مشهد

خلاقیت و نوآوری

خلاقیت و نوآوری رکن اصلی موفقیت در هر زمینه ایست ، مبحث دیجیتال مارکتینگ و به طبع آن تیز تبلیغاتی نیز از این قاعده مستثنا نیست .
گردآوری همچنین تیمی ، با داشتن تمامی این اپشن ها ، کاری سخت است که استودیو ما موفق به انجام آن شده است .  اجازه دهید داستان کسب و کار شما رو، ما تعریف کنیم و اون رو جاودانه سازیم .

قیمت سفارش ساخت تیزر تبلیغاتی در مشهد

براساس کیفیت موارد زیر هزینه ای که باید برای تیز تبلیغاتی بپردازید ،متفاوت است .

  • مدت زمان تیزر تبلیغاتی
  • موضوع تیزر
  • لوکیشن محل تهیه تیزر
  • تجهیزات مورد نیاز برای تیزر(۱ دوربین، ۲ دوربین، هلی شات ، تجهیزات نورپردازی، صدابراداری حرفه‌ای و..)
  • سناریو فیلم
  • حجم کار تدوین ویدئو
  • انجام کارهای گرافیکی و تهیه پوستر
  • داشتن موشن در ویدئو
  • و..

استودیو ما ساخت تیزر تبلیغاتی در مشهد

با توجه به محدودیت های کرونایی و اتفاقات دو سال اخیر ، بسیاری از کسب و کارها روی به فروش اینترنتی از طریق پلتفرم های مختلف آورده اند . این مسئله در شهرهای بزرگی مانند تهران و مشهد به شدت پررنگ تر است.
اینجاست که یک تیزر تبلیغاتی خوب، می‌تواند هویت کسب و کار شما را دگرگون کرده و فروش شما را بالا ببرد. استودیو‌های دیجیتال مارکتینگ حرفه‌ای همان محلیست که شما می توانید به آن اعتماد کنید .

همان طور که در طول این مقاله اشاره کردیم ، ساخت تیزر تبلیغاتی حرفه ای ،نیازمند یک تیم حرفه ای و کار بلد است. استودیو دیجیتال مارکتینگ ما ، هنر و علم رو با هم ترکیب کرده و ترکیب این دو را در علم دیجیتال مارکتینک پیاده سازی کرده .  اجازه دهید داستان کسب و کار شما رو، ما تعریف کنیم و اون رو جاودانه سازیم .سخن رو اینجا کوتاه می‌کنیم تا ادامه داستان رو در فضای صمیمی کسب و کار تعریف کنیم.



کیفیت ساخت تیزر تبلیغاتی در مشهد چگونه است ؟

تیزر های ساخته شده توسط ما ، از جمله تیزرهایی است که کیفیت بسیار مناسبی دارد .

هزینه ساخت تیزر تبلیغاتی چقدر است؟

هزینه ساخت تیزر تبلیغاتی ، باتوجه به نوع تیزر ، تجهیزات استفاده شده در آن و حرفه ای بودن تیم متفاوت است .

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

ساعدی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. Farhad گفت:

    طراحی تیزر و اینجور مسائل ، نگاه عمیقی لازم داره.
    بعید میدونم داشته باشید .

    1. محمد ساعدی گفت:

      حقیقتا ادعایی نداریم، کافیست یک بار با ما همکاری کنید تا ببینید داریم یا خیر .

  2. Sepide rahmani گفت:

    نمونه کاراتون واقعا بی نظیره ، به شخصه از همکاری با استودیو پیویو برای طراحی تیزر برندم خوشحالم
    پایدار باشید.

    1. محمد ساعدی گفت:

      ممنون خانم رحمانی ، امیدوارم مورد رضایت شما بوده باشه .

      1. فرناز گفت:

        سلام خسته نباشید
        من 19 سالمه و خیلی علاقه مندم تا در تیزر های تبلیغاتی به عنوان بازیگر و مدل کار کنم، آیا در استادیو پیویو امکان استخدام شدن هست؟