بهترین بازی های تفنگ بازی+داستان بازی ها
بازدید 207
0

بهترین بازی های تفنگ بازی + داستان بازی ها

خیلی از جوون ها یا بچه های امروز دنبال خلق هیجان و تجربه آدرنالین سرشار هستن. بازی جنگی یکی از کارایی هست که میشه انجام داد تا هیجان خونتون بره بالا. تیر و بمب و تفنگ و جنگ و اینجور چیزا همه باعث میشن ادم از فرط هیجان سرپا بایسته.بزرگترها با این بازی ها و کوچکتر ها هم که به تفنگ اسباب بازی اکتفا میکنند. که اتفاقا خیلی هم خوش شانس تر هستند چون مبارزه توی مشتشونه.
حالا بعد از این بحث ها قرار ما این بود که بهترین بازی های تفنگ بازی رو معرفی کنیم طوری که بشینید پاش و بلند نشید.

بازی ولورانت « Valorant »

روند انجام این بازی به این صورته که با دو تیم پنج نفره شروع میشه و این دو تیم تا 24 راند رو به روی هم قرار میگیرند و قابل تغییر نیستند.
سناریو بازی خنثی سازیه بمبه. توی بعضی از مرحله ها دو تا بمب باید خنثی بشه و توی بعضی مرحله ها سه تا که خب هرچقدر سخت تر، جذاب تر و هیجان انگیز تر!
فکر نمیکنم کسی باشه که بازی (Call of Duty ) رو انجام نداده باشه، برای تصویرسازی بازی ولورانت باید بگیم که شبیه حالت (Search and Destroy ) کال آف دیوتی هست.

بازی ولورانت  Valorant

یکی از جذابیت ها و در عین حال سختی های بازی اینه که هدف گیری باید به طور دقیق انجام بشه و زمان کوتاهی هم برای کشتن دشمنان وجود داره. سلاح های مورد استفاده توی این بازی چاقو، شات گان، تفنگ تک تیر و… ست که شما میتونی با پول جمع کردن توی هر مرحله این تفنگارو هم برای خودت هم برای هم تیمی هات بخری.
شخصیت های بازی ولورانت جدا از قابلیت های اصلی قابلیت های فرعی هم دارند که قبل هر بازی میتونید خریداری کنید. مثلا شخصیت ( sage ) توانایی زنده کردن هم تیمی هاشو داره.

بازی « Back 4 Blood »

یک بازی جنگی ناجوانمردانه که طرف حسابتون آدما نیستن زامبی های وحشی و گرسنه ای هستن که هر لحظه تشنه خون شما هستن. زامبی هایی که توی فیلما دیدید رو دور بریزید. زامبی های (Back 4 Blood ) متفاوت از تفکرات شماست که هر کدوم ویژگی های خاص خودشون رو دارن و شما رو به چالش میکشن.

بازی  Back 4 Blood

این بازی هم به صورت تک نفره قابل انجامه و هم به صورت چند نفره. البته اگر تکی بازی کردید هیچ وقت بازی رو قضاوت نکنید چون قضاوتتون اشتباهه.
نحوه بازی به این صورته که شما و 3 تا هم تیمی هاتون ماموریت دارین زامبی ها رو بکشید و کاری که بهتون سپرده شده رو به نحو احسن انجام بدین. با چه اسلحه هایی؟
کلاشنیکف و ام4 و ام 16 از جمله سلاح های گرم و چاقو و کوکتل از این قبیل چیزا سلاح سرد هستن که با این ها به نبرد زابی ها خواهید رفت.

بازی « Battlefield »

بازگشتی هیجان انگیز و متفاوت به جنگ جهانی اول. جنگ هوایی و زمینی!
این بازی هم مثل خیلی از بازی های جنگی دیگه هم به صورت تک نفره انجام میشه و هم چند نفره که خب چند نفره اش طرفدار بیشتری داره.
بازی ( Battlefield ) دارای 6 قسمت در قالب 6 داستان است که هر قسمت قهرمان مختص خودش رو داره و هر داستان شما رو 30 دقیقه تا یک ساعت درگیر خودش میکنه.

بازی  Battlefield

جالبیه این بازی به اینه که براساس شخصیت هایی که تغییر میکنن ( چون مال ملیت های متفاوتن ) شما جنگ رو توی مناطق مختلفی تجربه میکنید و وسایل نقلیه مثل نسل اول تانک ها و هواپیماهای جنگنده همه مربوط به دوران جنگ جهانی اول هستن. توی هر داستان هم با تفنگ ها و اسلحه های جدیدی مواجه میشین که حس زمان جنگ رو کاملا به شما منتقل میکنه.

بازی « Half-Life: Alyx »

ورودی غافلگیر کننده بعد ا ز 13 سال انتظار طرفداران.
تصور کنید سیاره شما توسط غریبه ها به تصرف در آمده و شما و یک نفر دیگه که از قضا اون آدم پدرتونه تنها شانس بقای بشریت هستین. اگر اینطور باشه چقدر از جون و دل مایه میذارید؟! خودتون رو بسنجید.
هر روز با تلاش های شما چهره جدیدی از دشمن نمایان میشه که کار شما رو برای مبارزه سخت تر میکنه
Half-Life Alyx به قدری غیرمنتظره عمل کرده که بعضی ها امتیاز کامل بهش دادن. تا قرن بعد از این بازی لذت ببرید.

بازی  Half-Life: Alyx

این ها جزء زنده ترین و باحال ترین و بهترین بازی های تفنگ بازی بودند که طی چند سال اخیر ساخته شدن و احتمالا از این مدل ها هستند که شب ها موقع بازی باید خودتون رو به خواب بزنید که مامانتون با دمپایی سراغتون نیاد.
یه سری از تفنگ هایی که شما باهاشون توی این بازی ها زندگی میکنید نسخه اسباب بازیش هم ساخته شده تا اون افرادی که به بازی اکتفا نمیکنن و دوست دارن شب ها تفنگ رو تو بغلشون بگیرن و بخوابن، نگران نباشن.
حالا این تفنگ ها رو کجا میشه پیدا کرد؟

پیویو ویترین به روز ترین و متنوع ترین تفنگ های اسباب بازی و تفنگ ساچمه ای که هر فضایی رو میتونید باهاشون تصویر سازی کنید.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

کیمیا عدالتی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *