فیلم حال خوب کن
بازدید 1100
0

معرفی بهترین فیلم های حال خوب کن

در روزهایی که اخبار منفی از طریق شبکه های مجازی به سرعت به ما میرسد و زندگی مدرن همراه با دغدغه ها و دردسرهای فراوانی است، دست یابی به حال خوب بسیار دور به نظر میرسد. همچنین کنترل اوضاع اجتماعی و مشکلات اطراف بسیار سخت شده است اما می توان با تماشای فیلم هایی دوست داشتنی و جذاب ساعاتی را کنار خانواده سپری کرد. در ادامه به معرفی 10 فیلم حال خوب کن می پردازیم که سعی شده است سلیقه های متفاوت را پوشش دهد.

فارست گامپ | Forrest Gump

فارست گامپ
فیلم حال خوب کن فارست گامپ
ژانر کمدی،درام
امتیاز سایت imdb8.8

اگر بخواهیم لیست بلندبالایی از فیلم هایی که با انرژی و حال خوبی همراه هستند نام ببریم، قطعا فارست گامپ در صدر لیست قرار می گیرد. ساخته ی تحسین شده رابرت زمیکس، روایتی شیرین که امیدواری را با منطق همراه و جایگاه خود را درمیان مخاطبین محکم کرده است.

داستان درباره ی مردی کند ذهن است که از کودکی با این مشکل به دنیا می آید. رابطه ی فارست و مادرش در دوران کودکی ما را با صحنه هایی چشم نواز مواجه می سازد.

دیالوگ های این فیلم در عین سادگی نکات مهمی را به ما یاداوری می کند و در مسیر داستان گویی توجه ما را برمی انگیزد. ما با فارست همراه می شویم وماجرای زندگی او را دنبال میکنیم. سفری سراسر عشق و امید که قطعا باعث دگرگون شدن حال و هوای ما می شود.

ماهی بزرگ | Big Fish

ژانردرام، فانتزی
امتیاز در سایت imdb8

سینمایی ماهی بزرگ ساخته تیم برتون کارگردانی که ذائقه ی مخاطب را دستخوش تعییر کرده است. از فیلم های او می توان به «چارلی و کارخانه شکلات سازی» و «ادوارد دست قیچی» اشاره کرد.

در این سینمایی بار دیگر با داستان های کودکی خود همراه می شوید. داستان هایی که باورشان سخت است و آن ها را در منطق بزرگسالی فراموش کرده ایم. ماهی بزرگ این منطق را به چالش می کشد و بزرگسالان را با شادی و نشاط کودکی همراه می کند. شاهد پدری هستیم که ماجراجویی هایی اش را برای کودک خود تعریف می کند و ما همراه با پسر او به حقیقت این ماجراها شک می کنیم. اما صبور باشید و این قصه را تا انتها گوش کنید بدون شک غافلگیر خواهید شد.

3 احمق | 3Idiots

فیلم کمدی حال خوب کن
فیلم بالیوودی حال خوب کن
ژانرکمدی، درام
امتیاز در سایت imdb8.4

اگر جزو دسته افرادی هستید که دیدگاه منفی نسبت به سینمای بالیوود دارید این فیلم سرگرم کننده و حال خوب کن که با پیام های مثبت و اجتماعی همراه است را از دست ندهید.

3 احمق درباره ی سه همکلاسی است که هر کدام ماجراهای مخصوص خود را دارند. این فیلم نقد بزرگی به سیستم آموزشی رقابتی و تلاش صرف برای بالا بردن نمره می کند و همچنین تلاش می کند راه رسیدن به علاقه را هموار کند. موسیقی های شاد و تم رنگین مخصوص بالیوود در راستای بار معنایی فیلم پیش می رود و آن را در ذهن مخاطب ماندگار می سازد.

3 احمق محصول سال 2009 در ژانر کمدی سینمای بالیوود می باشد.

فلش مموری ADATA UV210 64G

  • ظرفیت 64 گیگابایت
  • دارای بدنه ی فلزی
  • مقاوم در برابر آب,ضربه,گردوغبار و شوک
  • سازگار با سیستم عامل ویندوز, مک

آفتاب خانم کوچولو | Little Miss Sunshine

فیلم خانوادگی
فیلم خانوادگی حال خوب کن
ژانرکمدی، درام
امتیاز در سایت imdb8.4

فیلمی که نامزد 4 جایزه اسکار و دریافت 2 جایزه اسکار برای بهترین فیلم نامه و بهترین نقش مکمل مرد شده است.

آفتاب خانم کوچولو نام مسابقه ای برای شناسایی دختر شایسته است که در ایالت کالیفرنیا برگزار می شود. دختر کوچک خانواده که رویای دستیابی به این جایگاه را در سر می پروراند همراه با خانواده ی خود راهی سفری برای رسیدن به این مسابقه می شود.

پیوند عاطفی بین اعضای خانواده از گره های اصلی داستان است که در ماجرای این سفر ما را با خود همراه می کند. برخورد افراد خانواده با یکدگیر از نقاط جذاب این سینمایی است. این خانواده برای رسیدن به این مسابقه حتی مجبور می شوند فولکس زرد خود را هل دهند و در این بین مخاطب خود را با حال خوب و انرژی مثبت همراه می کنند. فرصت داشتن ساعاتی لذت بخش را در کنار خانواده ی خود با دیدن این فیلم از دست ندهید .

دفترچه امید بخش | Silver Linings Playbook

ژانرکمدی، عاشقانه
امتیاز در سایت imdb7.7

درامی شاهکار با ریتمی تند که تماشای آن مخاطب را میخکوب می کند. فلسفه ای عمیق که در ساده ترین ماجراها بیان می شود. همچنین همدردی با کاراکترهایی که به سادگی ارتباط خود را با بیننده حفظ می کند. ساختاری ساده ی فیلم و ماجراهایی با پیچیدگی خاص خود جذابیت فیلم را دو چندان می کند و فراتر از چارچوب های ذهن پیش می رود.

از افتخارات این فیلم حال خوب کن می توان به دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن برای جنیفر لارنس، نامزد جایزه اسکار بهترین نقش اول مرد برای بردلی کوپر و همچنین نامزد جایزه اسکار بهترین نقش اول برای بردلی کور برای بهترین نقش مکمل مرد و تعداد بالایی جوایز دیگر اشاره کرد.

ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی | Cloudy with a Chance of Meatballs

انیمیشن خانوادگی
انیمیشن حال خوب کن
ژانرخانوادگی، کمدی
امتیاز در سایت imdb6.9

انیمیشن را می توان جادوی سینما دانست. جادویی که کودک و بزرگسال نمی شناسد و باعث دقایقی لذت بخش برای هر گروه سنی می شود. هنگام تماشای این انیمیشن تنقلات مختلفی را کنار خود داشته باشید چون قرار است با دیدن غذاهایی رنگارنگ حسابی به وجد بیایید. فیلمی پرهیجان و حال خوب کن و نمایشی از روابط دوستانه که می تواند جنبه ی آموزشی برای کودکان و حال خوب برای بزرگسالان داشته باشد .

این انیمیشن سینمایی در دو قسمت پخش شده است که قسمت دوم آن دنباله ی قسمت اول است .

فلش مموری ADATA UV128 64G

  • ظرفیت 64 گیگابایت
  • جنس بدنه پلاستیکی
  • مقاوم در برابر گردو غبار و خش
  • سازگار با سیستم عامل ویندوز, مک و لینوکس

ذهن زیبا | A Beautiful Mind

فیلم حال خوب کن
سینمایی با پایان حال خوب کن
ژانربیوگرافی، درام
امتیاز در سایت imdb8.2

گرچه این فیلم تعریف واقعی و دقیق زندگی نابغه ریاضی جان نش نیست و از این حیث مورد نقد بسیاری از منتقدین قرار گرفت اما نمیتوان منکر جذابیت این سینمایی شد. پرداخت هنرمندانه ی ران هاوارد کارگردان ذهن زیبا به فراز و نشیب زندگی این ریاضی دان بیننده را به صورت مداوم درگیر نگه میدارد.روایتی چشم نواز از فصل های مختلف زندگی جان نش با بازی راسل کرو بازیگر «سینمایی گلادیاتور» که نامزد دریافت جایزه اسکار برای بهترین بازیگر نقش اصلی مرد شده است. پایان فیلم ذهن زیبا منجر به حال خوب شما می شود.

دست نیافتنی ها | Intouchables

ژانردرام، کمدی
امتیاز در سایت imdb8.5

اثری برتر و به یاد ماندنی از کشور فرانسه مناسب افرادی که به دنبال دوری از هیاهوی هالیوود هستند. دست نیافتنی ها در وهله ی اول شما را با مفهوم انسانیت رو به رو می کند. تضاد طبقاتی و تقابل نژادی در این فیلم دست مایه درامی آرام بخش می شود اما در نمایش این تضاد اغراق نمی کند و از حد خود فراتر نمی رود. در این سینمایی شاهد خلق هنرمندانه ی رابطه ی دوستانه ی دو مرد هستیم که پیوندی ناگسستنی دارند.

نمی توان انتخاب کرد کدام یک از این دو مرد شخصیت اصلی هستند پس فقط با آن ها همراه شوید و اجازه دهید در این اثر غرق شوید و مطمئن باشید این فیلم حال خوب کن را لیست خود قراردهید.

آملی | Amelie

فیلم فرانسوی
فیلم فرانسوی حال خوب کن
ژانرعاشقانه، کمدی
امتیاز در سایت imdb8.5

ترکیب موسیقی به یادماندنی و جادوی رنگ که قطعا پس از تماشای آن به راحتی از ذهن شنا پاک نخواهد شد. آملی دختری که مهربانی را برای ما ملموس می کند. عشق به زندگی را می توان در چشم های او دید. از رویاپردازی نمی ترسد ، زندگی را زندگی می کند و با جریان اتفاقات پیش می رود .با آملی می توان لحظات خوشی را گذراند. و فیلمی همراه حال خوب را تجربه کرد.

روز موش خرما | Groundhog Day

فیلم حال خوب کن
فیلم کلاسیک حال خوب کن
ژانر کمدی، خانوادگی
امتیاز در سایت imdb8.1

برای فیلم پایانی لیست سراغ فیلمی کلاسیک و ماندگار می رویم. داستانی بامزه که حرف های زیادی برای گفتن دارد. موضوع فیلم ماجرای یک روز تکرار شونده است که شخصیت اصلی در آن روز به خصوص گیر می کند و به دنبال راهی برای خروج از این تله است. طنزی که در دل یک موقعیت تراژیک پنهان شده است و در لایه های زیرین آن مفاهیمی عمیق و ایده هایی ناب یافت می شود. موش خرما از آثار به یاد ماندنی که مخاطب های گسترده ای دارد.

ویل هانتینگ نابغه | Good Will hunting

فیلم حال خوب کن
ژانردرام، عاشقانه
امتیاز سایت imdb8.3

از نابغه های ریاضی فیلم های زیادی ساخته شده است اما ویل هانتیگ نابغه با چاشنی فلسفه همراه می شود. فیلم ریتم کندی دارد و قرار نیست صرفا هیجان انگیز باشد. بعد از تماشای این فیلم قرار است به پاسخ سوال های مهمی راجب به مفهوم زندگی برسید. ویل هانتیگ دست شما را می گیرد و پله به پله حال خوب را به شما نشان می دهد. معنی اصلی زندگی چه می تواند باشد؟ قطعا این سینمایی جهان بینی شما را دگرگون خواهد کرد. تماشای این فیلم همراه افرادی که دوستشان دارید توصیه می شود.

در پیویو بیشتر بخوانید :

https://pioio.com/mag/2022/01/25/the-scariest-movies-in-history/ https://pioio.com/mag/2022/07/19/2022-house-of-the-dragon-series/ https://pioio.com/mag/2022/04/18/top-10-movies-on-netflix/
فیلم های حال خوب کن چه فیلم هایی هستند؟

فیلم هایی که با انرژی مثبت و فیلم نامه ای جذاب باعث بالا بردن روحیه می شوند و امید را در فرد بالا میبرند جزو دسته ی فیلم های حال خوب کن محسوب می شوند.

فیلم های حال خوب کن صرفا کمدی هستند؟

این فیلم ها در ژانرهای مختلفی ساخته می شوند که در این مقاله به معرفی این فیلم ها برای سلیقه های متفاوت پرداخته شده است.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

faeze_rezaei

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *