سریال ارباب حلقه ها The Rings of Power 2022
بازدید 234
1

دانلود سریال ارباب حلقه ها | The lord of Rings 2022

درام حماسی سریال ارباب حلقه ها The lord of Rings 2022 هزاران سال قبل از اتفاقات «هابیت» و «ارباب حلقه‌ها» J.R.R تالکین مجموعه‌ای از شخصیت‌های آشنا و جدید را دنبال می‌کنند که با ظهور مجدد شر در سرزمین میانه مواجه می‌شوند.

دانلود این مجموعه در ادامه….

تاریخ قسمت اول: 2 سپتامبر 2022

سازندگان : پاتریک مک کی و جان دی پین

برخی ستاره ها : مرفید کلارک نازنین بنیادی بنجامین واکر رابرت آرامایو

ژانرها : اکشن ماجراجویی درام فانتزی

درجه سنی : TV-14

شبکه سازنده : آمازون پرایم

سریال ارباب حلقه ها: حلقه قدرت
سریال ارباب حلقه ها: حلقه قدرت

داستان اصلی ارباب حلقه ها و نگاه کلی سریال :

انتظار می رود این سریال گران ترین برنامه تلویزیونی تاریخ باشد و آمازون حداقل یک میلیارد دلار برای تولید آن هزینه کرده!!!

این درام حماسی سریال ارباب حلقه ها: حلقه قدرت هزاران سال قبل از اتفاقات هابیت و ارباب حلقه‌ها اثر J.R.R تالکین، و بینندگان را به دورانی برمی‌گرداند که در آن قدرت‌های بزرگ شکل گرفتند، پادشاهی‌ها به شکوه رسیدند و نابود شدند، قهرمانان آزمایش شدند، امید به بهترین نخ‌ها آویزان شد و بزرگ‌ترین آنها شروری که همیشه از قلم تالکین سرازیر شد و تهدید کرد که تمام جهان را در تاریکی می پوشاند. این سریال که در زمان صلح نسبی شروع می‌شود، مجموعه‌ای از شخصیت‌های آشنا و جدید را دنبال می‌کند، زیرا آنها با ظهور مجدد شر به سرزمین میانه که مدت‌ها از آن ترسیده بود، روبرو می‌شوند. از تاریک‌ترین اعماق کوه‌های مه‌آلود، تا جنگل‌های باشکوه پایتخت جن‌ها لیندون، تا پادشاهی جزیره‌ای خیره‌کننده نومنور، تا دورترین نقاط نقشه، این پادشاهی‌ها و شخصیت‌ها میراث‌هایی را می‌سازند که مدت‌ها بعد زنده خواهند ماند. آنها رفته اند.

داستان اصلی : سه حلقه برای الف-شاهان زیر آسمان / هفت حلقه برای اربابان کوتوله در تالارهای سنگی آنها / نه حلقه برای مردهای فانی محکوم به مرگ / یکی برای ارباب تاریکی بر تخت تاریکش / در سرزمین موردور که در آن سایه ها دروغ می گویند.

The Rings of Power2022
The Rings of Power2022

تقریباً پنج سال از زمانی که آمازون پرایم ویدیو برای اولین بار پیش درآمد ارباب حلقه‌ها، سریال ارباب حلقه ها: حلقه قدرت را معرفی کرد، می‌گذرد. در آن سال ها، گمانه زنی های زیادی در مورد صحنه، شخصیت ها و لحن آن وجود داشت. در تمام این مدت، آمازون با دقت روایتی را ایجاد کرد و نقشه‌ها، تصاویر تیزر، یک ویدیو کارت عنوان، ۲۳ پوستر شخصیت، یک تیزر تریلر در طول Super Bowl 2022 و یک تیزر طولانی‌تر در ۱۴ جولای منتشر شد.

تیزرهای سریال ارباب حلقه ها نگاه کامل تری از سرزمین میانه در عصر دوم را به طرفداران ارائه می دهند، زمانی که شخصیت عنوان در حال بهبودی از شکست خود در بزرگ ترین جنگ علیه تاریکی است، شخصیت های آشنای الف در حال یافتن جای جدیدی هستند و کلمه “هابیت” هنوز ساخته نشده است این تیزر عمدتاً مربوط به الف‌ها، دورف‌ها، مردان و هارفوت‌ها می‌شود که زمانی قبل از اینکه سایه سائورون دوباره بلند شود، به تجارت جداگانه خود می‌پردازند، اما به نظر می‌رسد که یک بازدیدکننده غیرمنتظره از آسمان تمام اهداف آنها را به هم خواهد زد.

سریال بازیگران ارباب حلقه ها: حلقه قدرت
بازیگران ارباب حلقه ها: حلقه قدرت

اما پیش‌نمایش جدید سریال ارباب حلقه ها تنها یک جنبه از جواهر کلیدی در تاج آهنین این سرویس در نمایش‌های ژانر با بودجه کلان پیشنهادی است، بنابراین بیایید نگاهی دقیق‌تر بیندازیم به آنچه تاکنون در مورد این نمایش می‌دانیم و آنچه می‌توانیم در مورد برداشت آن‌ها از این نمایش به دست آوریم. سن دوم

این سریال ارباب حلقه ها: حلقه قدرت درباره چیست؟

در 12 ژانویه 2020، آمازون توضیحات سری جدیدی را از سریال ارباب حلقه ها منتشر کرد:

مجموعه آتی استودیو آمازون برای اولین بار افسانه های قهرمانانه تاریخ افسانه ای دومین عصر سرزمین میانه را به نمایش می گذارد. این درام حماسی هزاران سال قبل از اتفاقات J.R.R. هابیت و ارباب حلقه‌ها اثر تالکین، و بینندگان را به دورانی برمی‌گرداند که در آن قدرت‌های بزرگ شکل گرفتند، پادشاهی‌ها به شکوه رسیدند و نابود شدند، قهرمانان بعید آزمایش شدند، امید به بهترین نخ‌ها آویزان شد و بزرگ‌ترین آنها شروری که همیشه از قلم تالکین سرازیر شد و تهدید کرد که تمام جهان را در تاریکی می پوشاند. این سریال که در زمان صلح نسبی شروع می‌شود، مجموعه‌ای از شخصیت‌های آشنا و جدید را دنبال می‌کند، زیرا آنها با ظهور مجدد شر به سرزمین میانه که مدت‌ها از آن ترسیده بود، روبرو می‌شوند. از تاریک‌ترین اعماق کوه‌های مه‌آلود، تا جنگل‌های باشکوه پایتخت جن‌ها لیندون، تا پادشاهی جزیره‌ای خیره‌کننده نومنور، تا دورترین نقاط نقشه، این پادشاهی‌ها و شخصیت‌ها میراث‌هایی را می‌سازند که مدت‌ها بعد زنده خواهند ماند. آنها رفته اند

سریال ارباب حلقه ها: حلقه قدرت
سریال ارباب حلقه ها: حلقه قدرت

در بیانیه ای در 19 ژانویه 2022، تهیه کنندگان اجرایی و مجریان برنامه سریال ارباب حلقه ها، پاتریک مک کی و جی دی پین کمی شفافیت بیشتر در مورد آنچه که باید انتظار داشت و چگونه با عنوان حلقه های قدرت مرتبط است ارائه کردند: «حلقه های قدرت همه چیزها را متحد می کند. داستان‌های اصلی عصر دوم سرزمین میانه: جعل حلقه‌ها، ظهور ارباب تاریکی سائورون، داستان حماسی نومنور، و آخرین اتحاد الف‌ها و انسان‌ها… تا به حال، مخاطبان فقط داستان را روی صفحه دیده‌اند. از یک حلقه – اما قبل از اینکه یکی باشد، تعداد زیادی وجود داشت… و ما هیجان زده هستیم که داستان حماسی همه آنها را به اشتراک بگذاریم.

ارباب حلقه ها
ارباب حلقه ها

در تاریخ تالکین، این داستان ها هزاران سال را در بر می گیرند، اما همانطور که گردانندگان برنامه در مصاحبه فوریه 2022 Vanity Fair فاش کردند، برای آوردن شخصیت های کلیدی نیمه دوم عصر دوم به لحظات اولیه آن، مدتی فشرده سازی وجود دارد. این دوره همچنین زمان الف های جاودانه و مردان با عمر طولانی است، بنابراین تداوم بازیگران انتظار می رود.

هر دو تیزر همچنین نشان می‌دهند که این برنامه ساختار روایتی مشابه بازی تاج و تخت را اتخاذ خواهد کرد. شخصیت‌ها یا گروه‌هایی از شخصیت‌ها تا لحظه‌های کلیدی همگرایی در سفرهای جداگانه خواهند بود. و با توجه به اینکه حداقل سه نفر از آنها در نقطه‌ای با خود ارباب حلقه‌ها همگرا می‌شوند، ترسیم نحوه رسیدن آنها به برخورد با سائورون باید درام جالبی باشد.

بازیگران سریال ارباب حلقه ها
بازیگران سریال ارباب حلقه ها

بخشی از داستان سریال ارباب حلقه ها بر صنعتگر جن متمرکز است که فریب خورده تا حلقه‌های قدرت را بسازد. قسمتی دیگر بر روی هارفوت ها، اقوام عصر دوم هابیت ها متمرکز است که در یک زندگی عشایری زندگی می کنند و با یک غریبه مرموز روبرو می شوند، در حالی که قسمت های دیگر به دورف های خزاددوم، مردان نومنور و الف های بازمانده اول می پردازد. سن. همانطور که در تیزر جولای مشاهده می شود، هر گروه به کار خود اختصاص داده شده است. الف ها مایلند صلحی را که به سختی به دست آورده اند حفظ کنند، حتی در صورتی که یکی از هم نوعان آنها معتقد است که دشمن هنوز در جهان است و زخم هایش را می زند. کوتوله ها وقف ایجاد یک شروع جدید با چیزی هستند که ممکن است افسانه ای باشد یا نباشد

فلز معروف به میتریل، هدفی که ممکن است منجر به دردسر شود زیرا یک جن به معنای واقعی کلمه در آستان آنها ظاهر می شود. نومنوریان در حال صعود هستند و به نظر می رسد آماده رها کردن گذشته هستند – نگرشی که ممکن است ثابت شود که آنها را از بین می برد.

  The Rings of Power2022
The Rings of Power2022

پیش از این، برخی از طرفداران تالکین نگران بودند که رویکرد بازی تاج و تخت، سرزمین میانه را با س.ک.س و خشونت پر کند، اما گردانندگان برنامه اعلام کردند که این سریال برای تمام سنین طراحی شده است – منهای برخی صحنه های ترسناک، مانند ترول برفی که در هر دو تیزر مشاهده شد.

مک‌کی در مصاحبه‌ای در ژوئن 2022 با امپایر گفت که این سریال ارباب حلقه ها: حلقه قدرت همچنین دارای اکشن‌های زیادی است و «جنگ‌ها، موجودات، نبردها و مبارزات تا سر حد مرگ با بند انگشتان سفید» را نمایش می‌دهد. اگرچه، او همچنین پیشنهاد کرد که این چیزها صمیمی تر از درگیری های بزرگ مجموعه فیلم ارباب حلقه ها خواهد بود. به جای نبرد Pelennor Fields، یک مبارزه ممکن است بیشتر در مورد Orc “در صورت شما” یا این واقعیت باشد که یک شخصیت هرگز کسی – حتی یک Orc – را نکشته است و باید آن عمل را پردازش کند.

در همین حال، پین گفت که فصل اول نشان دهنده 10 فصل اول یک داستان 50 قسمتی است که در پنج فصل روایت می شود. او همچنین ادعا کرد که برخی از ایده‌ها در فصل 1 ممکن است تا آخرین فصل نتیجه ندهند و او و مک‌کی آخرین شات پایانی سریال را می‌دانند. ما تصور می‌کنیم که ممکن است یک جفت از استورهای نوع هابیت در رودخانه گلدن ماهیگیری کنند، اما همیشه ممکن است یک لحظه دیرتر در عصر سوم باشد.

 The lord of rings : The Rings of Power2022
The lord of rings : The Rings of Power2022

و برخی شوخی های کوتاه اولیه یک هفته قبل از سریال ارباب حلقه ها: حلقه قدرت نشان می دهد که گرفتار شدن در شهاب سنگی که توسط بسیاری از شخصیت های اصلی مشاهده شده است نیز بخش مهمی از داستان فصل اول خواهد بود. او که در برخی از محافل هواداران «مرد شهاب‌سنگ» نامیده می‌شود، احتمالاً همان غریبه‌ای است که شخصیت‌های هارفوت با آن روبرو می‌شوند. اهمیت ناگهانی شهاب، ممکن است برخی را وادار کند که تصور کنند او در واقع سائورون است. اما غریبه‌های مرموز دیگری در عصر دوم در سرزمین میانه پرسه می‌زنند، بنابراین ممکن است مرد شهاب‌سنگ مرموز کسی باشد که کمتر به ظلم و بدی اختصاص داده شده است.

در ادامه با جدیدترین اخبار سینما و سریال های جهان با ما در پیویو همراه باشید :

https://pioio.com/mag/2022/07/19/2022-house-of-the-dragon-series/ https://pioio.com/mag/2022/06/27/the-second-chapter-of-squid-game/ https://pioio.com/mag/2022/07/04/movie-persuasion-2022/

چه کسی در سریال ارباب حلقه ها بازی می کند؟

استودیو آمازون در جریان تور مطبوعاتی زمستانی انجمن منتقدان تلویزیونی در 14 ژانویه 2020، 15 بازیگران اصلی سریال ارباب حلقه ها: حلقه قدرت را معرفی کرد.

ردیف 1 : رابرت آرامایو نازنین بنیادی جوزف ماول اوین آرتور اسماعیل کروز کوردووا

ردیف 2: سوفیا نوموته تیرو محفدین تام باج چارلی ویکرز مرفید کلارک

ردیف 3: اما هوروات دانیل ویمن مارکلا کاونا دیلن اسمیت مگان ریچاردز

بازیگران سریال ارباب حلقه ها
بازیگران سریال ارباب حلقه ها

در 3 دسامبر 2020، استودیو آمازون 20 بازیگر دیگر را برای سریال ارباب حلقه ها: حلقه قدرت معرفی کرد: سینتیا آدای-رابینسون، ماکسیم بالدری، ایان بلکبرن، کیپ چپمن، آنتونی کرام، ماکسین کانلیف، تریستان گراول، سر لنی هنری، تروسیتا جایاسندرالوم، فابیان مرالس، سیمون مرکال. جف مورل، پیتر مولان، لوید اوون، آگوستوس پریو، پیتر تایت، الکس تارانت، لئون وادهام، بنجامین واکر و سارا زوانگوبانی. بودج متعاقباً راه خود را از تولید در مارس 2021 جدا کرد.

آرامایو، که مخاطبان آمریکایی او را به‌عنوان ند استارک جوان از فصل‌های 6 و 7 بازی تاج و تخت می‌شناسند، نقش الروند، ارباب نهایی ریوندل را بازی می‌کند (هوگو ویوینگ در فیلم‌های ارباب حلقه‌ها و هابیت جکسون). با این حال، وقتی سریال تلویزیونی شروع می شود، او یک جن جوان جاه طلب است که در پایتخت الف ها لیندون زندگی می کند و دست خود را در سیاست امتحان می کند. او به طور خلاصه در اولین تیزر به شمشیری که روی سنگی قرار گرفته نگاه می کند. زمینه وجود ندارد، اما همیشه این امکان وجود دارد که این عکس از نگاهی به نبرد اوج دوران اول گرفته شود. بیشتر در مورد آن بعدا. در تیزر دوم نیز او را می‌توان دید که وارد شکوه خزاددوم شده و تلاش می‌کند گالادریل را از وضعیت جنگی‌اش صحبت کند.

کلارک، بازیگر او در فیلم Dark Materials، این نسخه جوان‌تر از گالادریل را به تصویر می‌کشد، نقشی که کیت بلانشت در فیلم‌ها بازی می‌کرد. در این سریال، سفر او به دنبال شکار نیروهای تاریک باقی مانده از عصر اول سرزمین میانه در تلاش برای انتقام مرگ برادرش است. همانطور که اتفاق می افتد، دو تن از خواهر و برادرهای او – انگرود و آگنور – در Dagor Bragollach کشته شدند، یک نبرد پرهزینه عصر اول که حتی ممکن است لحظاتی از نیمه راه را در تیزر اخیر ببینیم (حدود 1:14). او حتی به الروند می‌گوید که خاطراتش از آن رویداد حتی وحشت‌هایی را که او در دوران اول تجربه کرده بود را تحت الشعاع قرار می‌دهد. این گفتگو ظاهراً آنها را به عنوان یک دشمن قرار می دهد، یک احتمال جالب زیرا آنها در نهایت در روزهای آینده به خانواده تبدیل می شوند.

در پیش‌نمایش قبلی، لحظه دیگری از مبارزه عصر اول بر روی یک جن ناشناس متمرکز است که درست زمانی که اورک‌ها به موقعیت او حمله می‌کنند فریاد می‌زند. بازیگر در شات کوتاه شبیه ویمن، مک کالوم، وادهام و کرام است، بنابراین هنوز ممکن است این لحظه بتواند یک درگیری جدیدتر با اورک ها باشد.

ویمن در نقش «غریبه» در سریال ارباب حلقه ها تأیید شد و او را به پوستر دست‌های روپوشی که سیبی در دست داشت، مرتبط کرد. اگر الف غریبه باشد، پس حدس ما در مورد هویت او از سائورون به الفی به نام گلرفیندل، قهرمانی با چنین شهرتی در عصر اول دور می‌شود، در نهایت به او اجازه داده شد که از شکل مرگ الف‌ها بازگردد. به سرزمین میانه آیا شهاب می‌تواند برداشت انفجاری‌تر سریال درباره نحوه شروع زندگی دوم او باشد؟

تریلر فیلم The Lord of the Rings 2022:

بررسی تریلر سریال The Lord of the Rings 2022 :

خود گالادریل در اولین تیزر حضور دارد. در یک نقطه، او را می‌توان دید که خنجری به‌نظر کنجکاو می‌زند که برخی گمان می‌کنند اشاره‌ای به دو درخت از اولین تبلیغات برنامه هنوز است. سکون و خنجر تا حدی به این مفهوم اعتبار می دهند که ممکن است پیش درآمدی که رویدادهای عصر اول را بازگو می کند (و دوره های قبلی که زمان به گونه ای متفاوت کار می کرد) رخ دهد. این ایده تنها توسط تریلر ماه جولای پشتیبانی می‌شود، که با تصویری از دو درخت و ذکر «زمانی که دنیا خیلی جوان بود، طلوع خورشیدی وجود نداشت.» آغاز می‌شود. اما حتی در آن زمان هم نور وجود داشت.» در واقع، در اساطیر تالکین، درختان دومین منبع روز و شب قبل از خلقت خورشید و ماه بودند. نور درختان اهمیت دارد زیرا موهای گالادریل مقداری از نور آنها را جذب می‌کند و این باور ممکن است در نهایت بر تمام مصیبت‌هایی که بر سرزمین میانه در عصر اول آمد تأثیر گذاشته باشد. آیا غیرت او برای یافتن دشمن تا حدودی تحت تأثیر احساس گناه است؟

احتمال دیگری که در اوایل جولای برای سریال ارباب حلقه ها: حلقه قدرت معرفی شد: گالادریل در یک کشتی سفید همراه با الف های دیگر در حال حرکت به سمت غرب و نزدیک شدن به نور بزرگ دیده می شود. آن‌ها ممکن است در تلاش باشند به سرزمین‌های مردودی بازگردند که با آغاز عصر اول رها کرده بودند، اما همانطور که طرفداران کارهای تالکین می‌دانند، او و سایر هم نوعانش در این مقطع از تاریخ سرزمین میانه از ورود به منتهی الیه غرب منع شده‌اند. آیا نمایشنامه‌سازی این ممنوعیت باعث می‌شود که مردی از نومنور او را در دریای بزرگ بیابد؟

الف ها
الف ها

ویکرز نقش هالابراند را در سریال ارباب حلقه ها: حلقه قدرت بازی می‌کند، مردی که از گذشته‌اش فرار می‌کند، اما با این وجود در مسیر گالادریل قرار گرفته است. در تیزر قبلی، شخصیت را فقط می توان در فاصله 0:27 دید، زمانی که یک قایق روی امواج پرتاب می شود. هنگامی که گوش های گالادریل در نقطه 0:46 آشکار می شوند، احتمالاً دست او نیز دیده می شود. از آنجایی که او یک شخصیت جدید است، اطلاعات کمی در مورد او وجود دارد، اما او شخصیتی است که در یکی از تصاویر پوستر اسلحه را در دست دارد با پومول اسبی شکل، که باعث می‌شود برخی از طرفداران تالکین بپرسند که آیا او یکی از اجداد اولیه روهیریم است. . در واقع، تریلر ماه جولای با وجود اینکه این پادشاهی چندین هزار سال دیگر به وجود نیامده بود، در 1:50 با مردانی سوار بر اسب که کلاه ایمنی به سر دارند، در تریلر ژوئیه بیشتر به ارباب اسب ها اشاره می کند. خود هلبرند نیز چندین بار به داخل نگاه می‌شود و در یک نقطه اعلام می‌کند که از جمله لحظه‌ای (در ساعت 1:57) که در آن می‌گوید «گذشته مرده است. یا به جلو می رویم یا با آن می میریم.» با این وجود، او همچنان یک معما است.

Mawle در سریال Game of Thrones شبکه HBO در نقش بنجن استارک بسیار شناخته شده بود. ورایتی در اکتبر 2019 گزارش داد که منابع می گویند او نقش شخصیت شروری به نام اورن را بازی خواهد کرد. (آیا او می تواند یک پادشاه خاص از نومنور، پادشاه جادوگر نهایی آنگمار، یا خود ارباب تاریکی باشد؟) او به طور قابل توجهی در هر دو تیزر غایب است، فقط این فکر را تقویت می کند که او ممکن است یک شرور قابل تشخیص باشد.

نازنین بنیادی در ارباب حلقه‌ها

در اواسط آوریل، آمازون عکس جدیدی از محفدین در نقش شخصیتی به نام «تئو» برای The lord of Rings 2022 منتشر کرد. در تصویر، او شمشیر شکسته ای را که در یکی از پوسترهای شخصیت نمایش داده شده است، در دست دارد. در حالی که سرویس استریم جزئیات دیگری در مورد این شخصیت ارائه نکرده است، TheOneRing.net ادعا می کند که او پسر برانوین است و بنابراین در جنوب سرزمین میانه زندگی می کند، جایی که تلاقی الف ها، هارادریم، و حتی برخی از نومنورایان وفادار به سائورون منجر به درگیری ها آیا تئو بزرگ خواهد شد تا در میان ارتش سائورون به حساب بیاید؟ آن تیغه شکسته قطعا او را در یک ذهنیت مورگول قرار می دهد.

شمشیر شکسته الف ها
شمشیر شکسته الف ها

تیم تهیه و تولید سریال The lord of rings 2022 چه کسانی هستند؟

در جولای 2019، کارگردان دنیای ژوراسیک: پادشاهی سقوط کرده، J.A. Bayona برای هدایت دو قسمت اول سریال ارباب حلقه ها: حلقه قدرت قرارداد امضا کرد. فیلمساز سازنده The Orphanage انتخاب های کلیدی در مورد لحن و ظاهر کلی برنامه انجام داد. شریک سازنده Belén Atienza – هر دو به عنوان تهیه کنندگان اجرایی شناخته خواهند شد – و البته پین ​​و مک کی به او می پیوندند.

در اتاق نویسندگان سریال ارباب حلقه ها، لیندسی وبر (10 لین کلاورفیلد)، کالوم گرین، بروس ریچموند (بازی تاج و تخت) به آنها پیوستند. نویسنده/تهیه کننده اجرایی جنیفر هاچیسون (Breaking Bad); نویسنده/تهیه کننده اجرایی جیسون کیهیل (سوپرانوها)؛ نویسنده/تهیه کننده اجرایی جاستین دوبل (چیزهای عجیب)؛ تهیه کنندگان مشاور برایان کوگمن (بازی تاج و تخت) و استفانی فولسوم (داستان اسباب بازی 4)؛ تهیه کننده ران ایمز (هوانورد)؛ نویسنده/تولیدکننده مشترک هلن شانگ (هانیبال)، و مشاور نویسندگی گلنیس مولینز.

کارکنان اضافی شامل وین چه ییپ، تهیه کننده، کارگردان شارلوت براندستروم، و تهیه کننده کریستوفر نیومن هستند.

تیم خلاق همچنین شامل طراح لباس کیت هاولی (جوخه انتحار) است. ریک هاینریش، طراح تولید برنده جایزه اسکار (جنگ ستارگان: آخرین جدای) برای دو قسمت اول و رمزی اوری (10 لین کلاورفیلد) برای باقی مانده فصل. ناظر جلوه های بصری برنده جایزه اسکار، جیسون اسمیت (بازگشته)؛ و جان هاو، تصویرگر/ هنرمند مفهومی مشهور در The lord of Rings 2022 هستند.

پین و مک‌کی در بیانیه‌ای گفتند: «این تیم یاران ماست – از سراسر جهان گرد هم آمده‌اند و همه با هم در جاده‌ها قدم می‌زنند تا تلاش کنند تا کاری بسیار بزرگ‌تر از آنچه هر یک از ما به تنهایی می‌توانستیم به انجام برسانیم». ما احساس می کنیم متواضع و بسیار خوش شانس هستیم که توسط چنین زنان و مردان الهام بخش و با استعدادی احاطه شده ایم.

چه زمانی برای اولین بار پخش می شود؟

آمازون پس از سال‌ها عرضه احتمالی در سال 2021، سرانجام در اواخر تابستان همان سال اعلام کرد که این برنامه در عوض در روز جمعه، 2 سپتامبر 2022 به نمایش در خواهد آمد. قسمت‌های The lord of Rings 2022 به صورت هفتگی پخش خواهند شد. و در سایت قرار گرفته خواهند شد و میتوانید آن را به راحتی دانلود کنید.

درباره شخصیت های سریال ارباب حلقه ها :

سائورون یک شخصیت جدایی ناپذیر سریال ارباب حلقه ها: حلقه قدرت خواهد بود.

سائرون درسریال ارباب حلقه ها
سائرون درسریال ارباب حلقه ها

در این مرحله از تاریخ سرزمین میانه، سائورون این توانایی را داشت که شکل فیزیکی «عادلانه» به خود بگیرد. بنابراین به جای چشم بزرگ سری فیلم، او باید یک شکل انسان نما، اغلب الوی، داشته باشد. سائورون یک شرکت کننده بسیار فعال در رویدادهای عصر دوم است، و نه فقط در خلق حلقه های قدرت، بنابراین باید توسط یک بازیگر روی پرده بازی کند.

در اوایل، سائورون شروع به ساخت ارتشی از اورک ها، مردان وفادار و دیگر موجودات کرد. او حتی قبل از اینکه نومنوریان شروع به ایجاد سکونتگاه در سواحل آن کنند، قلمرویی را در منطقه جنوبی سرزمین میانه کنترل کرد. درگیری‌ها اجتناب‌ناپذیر بود و منجر به این شد که نومنور بیشتر و بیشتر از منابع خود را در نبرد علیه سائورون استفاده کند تا اینکه پس از صدها سال، آنها به خانه‌اش در موردور یورش بردند و او را به اسارت گرفتند.

اورک ها
اورک ها

به لطف روشی که تالکین طول عمر شخصیت‌های خاص را ترسیم کرد، تعداد انگشت شماری از چهره‌های معروف ارباب حلقه‌ها در اطراف وجود دارند تا شاهد وقایع عصر دوم و سقوط نومنور باشند. اگرچه هیچ چیز نشان نمی دهد که هیچ یک از بازیگران مجموعه فیلم دوباره نقش خود را بازی خواهند کرد، اما محیط عصر دوم فضایی را برای برخی از شخصیت های آشنا فراهم می کند.

الروند الف همانطور که از نامش پیداست، از نوادگان مستقیم اتحادیه های عصر اول بین مردان و الف ها است که سرنوشت الف ها را انتخاب کردند. او را مستقیماً با پادشاهان نومنور در The lord of Rings 2022 مرتبط می کند. در این مدت، او و گیل-گالاد، پادشاه الف های بالا در سرزمین میانه، مشکلات خاص خود را با سائورون داشتند. آنها نومنوریان را متحد می دیدند – حداقل تا زمانی که سائورون دریانوردان را فاسد کرد. با این وجود، ممکن است شاهد الروند باشیم که از نومنوریان التماس می کند تا روابط خود را با والار بازگردانند.

اگر سریال ارباب حلقه ها: حلقه قدرت فراتر از سقوط نومنور ادامه پیدا کند، این امکان وجود دارد که مخاطبان شاهد ورود دو نفر از پنج جادوگر به سرزمین میانه باشند. اگرچه سقوط نومنور والارها را از جهان دور کرد، آنها پنج روح مایار را به شکل پیرمردهای ضعیف فرستادند تا مردم سرزمین میانه را علیه سائورون (که از سقوط جان سالم به در برد و فقط ظاهر «عادلانه» خود را از دست داد) جمع کنند. در حالی که بیشتر جادوگران هزار سال بعد از عصر سوم وارد سرزمین میانه شدند، دو جادوگر آبی تالکین هرگز واقعاً رشد نکردند ممکن است در دوران دوم، درست پس از سقوط، وارد شوند. این زوج که تنها در داستان‌های ناتمام او به آن اشاره شده است، به سرعت راهی شرق شدند و یا تسلیم نفوذ سائورون شدند یا مردند، زیرا نتوانستند ایسترلینگ‌ها را از ارباب تاریکی منحرف کنند. با فرض اینکه معامله آمازون با املاک تالکین شامل مطالب ناتمام مانند داستان جادوگران باشد، آنها شخصیت های ایده آلی برای استفاده در سریال خواهند بود. آنها می توانند شرور، قهرمانان سقوط کرده یا هر چیز دیگری باشند.

نقشه سریال ارباب حلقه ها
نقشه سریال ارباب حلقه ها

شخصیت دیگری که در The lord of Rings 2022 ارزش گنجاندن دارد، قهرمان افسانه ای الف، گلرفیندل است. در حالی که او در خلال سقوط گوندولین در عصر اول سرزمین میانه “مرد”، در نهایت از امان بازگشت، احتمالاً در کنار جادوگران آبی، تا هم به مردان و هم الف ها در مبارزه با سائورون در دوران دوم کمک کند. او در اوایل فیلم ارباب حلقه‌ها ظاهر قابل توجهی پیدا می‌کند و به فرودو کمک می‌کند تا به ریوندل برسد. اما پس از حضور در شورای الروند، گلرفیندل تا زمان عروسی آراگورن با آرون از روایت کنار می‌رود. در حالی که سایر اقتباس‌های روی پرده به جای معرفی یک شخصیت جدید به داستان‌هایشان، شخصیت‌های تکرارشونده را جایگزین گلرفیندل کرده‌اند، جکسون آرون (با بازی لیو تایلر) را جایگزین او کرد و لحظات قهرمانی اولیه‌ای را برای او رقم زد، در حالی که رالف باکشی، کارگردان فیلم‌های انیمیشن، در فیلم Legolas حضور داشت.

– او یک شخصیت جالب در دنیای گسترده در طول دوره مشخص شده در نقشه است و طرفداران از دیدن او هیجان زده خواهند شد. (اورلاندو بلوم در فیلم های جکسون نقش لگولاس را بازی می کرد.)

شخصیت‌های دیگری که قطعاً در آن زمان زنده بودند، عبارتند از تام بامبدیل، که خودش می‌گوید قدیمی‌ترین هشیاری در جهان است، و پدر لگولاس، تراندویل (با بازی لی پیس در سه‌گانه هابیت جکسون)، که در نوع خود داستان بسیار جالبی دارد.

همانطور که سائورون در این دوره The lord of Rings 2022 به تمام سرزمین میانه حمله می کند، منابع عظیمی از اورک ها و انسان ها در اختیار دارد. اما طرفداران این فیلم، ستوان های فانتوم او، نازگول، را به عنوان بخش مهمی از این ارتش می شناسند.

اورک ها در سریال ارباب حلقه ها
اورک ها در سریال ارباب حلقه ها

تا زمانی که سائورون در نومنور باشد، 9 پادشاه انسان حلقه های خود را خواهند داشت. در بسیاری از دوران دوم، آنها از ثروت و رفاهی که سائورون قول داده بود حلقه‌ها به آنها بدهد، لذت می‌بردند، اما تا زمانی که با آرفارازون رفت، این حلقه‌ها مورد غضب او بودند. احتمالاً آنها امور او را مرتب نگه داشتند، حتی با وجود اینکه دستگیری او جنگ علیه مردم سرزمین میانه را متوقف کرد.

اگر سریال The lord of Rings 2022 پس از پاییز ادامه پیدا کند، آن‌ها می‌توانند به آنتاگونیست‌های فعالی در برابر افرادی مانند الروند، گالادریل، و پسران الندیل، ایسیلدور و آناریون تبدیل شوند – درگیری‌هایی که در نهایت منجر به آخرین اتحاد خواهد شد.

این نبرد هنوز مدتی باقی مانده است و همانطور که اخیراً توسط IGN فاش شده است، اورک ها با شروع The lord of Rings 2022 در آشفتگی به سر می برند. آنها همچنین در مرحله اولیه توسعه هستند و باعث می‌شود کمی بیشتر شبیه الف‌ها به نظر برسند – اولین اورک‌ها الف‌هایی بودند که توسط مورگوث خراب شده‌اند – و نسبت به همتایان عصر سوم خود کمتر برای جنگ مجهز شدند. مقاله IGN همچنین به اتحاد آنها تحت رهبری جدید اشاره می کند، بنابراین ممکن است یک شخصیت اورک هنوز در حلقه های قدرت به نوعی برجسته باشد.

دانلود فصل یک سریال ارباب حلقه ها با زیر نویس چسبیده و بدون سانسور :

قسمت اول :

قسمت اول با زیرنویس چسبیده با کیفیت 480

قسمت اول با زیرنویس چسبیده با کیفیت 720

قسمت دوم :

قسمت دوم با زیرنویس چسبیده با کیفیت 480

قسمت دوم با زیرنویس چسبیده با کیفیت 720

قسمت سوم :

قسمت سوم با زیرنویس چسبیده با کیفیت 480

قسمت سوم با زیرنویس چسبیده با کیفیت 720

قسمت چهارم :

قسمت چهارم با زیرنویس چسبیده با کیفیت 480

قسمت چهارم با زیرنویس چسبیده با کیفیت 720

قسمت پنجم :

قسمت پنجم با زیرنویس چسبیده با کیفیت 480

قسمت پنجم با زیرنویس چسبیده با کیفیت 720

قسمت ششم :

قسمت ششم با زیرنویس چسبیده با کیفیت 480

قسمت ششم با زیرنویس چسبیده با کیفیت 720

قسمت هفتم :

قسمت هفتم با زیرنویس چسبیده با کیفیت 480

قسمت هفتم با زیرنویس چسبیده با کیفیت 720

قسمت هشتم :

قسمت هشتم با زیرنویس چسبیده با کیفیت 480

قسمت هشتم با زیرنویس چسبیده با کیفیت 720

سریال The lord of rings : The Rings of Power2022 کی پخش میشود؟

اولین قسمت سریال در جمعه 2 سپتامبر پخش خواهد شد و در سایت قرار داده خواهد شد.

سریال The lord of rings : The Rings of Power2022 چند قسمت دارد؟

فصل اول این سریال 8 قسمت خواهد بود.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

parnaz_hasannezhad

مسافر رویاها...

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. نسرین گفت:

    ممنونم از اطلاعات خوبی که دادی.