فیلم آمستردام Amsterdam 2022
بازدید 122
۴

دانلود Amsterdam 2022 | فیلم آمستردام

داستان Amsterdam 2022 | فیلم آمستردام در دهه 30 میلادی اتفاق می‌افتد و داستان سه دوست را دنبال می‌کند که شاهد یک قتل هستند، خود مظنون می‌شوند و یکی از ظالمانه‌ترین توطئه‌های تاریخ آمریکا را کشف می‌کنند. دانلود در ادامه….

ژانرها : تاریخی، درام

تاریخ انتشار : 4 نوامبر 2022

شرکت های تولیدی : 20th Century Studios Canterbury

کارگردان: دیوید او راسل

بازیگران برتر : مارگو رابی آنیا تیلور جوی کریستین بیل رابرت دنیرو تیلور سویفت

اولین کاندیدای بزرگ اسکار سال ممکن است آمستردام باشد، به نویسندگی و کارگردانی David O. Russell. این فیلم با بازی کریستین بیل، مارگو رابی، و جان دیوید واشنگتن، داستان سه بهترین را دنبال می‌کند که در دهه 1930 در آمریکا درگیر یک کپر می‌شوند. بیل نقش یک کهنه سرباز، رابی پرستاری را بازی می کند که در بیمارستان با او آشنا شد و واشنگتن دوست و وکیل او

تیلور سوئیفت خواننده محبوب جهان به مارگو رابی و کریستین بیل در «آمستردام» پیوست : همه چیز درباره فیلم ستاره‌دار آمستردام

تریلر Amsterdam 2022 که در ژوئیه 2022 منتشر شد، مارگوت رابی را در نقش یک پرستار نشان می دهد که با یک پزشک و یک وکیل همکاری می کند که به ترتیب کریستین بیل و جان دیوید واشنگتن بازی می کنند. شخصیت بیل می‌گوید: «ما پیمان بسته‌ایم و قسم خوردیم که از یکدیگر محافظت کنیم – مهم نیست که چه می‌شود.

فیلم آمستردام
فیلم آمستردام

راجب داستان Amsterdam 2022 | فیلم آمستردام چه میدانیم؟

مردان آمستردام کهنه سربازان جنگ هستند، اما پس از اینکه مظنون به قتل شدند، مورد تجلیل قرار می گیرند. شخصیت بیل توضیح می‌دهد: «ما خود را در موقعیتی می‌بینیم که متهم به کشتن کسی هستیم که واقعیت ندارد.

آن‌ها برای کمک به دوستان مختلفی از جمله شخصیت‌هایی که رامی مالک، آنیا تیلور جوی و زوئی سالدانا بازی می‌کنند، مراجعه می‌کنند تا اینکه مردی (رابرت دنیرو) را ردیابی می‌کنند که می‌گوید دوستش در ارتباط با جستجوی آنها برای یافتن پاسخ مرده است.

دنیرو می‌گوید: «من در شرف انجام کاری هستم که به قیمت جانم تمام شود.»

پرستار خیابانی رابی می‌گوید که او باید حکومت را در دست بگیرد زیرا وضعیت خطرناک‌تر می‌شود. “شما باید رهبری من را به دست بگیرید تا از این یکی بیرون بیایید. مجبور شدم یک پسر را با چاقو بزنم. یک بار مجبور شدم یک خانم را با آجر بزنم. “این یک داستان طولانی است.”

فیلم Amsterdam 2022 دوره ای که به نظر می رسد در نیمه اول قرن بیستم اتفاق می افتد، تا حدی بر اساس یک داستان واقعی است. تریلر آمستردام هشدار می دهد: «بسیاری از اینها واقعاً اتفاق افتاده است. “سه دوست مسیر تاریخ آمریکا را تغییر دادند.”

چگونه این کار را کردند؟ تماشاگران فیلم باید تماشا کنند تا متوجه شوند. تریلر به سختی زمان کافی برای توضیح داستان دارد، چه رسد به معرفی بازیگران. در ثانیه‌های پایانی تیزر، فیلم از صحنه‌های مختلفی عبور می‌کند تا ستاره‌هایی مانند سوئیفت را معرفی کند که با یک شیفته سیاه‌رنگ کوچک به نظر می‌رسد که انگار قرار است اشک بریزد.

Amsterdam 2022
Amsterdam 2022

تریلر Amsterdam 2022 | فیلم آمستردام :

در مورد نقش تیلور سوییفت در فیلم آمستردام چه می دانیم؟

صبر کن، تیلور سویفت؟ به گزارش ورایتی، سوئیفت در Amsterdam 2022 نقش دختر مرد مرده‌ای را بازی می‌کند که قتل او در مرکز داستان قرار دارد. ظاهراً وقتی شخصیت راک به او نگاه می کند، اشک می ریزد. نه برادر-بازیگر او آستین سویفت و نه دوست پسر-بازیگر او جو آلوین در ساخت این فیلم نقشی نداشتند. بلوندی اینجاست و این کار را برای خودش انجام می دهد

این ستاره پاپ اولین نمایش خود را در سال 2010 در روز ولنتاین انجام داد، اما او اغلب در فیلم ها ظاهر نمی شود. پس از رام کام، او تا اقتباسی از The Giver در سال 2014 فیلم لایو اکشن دیگری بازی نکرد. سپس یک وقفه 5 ساله دیگر تا فیلم موزیکال گربه ها در سال 2014 اتفاق افتاد. مشخص نیست که نقش سوئیفت در آمستردام چقدر بزرگ خواهد بود، اما این سومین فیلم لایو اکشن او خواهد بود. او همچنین صدای خود را به فیلم انیمیشن Lorax در سال 2012 قرض داد و در CSI در سال 2009 و دختر جدید در سال 2013 به عنوان مهمان حضور پیدا کرد.

تیلور سوییفت در فیلم آمستردام
تیلور سوییفت در فیلم آمستردام

آیا «فیلم آمستردام» تاریخ انتشار دارد؟

این فیلم در تاریخ 4 نوامبر 2022 در سینماها اکران خواهد شد. این فیلم توسط استودیو قرن بیستم، که متعلق به شرکت والت دیزنی است، تولید می‌شود، بنابراین می‌توان حدس زد که Hulu یا Disney+ چند ماه پس از نمایش آن در سینماها، خانه‌های پخش جریانی باشند.

چه کسی در بازیگران «آمستردام» حضور دارد؟

در این فیلم همراه با بیل، رابی، واشنگتن، راک، تیلور جوی، دنیرو، سالدانا، ملک و سویفت، مایک مایرز، مایکل شانون، تیموتی اولیفانت، آندریا رایزبورو، ماتیاس شوئنارتس و الساندرا نیولا حضور دارند.

آمستردام 2022
آمستردام 2022

با جدیدترین اخبار سینما و سریال های جهان با ما در پیویو همراه باشید :

https://pioio.com/mag/2022/07/30/the-lord-of-rings-the-rings-of-power2022/ https://pioio.com/mag/2022/07/28/harley-quinn-animated-series/ https://pioio.com/mag/2022/07/19/2022-house-of-the-dragon-series/

داستان “Amsterdam 2022” چیست؟

خلاصه داستان رسمی بسیار مبهم است و فیلم را «داستانی جذاب و بسیار پیچیده می‌نامد که به طرز درخشانی واقعیت‌های تاریخی را با داستان تخیلی برای تجربه‌ای سینمایی و به موقع می‌پیوندد. حماسه جنایی اصلی استودیو قرن بیستم و نیو ریجنسی درباره سه دوست صمیمی که خود را در مرکز یکی از تکان دهنده ترین توطئه های مخفی در تاریخ آمریکا.”

چه زمانی “فیلم آمستردام” اتفاق می افتد؟

این به وضوح یک قطعه دوره است، اما فاکس قرن بیستم هنوز تنظیم دقیق آن را تایید نکرده است. با این حال، بر اساس لباس های رابی، دهه 1920 یک حدس مطمئن به نظر می رسد.

مارگو رابی در فیلم آمستردام
مارگو رابی در فیلم آمستردام

چه کسی فیلم آمستردام را کارگردانی می کند؟

دیوید او راسل، که یکی از همکاران مورد علاقه جنیفر لارنس است، به عنوان کارگردان فعالیت می کند. این نامزد 5 جایزه اسکار همچنین فیلم های American Hustle، Silver Linings Playbook، Joy و I Heart Huckabees را بر عهده داشت.

دانلود فیلم Amsterdam 2022

دانلود فیلم آمستردام با کیفیت 1080

دانلود فیلم آمستردام با کیفیت 720

دانلود زیرنویس فیلم آمستردام

تاریخ انتشار فیلم پرستاره آمستردام چه زمانی است؟

این فیلم در تاریخ 4 نوامبر 2022 در سینماها اکران خواهد شد. این فیلم توسط استودیو قرن بیستم، که متعلق به شرکت والت دیزنی است، تولید می‌شود.

بازیگران فیلم آمسنردام چه کسانی هستند؟

مارگو رابی آنیا تیلور جوی کریستین بیل رابرت دنیرو تیلور سویفت و…. برای اطلاعات بیشتر به مقاله مراجعه کنید.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

parnaz_hasannezhad

مسافر رویاها...

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. نسرین گفت:

    مث همیشه عالی👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻

    1. parnaz_hasannezhad گفت:

      ممنون از نظر دهی ارزشمندتان

  2. نرگس گفت:

    عالي عالي

    1. parnaz_hasannezhad گفت:

      ممنون از نظر دهی شما