مدرسه خوب ها و بد ها | School for good and evil 2022
بازدید 441
۲

دانلود مدرسه خوب ها و بد ها | School for good and evil 2022

فیلم مدرسه خوب ها و بد ها | School for good and evil 2022 بر اساس رمان های سومان چینیانی ساخته شده که داستانی از دو دختر در یک روستا را روایت میکند که بر اساس شایعاتی که گفته میشود به مدرسه جادویی خوب ها و بد ها می روند….

دانلود در ادامه….

ژانرها : اکشن درام فانتزی

دارای امتیاز PG-13 برای خشونت و برخی تصاویر ترسناک.

کارگردان : پل فیگ

نویسندگان : دیوید مگی (فیلمنامه) سومان چینانی (بر اساس کتاب)

ستاره ها : شارلیز ترون کری واشینگتن کیت بلانشت (راوی)

سوفیا ویلی و سوفیا آن کاروسو (قهرمانان اصلی)

پخش کننده : نتفلیکس

مدرسه خوب ها و بد ها | School for good and evil 2022
مدرسه خوب ها و بد ها | School for good and evil 2022

همه مشتاقان School for good and evil 2022 را قهرمان و ضدقهرمان می خوانند. تقریباً زمان ثبت نام در مدرسه خیر و شر فرا رسیده است. فیلمی اقتباسی از پرفروش‌ترین مجموعه فانتزی YA اثر سومان چینانی، مدرسه خوب و بد، بهترین دوستان سوفی (سوفیا آن کاروسو) و آگاتا (سوفیا ویلی) را دنبال می‌کند که در مدرسه‌ای مسحور شده برای قهرمانان و تبهکاران جوان حرکت می‌کنند – و خود را در آن می‌بینند. طرف های متضاد نبرد بین خیر و شر

Chainani به عنوان تهیه‌کننده اجرایی و Paul Feig که از آثارش می‌توان به Bridesmaids، Spy، A Simple Favor و Ghostbusters ریبوت‌شده اشاره کرد، کارگردانی خواهد کرد. (با داشتن مهر تایید رسمی چینانی). او در بیانیه‌ای در Variety گفت: «اینکه یکی از کارگردانان مورد علاقه‌تان کتابتان را با فیلمی برای نتفلیکس اقتباس کند، یک افتخار و یک رویا است». پل فیگ یک فیلمساز درخشان و استاد لحن است – مناسب برای پیچ و خم های مدرسه خوب و بد.

خط داستانی School for good and evil 2022 :

در دهکده گاوالدون، دو دوست ناسازگار و صمیمی، سوفی (سوفیا آن کاروسو) و آگاتا (سوفیا ویلی)، نامحتمل ترین پیوندها را با هم دارند. سوفی، دختری با موهای طلایی، آرزوی فرار از زندگی ترسناک خود را برای تبدیل شدن به یک شاهزاده خانم دارد، در حالی که آگاتا، با سادگی و مادر بداخلاق خود، ساخته های یک جادوگر واقعی را دارد. یک شب در زیر یک ماه قرمز خونی، یک نیروی قدرتمند آنها را به مدرسه خیر و شر می برد – جایی که داستان واقعی پشت هر افسانه بزرگ شروع می شود. با این حال، از همان ابتدا چیزی اشتباه است: سوفی به مدرسه ای برای شیطان رها می شود که توسط لیدی لسو (شارلیز ترون) پر زرق و برق و بدجنس اداره می شود و آگاتا در مدرسه خیر، تحت نظارت پروفسور داوی (کری واشنگتن)) آفتابی و مهربان. به گفته مدیر مدرسه فقط بوسه عشق واقعی می‌تواند قوانین را تغییر دهید و دختران را به مدرسه و سرنوشت واقعی خود بفرستد. اما وقتی یک شخصیت سیاه و خطرناک (کیت یانگ) با پیوندهای مرموز با سوفی دوباره ظاهر می شود و تهدید می کند که مدرسه و جهان فراتر از آن را به طور کامل نابود خواهد کرد – تنها راه برای پایان خوش این است که ابتدا از داستان زندگی واقعی خود زنده بمانند.

فیلم مدرسه خوب ها و بد ها
فیلم مدرسه خوب ها و بد ها

بازیگران مدرسه خوب ها و بد ها چه کسانی هستند؟

جادویی خواندن این بازیگران در School for good and evil 2022 می تواند دست کم گرفته شود: ما شارلیز ترون، کری واشنگتن، میشل یو و لارنس فیشبرن را به عنوان بهترین و بدترین روسا، استادان و مدیران مدرسه خواهیم دید. ترون نقش مدرسه ای برای لیدی شرور را بازی می کند در حالی که یئو و واشنگتن به ترتیب در نقش مدرسه پروفسورهای خوب Anemone و Dovey بازی می کنند. کیت یانگ، ریچل بلوم، پیتر سرافینوویچ، مارک هیپ و پتی لوپون نیز در این فیلم بازی خواهند کرد.

و در مورد بقیه دانش آموزان؟ مراقب جیمی فلاترز، فریا تئودورا پارکس، دمی آیزاک اویاوه، کیتلین آکینپلومی و بریونی اسکارلت باشید.

ریچل بلوم (دوست دختر سابق دیوانه)، پیتر سرافینوویچ (ساوث پارک، شان مردگان) و مارک هیپ (فضا، لارک به کندلفورد برمی خیزد) نیز در این فیلم بازی خواهند کرد. در این فیلم بن کینگزلی، پتی لوپون و راب دیلینی نیز حضور دارند. بقیه بازیگران شامل ارل کیو، رزی گراهام، فریا پارکس، جیمی فلترز، هالی استورتون، چیننیه ازودو، استفانی سیاداتان، پترا هادوک، کیت یانگ، ابیگیل استونز، علی خان، مایلز کاموندو، اما لاو، اولیویا بوث هستند. -فورد، و دمی آیزاک اویاوه در میان دیگران

  School for good and evil 2022
School for good and evil 2022

مدرسه خوب ها و بدها چه زمانی منتشر می شود؟

The School for Good and Evil قرار است در سپتامبر 2022 اکران شود. تاریخ دقیق انتشار هنوز اعلام نشده است. پس از انتشار، به طور انحصاری در نتفلیکس در دسترس خواهد بود.

اطلاعاتی از پشت صحنه فیلم مدرسه خوب ها و بد ها

نیم نگاهی از این نمایش در 6 ژوئن منتشر شد و به طرفداران اولین نگاهی دراماتیک از شکل ظاهری دو مدرسه دوئل ارائه کرد. در پنلی برای Geeked Week Chainani گفت که جهان بصری فیلم دقیقاً همان چیزی است که تخیل او را در هنگام نوشتن سریال هدایت می‌کرد و داستان سوفی و ​​آگاتا انحرافی از سفر یک قهرمان کلاسیک است.

چینانی گفت: «من یک مدرسه جادویی می‌خواستم که شبیه کنسرت مدونا باشد. من این انرژی بالای زنانه را می‌خواستم که به مدرسه نیرو می‌دهد.»

تیزر مدرسه خوب و بد در 7 ژوئن منتشر شد و اولین لحظات هیجان انگیزی را به تصویر می کشد که سوفی و ​​آگاتا به مدرسه منتقل می شوند (با صداپیشگی جادویی از شارلیز ترون که نقش پروفسور مدرسه برای شیطان لیدی لسو را بازی می کند).

کلاس برای مدرسه خوب ها و بد ها در حال برگزاری است. پل فیگ، کارگردان و یکی از نویسندگان، مجموعه کتاب های پرفروش سومان چینانی را در اکتبر امسال زنده می کند، اما این داستان «روزی روزگاری» معمولی شما نیست.

فیگ به تودوم می‌گوید: «شما در طول فیلم آنچه را که ما ذاتاً در زندگی واقعی می‌دانیم، یاد می‌گیرید – که هیچ کس همه چیز یک چیز نیست.» «همه ما ترکیبی از خوب و بد، ترسیده و شجاع، مطمئن و ناامن، درست و غلط هستیم. به طور خلاصه، همه ما فقط انسان هستیم.»

لورنس فیشبرن، میشل یو، جیمی فلاترز، کیت یانگ، پیتر سرافینوویچ، راب دیلینی، مارک هیپ، پتی لوپون و ریچل بلوم به کاروسو، ویلی، ترون و واشنگتن در فهرست اضافه شده‌اند. حتی با وجود یک بازیگر پر ستاره که برای یک افسانه حماسی مناسب است، تنها چیزی که برای سوفی و ​​آگاتا اهمیت دارد، پایان خوش آنهاست.

من عاشق ایده یک فیلم اکشن حماسی با دوستی زنانه هستم. فیگ می‌گوید: «این به‌عنوان یک داستان برای همه مخاطبان واقعاً قانع‌کننده است و چیزی که متأسفانه اغلب آن را نمی‌بینید». و اگرچه SGE یک فیلم فانتزی غول‌پیکر است، اما واقعاً قابل ربط است و مفاهیم خیر و شر را بررسی می‌کند و از ما می‌خواهد که دقیقاً چیستند.»

پل فیگ کارگردان و شارلیز ترون و کری واشینگتن
پل فیگ کارگردان و شارلیز ترون و کری واشینگتن

و چرا «مدرسه جادویی شبیه کنسرت مدونا بود».

کلمات مدرسه جادویی ممکن است تصورات یک جادوگر پسر رعد و برق خاص را به ذهن متبادر کند، اما در مدرسه خیر و شر، واقعاً مربوط به پسرها نیست. نسخه آتی، به کارگردانی پل فیگ و بر اساس مجموعه رمان محبوب سومان چینانی، عمیق‌تر از داستان قهرمان و شرور اولیه است. مستقیماً به قلب یک ارتباط همزیستی بسیار پیچیده تر می رود: بهترین دوستی دو دختر نوجوان.

در طول هفته گیکد نتفلیکس، سوفیا آن کاروسو (بازیگر نقش سوفی) و سوفیا ویلی (بازیگر نقش آگاتا)، بازیگران Chainani و School به سوالات طرفداران درباره فیلم پاسخ دادند. آنها رازهایی را فاش کردند که قبلاً هرگز نشنیده نشده بود در مورد انتظارات از اکران سپتامبر 2022 که شارلیز ترون و کری واشنگتن نیز در آن حضور دارند. Caruso، Wylie و Chainani همگی موافق بودند که در حالی که مدرسه قطعاً در مورد نیروهای متضاد قدرتمند خیر و شر است، اما در واقع درباره دو دوست است که یاد می‌گیرند به یکدیگر اعتماد کنند، حتی زمانی که همه چیز آنطور که آنها انتظار دارند پیش نمی‌رود.

کاروسو به طرفداران هفته Geeked گفت: “این در مورد دوستی است، و چشم در چشم، و خوب و بد را در یکدیگر و پذیرفتن آن.” “این تعادل بین آنها، به علاوه دوستی است، زیرا چه چیزی بهتر از بهترین دوست؟”

با جدیدترین اخبار درباره سریال ها و فیلم های جهان همراه ما در پیویو باشید :

https://pioio.com/mag/2022/08/04/amsterdam-2022/ https://pioio.com/mag/2022/07/30/the-lord-of-rings-the-rings-of-power2022/ https://pioio.com/mag/2022/07/28/harley-quinn-animated-series/

«مدرسه ای برای خوب ها و بد ها» فقط یک فیلم جادویی دیگر نیست!

چینانی گفت که تماشای زنده شدن سخنان او روی صفحه یک افتخار باورنکردنی بود و تجربه بصری ایجاد شده توسط پل فیگ و تیمش دقیقاً همان چیزی بود که او هنگام نوشتن سریال در ذهن داشت – یک فانتزی با قدرت دختران بد، اما یکی که از جادوی واقعی بهترین دوستی ناگسستنی استفاده می کند.

چینانی گفت: “من یک مدرسه جادویی می خواستم که شبیه کنسرت مدونا باشد.” من این انرژی بالای زنانه را می‌خواستم که به مدرسه نیرو می‌دهد.»

هفته Geeked جشنی است برای داستان سرایی همهجانبه نتفلیکس در سراسر علمی تخیلی، فانتزی، بازی، انیمیشن و غیره. برنامه کامل را اینجا ببینید. برای اطلاعات بیشتر، Netflix Geeked را در توییتر دنبال کنید.

سوفی انه کارسو
سوفی انه کارسو

آیا تا به حال فکر کرده اید که هر افسانه بزرگ از کجا شروع می شود؟ شارلیز ترون در تیزر تازه منتشر شده The School for Good and Evil خرخر می کند. این دعوت به همان اندازه فریبنده است که به خود مدرسه احضار می شود. این تیزر اولین نگاه به فیلم جدید کارگردان پل فیگ است که ترون در کنار کری واشنگتن، سوفیا آن کاروسو و سوفیا ویلی در آن نقش آفرینی می‌کند و چند لحظه خیره‌کننده دارد که نشان می‌دهد جهان مدرسه برای خیر و شر در چه چیزی است. فروشگاه.

این فیلم اقتباسی از سریال فانتزی محبوب YA نوشته سومان چینانی است. مدرسه خوبی و بدی داستان سوفی (کاروسو) و آگاتا (وایلی) را روایت می‌کند، دوستان صمیمی مخالف یکدیگر که هر دو در دهکده‌شان، گاوالدون، نامناسب هستند.

در یک میزگرد برای هفته گیکد نتفلیکس، چینانی گفت که اگرچه مدرسه خوب و بد پر از جادو است، اما دقیقاً آن چیزی نیست که شما فکر می‌کنید، و همچنین انحراف از روایت‌های کلاسیک است که بر روی یک قهرمان مرد منحصر به فرد تمرکز دارد که بر شر غلبه می‌کند. نیروها چینانی گفت: “من یک مدرسه جادویی می خواستم که شبیه کنسرت مدونا باشد.” من این انرژی بالای زنانه را می‌خواستم که به مدرسه نیرو می‌دهد.»

این تیزر School for good and evil 2022 نگاهی وسوسه‌انگیز به تماشاگران می‌دهد که مدرسه خوبی و بدی در انبار دارد، از جمله پرنده‌ای غول‌پیکر و جادوگر، مدرسه‌ای برای جادو روی صخره‌ای صخره‌ای، یک یا دو فریاد نافذ، و البته شیرینی ترون. , صدای بانو لسو بسیار روان-فراموش میکنی-این شوم است. کلیپ کاملاً جدید را در زیر تماشا کنید و با اکران فیلم در سپتامبر امسال به مدرسه بازگردید.

هفته Geeked جشنی است برای داستان سرایی همهجانبه نتفلیکس در سراسر علمی تخیلی، فانتزی، بازی، انیمیشن و غیره.

سوفی وایل در Geeked week
سوفی وایل در Geeked week

خیر و شر، قهرمانان و تبهکاران، بسیاری از وجود انسان به مبارزه ابدی بین این دو مفهوم اختصاص یافته است. در بیشتر فیلم‌های فانتزی، ایده برخورد بین هر دو ایده‌آل اساس طرح داستان را تشکیل می‌دهد. این موضوع برای آثار کلاسیکی مانند هری پاتر، روزی روزگاری و جنگل ممنوعه صادق است. در پنج سال گذشته، نتفلیکس تلاش کرده است تا مجموعه‌ای از رمان‌های فانتزی و اقتباس‌های رمان گرافیکی خود را افزایش دهد، و اولین فیلم‌های The Umbrella Academy¸ The Witcher، Warrior Nun، Cursed، Locke & Key و Letter for the King را به نمایش گذاشت. فیلم بعدی مدرسه خوب و بد است، فیلمی اقتباسی بر اساس کتاب های پرفروش هگزالوژی سومان چینانی. طرفداران این سری کتاب ها از اینکه کتاب مورد علاقه آنها در حال نمایش روی صفحه نمایش است، هیجان زده خواهند شد. برخلاف اکثر فیلم‌های اقتباسی که داستان کتاب کم و بیش با اقتباس سینمایی مطابقت دارد، این بار یک تغییر اساسی وجود دارد که به طرفداران اجازه می‌دهد فیلم را متفاوت تجربه کنند.

مدرسه خیر و شر که به عنوان یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های سال 2022 معرفی می‌شود، از سال 2013 که فیلم‌های راث جو راث با همکاری جین استارتز برای به دست آوردن حقوق تولید فیلم، در هل توسعه گیر کرده است. یونیورسال پیکچرز برای هزینه کتاب و فیلمنامه نویسی برنده حراج شد و راث، استارتز و پالاک پاتل را به عنوان تهیه کننده معرفی کرد. پس از آن، تا حدی به دلیل همه‌گیری، پیشرفت چندانی اتفاق نیفتاد تا اینکه نتفلیکس وارد عمل شد و یونیورسال پیکچرز را تحویل گرفت و سریال را به یک فیلم سینمایی تبدیل کرد.

تریلر فیلم School for good and evil 2022

در حالی که هنوز یک تریلر کامل منتشر نشده است، نتفلیکس یک تیزر تریلر منتشر کرد که اولین نگاهی پنهانی به فیلم را نشان می دهد. صدای شارلیز ترون زمانی که بیشتر تیزر کوتاه را روایت می کند زنده می شود. صحنه هایی از شخصیت های اصلی آگاتا و سوفی وجود دارد که توسط نوعی موجود پرنده ربوده شده و به مدرسه برده می شوند. سوفی جوان در حالی که در هوا است متوجه می شود که مقصد آنها باید مدرسه ای باشد که در مورد آن بسیار صحبت شده است. او با هیجان به آگاتا سرگشته رو می کند تا به او یادآوری کند که آنها واقعاً به مدرسه رویاهای او می روند.

پیشینه School for good and evil 2022 چیست؟

این فیلم School for good and evil 2022 بر اساس کتاب هگزالوژی فانتزی سومان چینانی ساخته شده است. مدرسه خیر و شر اولین کتاب از مجموعه چینانی است که در سال 2013 منتشر شد. این کتاب بیش از 2.5 میلیون نسخه فروخته و به 30 زبان در شش قاره جهان ترجمه شده است. چینانی به عنوان تهیه کننده اجرایی انتخاب شده است و با این اقتباس مشورت شده است که او آن را در مقایسه با کتاب “حیوانی بسیار متفاوت” توصیف کرده است. بنابراین به نظر می رسد که فیلم داستان متفاوتی را دنبال خواهد کرد، اما مطابق با روح رمان.

رمان School for good and evil
رمان School for good and evil

پل فیگ به عنوان کارگردان School for good and evil 2022 فعالیت می کند. مجموعه کارگردانی فیگ شامل Bridesmaids، Spy، A Simple Favor و Ghostbusters ریبوت شده است. پس از اینکه نتفلیکس حقوق فیلم را از یونیورسال پیکچرز خرید، در سال 2017 دیوید مگی و لورا سولون را به‌عنوان فیلمنامه‌نویس معرفی کرد. Beasts and Where to Find Them کارگردان بازیگر است. این فیلم در بلفاست، ایرلند شمالی فیلمبرداری شد و تولید آن در جولای 2021 به پایان رسید.

مدرسه خوب ها و بد ها درباره چیست؟

داستان این فیلم School for good and evil 2022 بر زندگی دو دوست جوان، سوفی و ​​آگاتا متمرکز است. سوفی دختر ملوسی است که صورتی می‌پوشد، دوست‌داشتنی است. در حالی که او آرزو دارد روستای خود را ترک کند تا به افرادی مانند سیندرلا و سفید برفی بپیوندد، دوستش آگاتا متفاوت است. او مورد پسند بسیاری از مردم نیست، او در قبرستان روستا با مادرش که او نیز جادوگر روستا است زندگی می کند. برخلاف سوفی، آگاتا اساساً یک طرد شده اجتماعی است. با وجود این تفاوت ها، آنها بهترین دوستان هستند.

آنها در دهکده کوچک خود متوجه می شوند که ناپدید شدن های عجیب و غریب هر سال در یک روز خاص اتفاق می افتد. گمان این است که دو بچه که هر سال ناپدید می شوند توسط استاد مدرسه دزدیده می شوند و آنها را در دو قلعه قرار می دهد – یکی برای خیر و دیگری برای شر. سوفی شروع به خیال پردازی می کند که توسط استاد مدرسه برده شود تا یاد بگیرد چگونه یک شاهزاده خانم شود، در حالی که آگاتا آشکارا علاقه ای ندارد و ترجیح می دهد او و دوستش تنها بمانند. او می داند که اگر چنین ناپدید شدن وجود داشته باشد، مقدر است که یک جادوگر باشد. وقتی اتفاق اجتناب ناپذیر رخ می دهد و هر دو دختر از بین می روند، درهم آمیزی پیش می آید که زندگی آنها را برای همیشه تغییر می دهد.

بهترین دوستان سوفی و ​​آگاتا زمانی که در یک مدرسه مسحور شده که در آن قهرمانان مشتاق و تبهکاران برای حفظ تعادل بین خیر و شر آموزش می بینند، خود را در طرف مقابل یک نبرد حماسی می یابند.

شارلیز ترون و کری واشینگتن
شارلیز ترون و کری واشینگتن

دانلود فیلم School for good and evil 2022 بدون حذفیات و با زیرنویس چسبیده :

دانلود فیلم School for good and evil 2022 با کیفیت 480

دانلود فیلم School for good and evil 2022 با کیفیت 720

دانلود فیلم School for good and evil 2022 با کیفیت 1080

تاریخ انتشار School for good and evil 2022 چه زمانی است؟

School for Good and Evil قرار است در سپتامبر 2022 اکران شود. تاریخ دقیق انتشار هنوز اعلام نشده است. پس از انتشار، به طور انحصاری در نتفلیکس در دسترس خواهد بود.

مدرسه خوب ها و بد ها درباره چیست؟

بهترین دوستان سوفی و ​​آگاتا زمانی که در یک مدرسه مسحور شده که در آن قهرمانان مشتاق و تبهکاران برای حفظ تعادل بین خیر و شر آموزش می بینند، خود را در طرف مقابل یک نبرد حماسی می یابند.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

parnaz_hasannezhad

مسافر رویاها...

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. نسرین گفت:

    به به،ممنونم
    بنظر خیلی جالبه
    ممنون از این مقاله

    1. parnaz_hasannezhad گفت:

      بسیار ممنون از وقتی که گذاشتید.