سریال بریجتون فصل 3
بازدید 5587
0

سریال بریجرتون فصل 3 | bridgerton 2023

ثروت، شهوت و خیانت در پس زمینه انگلستان دوران سلطنت، از نگاه خانواده قدرتمند بریجرتون دیده می شود. با هم به مرور سریال بریجرتون فصل 3 | bridgerton 2023 می پردازیم…

خالق : کریس ون دوسن

برخی ستاره ها : نیکولا کوفلان لوک تامپسون جاناتان بیلی

برنده 2 جایزه Primetime Emmy

12 برنده و 66 نامزدی در مجموع

ژانرها : درام تاریخی عاشقانه

درجه : TV-MA

تهیه و پخش : نتفیلکس

سریال بریجرتون فصل 3
سریال بریجتون
سریال بریجتون

خط داستانی سریال بریجرتون

از شوندالند و خالق کریس ون دوسن، فصل اول بریجرتون به دنبال دافنه بریجرتون (فیوب داینور)، دختر بزرگ خانواده قدرتمند بریجرتون است که اولین حضورش را در بازار رقابتی ازدواج ریجنسی لندن انجام می دهد. با امید به دنبال کردن راه های پدر و مادرش و یافتن همسانی با عشق واقعی، چشم انداز دافنه در ابتدا بی رقیب به نظر می رسد. اما وقتی برادر بزرگترش (جاناتان بیلی) شروع به رد خواستگاران احتمالی خود می کند، برگه رسوایی جامعه اشراف که توسط لیدی مرموزی نوشته شده است. رو میشود…. و در فصل دوم آنتونی بریجتون برای اینکه مرد جنتلمن واقعی باشد و راه درست برای مقامش را کامل کند میخواهد ازدواج کند و خانواده شارماها که پس از جنجالی لندن را ترک کرده بودند از هند برمیگردند و در این فصل آنتونی و خانواده شارماها با هم رو به رو میشوند…..

پازل 1000 تکه طرح روزهای خوش جوانی آیتم 6856

  • دارای 1000 قطعه پازل
  • جنس مقوایی
  • بسیار باکیفیت
  • چاپ فوق العاده
  • افزایش خلاقیت و دقت و تمرکز
  • هماهنگی دو نیمکره ی مغز
  • تقویت ادراک بصری
  • افزایش اعتماد به نفس
  • قابليت استفاده به عنوان تابلو دیواری

خلاصه ای از سریال بریجرتون فصل 3 | bridgerton 2023

سریال موفق شوندا رایمز با شکوه و عظمت آب نباتی رنگ و پر از پر باز خواهد گشت، با توجه به عشق آرام بین کالین بریجتون و پنه لوپه فیدرینگتون و همچنین روزهای اولیه ازدواج کیت و آنتونی بریجرتون.

bridgerton series
bridgerton series

آیا سریال بریجرتون فصل 3 بر اساس یک کتاب است؟

بر اساس مجموعه کتاب های محبوب جولیا کوین در مورد هر یک از فرزندان بریجرتون: “دوک و من” (2000، دافنه)، “وایکونت که مرا دوست داشت” (2000، آنتونی)، “پیشنهادی از یک جنتلمن” (2001) ، بندیکت)، “آقای بریجرتون عاشقانه” (2002، کالین)، “به سر فیلیپ، با عشق” (2003، الویز)، “وقتی او شرور بود” (2004، فرانچسکا)، “این در بوسه اوست” (2005، هایسنت) و “در راه عروسی” (2006، گریگوری)

و در نهایت بله. فصل اول نتفلیکس، که بر داستان عاشقانه دافنه و سایمون متمرکز بود، بر اساس اولین رمان از مجموعه بریجرتون جولیا کوین، دوک و من بود، در حالی که فصل دوم، که پس از آنتونی و کیت دنبال می‌شد، طرح خود را از کتاب دوم، The. ویسکونت که مرا دوست داشت. در نتیجه، طرفداران تصور می‌کردند که فصل 3 مسیر بندیکت به سوی سعادت عروسی را همانطور که در کتاب سوم، پیشنهاد یک جنتلمن بیان شده، دنبال می‌کند، اما در 15 می، Variety گزارش داد که اینطور نخواهد بود. درعوض، نمایش برای بررسی بیشتر رابطه کالین و پنه لوپه جلوتر می رود، همانطور که کوین در کتاب چهارم، عاشقانه مستر بریجرتون انجام می دهد. خود نیکولا کوگلان این خبر را در جریان میزگردی در نتفلیکس در هالیوود تایید کرد و افزود: “من این راز را از دو هفته قبل از فصل دوم حفظ کرده ام.”

کتاب های سریالی بریجرتون
کتاب های سریالی بریجرتون

جزئیات بیشتر توسط کوگلان و همبازی او، لوک نیوتن، که نقش کالین را بازی می کند، از طریق نتفلیکس مدت کوتاهی پس از رویداد فاش شد، از جمله دلیل تغییر در ترتیب اجرا. «احساس می‌کنم اگر یک فصل دیگر پنه‌لوپه را ببینی که روی این پسر حنایی می‌کند، مثل این می‌گویی: «با هم جمع کن!» بیا، ادامه بده و از آن عبور کن.» کوگلن گفت. او درباره آنچه تاکنون از داستان آنها می داند، گفت: «فکر می کنم مردم واقعاً وسواس خواهند داشت. فکر می کنم طرفداران کتاب خوشحال خواهند شد.»

در همین حال، نیوتن اذعان کرد که بسیاری از بینندگان، البته پس از پایان فصل دوم، از کالین ناراضی بودند، که در آن پنه‌لوپ شنیده بود که او به گروهی از دوستانش می‌گوید که «هرگز رویای خواستگاری با او را نخواهد داشت». او بر این باور است که این فقط یک “نظر کاذب” از کالین بود، اما می‌گوید آنچه واقعاً مهم است این است که “چقدر برای مخاطبان مهم است و چقدر برای پنه لوپه مهم است.” سپس بیانیه مطبوعاتی می‌افزاید: «این امکان وجود دارد که غافل‌انگاری عمدی کالین بزرگ‌ترین مانع بر سر راه رمان‌های عاشقانه در فصل 3 باشد. به هر حال، کالین در حال حاضر اصلاً دنبال کسی نیست.»

در رمان عاشقانه مستر بریجرتون، کالین از سفرهای خود برمی گردد و شروع به دیدن پنه لوپه در فضایی کاملاً جدید می کند، اما این جفت با رازهای مهمی که از یکدیگر پنهان می کنند مانع از گرد هم آمدن می شوند. در حالی که تقریباً مطمئن است که در فصل 3 کالین متوجه می‌شود که پنه‌لوپ بانوی ویسلداون است، همانطور که الویس قبلاً این کار را انجام داده است، همچنین احتمال دارد که سایر جنبه‌های داستان از منبع اصلی منحرف شوند. به هر حال، در سریال، کالین در قسمت دوم فصل 2 به تن بازمی گردد و هویت لیدی ویستل داون در پایان فصل 1 آشکار می شود، برخلاف رمان های کوین، جایی که خوانندگان تا کتاب چهارم در تاریکی نگه داشته می شوند.

در لاگ فصل 3 آمده است: «پنه لوپه سرانجام پس از شنیدن سخنان تحقیرآمیز او درباره فصل گذشته کالین، از علاقه طولانی مدت خود به کالین دست کشید. با این حال، او تصمیم گرفته است که وقت آن است که شوهری بگیرد، ترجیحاً شوهری که استقلال کافی برای ادامه زندگی دوگانه اش به عنوان لیدی ویستلدان، دور از مادر و خواهرانش فراهم کند. اما با عدم اعتماد به نفس، تلاش های پنه لوپه برای ازدواج به طرز شگفت انگیزی شکست می خورد.

فصل سوم سریال بریجرتون
فصل سوم سریال بریجرتون

در همین حال، کالین از سفرهای تابستانی خود با ظاهری جدید و احساسی جدی در تسخیر بازگشته است. اما او از فهمیدن اینکه پنه لوپه، تنها کسی که همیشه از او همانطور که بود قدردانی می کرد، ناامید شده است. کالین که مشتاق است دوستی خود را به دست آورد، به پنه لوپه پیشنهاد می دهد تا در این فصل به او کمک کند تا شوهر پیدا کند. اما وقتی درس‌هایش کمی خوب کار می‌کنند، کالین باید با این موضوع دست و پنجه نرم کند که آیا احساساتش نسبت به پنه‌لوپه واقعاً دوستانه است یا خیر. مسائل پیچیده‌تر برای پنه‌لوپه، اختلاف او با الویس است، که دوست جدیدی در مکانی بسیار بعید پیدا کرده است، در حالی که حضور فزاینده پنه‌لوپه در تون، مخفی نگه‌داشتن روحیه‌ی جایگزین بانوی ویستل‌دانش را دشوارتر می‌کند.»

پازل 1000 تکه طرح دختر

  • دارای 1000 قطعه پازل
  • جنس مقوایی
  • افزایش خلاقیت و دقت و تمرکز
  • هماهنگی دو نیمکره ی مغز
  • تقویت ادراک تصویری
  • تقویت تفکر تحلیلی و منطقی

جدیدترین فیلم ها را با معرفی و کیفیت های مناسب در پیویو داشته باشید :

https://pioio.com/mag/2022/08/09/school-for-good-and-evil-2022/ https://pioio.com/mag/2022/08/04/amsterdam-2022/ https://pioio.com/mag/2022/07/19/2022-house-of-the-dragon-series/

آیا بازیگران سریال بریجرتون فصل 2 برای فصل 3 بازخواهند گشت؟

در کنار کوفلان و نیوتن، بیشتر بازیگران فصل دوم بریجرتون نیز باید برای فصل سوم بازگردند، از جمله آنتونی (جاناتان بیلی)، لیدی ویولت بریجرتون (روث جمل)، لیدی پورتیا فیدرینگتون (پلی واکر)، لیدی دانبری (آجوآ آندو)، ملکه. شارلوت (گلدا روشوول)، و بقیه قبیله بریجرتون – دافنه (فیبی داینور)، بندیکت (لوک تامپسون)، الویس (کلودیا جسی)، هیاسینت (فلورن)

سی هانت)، و گریگوری (ویل تیلستون) در میان آنها.

خبر خوب بیشتر؟ برخلاف دوک هیستینگز باهوش رژ-ژان پیج که علیرغم تبدیل شدن به یکی از محبوب ترین طرفداران پس از اولین نمایش، در فصل دوم ظاهر نشد، سیمون اشلی – که در نقش کیت در آخرین قسمت بریجرتون خیره شده بود – در bridgerton 2023 باز خواهد گشت. او در ماه مارس به ددلاین گفت: «کیت و آنتونی تازه شروع کرده‌اند.

اکنون، او در مصاحبه روی جلد مجله بریتانیایی Vogue در دسامبر 2022 درباره انتظارات طرفداران بیشتر توضیح داده است. او گفت: “ما در حال فیلمبرداری یک رقص این هفته هستیم و از نظر صدایی، بسیار متفاوت است – شیرین، دوست داشتنی و سبک، در مقایسه با سنگینی داستان آنها در فصل گذشته.” این بازیگر همچنین اضافه کرد که ما شاهد حضور کیت در نقش ویکنتس خواهیم بود. «اگرچه او خشن به نظر می رسد، افرادی مانند آن گاهی اوقات از درون نرم ترین هستند. آنها آن پوست را توسعه می دهند زیرا آسیب پذیر هستند. ناامنی ها و ترس های او را می بینید. او به شدت عصبی است و من فکر می کنم قدرتی در اعتراف به آن وجود دارد.”

چه کسی به بازیگران سریال فصل 3 بریجرتون خواهد پیوست؟

در 12 می، فاش شد که هانا داد جانشین روبی استوکس در نقش فرانچسکا بریجرتون خواهد شد (استوکس سریال را ترک می‌کند تا در نتفلیکس Lockwood & Co بازی کند).

بازیگران سریال بریجرتون فصل 3
بازیگران سریال بریجرتون فصل 3

داد برای کسانی که آناتومی یک رسوایی را تماشا می‌کردند آشناست – او در دهه 90 در دانشگاه آکسفورد نقش نسخه جوان‌تر شخصیت سینا میلر را بازی کرد. سپس، در 20 ژوئیه، خبر آمد که سه بازیگر جدید وارد معرکه شده اند: دانیل فرانسیس در نقش مارکوس اندرسون، یک حضور کاریزماتیک که هر اتاقی را که وارد می شود روشن می کند و توجه مادران خاص در تن و خشم دیگران را به خود جلب می کند. ; سم فیلیپس در نقش لرد دبلینگ عجیب و غریب، که ثروت و عنوانش به این معنی است که او در این فصل هیچ علاقه‌ای از سوی بانوان جوان نخواهد داشت. و جیمز فون در نقش هری دانکوورث، که فاقد شوخ طبعی و هوش است، اما بیش از آن با ظاهر زیبای جدی اش جبران می کند.

به روز رسانی دیگری در 14 اکتبر دنبال شد: انتخاب بازیگران هانا نیو، که بیشتر به خاطر بازی النور گاتری صاحب سالن کرست در فیلم حماسی ماجراجویی Black Sails استارز، در نقش لیدی تیلی آرنولد شناخته می شود. او که در سنین پایین بیوه شده بود، از امتیازات و قدرتی برخوردار است که در راس املاک شوهر سابقش قرار می گیرد و زندگی خود را با استقلال مالی و آزادی جنسی زندگی می کند. با به‌روزرسانی‌های بیشتری که در هفته‌ها و ماه‌های آینده انتظار می‌رود، ارزش این را دارد که چشمان خود را برای اطلاعیه‌ها نگه دارید.

چه کسی صدای پشت دوربین سریال بریجرتون فصل 3 خواهد بود؟

در پشت صحنه نیز تغییراتی رخ خواهد داد. برای فصل 3، جس براونل، که قبلاً قسمت‌هایی از فیلم رسوایی و اختراع آنا و همچنین فصل‌های قبلی سریال بریجرتون را نوشته بود، از کریس ون دوسن به عنوان مجری برنامه انتخاب خواهد شد. وی در مصاحبه ای با رادیو تایمز در ماه مارس گفت: “بریجرتون همیشه جایگاه ویژه ای در قلب من خواهد داشت و فکر می کنم آنچه را که در نظر داشتم انجام دادم.” این واقعیت که این سریال به بزرگترین سریال انگلیسی زبان نتفلیکس تبدیل شده است، چیزی است که من به آن افتخار می کنم. اما، در پایان روز، زمان آن رسیده بود که ادامه دهم.” با این حال، کهنه سرباز بریجرتون به عنوان تهیه کننده اجرایی در کنار شوندا رایمز، بتسی بیرز و تام وریکا باقی خواهد ماند، به این معنی که بعید است که لحن یا سبک بصری سریال در فصل 3 به طور قابل توجهی تغییر کند.

آیا تاریخ انتشار سریال بریجرتون فصل 3 مشخص شده است؟

با توجه به اینکه تولید در حال حاضر در حال انجام است، فصل بعدی سریال بریجرتون قرار است در سال 2023 روی پرده‌های سینما برود.

پشت صحنه سریال بریجرتون فصل 3
پشت صحنه سریال بریجرتون فصل 3

تا به حال در مورد فصل 4 بریجرتون چه می دانیم؟

البته نتفلیکس قبلاً بریجرتون را برای فصل چهارم تمدید کرده است، اگرچه تمرکز آن هنوز مشخص نیست. اگر رمان سوم، «پیشنهاد یک جنتلمن» را به‌عنوان منبع خود در نظر بگیرد، آنگاه تمرکز بر روی بندیکت هنرمند خواهد بود، که عاشق سوفی بکت، دختر ارلی می‌شود که از تن پنهان شده و مجبور به کار شده است. به عنوان خدمتکار خانه توسط نامادری شرورش. پس از اینکه سوفی به صورت مخفیانه وارد مراسم بالماسکه سالانه لیدی بریگرتون می شود، او و بندیکت لحظه ای با سیندرلا-رومئو و ژولیت ملاقات می کند، با بندیکت که توسط زیبایی نقابدار طلسم شده است. وقتی او بعداً فرار می کند، او عهد می کند که به هر طریق ممکن او را ردیابی کند.

مجموعاً چند فصل سریال بریجرتون وجود خواهد داشت؟

بریجرتون قرار است هشت فصل اجرا شود و هر قسمت بر خواهر و برادر متفاوتی تمرکز کند. پس از دافنه، آنتونی، کالین و بندیکت، نمایش از نظر تئوری باید به الویز، فرانچسکا، هیاسینث و گریگوری ادامه دهد. و به هر یک از آنها پایان خوش خود را می دهد.

آیا اسپین آف بریجرتون در دست ساخت است؟

بله، و بر روی ملکه جوان شارلوت متمرکز خواهد شد، در حالی که او در سن 17 سالگی به لندن می رسد تا با پادشاه جورج (کوری مایل کریست) ازدواج کند. پیش درآمد هشت قسمتی که توسط خود رایمز نوشته شده است، این زوج را که دیوانه‌وار عاشق می‌شوند دنبال می‌کند و کشور را به سمت بهتر شدن تغییر می‌دهد.

اسپین اف سریال بریجرتون
اسپین اف سریال بریجرتون

چگونه باید خودم را تا زمان پخش فصل سوم بریجرتون سرگرم کنم؟

با تماشای مجدد دو فصل اول شروع کنید، رمان‌های کوین را بخوانید و سپس به فهرست بهترین درام‌های دوره‌ای تمام دوران بروید.

و البته این مقاله را چک کنید تا از آخرین اخبار این سریال در اطلاع باشید. و به دوستانتان اطلاع بدید.

تاریخ انتشار سریال بریجرتون فصل 3 چه زمانی است؟

این سریال در اوایل سال 2023 منتشر میشود. برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

این سریال مجموعا چند فصل خواهد بود؟

بریجرتون قرار است هشت فصل اجرا شود و هر قسمت بر خواهر و برادر متفاوتی تمرکز کند. پس از دافنه، آنتونی، کالین و بندیکت، نمایش از نظر تئوری باید به الویز، فرانچسکا، هیاسینث و گریگوری ادامه دهد. و به هر یک از آنها پایان خوش خود را می دهد.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

parnaz_hasannezhad

مسافر رویاها...

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *