ست کردن رنگ لباس چگونه است ؟
بازدید 105
0

ست کردن رنگ لباس چگونه است ؟

وقتی در خیابان قدم میزنیم خیلی ها را مشاهده میکنیم که پوشش آنها از نظرمان جالب نیست. اما به این نشانه نیست که لباس های آنها مشکلی دارد یا زشت است. یکی از دلایلی که باعث میشود لباس یک شخص از نظرمان زشت باشد،انتخاب رنگ هایی است که در کنار هم زیبا نیستند. ست کردن رنگ لباس تاثیر بسزایی در شیک بودن شما دارد. اگر نمی دانید که باید چه رنگ هایی را در کنار هم قرار دهید، این مقاله را از دست ندهید.

هر رنگ با چه رنگ هایی ست میشود ؟

رنگ لباس هایی که میپوشیم علاوه بر خودمان بر روحیه اطرافیانمان نیز تاثیر میگذارد. به همین خاطر است که به همه اعضا در یک خانواده توصیه میشود که از لباس هایی با رنگ های شاد استفاده کنند. که باعث شادی و نشاط خانه و خانواده میشود.


ما سه رنگ اصلی داریم که شامل قرمز ، آبی و زرد میشود. از ترکیب این رنگ ها رنگ های ثانویه ایجاد میشود. که رنگ های نارنجی ، بنفش و سبز هستند. و در آخر از ترکیب رنگ های ثانویه رنگ های ثالث به وجود می آید.

اصول ست کردن :

رنگ های مکمل در کنار هم زیبا ترین ست هر رنگی را تشکیل میدهند. رنگ های مکمل میتوان از رنگ هایی مانند: سفید و مشکی، زرد و بنفش و.. نام برد. حتی اگر به طرح های برند های معروف دقت کنید، خواهید دید که برای طراحی لباس از رنگ های مکمل استفاده میکنند تا جذابیت لباس را افزایش دهند. همچنین ترکیب رنگ های سایه و روشن نیز ست بسیار جذاب و مناسبی را تشکیل میدهند.

ست کردن رنگ لباس


چه رنگ هایی با زرد ست میشود :

رنگ زرد را اگر با همرنگ خودش هم ست کنید زیبا میشود. مکمل رنگ زرد ،بنفش است و ترکیب این دو باهم بسیار زیبا میشود. رنگ های طوسی ، سفید ، سورمه ای ، مشکی ، قرمز ، نارنجی را هم میتوان با رنگ زرد ست کرد.

هر رنگ با چه رنگ هایی ست میشود ؟

چه رنگ هایی با قرمز ست میشود :

لباس های قرمز را نباید با هم رنگ خود ست کنید. میتوانید از رنگ های سفید ، سبز ، مشکی ، زرد ، آبی برای ست کردن با لباس قرمز خود استفاده کنید. اما مثل همیشه ترکیب رنگ های قرمز و مشکی زیبا ترین ست را تشکیل میدهند.


چه رنگ هایی با آبی ست میشود :

شما میتوانید لباس آبی خود را با رنگ های صورتی ، سفید ، زرد ، مشکی ، سورمه ای ، نارنجی ، قرمز و طوسی ست کنید. این ترکیب ها بر اساس پر رنگی و کم رنگی ، لباس شما متفاوت است.

هر رنگ با چه رنگ هایی ست میشود ؟

چه رنگ هایی با نارنجی ست میشود :

یکی از رنگ های شاد و گرم که میتوان با رنگ های مختلف ست کرد رنگ نارنجی است. شما میتوانید لباس نارنجی خود را با رنگ های سفید ، سبز ، بنفش ، آبی ، مشکی ، طوسی ست کنید.

هر رنگ با چه رنگ هایی ست میشود ؟

چه رنگ هایی با بنفش ست میشود :

رنگ بنفش ترکیبی از رنگ های آبی و قرمز است. هرچه میزان رنگ قرمز در آن بیشتر باشد انرژی بیشتری دارد اما اگر میزان رنگ آبی در آن بیشتر باشد.آرام و ملایم تر است. شما میتوانید رنگ بنفش را با رنگ های سفید ، نارنجی ، زرد ، سبز ، مشکی ، طوسی ، کرم ، قرمز ست کنید.

هر رنگ با چه رنگ هایی ست میشود ؟

چه رنگ هایی با سبز ست میشود :

و بلاخره نوبت میرسد به رنگ طبیعت رنگ سبز، که ترکیبی از رنگ های زرد و آبی است. رنگ سبز به شما احساس امید و امنیت میدهد. شما میتوانید لباس سبز خود را با رنگ های کرم ، مشکی ، سفید ، قرمز ، بنفش ، نارنجی ، طوسی ، آبی ، صورتی ، زرد ست کنید.


و در آخر میرسیم به رنگ های سفید و مشکی، سفید و مشکی مکمل هم هستند و در کنار هم زیبا ترین ست را تشکیل میدهند. اگر به ترکیب های قبلی توجه کرده باشید حتما متوجه شده اید که سفید و مشکی در همه آنها بودند. و تنها نتیجه ای که میتوان گرفت این است که سفید و مشکی در کنار هر رنگی زیبا هستند و به هر رنگی می آیند.



* نکته : باید توجه داشته باشید که ترکیب هر رنگ بر اساس کم رنگ و پر رنگی آن ممکن است متفاوت باشد.

نظرات و پیشنهادات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

ستیلا ارگنجی مقدم

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *