راهنمای خرید عروسک های پولیشی نرم و بامزه
بازدید 269
0

راهنمای خرید عروسک های پولیشی نرم و بامزه

عروسک ها در روحیه کودکان بسیار تاثیر گذار هستند. مهم نیست که دختر باشی یا پسر عروسک ها بهترین دوستان هر فردی در دوران کودکیشان هستند.این موجودات نرم عضو جدا نشدنی کودکان به خصوص دختران هستند. کمتر دختری را میتوانید پیدا کنید که نسبت به عروسک بی میل باشد. عروسک برای دختران زمان ندارد. مهم نیست در چه سنی باشند از کودکی تا بزرگ سالی زمانی که از جلوی ویترین یک مغازه پر از عروسک عبور میکنند میتوانید در صورتشان ببینید که چطور دلشان برای عروسک ها ضعف میرود. حتی گاهی کسانی را میبینیم که به فردی مستقل تبدیل شده‌اند. اما هنوز در کنار تخت خود عروسکی دارند که شب ها با آن می‌خوابند و این منظره‌ی بسیار زیباییست. پس سعی کنین بهترین عروسک را برای کودکانتان انتخاب کنین چون عروسک ها بهترین دوستان و همبازی های امروز فرزندتان هستند. در ادامه برای خرید عروسک های پولیشی نرم و بامزه شما را راهنمایی کرده ایم.

عروسک های پولیشی بامزه


1_ لاما آبرنگی :

این عروسک پولیشی بامزه و زیبا بسیار نرم می‌باشد دارای 6 سایز است. که سایز بزرگ آن به 100 سانت میرسد. شما میتوانید بر اساس سلیقه و محیط اتاق هر کدام از سایز ها را داشته باشید. چهره مهربان آن هر کودکی را به خود جذب میکند و میتواند دوست خوبی برای کودکان شما باشد. رنگبندی زیبا و خاص آن بسیار دلنشین است و گزینه بسیار مناسب و خاصی برای کادو به کودکان است.


خرید عروسک های نرم و بامزه

2_ عروسک پنگوئن کوله دار :

این پنگوئن کیوت و بامزه از اون عروسکا است. که مطمئنن خیلی زود در دل کودک شما جا باز میکند و آن را هر جایی همراه با خود میبرد. ابعاد کوچک آن کاملا مناسب بازی و حمل به وسیله کودکان است. کوله پشتی و کلاه بافت این عروسک باعث شده تا بیش از قبل بامزه شود.


خرید عروسک های نرم و بامزه

3_ عروسک خرگوش جلی کت :

هر کودکی در اتاقش به یک عروسک خرگوش نیاز دارد. عروسک خرگوش جلی کت یکی از پرطرفدار ترین عروسک ها بین کودکان است. این عروسک بسیار نرم و تو بغلی است همچنین همراه خوبی در زمان خواب برای کودکان شماست. میتوانید این عروسک زیبا را در سایز های مختلف با توجه به سلیقه و جثه کودکتان خریداری کنید.


خرید عروسک های نرم و بامزه

4_ عروسک مستربین :

حتما با دیدن این عروسک تمام خاطره هایتان زنده شد. عروسک مستربین تدی خرس، بهترین انتخاب برای کادو به کسانی است که به انیمیشن علاقه مند هستند. عروسک مستربین دقیقا مشابه نمونه اصلی ساخته شده و شما را به دوران کودکی پرت میکند. این عروسک بسیار نرم و دوست داشتنی است و کودکانتان میتوانند مانند مستربین آن را هر جایی همراه با خود ببرند.


خرید عروسک های نرم و بامزه

5_ عروسک گربه نشسته :

این عروسک جذاب حس یک گربه واقعی را به شما میدهد. اگر کودکی در خانه دارید که به گربه ها علاقه‌مند است مطمئنن عاشق این عروسک کیوت میشود. جنس نرم این گربه مانند یک گربه واقعی است و با لمس آن دیگر نمیتوانید دست از ناز کردنش بردارید. طراحی زیبای این گربه با آن بالشتک زیرش باعث شده تا بتوان از او به عنوان یک دکوری زیبا نیز استفاده کرد.


6_ عروسک پری دریایی :

پری دریایی یکی از شخصیت های کارتونی مورد علاقه دختران است. و کودکان را به اعماق دریا میبرد. این عروسک چهره بسیار دلنشینی دارد و جنس لطیف و رنگبندی زیبای او آن را دوست داشتنی تر هم کرده است.


راهنمای خرید عروسک های نرم و بامزه | عروسک های پولیشی جذاب

7_ عروسک بالشتی هویج :

عروسک های سبزیجات باعث میشوند تا کودکان به سبزیجات علاقه‌مند شده و در خوردن آنها اشتیاق داشته باشند.عروسک بالشتی هویج برای کنار تخت و در آغوش گرفتن آن در زمان خواب بسیار مناسب و لذت بخش است. رنگ زیبای این عروسک به فرد انرژی میدهد و چشمان درشت و طراحی بامزه آن هر کسی را به خود جذب میکند.


8_ عروسک خرس :

پرطرفدار ترین عروسک بین انواع عروسک ها، عروسک خرس است. مهم نیست که چندتا خرس تو اتاق داریم اما هر دفعه با دیدن یک خرس جدید دوست داریم تا آن را هم داشته باشیم. عروسک های خرس همیشه چهره مهربانی دارند و به فرد آرامش میدهند. معمولا در زمان های ناراحتی یا بی حوصلگی و حتی موقع خواب به عروسک خرسمان پناه میبریم و آن را در آغوش میگیریم و این آغوش آنقدر لذت بخش است که دوست نداریم هرگز تمام شود. اگر میخواهید برای کسی در هر سنی عروسک کادو بگیرید و نمیدانید که چه عروسکی دوست دارد و یا ندارد حتما یک عروسک خرس انتخاب کنید. چون مطمئنن عاشق او خواهد شد حتی اگر چندین خرس دیگر داشته باشد.


نظرات و پیشنهادات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

ستیلا ارگنجی مقدم

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *