عروسک های تسخیر شده
بازدید 1075
0

عروسک های نفرین شده

حتی قبل از اینکه آنابل روی پرده‌های بزرگ اکران شود، بسیاری از مردم نسبت به یک عنصر اصلی دوران کودکی یعنی “عروسک‌ها” بی‌اعتمادی عمیقی داشتند. این تردیدها بی دلیل نیست. آیین های زیادی را در طول تاریخ به عروسک ها نسبت داده اند و عروسک های نفرین شده زیادی هم تا به حال به مردم معرفی شده اند.در ادامه این مقاله 6 عروسک شیطانی را که در پشت چهره های ترسناکشان، داستان های ترسناک تری پنهان شده است را شرح داده ایم.

آنابل (Annabelle) | عروسک های نفرین شده

عروسک آنابل
آنابل از عروسک های نفرین شده

عروسک تسخیر شده آنابل که در مجموعه‌ای از فیلم‌های منتخب Annabelle و The Conjuring معروف شد، خود یک اثر داستانی نیست. همانطور که توسط اد و لورین وارن، محققین معروف ماوراء الطبیعه گزارش شده است؛ آنابل در واقع یک عروسک Raggedy Ann (عروسک پارچه ای مو قرمزی بود که در سال 1915 معرفی شد) و از عروسک های نفرین شده است که در سال 1970 به عنوان هدیه به یک پرستار ناشناس اهدا شد.

پس از استقرار، آنابل شروع به جابجایی روی تخت خود کرد و یادداشت های دست نویسی گذاشت که در آنها به پرستار التماس می کرد که «کمکم کن» و «به ما کمک کن». به گفته لورین وارن، پرستار و دوستانش متوجه شدند که دختر جوانی به نام آنابل هیگینز در 7 سالگی در محل آپارتمانی که در آن سکونت داشتند، جان باخت. پس اعتقاد بر این بود که عروسک شیطانی با روح او تسخیر شده است (وارن ها بعداً تشخیص دادند که عروسک توسط “روح غیرانسانی” کنترل می شود که به دنبال میزبان انسانی می گشت).

این عروسک داستان های زیادی را در برگرفته است که در عین جذابیت ترسناک است، اگر شما هم کنجکاو و علاقه مند به دانستن جزئیات داستان عروسک آنابل هستید پیشنهاد می کنیم حتما سری به مقاله آیا عروسک آنابل واقعی است ؟ بزنید.

عروسک پسر مزرعه دار مناسب سیسمونی

  • جنس پولیش نرم
  • قابل شستشو
  • محصول برند Duoai
  • ضد حساسیت

اوکیکو (Okiku)

اوکیکو
عروسک شیطانی اوکیکو | عروسک های نفرین شده

بازدیدکنندگان معبد Mannenji در هوکایدو ژاپن، می‌توانند به اوکیکو نگاه کنند؛ اما عکاسی مجاز نیست. طبق داستانی که نقل می شود این عروسک شیطانی که از عروسک های نفرین شده است ابتدا در سال 1918 توسط ایکیچی سوزوکی خریداری شد تا به خواهرش، کیکوکو، هدیه دهد. عروسک موهای کوتاهی داشت. هنگامی که کیکوکو سال بعد به طرز غم انگیزی و بر اثر آنفولانزا درگذشت، موهای اوکیکو شروع به رشد کردند. هنگامی که خانواده در سال 1938 نقل مکان کردند، اوکیکو را به راهبان معبد دادند. امروز موهایش تقریباً تا زیر زانو است. برخی از ناظران همچنین گزارش می دهند که بررسی دقیق دهان اوکیکو دندان های در حال رویش را نشان می دهد.

اگر به مسائل ماوراء الطبیعه علاقه مند هستید خواندن این مطلب را نیز به شما پیشنهاد می دهیم :

https://pioio.com/mag/2022/01/25/the-scariest-movies-in-history/

لیلی (Lilly) | عروسک های نفرین شده

عروسک لیلی
عروسک تسخیر شده لیلی

«لیلی» که اکنون در موزه جن زده زاک باگانس از Ghost Adventures زندگی می کند، در دهه 1800 در آلمان ساخته شد و دارای موهای واقعی انسان است. طبق پست فیس‌بوکِ موزه، این عروسک توسط یک دلال عتیقه کشف شد و او را به خانه برد، اما «شروع به دیدن کابوس‌های مکرر درباره دختر کوچکی کرد که تصادف بسیار بدی داشت. او سپس برای فروش در مغازه عتیقه فروشی قرار گرفت. در یک مورد، دختر کوچک مشتری به مدت 3 ساعت با عروسک صحبت کرد و مانند یک بچه دیگر با او تعامل داشت. او به مالک اطلاع داد که «لیلی» دختر کوچکی است که مورد «خشونت شدید» قرار گرفته است. زمانی که باگانس برای اولین بار با عروسک روبرو شد، گزارش داد که “انرژی عظیمی” را احساس می کند که از مجسمه تابش می کند.

رابرت (Robert)

عروسک شیطانی رابرت
رابرت از عروسک های نفرین شده

عروسک تسخیر شده رابرت در اوایل دهه 1900 به خانواده اتو در کی وست فلوریدا به عنوان هدیه ای به کوچکترین پسرشان رابرت یوجین اتو آمد. رابطه پسر و عروسک شیطانی جدایی ناپذیر شد و کودک اغلب تقصیرکارهای خود را به گردن عروسک می انداخت. خانواده ادعا کردند که به نظر می رسد اسباب بازی موقعیت خود را تغییر می دهد. آنها همچنین ادعا کردند که وقتی پسرشان در اتاقش تنها بود، می‌توانستند صحبت او را با عروسک بشنوند و این عروسک تسخیر شده با صدایی کاملاً متفاوت پاسخ می‌دهد. پس از مرگ یوجین در سال 1974، رابرت به موزه شرق مارتلو سپرده شد. بازدیدکنندگانی که بدون اجازه عکس او را گرفته‌اند، ادعا می‌کنند که بدبختی وحشتناکی را در نتیجه تخلفات خود تجربه کرده‌اند. رابرت با نامه های عذرخواهی و تحسین احاطه شده است.

عروسک هوشمند سخنگو سارا

  • دارای قابلیت ضبط صدا
  • توانایی شعرخوانی و قصه گویی دارد
  • به 19 سوال شما 4 پاسخ متفاوت می تواند بدهد
  • جنس پلاستیک با کیفیت
  • قابلیت ضبط صدا

روبی (Ruby) | عروسک های نفرین شده

عروسک لیلی از عروسک های نفرین شده
عروسک تسخیر شده روبی | عروسک های نفرین شده

روبی یک عروسک شیطانی چینی است که میل زیادی به جابجایی از مکانی به مکان دیگر دارد. این عروسک تسخیر شده که در حال حاضر در موزه سیار ماوراء الطبیعه قرار دارد، داستان اسرارآمیزی دارد. صاحبان قبلی او گفته اند که او در اصل متعلق به دختر کوچکی از خانواده بود که در حالی که اسباب بازی را در دست داشت جان باخت. پس از آن فاجعه، او در طول نسل‌ها منتقل شد تا اینکه به محل اقامت فعلی‌اش در موزه رسید. بازدیدکنندگان اغلب گزارش می دهند که احساس غم و اندوه شدیدی را تجربه می کنند که از روبی ساطع می شود.

لتا (Letta)

عروسک شیطانی لتا از عروسک های نفرین شده
عروسک لتا از عروسک های نفرین شده

داستان لتا یکی از آن‌هایی است که حتی اگر فقط بخش‌هایی از آن درست باشد، بسیار ترسناک است. مالک این عروسک کری والتون گفت که این عروسک که از عروسک های نفرین شده است را در دهه 1970 در زیر خانه متروکه ای که در Wagga Wagga، نیو ساوت ولز استرالیا داشت، پیدا کرد. عروسک چوبی 200 ساله را که گفته می شود موهای انسان را دارد، با چشم های شیشه ای در صندوق عقبش گذاشت.

سپس والتون به سمت خانه حرکت کرد – تا اینکه، صدای حرکت و زوزه “Letta me out” را شنید (و به همین دلیل نام لتا بر آن گذاشته شد.) پس از آوردن لتا به خانه، والتون گفت که فرزندانش از این عروسک وحشت داشتند و شنیده‌اند که لتا با خودش صحبت می‌کند و حرکت می‌کند. همچنین سگ هایش هم ظاهراً به شدت نسبت به این عروسک عکس العمل نشان می دادند. کسانی که با لتا روبرو می شوند ممکن است کابوس های واضح ببینند یا حالت تهوع داشته باشند.

بیشتر بخوانید :

https://pioio.com/mag/2022/02/09/what-is-the-secret-of-doll-island/ https://pioio.com/mag/2022/02/09/baby-yoda/ https://pioio.com/mag/2022/02/07/%d8%b9%d8%b1%d9%88%d8%b3%da%a9-%d9%87%d8%a7%db%8c%db%8c-%da%a9%d9%87-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%a8%db%8c%d9%85%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%ae%d8%a7%d8%b5-%d8%b3%d8%a7%d8%ae%d8%aa%d9%87/

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

طراوت رئوف

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *