فیلم کرید 3
بازدید 155
0

فیلم کرید 3 | (2022) Creed III

قبل ار هرچیز بپردازیم به معرفی فیلم کرید 3 (Creed III)…

معرفی کلی فیلم کرید 3 (Creed III)

ژانر: درام، ورزشی
کارگردان: Michael B. Jordan
نویسنده: Keenan Coogler and Zach Baylin
بازیگران: Michael B. Jordan، Tessa Thompson، Phylicia Rashad، Wood Harris، Florian Munteanu، Jonathan Majors ، Selenis Leyva
شرکت سازنده: سونی پیکچرز
تاریخ انتشار: 23 نوامبر 2022 (2 آذر 1401)

Creed III
Creed III

Creed III یک فیلم درام ورزشی آمریکایی به کارگردانی مایکل بی جردن (در اولین کارگردانی وی) از فیلمنامه ای توسط Keenan Coogler و Zach Baylin است. دنباله Creed II (2018) و نهمین اقتباص از فیلم “Rocky” است. در این فیلم جردن ، تسا تامپسون ، فیلیسیا رشاد و جاناتان مجور بازی می کنند. فیلم کرید 3 اولین فیلم اقتباص شده بدون سیلوستر استالونه به عنوان Rocky Balboa خواهد بود ، اگرچه او هنوز هم به عنوان تهیه کننده فعالیت می کند.

این فیلم قرار است در 23 نوامبر 2022 در ایالات متحده اکران شود.

خلاصه داستان فیلم کرید 3

گروهبان چارلز مونرو کینگ، که در عملیاتی در بغداد کشته شد، و مجله ای که برای پسرش نوشت که چگونه با وجود نداشتن پدرش او را راهنمایی کند چگونه زندگی خوبی داشته باشد.

اما متأسفانه ، ما در حال حاضر در مورد طرح Creed 3 بسیار کمی می دانیم. این امر به این دلیل است که فیلم هنوز از ما بسیار دور است. اما پس از انجام تحقیقات عمیق ، تمام آنچه را که می توانیم پیدا کنیم در زیر خلاصه شده است.

Creed 3
Creed 3

با بازگشت ویکتور دراگو ، این می تواند بدان معنی باشد که می تواند یک مسابقه دیگر بین دونی و پسر شرور برگزار شود. و اگر داستان از اینجا ادامه یابد ، نظریه های مربوط به بازگشت کلوپ لنگ نیز می تواند درست باشد. اما پوشش نقره ای این است که اینها فقط پیش بینی ها و تئوری های فن هستند. برای اطمینان از داستان ، ما باید صبر کنیم تا خلاصه داستان رسمی منتشر شود.

البته تنظیم Creed 3 با قسمت های گذشته آن متفاوت خواهد بود. همانطور که در لحظات پایانی Creed 2 دیدیم ، آدونیس و بیانکا به همراه دخترشان به لس آنجلس نقل مکان کرده بودند. بنابراین ، آیا داستان در کالیفرنیا تنظیم می شود؟ خوب ، فقط مایکل جردن پاسخ واقعی این موضوع را می داند.

حاشیه ها و روند تولید Creed III

در دسامبر سال 2018 ، در پاسخ به این پیشنهاد که DeOntay Wilder می تواند فرزند Clubber Lang را در Creed III بازی کند ، هم سیلوستر استالونه و هم مایکل بی جردن علاقه خود را به چنین شخصیتی که درفیلم کرید 3 ابراز کردند. سپتامبر سال 2019 ، اردن تأیید کرد که کرید سوم رسما در توسعه فعال است و پیش تولید آن آغاز شده است.

کرید 3
فیلم کرید 3

در فوریه 2020 ، زاک بیین به عنوان فیلمنامه نویس اعلام شد ، در همین حال جردن تأیید کرد که نقش خود را به عنوان آدونیس کرید تکرار کند. در اکتبر سال 2020 ، گزارش شد که علاوه بر بازنویسی نقش خود در آدونیس کرید ، اردن نیز کرید سوم را هدایت می کند و به عنوان اولین کارگردانی خود خدمت می کند. تولید کنندگان ابراز علاقه داشتند که اردن به عنوان مدیر خدمت کند ، با ایروین وینکلر اظهار داشت که وی شخصاً این مقام را به این بازیگر پیشنهاد داده است. در آوریل 2021 ، استالونه اعلام کرد که به عنوان Rocky Balboa در این فیلم ظاهر نمی شود. ژوئن سال 2021 ، جاناتان Majors برای به تصویر کشیدن دشمن جدید آدونیس وارد مذاکرات شد. در نوامبر 2021 ، رسماً تأیید شد که رشته های بزرگ در این فیلم ظاهر می شوند. در آوریل 2022 ، اعلام شد که وود هریس و فلورین مونتیانو نقش های خود را از فیلم های قبلی Creed تکرار می کنند ، در حالی که سلنیس لیوا ، تادئوس جی. میکسسون ، اسپنس مور دوم و میلا دیویس-کنت به بازیگران پیوستند.

عکاسی اصلی در اواخر ژانویه سال 2022 آغاز شد و اردن در مجموعه فیلم در آتلانتا ، جورجیا مشاهده شد. کرامر مورگنتائو پس از انجام این کار برای Creed II ، به عنوان فیلمبردار این سری فیلم نیز بازگشت. این فیلم بر روی دوربین های دارای مجوز IMAX Sony Cinealta Venice و فرمت Anamorphic Panavision فیلمبرداری شد و این اولین فیلم را در این سریال انجام داد. فیلمبرداری بعداً در 6 آوریل 2022 به پایان رسید.

سیلوستر استالونه به داستان Creed III واکنش نشان می دهد…

سیلوستر استالونه
سیلوستر استالونه

سیلوستر استالونه در Creed III ظاهر نمی شود ، اما استالونه می داند که در آن فیلم چه خواهد گذشت ، و به نظر می رسد که کمبود راکی ممکن است تنها آغاز تلاش این فیلم برای خنثی کردن دنباله خودش باشد. به نظر می رسد که با مترو در انگلستان ، سیلوستر استالونه به نظر می رسد که Creed III فقط ورود دیگری در حق رای دادن به فیلم های بوکس نخواهد بود. در عوض ، فیلمنامه فیلم جدید “واقعاً جالب است. استالونه می گوید …

“آن را در جهت دیگری می گیرد. من برای آنها خوب آرزو می کنم و به مشت ادامه می دهم!”

مطمئناً ، ما انتظار نداریم که Creed III فیلمی در مورد بوکس نباشد. ما می دانیم که جاناتان Majors به عنوان بازیگردان حضور دارد. یکی فرض می کند که درگیری در یک حلقه بوکس حل و فصل خواهد شد. مطمئناً ما مشتاقانه منتظر نیستیم که شاهد مبارزه نهایی مسیر Rocky V باشد و یا در یک کوچه اتفاق بیفتد.

تریلر کرید 3

تاکنون هیچ تریلر رسمی برای Creed 3 وجود ندارد. اما ما آخرین بار دیدیم که این فیلم در آوریل 2021 فیلمبرداری شده است. با این حال ، مدتها پیش ، بنابراین امیدوارم که این فیلم در مرحله پس از تولید خود باشد. مطمئن باشید ما شما را با توجه به جزئیات Creed 3. به روز خواهیم کرد. بنابراین ، حتماً صفحه را برای به روزرسانی های آینده علامت گذاری کنید!

کرید
فیلم کرید 3

امیدواریم با اکران این انیمیشن بتوانیم اطلاعات بیشتری در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

در پیویو بیشتر بخوانید:

https://pioio.com/mag/2022/07/14/barbie-movie-2023/ https://pioio.com/mag/2022/07/12/screening-of-the-movie-knives-2/

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

kiana

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *