خاندان اژدها | 2022 House of the Dragon
بازدید 182
0

دانلود سریال خاندان اژدها | 2022 House of the Dragon

سریال خاندان اژدها | 2022 House of the Dragon داستان خاندان تارگرین 200 سال قبل از وقایع سریال بازی تاج و تخت رخ می دهد. دانلود در ادامه…..

ژانرها : اکشن ماجراجویی درام فانتزی عاشقانه

سازندگان : رایان جی کوندال جورج آر آر مارتین

ستاره های اصلی : پدی کانسیدین ، اولیویا کوکی ، اِما دارسی ، مت اسمیت ، میلی الکاک

تاریخ قسمت اول: 21 آگوست 2022

آهنگساز: رامین جوادی

تهیه کنندگان اجرایی: Ryan J. Condal; جورج آر آر مارتین؛ میگل ساپوچنیک; وینس جراردیس; سارا لی هس; ران اشمیت

شبکه اصلی: HBO

نمایش های مرتبط: بازی تاج و تخت

2022 House of the Dragon
2022 House of the Dragon

خانه اژدها، سریال تلویزیونی پیش درآمد Game of Thrones که به زودی برای HBO Max منتشر می شود، چند هفته دیگر باقی مانده است. اگر نمی توانید آنقدر صبر کنید، یک تریلر برای لذت بردن وجود دارد – و همچنین پوستری از شاهزاده خانم رینیرا تارگرین و اژدهای واقعاً عظیمش که در بالا صفحه مشاهده میکنید. به‌علاوه، آخرین به‌روزرسانی این سری از خود جورج آر آر مارتین می‌آید، که گفته است این سریال تغییراتی را نسبت به منبع اصلی ایجاد می‌کند، اما برای بهتر شدن.

سریال خاندان اژدها بر چه اساس ساخته شده؟

سریال خاندان اژدها 2022 House of the Dragon بر اساس کتاب آتش و خون مارتین است که قرن ها قبل از وقایع بازی تاج و تخت اتفاق می افتد. این فیلم بر روی خانه تارگرین و رقص اژدها تمرکز دارد – جنگ داخلی بین خانواده. ما همه چیزهای دیگری را که درباره نمایش جدید باید بدانیم، در اینجا جمع آوری کرده ایم، از جزئیات کامل بازیگری گرفته تا همه چیزهایی که درباره داستان شناخته شده است. این فقط شروع است، بنابراین به ادامه مطلب بروید تا با همه چیزهای House of the Dragon آشنا شوید.

حرف ها و رابطه جورج آر آر مارتین با سریال خاندان اژدها 2022 House of the Dragon :

جورج آر آر مارتین از این نمایش 2022 House of the Dragon بسیار هیجان زده است.

مارتین قسمت اول سریال خاندان اژدها را در دسامبر 2021 دید و در وبلاگش نوشت: “تاریک است، قدرتمند است، احشایی است… درست همانطور که من فانتزی حماسی خود را دوست دارم.” او افزود: “بیشتر بینندگان فقط نام تعدادی از بازیگران را شنیده اند، اما من فکر می کنم که شما عاشق تعداد زیادی از آنها خواهید شد. من فکر می کنم تارگرین ها در دستان بسیار خوبی هستند.

چند ماه بعد، او تعداد بیشتری از این سریال را کاور کرد او در ماه آوریل در وبلاگ خود نوشت: “من چند قسمت دیگر از سریال خاندان اژدها را دیدم و به همان اندازه از قسمت های قبلی راضی بودم.” “کسانی از شما که شخصیت های پیچیده، متضاد و خاکستری دوست دارید (مثل من) این سریال را دوست خواهید داشت. مطمئناً اژدها و نبردهای زیادی وجود خواهد داشت، اما ستون فقرات داستان درگیری های انسانی است، عشق و نفرت، درام شخصیتی به جای اکشن/ماجراجویی.”

در ماه ژوئن، مارتین یک بار دیگر به وبلاگ خود رفت تا سریال را تعریف کند و گفت که همه قسمت‌ها را دیده است به جز قسمت پایانی. او نوشت: “ظاهر آن عالی است، و بازیگری، کارگردانی و نویسندگی درجه یک هستند. و بله، برای همه شما طرفداران کتاب، داستان من است. مطمئناً تغییراتی از “آتش و خون” وجود دارد. – ما نمی‌توانیم سه نسخه جایگزین از هر رویداد مهم ارائه کنیم، نه و عقل خود را حفظ کنیم – اما من فکر می‌کنم رایان کندال و نویسندگانش انتخاب‌های خوبی داشتند. حتی برخی پیشرفت‌ها.”

مارتین همچنین به طور خاص از بازیگری به نام پدی کانسیداین در سریال خاندان اژدها تمجید کرد و نوشت: “من بسیار تحت تاثیر نسخه سریال شاه ویسریس با بازی پدی کانسیدین هستم که به شخصیت ابهتی غم انگیز می بخشد که کتاب من Viserys هرگز به آن دست پیدا نکرد.”

جورج آر آر مارتین و سریال خاندان اژدها
جورج آر آر مارتین و سریال خاندان اژدها

تاریخ اکران House of the Dragon چه زمانی است؟

خانه اژدها 2022 House of the Dragon در 21 آگوست 2022 در HBO و HBO Max نمایش داده می‌شود. یک روز بعد در اسکای نمایش داده می‌شود.

طبق وبلاگ جورج آر آر مارتین، فیلمبرداری سریال خاندان اژدها در فوریه 2022 به پایان رسید و خانه اژدها در حال حاضر در مرحله پس از تولید است. او نوشت: «خبر هیجان انگیز خارج از لندن – به من اطلاع داده شده است که فیلمبرداری فصل اول House of the Dragon به پایان رسیده است. “بله، هر ده قسمت. من تعدادی از آنها را راف کات دیده ام و آنها را دوست دارم.”

مانند هر سریال دیگری که در دنیای تاج و تخت اتفاق می‌افتد، کیسی بویز از اچ‌بی‌او قبلاً در مورد اسپین‌آف‌ها به‌روزرسانی کرده بود: «خانه اژدها 2022 House of the Dragon تنها سریالی است که فیلمبرداری می‌شود». “همه سریال‌های دیگر در مراحل مختلف توسعه هستند. ممکن است مردم فکر کنند که ما در حال حاضر 10 سریال در حال تصویربرداری داریم. یکی از آنها در سال 2022 روی آنتن خواهد رفت. ما خواهیم دید که فیلمنامه‌های دیگر چگونه پیش می‌روند.”

تریلر سریال خاندان اژدها :

تریلر خانه اژدها 2022 House of the Dragon همه چیز درباره آتش، خون، مکر و حتی برخی از نام های آشنا است. تمرکز روی پرنسس رینیرا تارگرین، وارث تخت آهنین و همچنین عمویش دیمون است. به نظر می رسد آلیسنت هایتاور طرح هایی روی صندلی قدرت دارد، هرچند…

در مورد اولین تیزر تریلر خانه اژدها، که به ما نگاه خوبی به تاج آهنی کشنده تر و همچنین شخصیت های کلیدی سریال و آنچه که به نظر می رسد درام بسیار شدیدی است به ما داد. دیمون در صداپیشگی می گوید: “خدایان، پادشاهان، آتش و خون. رویاها از ما پادشاه نشدند، اژدهاها این کار را کردند.” آن را در زیر بررسی کنید.

تریلر سریال خاندان اژدها

چه کسی در گروه بازیگران سریال خاندان اژدها حضور دارد؟

فابین فرانکل (که اخیراً در سریال جنایی نتفلیکس و بی‌بی‌سی وان، مار ظاهر شد) نقش سر کریستون کول، پسر دورنیش، مباشر لرد بلک‌هاون را در 2022 House of the Dragon بازی خواهد کرد. Variety کول را اینگونه توصیف می‌کند که “هیچ ادعایی برای زمین یا عنوان ندارد، تنها چیزی است که او به نام، افتخار و مهارت ماقبل طبیعی خود در استفاده از شمشیر دارد”.

فابین فرانکل در خاندان اژدها
فابین فرانکل در خاندان اژدها

گراهام مک تاویش، ستاره Outlander، به Stylist تایید کرد که نقشی در سریال خاندان اژدها دارد – اما هیچ چیز دیگری نگفته است: “من از این کار لذت می برم، بله.” “من واقعاً خیلی لذت می برم. ما به تازگی شروع کرده ایم. این یک پروژه بسیار بزرگ است، بنابراین ما با هم آشنا می شویم. آنها افراد دوست داشتنی هستند. عالی است، اما نمی توانم به شما هم بگویم من واقعاً نمی توانم چیزی در مورد داستان به شما بگویم! اما این داستان شامل اژدهایان زیادی است.” گمانه زنی ها پس از اینکه ظاهراً مک تاویش در لباس ظاهر شد، به هارولد وسترلینگ، لرد فرمانده گارد پادشاه اشاره کرد.

Steve Toussaint، Rhys Ifans، Eve Best و Sonoya Mizuno نیز اخیراً به این پروژه پیوسته اند. Toussaint نقش لرد Corlys Velaryon، یک ارباب قدرتمند خانه Velaryon (یکی از نژاد والیریایی به قدمت خانه تارگرین) و بدنام ترین ماجراجوی دریایی در تاریخ وستروس با بزرگترین نیروی دریایی جهان را بازی می کند.

ایفان نقش اتو های تاور، دست وفادار پادشاه را در سریال خاندان اژدها بازی خواهد کرد، در حالی که بست، شاهزاده رینیس ولاریون، اژدها سوار و همسر لرد کورلیس ولاریون خواهد بود. در همین حال، میزونو نقش میساریا را بازی خواهد کرد، زنی که بدون هیچ چیز وارد وستروس شد، اما در رتبه های بالاتری قرار گرفت تا به قابل اعتمادترین متحد شاهزاده دیمون تارگرین، وارث تاج و تخت تبدیل شود.

سپس اما دارسی و مت اسمیت را داریم که به ترتیب نقش پرنسس رینیرا تارگرین و شاهزاده دیمون تارگرین را در 2022 House of the Dragon بازی خواهند کرد، در حالی که اولیویا کوک برای بازی در نقش آلیسنت هیگ قرارداد بسته است.

2022 House of the Dragon
2022 House of the Dragon

دو خانواده سلطنتی تارگرین در اوج رقص اژدها، جنگ داخلی تارگرین که بخش بزرگی از آتش و خون جورج آر آر مارتین را در بر می گیرد، نقش های کلیدی را در سریال خاندان اژدها ایفا می کنند، رمانی که خانه اژدها بر اساس آن ساخته شده است.

انتظار داشته باشید که این شخصیت ها نقش های اصلی را در وقایع 2022 House of the Dragon بازی کنند و با توجه به حضور ماندگار آنها در کتاب، به احتمال زیاد آنها را در چندین فصل خواهیم دید. اگرچه، همانطور که بازی تاج و تخت ثابت کرد، سریال های تلویزیونی همیشه 100 درصد به کار منبع خود وفادار نیستند. جالب اینجاست که نسخه‌های جوان دو تا از این شخصیت‌ها انتخاب شده‌اند – میلی آلکاک به عنوان نسخه جوان‌تر رینیرا تارگرین به این مجموعه پیوسته است، در حالی که امیلی کری آلیسنت هایتاور جوان خواهد بود.

کوک کمی در مورد این سریال صحبت کرده است و گفته است که هیچ خشونت بی دلیلی علیه زنان وجود نخواهد داشت، چیزی که ترونز در موارد متعدد به آن متهم شده است. او گفت: “من احساس راحتی نمی کنم که بخشی از هر چیزی باشم که بدون هیچ دلیلی خشونت تصویری فاحشی علیه زنان دارد، فقط به این دلیل که آنها می خواهند به گونه ای وسوسه انگیز باشد که بینندگان را جذب کند.” “من به اندازه کافی خوش شانس بودم.” قبل از خواندن فیلمنامه [پیش درآمد]، و نسبت به چند فصل اول [تاج و تخت] بسیار تغییر کرده است. من فکر نمی‌کنم که آن‌ها فکرشان را بکنند که دیگر هیچ کدام از این موارد را بگنجانند.»

در ماه اکتبر، نقش اصلی سریال 2022 House of the Dragon اعلام شد: پدی کانسیدین در نقش پادشاه ویسریس اول، جد مادر اژدها، دنریس تارگرین، اجداد مورد علاقه همه. ویسریس توسط لردهای وستروس برای جانشینی تخت آهنین انتخاب می شود و ظاهراً می خواهد میراث پدربزرگش را بی گناه ادامه دهد. با این حال، همانطور که سریال اصلی به ما نشان داد، مردان خوب همیشه رهبران خوبی نیستند.

سریال خاندان اژدها
سریال خاندان اژدها

Fire & Blood ترکیبی از فرمانروایان تارگرین از اگون اول تا پسرانش، آینیس اول و میگور اول، تا اگون سوم را در خود دارد. ما انتظار داریم که اژدها سواران موهای نقره ای بیشتری سلطنت کنند زیرا جزئیات بازیگری در آینده نزدیک (احتمالاً) باز می شود.

اچ‌بی‌او اخیراً اولین بازیگران خاندان Lannister را انتخاب کرد و جفرسون هال، بازیگر بازگشته «بازی تاج و تخت» به خانه اژدها در نقش دوقلوهای «جیسون لنیستر» و «سر تایلند لنیستر»، «ارباب کسترلی راک» و «دست پادشاه» برای ایگون سوم تارگرین پیوست.

آخرین دور اخبار بازیگری همچنین نشان داد که رایان کور (Wolf Creek 2, The Water Diviner) برای نقش سر هاروین “Breakbones” Strong که HBO او را “قوی ترین مرد در هفت پادشاهی” توصیف می کند، انتخاب شده است. در همین حال، دیوید هوروویچ (خانم مارپل) نقش استاد بزرگ ملوس، یکی از مشاوران نزدیک شاه ویسریس را در سریال خاندان اژدها بازی خواهد کرد.

بازیگران خانه اژدها
بازیگران خانه اژدها

گراهام مک تاویش (هابیت، نتفلیکس کاسلوانیا، واعظ) برای نقش سر هرولد وسترلینگ، عضو وفادار نگهبان پادشاهی 2022 House of the Dragon انتخاب شد. بیل پترسون (گریس شگفت‌انگیز، خانم پاتر) نقش لرد لیمن بیزبری، ارباب هانی‌هولت و استاد سکه را در شورای کوچک پادشاه ویسریس بازی می‌کند. گاوین اسپوکس (او برای تسخیر، اتوپیا، پادشاهان جنگجو) لرد لیونل استرانگ، ارباب هارنهال و استاد قوانین پادشاه است و متیو نیدهام (لکنت‌کننده) قرار است لریس استرانگ، پسر لیونل استرانگ را به تصویر بکشد.

آیا امیلیا کلارک در سریال خاندان اژدها حضور خواهد داشت؟

نه، امیلیا کلارک دوباره نقش دنریس تارگرین را بازی نخواهد کرد. از آنجایی که سریال 2022 House of the Dragon قرن ها قبل از وقایع بازی تاج و تخت می گذرد، حضور شخصیت او در داستان منطقی نیست.

با جدیدترین اخبار فیلم و سریال های دنیا با ما در پیویو همراه باشید :

https://pioio.com/mag/2022/07/14/barbie-movie-2023/ https://pioio.com/mag/2022/07/09/download-the-movie-blonde-2022/ https://pioio.com/mag/2022/07/04/movie-persuasion-2022/

سریال خاندان اژدها برای چه زمانی است؟

شروع بازی 2022 House of the Dragon به حدود 300 سال قبل از وقایع Game of Thrones برمی گردد. ممکن است مدتی قبل به نظر برسد، اما در واقع تاریخ بسیار جدیدتری نسبت به پیش درآمد لغو شده نائومی واتس است که قرار بود «هزاران سال» قبل از بازی تاج و تخت اتفاق بیفتد و تاریخ اولیه خانه‌های باستانی و همچنین منشأ را بررسی کند. از وایت واکرها

با توجه به اینکه جوامع وستروسی مانند همیشه پر رونق و آشفته بودند، در طول جدول زمانی حاوی خانه اژدها، انتظار می رود که شاهد تعاملات سیاسی مشابه بازی تاج و تخت در سری پیش درآمد باشیم. در حالی که پیش درآمد لغو شده بیشتر بر روی عناصر فانتزی متمرکز بود، خانه اژدها بر اساس کتابی است که بسیار حول محور سلسله مراتب اجدادی، کشورهای متخاصم و یک جنگ داخلی عظیم متمرکز شده است. این باید برابر با یک سریال پیش درآمد باشد که از نظر لحنی شبیه به بازی تاج و تخت است، نمایشی که به همان اندازه درباره اژدهاها و زیر شکم های تاریک جامعه و طبقه حاکم است.

برای افراد ناآشنا، خانه تارگرین بسیار وابسته به اژدها است، و تمام راه را به فتح آتشین اگان فاتح بر هفت پادشاهی که خانه اژدها می‌برد، بازمی‌گردد.

سریال خاندان اژدها
سریال خاندان اژدها

داستان خانه اژدها 2022 House of the Dragon چیست؟

خانه اژدها 2022 House of the Dragon بر اساس آتش و خون، رمانی از جورج آر آر مارتین است که ظهور و سقوط سلسله تارگرین را پوشش می‌دهد که توسط یک استاد در زمان قبل از بازی تاج و تخت ضبط شده است. از آنجایی که آن کتاب حدود دو سال است که منتشر شده است، ما ایده بسیار خوبی از آنچه می‌توانیم از طرح خانه اژدها ببینیم، داریم.

این کتاب با فتح اگان آغاز می شود، که نشانه آغاز نظم جدید جهانی، استقرار کینگز لندینگ به عنوان پایتخت جهان، و شکل گیری فیزیکی تخت آهنین بود.

اگون تارگرین اول با کمک خواهران دوقلوی خود، رینیس و ویسنیا (که به سه اژدهایشان اشاره نکنیم)، با موفقیت شش پادشاهی از هفت پادشاهی وستروس را، چه با فتح و چه با تسلیم داوطلبانه، تحت سلطه خود درآورد. تنها پادشاهی که تسخیر نشده بود، دورن بود که رینیس پس از اینکه قلعه‌هایش را متروکه یافت و تنها زنان و کودکان صندلی آن را اشغال کردند، آن را بدون آسیب ترک کرد.

2022 House of the Dragon
2022 House of the Dragon

از آنجا به دنبال دویدن متلاطم پادشاهان و ملکه های تارگرین است. خوب، بد، و همه جا در این میان. منجر به جنگ داخلی بزرگ بین اگون دوم و خواهر ناتنی اش رینیرا بر سر تاج و تخت پدرشان ویسریس اول شد. این مبارزه طولانی به مدت دو سال طول کشید و از طریق آن چندین نبرد در مقیاس بزرگ انجام شد تا اینکه اگون دوم و رینیا هر دو به مرگ مرموز و گریزلی مردند.

خلأ قدرت به دست آمده به دست اگون III جوان برای اشغال افتاد که منجر به مرگ «آخرین اژدها» شد. پایان Fire and Blood مستقیماً به رویدادهای Game of Thrones منتهی نمی‌شود و تقریباً 150 سال قبل از روز سرنوشت‌ساز رابرت براتیون در King’s Landing ظاهر می‌شود تا ند استارک را به عنوان Hand of the King انتخاب کند. فاصله بین پایان آتش و خون و آغاز بازی تاج و تخت به طور کامل در مورد آن نوشته نشده است، اما مارتین گفته است که قصد دارد قسمت دوم آتش و خون را پس از پایان سریال A Song of Ice and Fire بنویسد.

بازی تاج و تخت در چهار فصل اول کتاب ها را با دقت و با انحراف کمی دنبال کرد، پس از آن تغییرات اساسی در شخصیت ها و طرح داستان حداقل تا حدودی به دلیل تکمیل نشدن کار منبع در آن زمان انجام شد. به این دلایل، سخت است که بگوییم House of the Dragon چقدر وفادارانه داستان های Fire and Blood را روایت می کند. با در دست داشتن مارتین و انتشار کامل Fire and Blood، شرط خوبی است که نمایش و کتاب به خوبی هماهنگ شوند.

کیسی بلویز، مدیر محتوای اچ‌بی‌او، در حالی که هیچ چیزی در مورد داستان ارائه نمی‌کند، گفته است که سریال خاندان اژدها «بسیار دیدنی به نظر می‌رسد» و افزود: «بازیگرانی که میگل [ساپوچنیک] و رایان [کندال] کنار هم قرار داده‌اند، خوب به نظر می‌رسند».

خاندان اژدها 2022
خاندان اژدها 2022

اگر در مورد اژدهاها می‌پرسید، نترسید: تعداد زیادی از آنها در سریال وجود خواهند داشت. مارتین به پادکست The Stuff Dreams Are Made Of (بازشده در برگه جدید) گفت: «من همیشه فکر می‌کردم این داستان جالبی است، داستانی است که دوستش دارم، بنابراین مشتاقانه منتظر زنده شدن آن بر روی پرده هستم. “و البته من مشتاقانه منتظر اژدهاها هستم. بدیهی است که من عاشق اژدهاها هستم. ما سه نفر از آنها را در بازی تاج و تخت داشتیم، اما اکنون به 17 نفر رسیدیم. و امیدوارم که هر کدام شخصیت خاص خود را داشته باشند. ، وقتی آنها را ببینید، رنگ ها و همه اینها فوراً قابل تشخیص خواهند بود زیرا اژدهاها در کتاب ها شخصیت هایی دارند و دیدن زنده شدن آن ها بسیار عالی خواهد بود. و اژدها سواران. همه اینها بسیار عالی است. “

ما با یکی از مجریان برنامه، میگل ساپوچنیک در مورد فیلم علمی تخیلی او Finch صحبت کردیم و کارگردان آن فیلم را با سری پیش درآمد مقایسه کرد: “[آنها] بسیار، بسیار، بسیار متفاوت هستند. همانطور که گفتم، فینچ دو بازیگر و یک بازیگر است. سگ. خانه اژدها تعداد زیادی اژدها و تعداد زیادی بازیگر است. [می خندد] آنها تجربیات بسیار متفاوتی دارند. اما اگر کارگردان باشید، تمرین یکسان است، که همیشه در هر پروژه ای از خودم می پرسم که من درگیر داستان کیست؟ دیدگاه کیست؟ من میخواهم چه بگویم و آیا مانعی برای بیان داستان می شود؟ بنابراین از همان منظر به مسائل نگاه می کنم. فکر می کنم ساخت فینچ بود. یک مهلت خوش آمد از ساخت بازی تاج و تخت و خانه اژدها، اما این بدان معنا نیست که من هرازگاهی سر صحنه فیلمبرداری نبودم، با یک RV و یک سگ و چند بازیگر، و من این آرزو را نداشتم. من هم آنجا اژدها داشتم.»

مقیاس بزرگ به نظر می رسد، و بودجه گزارش شده آن را پشتیبانی می کند – طبق Variety، هزینه نمایش “زیر 20 میلیون دلار برای هر قسمت” از 2022 House of the Dragon است.

2022 House of the Dragon
2022 House of the Dragon

ساپوچنیک همچنین با هالیوود ریپورتر در مورد تفاوت لحن خانه اژدها با بازی تاج و تخت صحبت کرد. او اظهار داشت: «فکر می‌کنم ما به آنچه نمایش اصلی است احترام گذاشتیم. “این شکسته نشده است، بنابراین ما سعی نمی کنیم چرخ را دوباره اختراع کنیم. 2022 House of the Dragon لحن خاص خود را دارد که در طول نمایش تکامل می یابد و ظاهر می شود. اما ابتدا، احترام و ادای احترام به آن بسیار مهم است. سریال اصلی که بسیار پیشگام بود. ما روی شانه های آن نمایش ایستاده ایم و فقط به خاطر آن نمایش اینجا هستیم. بنابراین مهمترین کاری که باید انجام دهیم این است که تا حد امکان به آن نمایش احترام بگذاریم و تلاش کنیم. و به جای اختراع مجدد آن را تکمیل کنید.”

وی افزود: این چیز دیگری است و باید چیز دیگری باشد. این یک گروه متفاوت، افراد مختلف، لحن متفاوت است.

2022 House of the Dragon نیز با بازی تاج و تخت تفاوتی نخواهد داشت. به گفته مارتین، تغییراتی در منبع اصلی ایجاد شده است – برای بهتر شدن.

مت اسمیت در خانه اژدها
مت اسمیت در خانه اژدها

او همچنین از نسخه نمایشی King Viserys تمجید زیادی کرده است. مارتین نوشت: «سال‌ها، همانطور که برخی از شما ممکن است به خاطر بیاورید، من می‌گفتم نسخه تلویزیونی Shae، همانطور که سیبل ککیلی به تصویر می‌کشد، شخصیتی عمیق‌تر، غنی‌تر و ظریف‌تر از Shae در رمان‌های من بود. به همین ترتیب، من بسیار تحت تاثیر نسخه سریال شاه ویسریس با بازی پدی کانسیدین قرار گرفتم، که به شخصیت ابهتی غم انگیز می بخشد که کتاب من Viserys هرگز به آن دست نیافته است. آفرین به پدی، رایان و نویسندگانش، و میگل و کارگردانان دیگر. (در HOUSE OF THE DRAGON – یا HOT D، همانطور که می شنوم بعضی ها آن را صدا می زنند، بازی های عالی زیادی وجود دارد. ممکن است هرگز نام برخی از بازیگران ما را نشنیده باشید، اما فکر می کنم یاد خواهید گرفت که آنها را دوست داشته باشید. درست همانطور که با بازیگران GAME OF THRONS این کار را کردید.”

اولین نگاه رسمی به خانه اژدها 2022 House of the Dragon، مت اسمیت و اما دارسی را در نقش شاهزاده دیمون و پرنسس رینیرا تارگرین، استیو توسن در نقش لرد کورلیس ولاریون و ریس ایفانس و اولیویا کوک در نقش اتو و آلیسنت هایتاور نشان می دهد. در حالی که چیز زیادی در مورد طرح نمی توان از تصاویر بدست آورد، آن کلاه گیس های بلوند متمایز بازگشته اند. همچنین پوستری از Rhaenyra و اژدهایش Syrax رونمایی شده است.

بازیگران خانه اژدها
بازیگران خانه اژدها
بازیگران خانه اژدها
بازیگران خانه اژدها

در اینجا چند هنر مفهومی HBO برای خانه اژدها 2022 House of the Dragon فاش شده است. چیز زیادی نیست، اما اولین نگاه ما به شکل ظاهری اژدها را به ما می دهد. شاید تعجب آور نباشد که آنها بسیار شبیه به جانوران بالدار که در Game of Thrones دیدیم، هستند. آخرین مورد به طور خاص بسیار شبیه دروگون با رنگ مایل به قرمز در مقیاس های آن است. و ما قبلاً آن را دیده‌ایم، اما آخرین شات احتمالاً صفحه/لوگوی عنوان رسمی House of the Dragon است.

چه اتفاقی برای دیگر برنامه های تلویزیونی پیش درآمد Game of Thrones افتاده است؟

پیش درآمد سریال Game of Thrones با بازی نائومی واتس در اواخر سال گذشته علیرغم فیلمبرداری قسمت آزمایشی آن لغو شد. و قبل از آن، اچ‌بی‌او به پنج نویسنده دستور داد تا در پیش‌درآمدشان در «بازی تاج و تخت»، با برخی از بهترین استعدادها آماده ارائه دیدگاه‌شان از وستروس باشند. به ناچار فقط یکی انتخاب شد.

گیم اف ترونز
گیم اف ترونز

خب، سه مورد دیگر چطور؟ مارتین به اندازه کافی مهربان بود که همه ما را با یک پست وبلاگ درباره پیش درآمدهای بازی تاج و تخت قبل از آخرین لغو، به روز کرد. در آن، او می گوید که از پنج پیش درآمد، یکی کنار گذاشته شده است و سه مورد دیگر در «توسعه فعال» هستند. اکنون که بازی با بازی واتس کنسل شده است، دو پیش درآمد دیگر از Game of Thrones در کنار سریال خاندان اژدها به طور بالقوه هنوز در مراحل اولیه قرار دارد – و اکنون می دانیم که چهار سریال دیگر در دست ساخت هستند.

نویسنده علاقه خود را برای ساخت یک نمایش دیگر از بازی تاج و تخت به نام حاملان نیزه، با الهام از بازی تام استوپارد روزنکرانتز و گیلدنسترن مرده اند، ابراز کرده است. مارتین در مصاحبه ای با نیویورک تایمز (در برگه جدید باز می شود) توضیح داد: «[این] در واقع در طول رویدادهای بازی تاج و تخت می گذرد، اما به دنبال دنی، تیریون و جیمی نخواهد بود».

همه آن‌ها مثل هملت در پس‌زمینه حضور داشتند، و بیشتر شبیه این بود: «این‌جا داستانی درباره‌ی مردی در دیده‌بان شهر است؛ این داستانی است درباره‌ی فاحشه‌ای در یکی از فاحشه‌خانه‌های لیتل فینگر؛ داستانی درباره‌ی مادری که در شهر برای انجام شعبده بازی و حقه. و همه آنها درگیر حوادث می شوند. من فکر می کنم انجام این نوع نمایش بسیار سرگرم کننده خواهد بود. شاید بتوانم آنها را متقاعد کنم که این کار را انجام دهند.” به نظر می رسد شگفت انگیز است، جورج، اما با آرزوی موفقیت که HBO را به آن یکی نشان دهد!

پیش درآمدهای بیشتری از بازی تاج و تخت در راه است و ما فعلا فقط سریال خاندان اژدها را داریم.

بله، علیرغم اینکه لغو شد و خانه اژدها در حال توسعه است، حتی تعداد بیشتری نیز در راه است. سریالی بر اساس کتاب‌های دانک و تخم‌مرغ مارتین در حال کار است و HBO به دنبال گسترش این مجموعه است، شبیه به اینکه دیزنی جنگ ستارگان را در دیزنی پلاس گسترش داده است.

همچنین یک نمایش صحنه ای و همچنین سه اسپین آف دیگر وجود خواهد داشت: یکی با تمرکز بر پرنسس نایمریا با نام 100000 کشتی، دیگری با محوریت Flea Bottom و دیگری بر روی Lord Corlys Velaryon. و دیگری و باید گفت مهمترین احتمالا از جان اسنو است .

برای گذراندن زمان بسیار بیشتری در وستروس آماده شوید

دانلود فصل یک بدون سانسور :

قسمت یک :

قسمت اول با زیر نویس چسبیده فارسی کیفیت 480

قسمت اول با زیر نویس چسبیده فارسی کیفیت 720

قسمت اول با زیر نویس چسبیده فارسی کیفیت 1080

قسمت دو :

قسمت دو با زیر نویس چسبیده فارسی کیفیت 480

قسمت دو با زیر نویس چسبیده فارسی کیفیت 720

قسمت دو با زیر نویس چسبیده فارسی کیفیت 1080

قسمت سه :

قسمت دو با زیر نویس چسبیده فارسی کیفیت 480

قسمت دو با زیر نویس چسبیده فارسی کیفیت 720

قسمت دو با زیر نویس چسبیده فارسی کیفیت 1080

قسمت چهار :

قسمت چهار با زیر نویس چسبیده فارسی کیفیت 480

قسمت چهار با زیر نویس چسبیده فارسی کیفیت 720

قسمت چهار با زیر نویس چسبیده فارسی کیفیت 1080

قسمت پنج :

قسمت پنج با زیر نویس چسبیده فارسی کیفیت 480

قسمت پنج با زیر نویس چسبیده فارسی کیفیت 720

قسمت پنج با زیر نویس چسبیده فارسی کیفیت 1080

قسمت شش :

قسمت شش با زیر نویس چسبیده فارسی کیفیت 480

قسمت شش با زیر نویس چسبیده فارسی کیفیت 720

قسمت شش با زیر نویس چسبیده فارسی کیفیت 1080

قسمت هفت :

قسمت هفت با زیر نویس چسبیده فارسی کیفیت 480

قسمت هفت با زیر نویس چسبیده فارسی کیفیت 720

قسمت هفت با زیر نویس چسبیده فارسی کیفیت 1080

قسمت هشت :

قسمت هشت با زیر نویس چسبیده فارسی کیفیت 480

قسمت هشت با زیر نویس چسبیده فارسی کیفیت 720

قسمت هشت با زیر نویس چسبیده فارسی کیفیت 1080

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

parnaz_hasannezhad

مسافر رویاها...

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *