فیلم باربی | barbie 2023
بازدید 1611
0

فیلم باربی | barbie 2023

فیلم باربی | barbie 2023 یک لایو اکشن بر اساس فرانچایز محبوب «باربی».

کارگردان: گرتا گرویگ

نویسندگان: نوآ باومباخ (فیلمنامه) گرتا گرویگ (فیلمنامه)

ستاره ها: مارگوت رابی رایان گاسلینگ ریتو آریا

ژانرها: ماجراجویی کمدی فانتزی عاشقانه

تاریخ انتشار: 21 ژوئیه 2023 (ایالات متحده آمریکا)

فیلم باربی | barbie 2023
barbie 2023
barbie 2023

اولین نگاه ما به فیلم باربی رسما از راه رسیده است. نه، ما در مورد باربی در 12 شاهزاده خانم رقصنده یا باربی و قلعه الماس صحبت نمی کنیم – ما در حال دریافت یک نسخه واقعی و لایو اکشن هستیم که مارگو رابی را در تمام شکوه با رنگ صورتی زیبا خود به نمایش می گذارد در barbie 2023 .

متل و برادران وارنر برای اولین بار با مارگوت رابی که هم در این فیلم نقش آفرینی می کند و هم تهیه کننده آن، این شخصیت نمادین را زنده می کنند. اگر تا به حال دیده‌ایم، این یک Girl Boss است، که مناسب است زیرا خود باربی طبق گفته Mattel ساعت‌ها در بیش از 200 شغل کار کرده است. مارگو در ورایتی با مارک مالکین صحبت کرد و گفت: «فکر می‌کنم این یک فرصت عالی برای نشان دادن مقداری انرژی مثبت در جهان و فرصتی برای آرزومندی برای بچه‌های کوچک‌تر است.»

برادران وارنر اولین تصویر تیزر را در ماه می منتشر کرد، و هشدار اسپویلر آن کاملاً شایان ستایش است. ما در این عکس کاملاً جدید، روی کانورتیبل صورتی روشن باربی فریاد می‌زنیم، گریه می‌کنیم، و می‌پریم و بالا می‌رویم – و احیای مجدد مد صورتی در آینده نزدیک را پیش‌بینی می‌کنیم . در همین حال، در اینجا همه چیزهایی است که تا به حال در مورد فیلم باربی آینده می دانیم.

چه کسی در فیلم جدید نقش باربی را بازی می کند؟

پس از سال‌ها شایعات پیرامون فیلم باربی ، مارگوت رابی رسماً در سال 2019 به عنوان باربی انتخاب شد. معرفی فیلم در سال 2014 منتشر شد و امی شومر در ابتدا نقش اصلی را بازی کرد. امی به دلیل تفاوت‌های خلاقانه و مشکلات برنامه‌ریزی ترک تحصیل کرد. سپس گزارش شد که آن هاتاوی این جایگاه را پر خواهد کرد قبل از اینکه هالیوود ریپورتر در سال 2017 اشاره کند که مارگوت در حال مذاکره برای ایفای نقش اصلی است.

فیلم باربی 2023
فیلم باربی 2023

چه چیزی این بازیگر استرالیایی را به این پروژه خاص کشاند؟ مارگو به هارپرز بازار گفت: «نمی‌خواستم فیلمنامه دیگری را انتخاب کنم که در آن همسر یا دوست دختر بودم – یا فقط یک کاتالیزور برای خط داستانی مردانه. این داستان ها منو بی انگیزه میکنه.»

اکانت رسمی توییتر برادران وارنر اخیراً تصویری از مارگوت در نقش باربی منتشر کرده است. این هنرپیشه به دوربین لبخند می‌زند و یک هدبند آبی راه راه و آبی خال‌خالی با یک دستبند درشت با مهره‌های آبی بر روی مچش پوشیده است. موهای بلوند مشخص او با موج های گشاد حالت داده شده است. مارگوت با یک کانورتیبل صورتی روشن و دست‌هایش روی چرخ‌ها، در مقابل پس‌زمینه صورتی همسان نشسته است.

barbie 2023
barbie 2023

باربی با لباس پرنسسی و لوازم آرایشی APT آیتم APT99 عمده و کارتنی

یک پک جذاب و خواستنی از باربی با لباس های بسیار دلبرانه و زیبا با ست آیینه و شانه و… با بهترین کیفیت ممکن

اما به همان اندازه که خانم مارگو در نقش باربی خود فوق‌العاده است، بازیگران زن متعددی در فیلم آینده نقش باربی را بازی می‌کنند. تایید شده است که اما مکی نقش باربی و همچنین هاری نف، الکساندرا شیپ و عیسی را ایفا می کند. شک دارید؟ فقط باید منتظر بمانید و ببینید گرتا گرویگ کارگردان جادویی چه نوع فیلمی را برای این فیلم آماده می کند!

اما مکی با مجله Empire صحبت کرد و به طور انحصاری تأیید کرد که همه باربی‌ها در ابتدای فیلمبرداری دور هم جمع شدند و با هم خوابیدند و وقت گذراندند – که آنقدر زیبا است که ما به سختی می‌توانیم آن را بد درست کنیم!. اما فاش کرد که فعالیت های آنها شامل “بازی با اسکات [ایوانز] و انکوتی [گاتوا] خواهد بود.”

چه کسی نقش کن را در فیلم باربی barbie 2023 بازی می کند؟

تنها رایان گاسلینگ نقش دوست پسر باربی، کن را در barbie 2023 بازی خواهد کرد – ما در حال حاضر در حال ساختن قلب های مجازی هستیم. و بهترین ها، بالاخره عکسی از این بازیگر در نقش کن داریم. بین موهای بلوند پلاتینی او، بدون پیراهن و جین کامل و پس زمینه تمام صورتی که به نظر می رسد شبیه خانه رویایی باربی است. ما عاشق این ترکیب هستیم.

کن در فیلم باربی
کن در فیلم باربی

طبق یک خبر انحصاری از ددلاین، بازیگر رویایی کن دیوانه، احمق، عاشق ابتدا این نقش را واگذار کرد اما در نهایت پس از آزاد شدن برنامه‌اش به این نقش متعهد شد. توییتر با عصبانیت به این اطلاعیه واکنش نشان داد – یکی از کاربران رایان را با یک عروسک کن مقایسه کرد و گفت: “شباهت عجیبی است.”

فیلم باربی
فیلم باربی

اما با توجه به اینکه چگونه مارگو رابی یکی از بسیاری از باربی ها است، رایان گاسلینگ تنها کن نیست – سیمو لیو همچنین برای ایفای نقش تکراری از کن در فیلم آینده گرتا گرویگ قرارداد امضا کرده است. در واقع، ستاره شانگ چی به ایندیپندنت گفت که تمام بدن خود را اپیلاسیون کرده تا برای نقش خود در نقش عروسک پلاستیکی آماده شود. وی با اشاره به این که اپیلاسیون یکی از دردناک ترین تجربه های زندگی من است، گفت: حداقل یک آموزش بوده است. دست‌کم درد با برخی درک‌های سالم همراه بود – این بازیگر خاطرنشان کرد: «من حس تحسین‌کننده‌ای تازه دریافتم و از زنان فوق‌العاده شجاعی میگویم که در یک روز این اتفاق را پشت سر می‌گذارند.

همراه ما باشید با جدیدترین و کامل ترین اخبار از دنیای سینما جهان در پیویو :

https://pioio.com/mag/2022/07/04/movie-persuasion-2022/ https://pioio.com/mag/2022/07/03/the-marvels-2023/ https://pioio.com/mag/2022/06/27/the-second-chapter-of-squid-game/

آیا فیلمبرداری فیلم باربی شروع شده است؟

بله، و عکس هایی برای اثبات آن وجود دارد! دیلی میل عکس های اختصاصی مارگو رابی را منتشر کرد که از تریلر خود در لس آنجلس بیرون می آید، لباسی که از سر تا پا بیرون آمده بود. رابی در ست باربی با یک شلوار جین صورتی با ستاره های دهه 70 شیار و بسته بندی توری، همراه با یک جلیقه صورتی هماهنگ که کاملاً با ترند تاکسیدو Y2K مطابقت دارد، به تصویر کشیده شد. موهای بلوندش با موج های گشاد حالت داده شده بود.

سپس در 23 ژوئن، E! آنلاین به ما نگاهی اجمالی به کن و باربی با هم داد که لباس‌هایی پوشیده‌اند که فقط می‌توان آن‌ها را به‌عنوان لباس‌های غول‌پیکری توصیف کرد. ما همیشه کنجکاو هستیم که ببینیم این فیلم به جز لباس‌های خارق‌العاده چه چیزی برای ما در نظر گرفته است!

آیا عکس هایی از پشت صحنه وجود دارد؟

بهتره باورش کنید رایان گاسلینگ و مارگو رابی در 27 ژوئن در ساحل ونیز دیده شدند، که کاملاً با لباس‌های آماده برای پیست رولینگ دهه 80 تزئین شده بودند. ما در حال صحبت کردن با شورت دوچرخه‌سواری نئون، بسته‌های نئونی، زانوبندهای نئونی و البته گیره‌های چند رنگ (برای محافظت از چشمان شما در برابر رنگ‌های روشن)- باربی و کن هرگز ادعا نکردند که آنها کاملاً اضافی و الکی نیستند! کاربر TikTok @ andreatvasquez ویدیویی از پشت صحنه این زوج (و بدلکار رایان) در حال اسکیت کردن در ساحل ونیز و TBH منتشر کرد، که حال و هوای بی نظیری دارند.

مارگو رابی و رایان گاسلینگ در باربی
مارگو رابی و رایان گاسلینگ در باربی

چه کسی فیلم باربی را کارگردانی می کند؟

گرتا گرویگ، کارگردان Little Women و Lady Bird، با همکاری نوآ بامباخ، فیلمنامه را نوشته است. مارگو رابی به ووگ بریتانیا گفت: «مردم معمولاً باربی را می‌شنوند و فکر می‌کنند، «من می‌دانم آن فیلم قرار است چه شود» و سپس می‌شنوند که گرتا گرویگ در حال نوشتن و کارگردانی آن است، و می‌گویند: «اوه، خب، شاید هم نه…”

گرتا یکی از هفت زنی است که تا به حال نامزد بهترین کارگردانی در اسکار شده است، بنابراین می دانیم که فیلم باربی در دستان خوبی است. توییتر عشق زیادی به کارگردان نشان داد و یکی از طرفدارانش توییت کرد: “گرتا گرویگ زنان کوچک و کفشدوزک زیر کمربند کارگردانی دارد و حالا باربی… او همیشه مشهور خواهد بود.”

کارگردان فیلم باربی
کارگردان فیلم باربی

چه کسی تا به حال در فیلم باربی بازی کرده است؟

بازیگران barbie 2023 در حال حاضر با فهرستی هیجان انگیز پر شده است که ما نمی توانیم منتظر دیدن همکاری در صفحه نمایش خود باشیم. به غیر از مارگو رابی و رایان گاسلینگ در نقش باربی و کن، بازیگرانی مانند سیمو لیو، کیت مک کینون، ویل فرل، هاری نف، آمریکا فررا، الکساندرا شیپ، عیسی رائه، انکوتی گاتوا، اسکات ایوانز و اما مکی همگی قرار است به بازیگران بپیوندند.

طرفداران مدت‌هاست که به شباهت‌های عجیب اما مکی و مارگو رابی اشاره کرده‌اند و بسیاری پس از اینکه اعلام شد این دو در فیلم باربی با هم بازی خواهند کرد، در توییتر ریکشن های خود را نشان دادند.

همچنین به نظر می‌رسد که نیکولا کوگلان، ستاره بریجرتون، ممکن است به ترکیب ستاره‌های باربی گرتا گرویگ بپیوندد. پس از اینکه او با Ncuti Gatwa در BAFTAs در لندن در 8 مه 2022 عکس گرفت، طرفداران شروع به این گمانه زنی کردند که ممکن است این زوج در سریال بریتانیایی Doctor Who با هم کار کنند، زیرا Ncuti به تازگی به عنوان دکتر جدید معرفی شده است. با این حال، انکوتی (که قبلاً نقش خود را در فیلم باربی اعلام کرده بود) عکسی از او و نیکولا را با عنوان “یک جفت عروسک” نوشت.

نیکولا سپس ورایتی را مسخره کرد که او ممکن است در BCU نیز حضور داشته باشد (این جهان سینمایی باربی است). نیکولا به این نشریه گفت: «من قرار نیست در Doctor Who حضور داشته باشم. “ما با هم کاری انجام می دهیم، اما دکتر هو نیست.” اگرچه هیچ اطلاعیه رسمی در مورد انتخاب بازیگران نیکولا داده نشده است، اما همه چیز جالب تر شد.

barbie 2023
barbie 2023

فیلم باربی barbie 2023 درباره چیست؟

این فیلم لایو اکشن barbie 2023 حول محور عروسک مد ماتل خواهد بود، اما با یک پیچ – در IMDb غیررسمی فیلم آمده است: «عروسکی که در «باربی لند» زندگی می‌کند به دلیل اینکه به اندازه کافی کامل نیست، اخراج می‌شود و به یک ماجراجویی در دنیای واقعی می‌رود. “

عروسک باربی در گذشته به دلیل شکل غیرممکن بیولوژیکی اش که استانداردهای بدنی دست نیافتنی را تعیین می کند مورد انتقاد قرار گرفته است، بنابراین دیدن جهتی که گرتا گرویگ در پیش گرفته است جالب خواهد بود. مارگوت رابی به ووگ بریتانیایی گفت که می‌داند شخصیت باربی “با بارهای زیادی همراه است. و ارتباطات نوستالژیک زیادی. اما راه‌های هیجان‌انگیز زیادی برای حمله به آن وجود دارد.”

مانند شخصیت‌ها، جزییات کمی در مورد داستان فیلم تایید شده است، جدای از این واقعیت که این فیلم در مورد عروسکی است که به دلیل “نقایص” خود مجبور به ترک باربیلند عالی می شود. شیطنت های ماهی در خارج از آب به وجود می آید. به لطف عکس های پشت صحنه، ما همچنین می دانیم که آنها صحنه ای را فیلمبرداری کردند که در آن باربی به مردی که به باسن او سیلی و مشت می زند.

فیلم باربی چه زمانی در سینماها اکران می شود؟

این فیلم قرار است در تاریخ 21 جولای 2023 اکران شود، تاریخی که کودکان و بزرگسالان را به طور یکسان منتظر می گذارد.

تریلر فیلم باربی هست؟

گرتا گرویگ و بازیگران باربی برای شروع فیلمبرداری فیلم در فوریه 2022 به لندن رفتند، بنابراین متأسفانه هنوز تریلر منتشر نشده است، اما ما به معنای واقعی کلمه در لبه های صندلی خود نشستیم و منتظر انتشار آن هستیم. برای جزئیات بیشتر به زودی اینجا را بررسی کنید!

فیلم باربی | barbie 2023
فیلم باربی | barbie 2023

حرف های پایانی ما درباره فیلم باربی :

آیا اما مکی، که به نظر می‌رسد می‌تواند خواهر رابی باشد، نقش خواهر باربی، اسکایپر را بازی خواهد کرد؟ آیا اسکات ایوانز وظیفه خود را برای بازی در نقش پسر بد دوست کن انجام خواهد داد؟ آیا مایکل سرا نقش دیگری غیر از خودش را بازی خواهد کرد و اگر چنین است، چرا؟ شخصیت ریا پرلمن برای من واضح است – او نقش یک باربی فانتزی و با نسخه محدود را بازی می کند که در بسته بندی او باقی می ماند، فقط باید به او نگاه کرد و هرگز لمسش نکرد. در نهایت، ما خیلی دوست داریم تفسیر کیت مک‌کینون از باربی قبل از خواب را ببینم، عروسک جن زده‌ای که وقتی آب گرم روی صورتش می‌ریزی «به خواب میرود».

و حالا سوالاتی ذهن بچه ها بخصوص دختربچه ها را مشغول خودش کرده. اینکه باربیلند وجود دارد! کجاست؟ آیا دولت خودش را دارد؟ آیا لوازم جانبی به عنوان ارز پذیرفته می شود؟ آیا در جهانی وجود دارد که در آن فیلم پولی پاکت در حال ساخت است؟ آیا باربی فیلم عروسک تایرا بنکس که به انسان تبدیل شده است را دیده است؟ آیا کن جلد مجلۀ کاغذی تسخیر شده پیت دیویدسون را دیده است؟ آیا پیت دیویدسون نیز در این فیلم حضور دارد؟ متأسفانه، به این سؤالات به این زودی ها پاسخ داده نمی شود زیرا فیلم تا 21 ژوئیه 2023 اکران نمی شود.

در این دنیا، هیچ چیز قطعی نیست به جز مرگ، مالیات، و جریان مداوم عکس های پشت صحنه فیلم باربی آتی گرتا گرویگ. در چند ماه گذشته، ما با تصاویر تبلیغاتی مارگو رابی در نقش باربی عنوان‌دار و رایان گاسلینگ در نقش پیشگام هیبو کن مورد کنجکاوی زیاد قرار گرفته‌ایم، که هر تصویر یک ضربه صورتی درخشان از نوستالژی و دوپامین است. این هفته، نگاهی به رابی و گاسلینگ در صحنه فیلمبرداری داشتیم، با لباس‌هایی شبیه به باربی اسکتین جذاب و در نقش باربی و کن در ساحل ونیز قدم می‌زدند. علیرغم تمام نگاه های پنهانی، بسیاری از فیلم همچنان یک راز باقی مانده است.

باربی با ست دمپایی APT آیتم APT89 عمده و کارتنی

یک ست زیبا از عروسک باربی با وسایل مرغوب و با کیفیت یک هدیه دوست داشتنی برای دوستداران باربی ها

تاریخ انتشار فیلم باربی؟

این فیلم قرار است در تاریخ 21 جولای 2023 اکران شود، تاریخی که همه منتظر آن هستیم.

فیلم باربی درباره چیست؟

باربی که فکر می کند باید از باربی لند جاهای دیگری برای زندگی باشد از باربی لند خارج میشود و به زندگی واقعی میرود و…..

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

parnaz_hasannezhad

مسافر رویاها...

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *