دانلود فیلم بلک آدام 2022 black Adam
بازدید 338
۲

دانلود فیلم بلک آدام 2022 black Adam

تقریباً 5000 سال پس از اینکه به او قدرت های قادر خدایان مصری داده شد — و به همان سرعت زندانی شد — بلک آدام از مقبره زمینی خود آزاد می شود و آماده است تا شکل منحصر به فرد خود را از عدالت در دنیای مدرن آزاد کند. با ما در ادامه با دانلود فیلم بلک آدام 2022 black Adam همراه باشید.

مشخصات فیلم بلک آدام 2022 black Adam :

تاریخ انتشار: 21 اکتبر 2022 (ایالات متحده آمریکا)

کارگردان: Jaume Collet-Serra

تهیه کننده: دواین جانسون، دنی گارسیا، هیرام گارسیا، بو فلین

شرکت های سازنده: نیو لاین سینما، فیلم های دی سی

بر اساس: شخصیت ها از دی سی

توزیع کننده: Warner Bros. Pictures

بازیگران : دواین جانسون، نوح سنتینئو، سارا شاهی، پیرس برازنان، کوئینتسا سویندل

ژانرها : اکشن، فانتزی، علمی، تخیلی

در ادامه با دانلود فیلم بلک آدام 2022 black Adam با ما باشید.
فیلم بلک آدام 2022
فیلم بلک آدام 2022

واشنگتن [ایالات متحده]، 18 فوریه (ANI): مروان کنزاری، ستاره «علاءالدین»، که صحنه‌های «گارد قدیمی» را دزدید، در حال مذاکره نهایی برای پیوستن به دواین جانسون در فیلم بلک آدام 2022 black Adam است.

به گزارش هالیوود ریپورتر، این ویژگی، تریلر اکشن و ماجراجویی نیو لاین است که ضدقهرمان دی سی کامیکس «بلک آدام» را به نمایش می گذارد. این پروژه در آستانه آغاز آوریل در آتلانتا با نوح سنتینیو، آلدیس هاج و کوئینتسا سویندل در حال فراخوانی است.

فیلم بلک آدام 2022 black Adam دومین فیلم خط جدید/دی سی پس از موفقیت تجاری و انتقادی سال ۲۰۱۹ «شزم!» است. با دو شخصیت Shazam و Black Adam که رقبای اصلی در دنیای DC هستند. در ادامه با دانلود فیلم بلک آدام 2022 black Adam با ما باشید.

2022 black Adam
2022 black Adam

جزئیات تولید فیلم بلک آدام 2022 black Adam :

جزییات داستان این پروژه به طور محکم نگهداری می شود، اما یکی از چیزهایی که طرفداران ابرقهرمانی و فیلم در مورد آن هیجان زده هستند، معرفی سوپرتیم دی سی، یعنی انجمن عدالت، در صفحه بزرگ است. هاج نقش هاوکمن را بازی می‌کند، سنتینئو نقش اتم‌شکن را بازی می‌کند، در حالی که سویندل سیکلون است.

بر اساس گزارش هالیوود ریپورتر، نقش کنزاری مخفی نگه داشته می شود در فیلم بلک آدام 2022 black Adam

Jaume Collet-Serra که جانسون را در کنار امیلی بلانت در فیلم جدید «جنگل کروز» دیزنی کارگردانی کرد، کارگردانی بلک آدام را بر عهده دارد.

جانسون، دنی گارسیا و هیرام گارسیا از سون باکس پروداکشنز با بو فلین از FlynnPictureCo تولید می کنند. این پروژه تیم پشت «جنگل کروز» را که در حال حاضر قرار است در 30 جولای 2021 افتتاح شود، دوباره متحد می کند.

طبق گزارش هالیوود ریپورتر، اسکات شلدون از FlynnPictureCo به عنوان تهیه کننده اجرایی این پروژه فعالیت می کند. روری هاینز و سهراب نوشیروانی آخرین پیش نویس را با آدام ستیکیل نوشتن پیش نویس قبلی نوشتند.

کنزاری در بازسازی لایو اکشن «علاالدین» نقش جعفر شرور را بازی کرد. این فیلم در آن زمان در باکس آفیس بیش از یک میلیارد دلار فروش داشت. او سپس در نقش نیمی از یک دوتایی رمانتیک جاودانه در «گارد قدیمی» نتفلیکس، اکشن مهیج شارلیز ترون که بیش از 78 میلیون بار در آن دیده شد، همبازی شد. طبق گفته استریمر، چهار هفته ابتدایی، آن را به یکی از پربیننده ترین فیلم های این شرکت تبدیل کرد. همراه دانلود فیلم بلک آدام 2022 black Adam با ما باشید.

2022 black Adam
2022 black Adam

کنزاری که در فیلم “غریزه”، یک درام هلندی که در سال 2019 در جشنواره بین المللی فیلم تورنتو به نمایش درآمد و همچنین به عنوان ورودی این کشور به رقابت اسکار خارجی زبان عمل کرد، بازی توسط ICM Partners پخش می شود.

فیلم بلک آدام 2022 black Adam تقریباً به پایان رسیده است و قرار است در اکتبر 2022 به عنوان بخشی از DC Extended Universe منتشر شود. به محض اکران دانلود فیلم بلک آدام 2022 black Adam را با ما باشید.

تریلر فیلم بلک آدام 2022 black Adam :

اولین تریلر جهانی فیلم بلک آدام 2022 black Adam در 8 ژوئن 2022 خواهد بود. دواین جانسون، ستاره این فیلم، چند عکس از مجموعه فیلم‌ها در حساب اینستاگرام خود منتشر کرد که در آن توضیحی برای تایید تاریخ انتشار تریلر وجود دارد. بلک آدام با حرکتی که به قول خود جانسون، سلسله مراتب قدرت را در دنیای چندگانه دی سی تغییر خواهد داد، ضدقهرمان کمیک دی سی را وارد دنیای لایو اکشن خواهد کرد. پیش از این قرار بود در ژوئیه 2022 اکران شود، این فیلم به تاریخ اکران بعدی و سایر عناوین در فهرست فیلم‌های DC منتقل شد تا امکان فیلم‌برداری مجدد فراهم شود.

تریلر فیلم بلک آدام 2022 black Adam تریلر نمادینی خواهد بود که باید شاهد آن باشیم. این به بررسی تاریخچه و تاریخچه نه تنها شخصیت اصلی بلکه سایر انجمن های کمیک این شخصیت، از جمله انجمن عدالت آمریکا، می پردازد. این فیلم داستان تث آدام کهندق است که هزاران سال پیش به زندان افتاد. در نهایت، ضدقهرمان فیلم که در نهایت منتشر شد، به پادشاه کهندق تبدیل می‌شود و نام بلک آدام را به خود می‌گیرد.

با جدیدترین و هیجان انگیز ترین اخبار دنیای سینما جهان با پیویو باشید :

https://pioio.com/mag/2022/05/26/black-panther-wakanda-forever/ https://pioio.com/mag/2022/05/25/%d8%af%d9%86%db%8c%d8%a7%db%8c-%da%98%d9%88%d8%b1%d8%a7%d8%b3%db%8c%da%a9-3-%d9%82%d9%84%d9%85%d8%b1%d9%88-jurassic-world-3dominion/ https://pioio.com/mag/2022/05/23/%d9%81%db%8c%d9%84%d9%85-%d8%a7%d9%84%d9%88%db%8c%d8%b3-2022-elvis/ https://pioio.com/mag/2022/05/19/top-gun-maverick/

صحبت های دواین جانسون درباره فیلم بلک آدام :

دواین جانسون پیامی در مورد تجربه خود با شخصیت موجود در این پست به اشتراک گذاشت و نحوه کار او بر روی مطالعه اساطیر بلک آدام برای درک این شخصیت را به اشتراک گذاشت. او همچنین فاش کرد که صحنه تصاحب تاج و تخت شخصیتش را گرفته است، که قبلاً برنامه ریزی کرده بود تا به عنوان لحظه ای برای نشان دادن رشد و تکامل شخصیت خود در طول فرآیند فیلمبرداری، فیلمبرداری کند.

تخت بلک آدام . برای میلیون ها نفر از شما که اسطوره آدم سیاه را می شناسید – معنی و قدرت این تاج و تخت را درک می کنید. من به خودم قول دادم که تا زمانی که صحنه واقعی را نگیریم که بلک آدام حق خود را برای گرفتن مکان مقدس خود در اوج به دست آورده است، روی آن ننشینم. تاج و تخت او یک معامله بزرگ است. بنابراین من همیشه پشت پله‌ها می‌نشستم و تکالیفم را انجام می‌دادم. بالاخره «لحظه نمادین» را فیلمبرداری کردیم و چه لحظه ای بود. اولین تریلر جهانی BLACK ADAM در 8 ژوئن پخش می شود. با دانلود فیلم بلک آدام 2022 black Adam با ما باشید.

فیلم بلک آدام 2022
فیلم بلک آدام 2022

جانسون همچنین پست دیگری را منتشر کرد که در آن از کمک کارگردان Jaume Collet-Serra به فیلم تمجید کرد. او جزییاتی از دیدگاه دومی برای فیلم و رویکرد جمعی آنها برای ساختن بلک آدام به یک ضدقهرمان جدید به اشتراک گذاشت. او نوشت :

هفته کاری بسیار پربار فیلمبرداری آخرین لمس های دانلود فیلم بلک آدام 2022 black Adam این دومین فیلم من با کارگردانم Jaume Collet-Serra است. اولین همکاری ما JUNGLE CRUISE بود، بنابراین ما عاشق انجام نوسانات بزرگ برای مخاطبان جهانی خود هستیم. او همیشه قلب و روح را در داستان های ما می یابد.

در سال 2018، ما توافق کردیم که فیلم بلک آدام 2022 black Adam را با هم بسازیم تا یک الگوی جدید برای ضدقهرمان ایجاد کنیم. Jaume گفت: “بیایید BLACK ADAM، هری کثیف همه ابرقهرمانان و برخی ابرشرورها را بسازیم.” خدای بی رحم و غیرقابل توقفی که برای محافظت از خانواده و مردمش بر اساس رمزی مرموز زندگی می کند.

دواین جانسون در بلک آدام
دواین جانسون در بلک آدام

Black Adam اکران بعدی در دنیای توسعه یافته دی سی خواهد بود و یکی از مورد انتظارترین فیلم های این مجموعه است. در ادامه با دانلود فیلم بلک آدام 2022 black Adam با ما باشید.

فیلم بلک آدام 2022 black Adam چندین داستان جدید را به DCEU معرفی خواهد کرد

دانلود فیلم با زیرنویس چسبیده فارسی و بدون حذفیات :

دانلود فیلم با زیرنویس چسبیده فارسی کیفیت 1080

دانلود فیلم با زیرنویس چسبیده فارسی و کیفیت 720

دانلود فیلم با زیرنویس چسبیده فارسی و کیفیت 480

تاریخ انتشار فیلم بلک آدام چه زمانی است؟

تاریخ انتشار این فیلم 21 اکتبر 2022 در ایالات متحده آمریکا است.

داستان فیلم بلک آدام چیست؟

تقریباً 5000 سال پس از اینکه به او قدرت های قادر خدایان مصری داده شد و حالا او میخواهد که…. بیشتر در این مقاله بخوانید.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

parnaz_hasannezhad

مسافر رویاها...

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. نسرین گفت:

    عالی عزیزم.ممنونم

    1. parnaz_hasannezhad گفت:

      بسیار ممنون از نظر ارزشمندتان