انیمیشن دنیای عجیب و غریب strange world 2022
بازدید 216
0

انیمیشن دنیای عجیب و غریب Strange World 2022

«انیمیشن دنیای عجیب و غریب Strange World 2022 » که قبلاً «Searcher Clade» نام داشت، خانواده‌ای از ماجراجویان را نشان می‌دهد که کارهای احتمالاً ماجراجویی را در محیط‌های جالب و علمی تخیلی انجام می‌دهند. به طور خاص، این خانواده به عنوان کلادز شناخته می شوند و طبق جزئیات داستان تا کنون، آنها در حال تجربه آشفتگی های جدی هستند که ممکن است مانع انجام یک ماموریت بسیار مهم شود. این موضوع با موضوع تکرارشونده درگیری خانوادگی که به نظر می‌رسد مشخصه بسیاری از انیمیشن‌های اخیر دیزنی است، مانند «سرخ شدن» و «انکانتو» مطابقت دارد.

مشخصات انیمیشن دنیای عجیب و غریب Strange World 2022 :

تاریخ انتشار: 23 نوامبر 2022 (ایالات متحده آمریکا)
کارگردان: دان هال
توزیع کننده: Walt Disney Studios Motion Pictures
نویسنده : کوی نگوین
بازیگر : آلن تودیک
زبان : انگلیسی

انیمیشن دنیای عجیب و غریب Strange World 2022

استودیو انیمیشن والت دیزنی مفهوم هنر را برای انیمیشن دنیای عجیب و غریب Strange World 2022 آشکار می کند.

در اینجا چیزی برای اضافه کردن به شما وجود دارد. جدیدترین انیمیشن والت دیزنی! و با قضاوت در مورد این هنر مفهومی که به تازگی منتشر شده است، جادوهای زیادی داریم که منتظر آن هستیم.

Strange World 2022
strange world 2022

داستان انیمیشن دنیای عجیب و غریب Strange World 2022 از چه قرار است؟

انیمیشن دنیای عجیب و غریب Strange World 2022 یک اکشن ماجراجویی اصلی از دوستان ما در WDAS است و سفری به اعماق سرزمینی ناشناخته و خائنانه را روایت می کند، جایی که موجودات خارق العاده در انتظار کلیدهای افسانه ای هستند – خانواده ای از کاوشگران که اختلافات آنها تهدیدی برای سرنگونی آخرین و با فاصله زیاد آنهاست. مهم ترین ماموریت

به گفته کارگردان دان هال (قهرمان بزرگ 6، رایا و آخرین اژدها)، دنیای عجیب اشاره ای به مجلات خمیری است – داستانی محبوب نیمه اول قرن بیستم که روی کاغذ خمیر چوب ارزان قیمت چاپ می شد. هال اخیراً گفت: «من عاشق خواندن شماره‌های قدیمی پالپ‌ها در دوران رشد بودم. «آنها ماجراجویی های بزرگی بودند که در آن گروهی از کاوشگران ممکن بود دنیایی پنهان یا موجودات باستانی را کشف کنند. آنها الهام بخش بزرگی برای دنیای عجیب بوده اند.”

شصت و یکمین انیمیشن تمام‌قد استودیوی انیمیشن والت دیزنی دارای نام، تیم خلاق و تاریخ انتشار است. « Strange World 2022» توسط استودیو به‌عنوان «سفرهای اکشن ماجراجویی اصلی به اعماق سرزمینی ناشناخته و خائنانه توصیف می‌شود که در آن موجودات خارق‌العاده در انتظار کلید افسانه‌ای هستند، خانواده‌ای از کاوش‌گران که تفاوت‌هایشان تهدیدی برای سرنگونی آخرین و حیاتی‌ترین ماموریت آنهاست.

تیم خلاق پشت «دنیای عجیب» توسط کارگردان دان هال رهبری می‌شود که در چند دهه گذشته به یک اسطوره دیزنی بدل شده است. هال در روزهای رو به زوال رنسانس دیزنی با این شرکت شروع به کار کرد و در سال 1999 بر روی فیلم دست کم گرفته شده “تارزان” نوشت و به عنوان یک هنرمند داستان در پروژه هایی مانند “Brother Bear” و “Home on the Range” کار کرد (پروژه بسیار دشواری که معروف است. برای مدتی ویژگی‌های متحرک دست‌کش را از بین برد.

اولین تریلر انیمیشن دنیای عجیب و غریب Strange World 2022 :

با جدیدترین اخبار درباره سینما جهان با ما در پیویو همراه باشید :

https://pioio.com/mag/2022/05/29/2022-black-adam/ https://pioio.com/mag/2022/05/26/black-panther-wakanda-forever/ https://pioio.com/mag/2022/05/25/the-sea-beast/

درباره کارگردان و عوامل پشت صحنه چه می دانیم؟

اکنون که ایده ای از دنیای عجیب داریم، بیایید نگاهی به برخی از افراد پشت آن بیندازیم. دان هال کارگردانی «دنیای عجیب» را در کنار فیلمنامه نویس برنده جایزه امی، کوی نگوین، که نویسنده فیلم نیز خواهد بود، بر عهده خواهد داشت. هم هال و هم نگوین روی «رایا و آخرین اژدها» دیزنی کار کردند، جایی که هال به عنوان کارگردان و نگوین فیلمنامه را نوشت. علاوه بر «رایا»، هال فیلم‌های متعدد دیگری از دیزنی از جمله «وینی پو» (2011)، «قهرمان بزرگ 6» و «موآنا» را کارگردانی کرده است.

raya and the last dragon / strange world 2022
raya and the last dragon / strange world 2022

در سال 2016، هال و ویلیامز به عنوان کارگردانانی که زیر نظر اسطوره‌های دیزنی، جان ماسکر و ران کلمنتز کار می‌کردند، کمک کردند تا «موآنا» از خط پایان عبور کند و در اوایل سال جاری، «رایا و آخرین اژدها» را کارگردانی کرد و (به همراه کارلوس لوپز استرادا)، پس از مشکلات داستانی، تیم سازنده اصلی فیلم را مجبور به ترک پروژه کرد. اما اکنون هال بازگشته است، با پروژه‌ای که تماماً متعلق به خودش است. کوی نگوین که کارگردانی و نویسندگی پروژه را بر عهده خواهد داشت و روی کنلی تهیه کننده «Tangled» که تهیه کنندگی آن را بر عهده خواهد داشت به هال ملحق خواهد شد. (این اولین انیمیشن Conli پس از Big Hero 6 خواهد بود.)

کارگردان مشترک انیمیشن دنیای عجیب و غریب و بیگ هیرو 6
کارگردان مشترک انیمیشن دنیای عجیب و غریب و بیگ هیرو 6

انیمیشن دنیای عجیب و غریب با کدامیک از محصولات دیزنی شبیه تر است؟

حداقل در ابتدا به نظر می رسد که نزدیک ترین دی ان ای «انیمیشن دنیای عجیب و غریب Strange World 2022» با «آتلانتیس: امپراتوری گمشده» محصول سال 2001 است که توسط تیم «زیبایی و هیولا» از کرک وایز و گری تروسدیل کارگردانی شده بود و امیدوار بود که این فیلم را در بر بگیرد. روح ماجراجویی و هیجن‌های پر از هیولاهای بازی کلاسیک ری هریهاوزن. به نظر می‌رسید که یک فیلم انیمیشنی دیزنی می‌تواند باشد. (خدمه تی شرت هایی پوشیدند که روی آن نوشته شده بود “آهنگ های کمتر، انفجارهای بیشتر.”) در حالی که تداخل خلاقانه و کاهش بودجه باعث شد تا محصول نهایی تا حدودی به خطر بیفتد، “آتلانتیس: امپراتوری گمشده” جذاب و سرگرم کننده است و یک کلاسیک باقی مانده است.

Strange World 2022
strange world 2022

در حال حاضر چه اطلاعاتی از انیمیشن Strange World 2022 داریم؟

در حالی که هنوز جزئیات زیادی از داستان انیمیشن دنیای عجیب و غریب Strange World 2022 در دسترس نیست، ما از بازیگران می دانیم که یکی از شخصیت ها Ethan Clade نام دارد. اتان به عنوان یک پسر 14 ساله دو نژادی توصیف می شود که “تا نوجوانان بسیار معمولی است. بازیگوش و تندخو است، اما می تواند عقب نشینی کند. او می تواند پسر عاقلی باشد، اما به خصوص سرسخت نیست.”

علاوه بر این اطلاعات، پستی از دسامبر 2021 در حساب رسمی اینستاگرام انیمیشن دیزنی به ما ایده ای از سبک هنری خارق العاده و زیبایی شناسی این انیمیشن آینده می دهد.

انیمیشن دنیای عجیب و غریب
انیمیشن دنیای عجیب و غریب
تاریخ انتشار این انیمیشن کی خواهد بود؟

23 نوامبر 2022 (ایالات متحده آمریکا) برابر با ماه آذر منتشر خواهد شد.

موضوع این انیمیشن چیست؟

هنوز جزئیات زیادی در دسترس نیست اما این انیمیشن شبیه به «آتلانتیس: امپراتوری گمشده» محصول سال 2001 است. برای اطلاعات بیشتر به مقاله رجوع کنید.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

parnaz_hasannezhad

مسافر رویاها...

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *