دنیای ژوراسیک 3 : قلمرو Jurassic World 3:Dominion
بازدید 238
۵

دنیای ژوراسیک 3 : قلمرو Jurassic World 3:Dominion

چهار سال پس از نابودی Isla Nublar، دایناسورها اکنون در دنیای ژوراسیک 3 : قلمرو Jurassic World 3:Dominion کنار انسان ها در سراسر جهان زندگی می کنند – و شکار می کنند. این تعادل شکننده آینده را تغییر می‌دهد و یک‌بار برای همیشه تعیین می‌کند که آیا انسان‌ها قرار است شکارچیان اوج سیاره‌ای باقی بمانند که اکنون با ترسناک‌ترین مخلوقات تاریخ در عصر جدید مشترک هستند یا خیر.

کارگردان : کالین ترورو

نویسندگان: امیلی کارمایکل  کالین ترورو درک کانولی

ستاره ها : کریس پرت ، برایس دالاس هاوارد ، لورا درن

زمان فیلم : 2h 26m

ژانرها : اکشن ماجراجویی علمی تخیلی

رتبه بندی : PG-13 برای توالی شدید عمل، مقداری خشونت و زبان

بودجه : 165,000,000 دلار (تخمینی)

دنیای ژوراسیک 3 : قلمرو Jurassic World 3:Dominion در سال 2022 بر روی صفحه نمایش سینما بزرگ غرش می کند.

دنیای ژوراسیک 3 : قلمرو Jurassic World 3:Dominion
Jurassic World 3: Dominion

در اینجا همه چیزهایی است که باید در مورد فیلم دنیای ژوراسیک 3 : قلمرو Jurassic World 3:Dominion بدانید :

دنیای ژوراسیک 3 : قلمرو Jurassic World 3:Dominion سه نفر اصلی پارک ژوراسیک – سم نیل، لورا درن و جف گلدبلوم را در حالی که با کریس پرت و برایس دالاس هاوارد متحد می شوند، دوباره متحد می کند. و اگر این برای هیجان‌انگیز کردن شما کافی نیست، بازیگران و گروه نوید یکی از هیجان‌انگیزترین فیلم‌های این مجموعه را داده‌اند.

Jurassic World 3: Dominion به زودی به محض اینکه بفهمیم آخرین سه گانه چگونه به پایان می رسد، روی صفحه نمایش ما نمایش داده خواهد شد. اخیراً به‌روزرسانی‌های بزرگی منتشر شده است، از جمله تریلر جدید و بینش هیجان‌انگیزی از بازیگران و گروه. ما همچنین زمان اجرای ضربه گیر فیلم جدید و همچنین داشتن یک ردیاب دایناسور مفید را می دانیم تا نشان دهیم که پس از اتفاقات فیلم قبلی کجا بدترین ضربه را دیده است.

بنابراین برای راهنمای کامل ما برای فیلم آینده دنیای ژوراسیک 3 : قلمرو Jurassic World 3:Dominion ، از طرح داستان تا بازیگران و حتی برخی بینش انحصاری، به ادامه مطلب بروید. با نزدیک‌تر شدن به انتشار آن در ژوئن، همه آخرین به‌روزرسانی‌ها را اضافه کرده‌ایم.

زمان انتشار فیلم Jurassic World 3: Dominion چه زمانی است؟

از آنجایی که ویروس کرونا در همه جا دنیا نمایش ها و فیلم های سینمایی بزرگ را متوقف کرد، تاریخ انتشار دنیای ژوراسیک 3 : قلمرو Jurassic World 3:Dominion نیز به طور مشابه تحت تأثیر قرار گرفته است. این فیلم اکنون برای 10 ژوئن 2022 تنظیم شده است، یک سال پس از اکران اصلی آن در 11 ژوئن 2021. اکنون زمان زیادی نیست!

دنیای ژوراسیک 3 : قلمرو
Jurassic World 3: Dominion

زمان این قسمت از دنیای ژوراسیک چه اندازه است؟

دنیای ژوراسیک 3 : قلمرو طولانی‌ترین فیلم این مجموعه است که زمان آن ۲ ساعت و ۲۳ دقیقه است.

پیش از این، «دنیای گمشده: پارک ژوراسیک» و «دنیای ژوراسیک: پادشاهی سقوط کرده» به عنوان طولانی‌ترین فیلم‌های ژوراسیک با زمان 2 ساعت و 9 دقیقه به نمایش درآمدند. سپس پارک اصلی ژوراسیک در 2 ساعت و 7 دقیقه و پس از آن اولین دنیای ژوراسیک در 2 ساعت و 4 دقیقه آمد. در آخرین مرحله ، دنیای ژوراسیک 3 : قلمرو Jurassic World 3:Dominion باقی می‌ماند که با سرعت 1 ساعت و 32 دقیقه وارد می‌شود. پس انتظار چیزهای بزرگی از Dominion داشته باشید.

 Jurassic World 3:Dominion
Jurassic World 3: Dominion

بررسی تریلر فیلم دنیای ژوراسیک 3 : قلمرو Jurassic World 3:Dominion

اولین تریلر دنیای ژوراسیک 3 : قلمرو Jurassic World 3:Dominion شاهد بود که سه نفر اصلی – یعنی لورا درن، جف گلدبلوم و سم نیل – بار دیگر با هم متحد شدند و کلر از برایس دالاس هاوارد با یک دینو که او را در آب تعقیب می‌کند دچار مشکل جدی شد. بسیاری از دایناسورها نیز در حال اجرا هستند، که همانطور که ممکن است تصور کنید، مشکلات زیادی را ایجاد می کند. از زمان انتشار، تریلر دیگری نیز منتشر شده است که اطلاعات بیشتری در مورد داستان فیلم رپتور بلو به نمایش می‌گذارد. این کلیپ نشان می دهد که تیم در حال نبرد در حالی که دایناسورها بر روی زمین حکمرانی می کنند، با هشدار الی ساتلر درن: “اگر دنیای ما زنده بماند، مهم این است که اکنون چه می کنیم.”

دنیای ژوراسیک 3 : قلمرو Jurassic World 3:Dominion

قبل از رسیدن تریلرها، یک فیلم کوتاه 10 دقیقه ای پر از دایناسور منتشر شد که به پر کردن شکاف بین Fallen Kingdom و فیلم جدید کمک می کند.

داستان «نبرد در بیگ راک» در شمال کالیفرنیا، یک سال پس از رها شدن دایناسورها در عمارت لاک‌وود می‌گذرد. این فیلم خانواده‌ای را نشان می‌دهد که در تعطیلات به سر می‌برند که در میان ضایعات یک آلوزاروس گوشت‌خوار و خانواده‌ای از ناسوتوسراتوپ‌های گیاه‌خوار گیر می‌کنند و از قتل عام در RV خود پنهان می‌شوند.

با این حال، به اندازه طرح اصلی، نکاتی در مورد چگونگی تغییر جهان وجود دارد. گزارش های خبری به مشاهده بچه دایناسورها اشاره می کنند – که نشان می دهد آنها در حال تولید مثل در طبیعت هستند – در حالی که صحبت از سازگاری با یک “عادی جدید” وجود دارد. (این کوتاه ماه ها قبل از اینکه «نوع عادی» بخشی از مکالمه روزمره شود منتشر شد.)

همچنین چند صحنه وسوسه‌انگیز در فیلم‌های میانی وجود دارد: دسته‌ای از Compsognathus کوچک که در حال تعقیب یک دختر بچه هستند. برخورد نزدیک با استگوزاروس که باعث تصادف رانندگی می شود. پاراسورولوفوس در حال نوشیدن در کنار رودخانه. تصویری دیدنی از یک کوسه که از آب بیرون می پرد تا یک فوک را بخورد که توسط موساسوری که کوسه را می خورد بالای سرش می پرد. و یک پترانودون که از آسمان برای گرفتن کبوتری رها شده در عروسی می‌جهد. دنیای دنیای ژوراسیک 3 : قلمرو دنیای ژوراسیک 3 : قلمرو Jurassic World 3:Dominion به وضوح با آنچه قبلاً دیده بودیم متفاوت خواهد بود.

قبل از انتشار دنیای ژوراسیک 3 : قلمرو Jurassic World 3:Dominion ، چند پیش نمایش فیلم در مقابل Fast and Furious 9 در IMAX پخش شد. به گفته یونیورسال، استودیوی سازنده فیلم، صحنه جدید که پیش‌گفتار فیلم است، نشان می‌دهد که «زمین خیلی قبل از وجود انسان‌ها چگونه به نظر می‌رسید و داستان منشأ چگونگی حمل DNA دایناسورها توسط یک پشه افسانه‌ای را بیان می‌کند». این کلیپ از آن زمان به صورت آنلاین منتشر شده است.

دایناسور ها در این قسمت دنیای ژوراسیک 3 : قلمرو چه نقشی دارند؟

از آنجایی که این یک داستان ریشه ای است، دارای دایناسورهای زیادی هستند. فیلم جدید شامل شواهد علمی به‌روزی است که از زمان فیلم اول کشف شده‌اند تا امیدواریم طرفدارانی را که از نادرستی دایناسورهای بدون پر ناراحت هستند، راضی کنند. ببینیم که دنیای ژوراسیک 3 : قلمرو Jurassic World 3:Dominion جهان ژوراسیک چگونه خواهد بود

قبل از اینکه انسان ها وارد تصویر شوند، منطقی است – از نظر روایی – که این موجودات واقعی هستند.

فیلم دنیای ژوراسیک ۳
Jurassic World 3: Dominion

صحبت کارگردان این فیلم راجب دنیای ژوراسیک 3 : قلمرو Jurassic World 3:Dominion

تروورو در بیانیه‌ای درباره پیش‌نمایش توسعه‌یافته گفت: «از زمانی که کودک بودم، می‌خواستم دایناسورها را در زیستگاه طبیعی‌شان ببینم. “شاید چند دهه طول کشیده باشد، اما با کمک اندکی از ILM، یونیورسال و آمبلین، بالاخره این اتفاق افتاد. این پیش نمایش فقط گوشه ای از فیلمی است که ما ساخته ایم. این یک جشن حماسی از همه چیز استیون اسپیلبرگ و مایکل است. کرایتون خلق کرد و من نمی توانم صبر کنم تا تابستان آینده آن را با جهان به اشتراک بگذارم.”

کریس پرت و برایس دالاس هاوارد در نقش اوون گریدی و کلر دیرینگ برای اکشن های دینی بیشتر بازگشته اند، اما این بار سه نفر اصلی بازگشته به آنها ملحق می شوند: لورا درن در نقش الی ساتلر، جف گلدبلوم در نقش ایان مالکوم و سم نیل. به عنوان آلن گرانت

در میزگردی که GamesRadar+ در آن حضور داشت، کالین تروورو گفت: “من فکر می کنم مردم ممکن است اندازه و اهمیت شخصیت های لورا درن و سم نیل و جف گلدبلوم را در این فیلم دست کم بگیرند؛ این فیلم بسیار یک گروه است.”

او حتی در گفتگو با توتال فیلم واضح تر بود. او توضیح داد: «لورا، سم و جف در فیلم به اندازه برایس و کریس زمان نمایش دارند. “آنها در تمام مدت با هم نیستند، اما ما داستان های هر دوی آنها را به طور مساوی دنبال می کنیم، و شما این حس را دارید که آنها در یک نقطه خاص با هم برخورد خواهند کرد… این تنش وجود دارد. لزوماً به نوعی ساختارمند نیست. ما عادت کرده‌ایم فیلم‌های هالیوودی خودمان را ساختاریافته ببینیم. اما کار می‌کند.”

از فیلمنامه و شخصیت های فیلم Jurassic World 3: Dominion چه خبر؟

تروورو همچنین به Collider گفت که این فیلم به شدت از «ساختار فیلمنامه سنتی» با یک شخصیت اصلی پیروی نمی کند، «جایی که همه می دانند در صفحه دوازده چه اتفاقی می افتد».

در عوض، فیلم بر روی «دو مجموعه شخصیت» تمرکز دارد – برایس دالاس هاوارد و کریس پرت، و سم نیل، لورا درن، و جف گلدبلوم – و «دو داستان موازی را روایت می‌کند که به هم نزدیک‌تر و نزدیک‌تر می‌شوند، و شما درک می‌کنید. این، و شما شروع به درک چگونگی تلاقی آنها می کنید، و سپس آنها متوجه می شوند. اما این یک روش سنتی برای ساختار یک فیلم نیست.”

در جای دیگر، ایزابلا سرمون در نقش میزی لاک‌وود، دختر جوانی که در خلال پادشاهی سقوط کرده نجات یافته است، بازمی‌گردد – و مشخص شد که یک کلون است. همچنین جای تعجب نیست که ما بیشتر از دکتر هنری وو، ژنتیک دان اصلی پارک ژوراسیک که به یک بازیگر اصلی در سه گانه جدید تبدیل شده است، خواهیم دید.

چند نفر از همکاران گروه حفاظت از دایناسور کلر در فیلم جدید نقش پادشاهی سقوط کرده خود را بازی می کنند – دانیلا پیندا در نقش ضیا رودریگز، دامپزشک دیرینه و جاستیس اسمیت در نقش متخصص کامپیوتر، فرانکلین وب.

بری سمبن، همکار Grady، رام کننده Velociraptor، با بازی Omar Sy، نیز بازگشته است – اما جیک جانسون، که نقش اپراتور اتاق کنترل پارک موضوعی Lowery Cruthers را بازی می کند، دیگر باز نخواهد گشت.

دیواندا وایز نقش Kayla را بازی خواهد کرد که در تریلر اوون و کلر را همراهی می‌کند. مامودو آتی دیچن لاچمن و اسکات هیز، تازه واردان فرنچایز، نقش‌هایی را ایفا می‌کنند که هنوز فاش نشده است، اما جذاب‌ترین بازیگر جدید کمپبل اسکات است. به گفته اینترتینمنت ویکلی، ستاره مجردها/راجر داجر نقش لوئیس داجسون را بازی می‌کند که شاید نام او برای طرفداران رمان پارک ژوراسیک مایکل کرایتون و فیلم اصلی آشنا باشد. داجسون (با بازی کامرون ثور در پارک ژوراسیک) تاجر رقیبی بود که به دنیس ندری به مرد IT سرکش پول داد تا جنین های درون قوطی فوم اصلاح را بدزدد. ترورو به اینترتینمنت ویکلی گفت: «او شرور اصلی در هر دو رمان [کرایتون] است، و من فکر می‌کنم کاری که کمپبل با این شخصیت انجام داده است شگفت‌انگیز است. من نمی توانم صبر کنم تا مردم آن را ببینند.

فیلم دنیای ژوراسیک 3 دوبله فارسی
Jurassic World 3: Dominion

همچنین با جدیدترین اخبار فیلم های دنیا سینما با پیویو باشید :

https://pioio.com/mag/2022/05/23/%d9%81%db%8c%d9%84%d9%85-%d8%a7%d9%84%d9%88%db%8c%d8%b3-2022-elvis/ https://pioio.com/mag/2022/05/19/top-gun-maverick/ https://pioio.com/mag/2022/05/21/the-rise-of-gru/

این سه نفر همچنین می تواند با یکی دیگر از کهنه کار های فیلم اصلی همراه شود. جو مازلو در فیلم های پارک ژوراسیک و دنیای گمشده: پارک ژوراسیک نقش یک کودک شیفته دینو، تیم مورفی را بازی کرد و در ماه فوریه هواداران را به حدس و گمان برانگیخت که در توییتی نوشت: «فکر می کنم وقت آن رسیده که به سر کار برگردم. باند چی میگی؟» زمان بندی با اعلامیه های دیگر درباره فیلم بررسی می شود، اما ما همچنان منتظر تایید رسمی هستیم. جالب است که ببینیم آیا تیم توانسته به رویای دیرینه شناس شدن خود عمل کند یا خیر.

تریلر دنیایی را مسخره می‌کند که دایناسورها در میان انسان‌ها راه می‌روند، که طبیعتاً باعث ایجاد دردسر می‌شود. در حالی که اوون و کلر سعی می کنند با قتل عام مقابله کنند، سه نفر اصلی یعنی یان مالکوم، آلن گرانت و الی ساتلر دوباره متحد می شوند و یک بار دیگر با دایناها روبرو می شوند.

کالین تروورو کارگردان در CinemaCon گفت: «این فیلم این سوال را مطرح می‌کند که اگر دایناسورها در میان ما زندگی می‌کردند، آیا شما در امان بودید؟» “و پاسخ منفی است.”

با این حال، چیزی که ما نخواهیم دید، دایناسورهایی است که گودزیلا انجام می دهند و شهرهای بزرگ را زباله می کنند. ترورو به BirthMoviesDeath گفت: «من نمی‌دانم چه چیزی دایناسورها را ترغیب می‌کند تا یک شهر را به وحشت بیاندازند. «آنها نمی توانند سازماندهی کنند. در حال حاضر ما در مناطق وحشی اطراف شهرها در سراسر شهرها شکارچیان کشنده داریم

جهان. آنها در مناطق شهری به شکار انسان ها نمی روند. دنیایی که من از آن هیجان زده می شوم، دنیایی است که ممکن است دایناسوری از جلوی ماشین شما در یک جاده مه آلود فرار کند یا به کمپ شما حمله کند و به دنبال غذا باشد. دنیایی که در آن تعامل دایناسورها بعید است اما امکان پذیر است – همان طور که ما مراقب خرس ها یا کوسه ها هستیم.

ما حیوانات را شکار می کنیم، آنها را قاچاق می کنیم، آنها را گله می کنیم، آنها را پرورش می دهیم، به قلمرو آنها حمله می کنیم و بهای آن را می پردازیم، اما به جنگ آنها نمی رویم. اگر اینطور بود، ما مدت‌ها پیش در آن جنگ شکست می‌خوردیم.»

کریس پرت در مصاحبه ای با MTV News جهش زمانی را تأیید کرد: «نه تنها این دایناسورها، بلکه این فناوری در حال پیشرفت چگونه روی سیاره تأثیر می گذارد؟ ما به جلو می پریم و مثل این است که “اوه درسته، اوه لعنتی…”

همانطور که در “نبرد در بیگ راک” اشاره شده است، احتمالاً آن پرش زمانی به دایناها زمان می دهد تا در ایالات متحده جای پای خود را پیدا کنند. تروورو در مورد جدول زمانی Screen Rant توضیح بیشتری داد: “همه چیز در ذهن من همیشه تقریباً امروزی بوده است. بنابراین Big Rock یک سال یا بیشتر پس از Fallen Kingdom در سال 2019 اتفاق افتاد، زمانی که آن را منتشر کرد، و T-Rex تا به حال. همین الان در جنگل سیرا نوادا بیرون آمده بود، جایی که همه آنها به آنجا فرار کردند. این کاملاً عظیم است؛ این یک بخش کامل از ایالت است. بنابراین او فقط در آنجا زندگی می کند؛ آنها برای مدت طولانی تلاش می کردند که او را بگیرند. بنابراین. این تقریباً چهار سال بعد است – این زمانی است که فیلم اکران می شود، بنابراین سال 2022 منتظر دنیای ژوراسیک 3 : قلمرو Jurassic World 3:Dominion خواهیم بود.

دانلود فیلم دنیای ژوراسیک قلمرو 2022
دنیای ژوراسیک 3 : قلمرو Jurassic World 3:Dominion

همچنین این احتمال وجود دارد که در این فاصله زمانی، اوون و کلر یک خانواده جانشین با میزی لاکوود جوان تشکیل دهند که مشخص شده است شبیه دختر مرحوم سر بنجامین لاکوود، بنیانگذار پارک ژوراسیک است. تصمیم لاک‌وود برای تقلید از یک انسان واقعی مطمئناً پیامدهای زیادی برای توطئه دنیای ژوراسیک 3 : قلمرو Jurassic World 3:Dominion خواهد داشت.

تبدر واقع، ترورو به اینترتینمنت ویکلی گفت که فیلم جدید یک «هیجان‌انگیز علمی» خواهد بود. او گفت: «اگر می‌توانستم هر فیلم را با متن تعریف کنم، می‌توانستم بگویم دنیای ژوراسیک یک اکشن ماجراجویی بود، پادشاهی سقوط کرده یک فیلم تعلیقی ترسناک است، و دنیای ژوراسیک ۳ به همان شیوه‌ای که پارک ژوراسیک یک تریلر علمی خواهد بود. بود.”

ما حدس می زنیم که لباس BioSyn لوئیس داجسون به نحوی در این سمت از داستان دخیل باشد – چه او به شبیه سازی دایناسورها یا افراد علاقه مند باشد. شاید ما همچنین پاسخی به این سؤال دریافت کنیم که آیا الی میلز (تاجری که در Fallen Kingdom به لاک‌وود خیانت کرد) از بیرون کمک می‌گرفت.

دنیای ژوراسیک 3 : قلمرو Jurassic World 3:Dominion
Jurassic World 3: Dominion

آیا این قسمت آخرین فیلم این مجموعه خواهد بود؟

مهمتر از همه، به نظر می رسد که طرح دنیای ژوراسیک 3 : قلمرو Jurassic World 3:Dominion ، قوس شش فیلمی را که استیون اسپیلبرگ در سال 1993 شروع کرد، به هم پیوند می دهد. برایس، از نظر فیلم سوم، هدف کلی این است که کل حماسه را به هم نزدیک کند. دالاس هاوارد به Cinemablend گفت. “این ششمین فیلم در پایان روز خواهد بود.” اگرچه این لزوماً پایان پارک ژوراسیک/جهان جهان نخواهد بود…

وقتی کولایدر از فرانک مارشال تهیه کننده قدیمی فرنچایز پرسید که آیا دنیای ژوراسیک 3 : قلمرو Jurassic World 3:Dominion پایان سریال خواهد بود، او با قاطعیت پاسخ داد “نه”.

مارشال ادامه داد: «این شروع یک دوره جدید است. دایناسورها در حال حاضر در سرزمین اصلی در میان ما هستند، و امیدوارم برای مدتی طولانی باشند.

دنیای ژوراسیک 3 : قلمرو Jurassic World 3:Dominion
Jurassic World 3: Dominion

درباره ستاره های غیرانسانی فیلم Jurassic World 3: Dominion Dinosaurs چه می دانیم؟

بله، بازیگران انسانی مهم هستند، اما همه می‌دانند که ستاره‌های واقعی فرنچایز دندان‌گیرتر، پوست‌گیرتر و به طور کلی ترسناک‌تر هستند. به نظر می‌رسد فهرست بازی دنیای ژوراسیک 3 : قلمرو Jurassic World 3:Dominion بر اساس آنچه قبلاً دیده‌ایم گسترش خواهد یافت.

ترورو در توییتر اعلام کرد که دیرینه شناس دانشگاه ادینبورگ، استیو بروسات، به مشاوره برای فیلم دعوت شده است، و او همچنین به Screen Rant فاش کرد که “هیچ هیبریدی در این فیلم وجود ندارد”، به این معنی که همه دایناهای درگیر روی زمین قدم زده اند. یک نقطه او افزود: “من واقعاً می خواستم روی دایناسورهایی تمرکز کنم که واقعاً وجود داشتند. این همان چیزی بود که من را در وهله اول عاشق این فرنچایز کرد… دایناسورهای واقعی عالی هستند؛ آنها برای عالی بودن نیازی به هیبرید ندارند.”

او همچنین گفت که می‌توانیم انتظار داشته باشیم که Giganotosaurus را بعد از نمایش در پیش‌نمایش IMAX دوباره ببینیم: «Giganotosaurus – همانطور که می‌توانید تصور کنید، من فقط با نشان دادن Giganotosaurus که T- را بیرون می‌آورد، چنین رفتاری نمی‌کنم. رکس و دیگر هرگز آن را نخواهم دید. بنابراین این یک بازیکن بزرگ در آینده خواهد بود. این یک دایناسور بسیار بد است، آن چیز.”

بسیاری از دایناها با انیماترونیک به جای CG ساخته می شوند – بیشتر از فیلم های قبلی ژوراسیک. ترورو در پنل Comic-Con@Home Collider گفت: «ما در واقع با هر فیلم ژوراسیک که از اولین فیلم ساخته‌ایم عملی‌تر عمل کرده‌ایم، و در این فیلم انیمیشن‌های بیشتری نسبت به دو فیلم قبلی ساخته‌ایم. . ما در نهایت به نقطه‌ای رسیدیم که می‌توان… افزونه‌های دیجیتالی در انیماترونیک می‌توانند با بافت و سطح وفاداری که در فیلم، یک انیمیشن می‌تواند به ارمغان بیاورد، مطابقت داشته باشد. و شما از آن استفاده نکردید.

تا بتوانیم آنها را واقعاً مخلوط کنیم. واقعاً می شد درزها را دید. و بنابراین آن بخش از آن برای من بسیار هیجان انگیز است.

جی. ای. بایونا، کارگردان [کارگردان پادشاهی سقوط کرده] واقعاً، او ارزش را در خلق تصاویر واقعاً واقعی، ارجاعات نوری زیبا که می‌توانستند کمی بیان شوند، پیدا کرد. فقط سر و فکی که می‌توانست حرکت کند، اما به زیبایی نقاشی شده بود، با دست نقاشی شده بود. و اکنون این کار را برای همه دایناسورها انجام می دهیم، بنابراین وقتی آن را در یک فضا قرار می دهیم، می توانید نحوه واکنش نور به پوست را مشاهده کنید. نور در آن محیط.”

حساب توییتر Jurassic World به ما نگاهی از نزدیک و شخصی به برخی از دایناسور ها داد – و آنها به طرز وحشتناکی واقع بینانه به نظر می رسند.

و این از تمامی اخبار برای دنیای ژوراسیک 3 : قلمرو Jurassic World 3:Dominion

دنیای ژوراسیک 3 : قلمرو Jurassic World 3:Dominion
Jurassic World 3: Dominion Dinosaurs

دانلود فیلم دنیای ژوراسیک :

دانلود فیلم دنیای ژوراسیک با زیرنویس فارسی چسبیده کیفیت 480

دانلود فیلم دنیای ژوراسیک با زیرنویس فارسی چسبیده کیفیت 720

دانلود فیلم دنیای ژوراسیک با زیرنویس فارسی چسبیده کیفیت 1080

زمان انتشار فیلم بر روی پرده سینما چه زمانی خواهد بود؟

این فیلم اکنون برای 10 ژوئن 2022 تنظیم شده است.

زمان این فیلم چقدر خواهد بود؟

Jurassic World Dominion طولانی‌ترین فیلم این مجموعه است که زمان آن ۲ ساعت و ۲۳ دقیقه است.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

parnaz_hasannezhad

مسافر رویاها...

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. نسرین گفت:

    عالی👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻

    1. parnaz_hasannezhad گفت:

      تشکر از نظر ارزشمندتان

  2. ابوالفضل گفت:

    اگه قرار ادامه داشته باشه بازیگر های انسانی مثل کریس پرت حضور دارند یا نه؟

    1. parnaz_hasannezhad گفت:

      بله اما حضور بازیگران به روند داستان در این فیلم بر میگرده که باید اول فیلم رو ببینیم تا متوجه بشیم.

      1. ابوالفضل گفت:

        ممنون