انیمیشن هیولای دریا The Sea Beast
بازدید 245
0

انیمیشن هیولای دریا | The Sea Beast

انیمیشن هیولای دریا ( The Sea Beast ) یک ماجراجویی، دریایی جسورانه است که مملو از سرگرمی‌ های هیجان انگیز و افسانه‌ ای است.

هیولای دریا یک انیمیشن ماجراجویی_حماسی و محصولی از کمپانی نتفلیکس می‌ باشد که داستان جیکوب هالند، یک شکارچی دریایی افسانه ای را روایت می‌کند.

با ما در پیویو همراه باشید تا با این انیمیشن جذاب بیشتر آشنا شویم.

خلاصه داستان

در دورانی که جانوران وحشتناک در دریا ها پرسه می زدند، شکارچیان هیولا، قهرمانان مشهور و سرشناس در بین مردم بوده و در این میان هیچ کدام محبوب تر از جیکوب هالند بزرگ نبودند.

اما درست زمانی که جیکوب با میزی برامبل جوان آشنا می‌شود، اتحادی غیر منتظره بین این دو شکل می‌گیرد. که این اتفاق، باعث زیر و رو شدن زندگی جیکوب هالند می‌شود. آنها با هم سفری حماسی به آب‌ های ناشناخته را آغاز کرده و به کمک هم تاریخ را رقم خواهند زد.

دانلود انیمیشن هیولای دریا

سازنده انیمیشن هیولای دریا چه کسی است ؟

کریس ویلیامز نویسنده، کارگردان و تهیه کننده فیلم هیولای دریا می باشد.

این کارگردان با تجربه و پرکار از اواخر دهه 90 فعالیت‌ های حرفه‌‎ای خود را شروع کرده و عمدتاً در دیزنی مشغول به کار بوده است. اولین پروژه او، انیمیشن مولان بود که در آن به عنوان یک هنرمند داستان پرداز شناخته شد. از آن زمان به بعد، کریس ویلیامز در جایگاه‌ و موقعیت‌های مختلف فعالیت حرفه‌ای خود را ادامه داد.

و گفتنی است که این شخص در برخی از بزرگترین موفقیت‌های دیزنی، حضور بسیار موثری داشته است.

کریس ویلیامز همچنین اخیراً به عنوان کارگردان مشترک در موآنا روی کار آمده است. و در کارنامه کارگردانی خود، ساخت انیمیشن Big Hero 6 که در سال 2014 اکران شد را به همراه دارد.

انیمیشن های 2022

او در گفت و گویی بیان کرد: «جانور دریایی از نوع داستانی است که من همیشه می‌خواستم آن را بپذیرم. این یک داستان به شدت ماجراجویی است. که در آن قهرمان ما دنیای شناخته شده را ترک می کند و به آب های ناشناخته می رود. همانطور که معلوم است، من همین کار را انجام می دهم.»

همچنین طبق گزارش (Variety)، سازندگان انیمیشن هیولای دریا برای طراحی شخصیت‌ها و جانواران، از موجودات شگفت انگیز که در داستان‌ ها و نقشه‌ های دریایی قرن شانزدهم و اوایل قرن هفدهم وجود داشتند، الهام گرفته‌اند.

ایده ساخت هیولای دریا

یکی از مهم‌ترین فیلم‌ های انیمیشنی که در سال 2022 به نتفلیکس رسیده و اکران خواهد شد، انیمیشن هیولای دریا (The Sea Beast) می‌باشد.

این پروژه برای اولین بار در سال 2018 (که اکنون حدود چهار سال از آن می‌گذرد) شروع شد و در ابتدا قرار بر این بود که نام این انیمیشن Jacob and the Sea Beast باشد.

در آن زمان روند و جریان داستان بر این اساس بود که “جیکوب، یک دریانورد جذاب و شجاعی هست که مُدام به آب‌ های ناشناخته سفر می‌کند. در حین یکی از این سفرها با یک چیز غیر منتظره آشنا می شود. که در نهایت این اتفاقات، منجر به شناخت و کشف یک هیولای دریایی بزرگ خواهد شد.”

داستان جیکوب هالند و انیمیشن هیولای دریا

پس از قطعی شدن و آغاز مراحل ساخت این انیمیشن، مرکز نتفلیکس به همراه ویلیامز، فیلمی را ضبط کردند که در آن به جوانب مختلف انیمیشن، مثل داستان کلی فیلم، هنرمندان و گویندگانی که در این پروژه حضور دارند و… پرداخته شده است. کریس ویلیامز در این ویدی دلیل انتخاب و پیوستن خود به نتفیلیکس را اینگونه بیان می کند « نتفلیکس مکانی است که مردم در بستر آن، اثری را خلق می‌کنند که همیشه می‌خواستند و آرزوی آن را در سر می‌پروراندند، اما هرگز فکر نمی‌کردند که روزی آن ایده عملی بشود».

the sea beast

آشنایی با تهیه کننده انیمیشن هیولای دریا

جید شلنگر تهیه کننده این پروژه است. این شخص در چندین پروژه برجسته دیگر از جمله انیمیشن‌های بچه رئیس (The Boss Baby)، چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم (How to Train Your Dragon: The Hidden World) و همچنین چند اثر از کمپانی دریم ورکز Dreamworks حضور داشته است.

جزییات فیلم

کارگردان : کریس ویلیامز

نویسندگان : نل بنجامین – کریس ویلیامز

ژانرها : انیمیشن – ماجراجویی – کمدی – خانوادگی – فانتزی

تاریخ انتشار : 8 ژوئیه 2022 (ایالات متحده آمریکا)

کشور مبدا : ایالات متحده

سایت رسمی : نتفلیکس

مدت زمان اجرا : 1 ساعت و 55 دقیقه

همچنین در پیویو می خوانید:

https://pioio.com/mag/2022/05/12/dc-league-of-super-pets/ https://pioio.com/mag/2022/02/16/animation-of-2022/ https://pioio.com/mag/2022/02/13/lightyear-animation/
انیمیشن هیولای دریا کی پخش میشه ؟

8 ژوئیه 2022

ژانر های انیمیشن هیولای دریا چیست ؟

کمدی – خانوادگی – فانتزی – ماجرا جویی

جید شلنگر کیست ؟

یک تهیه کننده برجسته است که در کارنامه خود اثر های برجسته ای همچون : بچه رئیس، هیولای دریا، چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم و… را ثبت کرده است.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

fateme danesh nhd

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *