بهترین کتاب های فرزند پروری
بازدید 372
0

بهترین کتاب های فرزندپروری

بهترین کتاب های فرزندپروری به شما کمک می کند تا بتوانید در کنار ایده های ذهنی خوتان برای تربیت فرزندانتان از این کتاب ها یاری جویید پس بیایید برای داشتن فرزندان باشخصیت و خلاقیت تلاش کنیم که هم با خواندن بهترین کتاب های فرزندپروری به خودمان و انان کمک کنیم .با پیویو همراه باشید تا برای شما بهترین کتاب های فرزندپروری را معرفی کند.

بازی فکری جزو بازی هایی محسوب میشود که در تقویت هوش، افزایش دقت و تمرکز تاثیر دارد بازی فکری دارای انواع مختلفی از جمله بازی تخته ای ، بازی کارتی و.. میباشد.

کتاب تربیت بدون فریاد

با کنترل هیجانات خود به روشی عالی به تربیت فرزند خود دست یابید .

  • نویسنده : هال ادوارد رانکل
  • مترجم: اکرم کرمی
کتاب تربیت بدون فریاد
کتاب تربیت بدون فریاد

انچه باید از این کتاب که جز بهترین کتاب های فرزندپروری بدانید اینکه هدف نویسنده از نوشتن این کتاب است که از والدین بخواهد تا با ارامش و بدون فریاد با فرزندان خود برخورد کنند این کتاب روش های نوینی را در اینکه با فرزندان خود با استفاده از تکنیک ها مخصوص یاد بدهید که به حرف والدین خود بکنند و از فریاد و داد زدن خود داری کنند .

کتاب کلیدهای رفتار با کودک سه‌ساله

برای بدست آوردن بینش از کودکان سه سال خود یاد بگیرید.

  • نوسنده :سوزان ای گاتلیب
  • مترجم: زهرا جعفری
بهترین کتاب تربیت فرزند پسر
بهترین کتاب تربیت فرزند پسر

در رابطه با این کتاب گفته شده که بهترین کتاب های فرزند پروری در زمینه کودک سه ساله است که می تواند دیدگاه جامعی به شما از کودکان در این سن بدهد. در این کتاب با بیان تمام انچه کودک سه ساله با ان برخورد دارد بیان شده است. به طور مثال در فصل های این کتاب در رابطه با تغذیه کودک خواب و عزت نفس کودک و همچنین در رابطه با اجزای درونی کودک و مواردی در این زمینه بیان شده را مطرح می کند و اموزش اولیه در رابطه با رفتار ها و و هوش و خلاقیت بچه نیز ذکر می کند .

کتاب کلیدهای مقابله با اضطراب در کودکان و نوجوانان

بدانید اگر فرزندتان حساس و زود رنج است چه کنید .

  • نویسنده : کاترینا مارسیس
  • مترجم : فرناز فرود
بهترین کتاب تربیت کودک اسلامی
بهترین کتاب تربیت کودک اسلامی

این کتاب که به عنوان بهترین کتاب های فرزند پروری است ، برای خانواده هایی مناسب است که به مدت زیادی با استرس ها و اضطراب ها مواجه اند. این باعث شده است فرزندان زود رنج و مضطربی داشته باشند و حتی با کوچک ترین مسائل باعث رنجش فرزندشان شود. ولی این کتاب فقط مخصوص این افراد طرح نشده است بلکه برای افرادی که حساسیت های ضعیف یا متوسط نیز دارند هم توصیه شود پس تمام والدینی که فکر می کنند فرزندان حساسی دارند می توانند از این کتاب استفاده کنند .

کتاب اصول تربیت فرزنداز بهترین کتاب های فرزندپروری

روش های زیادی برای تربیت فرزند وجود دارد که می تواند درست وغلط باشد.

  • نویسنده : ریچارد تمپلر
  • مترجم: مینا بنی محمدی
دانلود رایگان کتاب تربیت کودک pdf
کتاب اصول تربیت فرزند

این کتاب باز نوعی از بهترین کتاب های فرزند پروری برای شماست زیرا به شما کمک می کند تا بتوانید رابطه بهتری با فرزند خود بگیرید و بتوانید در باره او از نوزادی تا دانشگاه بیشتر بدانید. همچنین 100 تکنیک را برای شما بیان می کند که می توانید با استفاده از ان ها خیال اسوده تری داشته باشید و به راحتی پیشرفت فرزند خود را در همه ی زمینه ها مشاهده کنید و برای اینده ای بهتر و رویای شیرین بهترین فرزندان به انتطار بنشینید. نویسنده این کتاب با توجه به وضعیت خانواده به همه جنبه های مالی و اجتماعی و فرهنگی خانواده پرداخته زیرا که او معتقد است برای داشتن فرزندان خوب باید به همه جنبه ها باهم پرداخت چون که انها به هم متصل بوده و هم دیگر را پوشش می دهند .

کتاب شاد ترین کودک محله از بهترین کتاب های فرزندپروری

والدینی که شاد و خوشحال نیستند نمی توانند فرزندان شادی داشته باشند .

  • نویسنده :هاروی کرپ
  • مترجم :طاهره یراقچی
کتاب فرزندپروری
کتاب شاد ترین کودک محله

در این کتاب می تواند نکات جالبی یا شاید غمگینی را مطالعه کنید اینکه ایا با رفتار والدین فرزندان چه رفتار هایی از خود بروز می دهند ایا می توان از این منظر نگاه کرد که از تربیت نوپایان می شود لذت برد و اینکه با روحیه ای شاد انان ها را تربیت نمود زیرا که انان مادران و پدران حود را نگاه می کنند و از ان ها الگو می گیرند و اگر والدین روحیه شادی نداشته باشند یا دائما در دعوا و بحث باشند می توانند فرزندانن شادی داشته و با عث شوند استعداد های انها بروز پیدا بکند و با کمک بهترین کتاب های فرزندپروری ان هارا راهنمایی کنید.

کتاب تربیت کودکان موفق از بهترین کتاب های فرزندپروری

ارتباط گرفتن با کودکان می تواند یک هنر بزرگ باشد .

  • نویسنده : ادل فبر،الن مازلیش
  • مترجم :فریبا سبز چمن
دانلود رایگان کتاب تربیت گام به گام فرزند مینا خلیلی فر
کتاب تربیت کودکان موفق

این کتاب اصولی ترین و بهترین کتاب های فرزندپروری است زیرا به والدین کمک می کند تا بتوانند و بدانند چگونه با فرزندان خود ارتباط بگیرند و چگونه رفتار کنند که فرزندانشان به انان گوش فرا داده و چگونه سکوت کنند که فرزندان حرف بزنند. همچنین بیان می کند که چگونه با تاکتیک های شیرین و جذاب مشکلات روزانه خود با فرزندان را حل بکنید و بتوانید این نظریات را درخانه عملی کنید و از بهترین کتاب های فرزندپروری استفاده کنید .

زمان آموزش نظم و ترتیب به کودکان

کتاب مادر کافی

مادر بهترین فرد برای تربیت فرزند خود است .

  • نویسنده :جی ا فرست
  • مترجم : مهبد ابراهیمی
بهترین کتاب تربیت فرزند دختر
کتاب مادر کافی

این کتاب به شما اموزش می دهد که چه روش هایی برای تعذیه ادرار خواب و … فرزند خود داشته باشید و بیان می کند بهترین فردی که می تواند روی این عوامل تسلط داشته باشد مادر است. اما همچنان که نقش پدران را نادیده نمی گیرد ،مادران با کمک این کتاب می توانند کنترل خوبی روی فرزندان خود داشته باشند و می توانند با انجام نکات این کتاب از پس تربیت فرزند خود بر بیایند و همچنین اگاهی زیادی در زمینه کودکان کسب بکنند .

کتاب کتابی که آرزو می‌کنید والدینتان خوانده بودند

نگاه شما به فرزندتان روابط شما را می سازد .

  • نویسنده: فلیپا پری
  • مترجم: سوما فتحی
کتاب برای والدین
کتاب

در این کتاب به شما نشان می دهد که چگونه با فرزند خود رابطه داشته باشید و چه چیز هایی باعث رابطه بد با فرزندان میشود و چه چیز هایی مانع رشد شما میشود و فرزندان شما میشود و چه چیز هایی احساس امنیت برای فرزندان شما را افزایش میدهد. هدف این کتاب بیشتر کنار امدن با احساسات است و در این زمینه موارد زیادی را بررسی می کند ولی با خواندن بهترین کتاب های فرزندپروری شما پیروز هستید .

وسایل مخصوص نوزاد و سیسمونی از فروشگاه اینترنتی پیویو با بهترین کیفیت و قیمت های موجود . انواع آویز و اسباب بازی در فروشگاه اینترنتی پیویو

کتاب کودک، خانواده، انسان

احساسات بچه ها باید به رسمیت شناخته شود

  • نویسنده : ادل فيبر ، ايلين مزليش
  • مترجم : گيتی ناصحی
مجموعه کتاب های فرزندپروری
کتاب کودک

در واقع این کتاب تجربیات دو خانم است که برای اینکه از تربیت فرزندان خود اگاه شوند در یک گروه اموزش تربیت فرزند شرکت کردند که تجربیات عالی در این زمینه کسب کردند و تحربیات بیشتر در حوزه فرزند پروری و اگاه شدن از نحو ارتباط با فرزندان خویش بود که در این میان اتفاقاتی سبی رویداد های جالبی شد ……برای ادامه کتاب راتهیه کنید .

آموزش اعداد به کودکان

والدین عزیز

برای بهبودی و ارامش زندگی خود تلاش کنید و درجهت زندگی سالم گام بردارید زیرا شما ریشه های باغستانی هستید که می توانید بهترین ثمره ها را داشته باشد .مطالب مشابه را در پیویو دنبال کنید .

Best Children’s Books of All Time

بهترین کتاب های فرزندپروری؟

در این صفحه می توانیدبا بهترین کتاب های فرزندپروری اشنا شوید .

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

fahimedavari

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *