کنترل اپل تی وی
بازدید 160
0

کنترل اپل تی وی و ایرتگ

کنترل اپل تی وی و ایرتگ

ترکیب ریموت کنترل اپل تی وی و ایرتگ،قطعا ترکیب جذابی میشه، ولی این محصول چیزیه که اپل یادش رفته است انرا تولید کند.اگر پای صحبت های کسانی که اپل تی وی دارند بنشینید، همیشه به این موضوع بر میخورید که چقدر راحت این کنترل اپل تی وی گم می شود.
کنترل اپ تی وی یا همون Siri Remote ، یکی از مزخرف ترین تولیدات اپل می باشد، Siri Remote باتوجه به جنس شیشه ای نرم و شاسی فلزی خوش دستی که دارد، اساسا برای این ساخته شده است که  پشت مبل بیوفته و گم بشه و هرچقد دنبالش بگردید نتونید پیداش کنید.
اما با توجه به محصول جدید اپل به نام ردیاب ایرتگ AirTag که  از شبکه های بلوتوثی و وای فای و تکنولوژی باند فوق وسیع استفاده می کند تا موقعیت خود را از طریق اپلیکیشن FIND MY به شما اطلاع دهد، می توانیم از گم شدن سیری ریموت جلوگیری کنیم.
ردیاب AirTag دارای یک بلندگوی کوچک است ، بنابراین می توانید صدای ان را در یک کاناپه یا زیر یک تکه بالش، بشنوید. با تمام آنچه گفته شد، جای تعجب نیست که قالب های سه بعدی برای سیری ریموت ساخته شود که در زیر انها ایرتگ جایگذاری شود تا از گم شدن سیری ریموت جلوگیری کند.در این مورد، فروشگاه اینترنتی Etsy اقدام به تولید قالب نامبرده برای سیری ریموت کرده است.
ایرتگ به اپلیکیشن Find My موجود در سری آیفون ۱۱ و ۱۲ وصل می‌شود و آخرین موقعیت خود را در نقشه نشان می‌دهد. اگر هم در محدوده‌ی بلوتوث گوشی قرار داشته باشد، با ایجاد صدا موقعیت خود را مشخص می‌کند. اما اگر ایرتگ در نزدیکی شما نباشد، با ترکیب چیپ U1 و فناوری باند فوق وسیع و البته شبکه‌ی اپلیکیشن Find My قادر به ردیابی آن خواهید بود.کنترل اپل تی وی و ایرتگ  کنترل اپل تی وی و ایرتگ کنترل اپل تی وی

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

ساعدی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *