انتقال حیوانات خانگی از دنیای واقعی به متاورس!
بازدید 349
0

انتقال حیوانات خانگی از دنیای واقعی به متاورس!

انتقال حیوانات خانگی از دنیای واقعی به متاورس : ClassicDoge پروژه ای در دست دارد تا کاربران بتوانند با اسکن حیوانات خانگی خود و ایجاد توکنی سه بعدی، آنها را به دنیای متاورس منتقل کنند.

متاورس در سال 2021 بسیار رشد کرد و چندین پروژه DEFI با موفقیت وارد دنیای مجازی شدند. یکی از پروژه‌هایی که برای اولین بار حیوانات خانگی واقعی را وارد دنیای متاورس می‌کند، ClassicDoge است. این یک اکوسیستم غیرمتمرکز حیوانات خانگی با یک بازار اجتماعی NFT برای صاحبان حیوانات خانگی است تا با حیوانات خانگی خود ارتباط برقرار کنند. تیم سازنده این پروژه راه اندازی ClassicDoge را اعلام کرد تا به صاحبان حیوانات خانگی اجازه دهد تا نمایش دیجیتالی سه بعدی از حیوانات خانگی خود را در دنیای مجازی در قالب NFT داشته باشند. این اولین پروژه با موارد استفاده واقعی است که برای صنعت حیوانات خانگی در حال توسعه است.

انتقال حیوانات خانگی از دنیای واقعی به متاورس

ClassicDoge (پروژه انتقال حیوانات خانگی از دنیای واقعی به متاورس) :

انتقال حیوانات خانگی از دنیای واقعی به متاورس

ClassicDoge از فناوری بلاک چین و متاورس برای ایجاد یک تجربه منحصر به فرد برای دوستداران حیوانات خانگی استفاده می کند. به گفته این تیم، این پروژه فقط برای ضرب NFT های حیوانات نیست، بلکه جاودانه کردن آن تجربیات مشترک با حیوانات خانگی است. حیوان خانگی حتی در هنگام از دست رفتن همدم محبوب خود برای همیشه نزد صاحب می ماند. این به نوبه خود به هر کسی اجازه می‌دهد تا حیوان خانگی خود را بیشتر در واقعیت افزوده برای پیاده‌روی دوباره یا به دنیای متاورس دلخواه خود بیاورد. از طریق شراکت‌های قریب‌الوقوع و آتی، ClassicDoge فناوری خود را در برترین پلت‌فرم‌های متاورس ادغام می‌کند تا واقعاً به صاحبان حیوان خانگی اجازه دهد حیوان خانگی خود را هرجا که می‌روند به صورت مجازی همراه خود بیاورند.

به نظر شما آیا انتقال حیوانات خانگی از دنیای واقعی به متاورس دقیقا مانند واقعیت صورت میگیرد؟

ربات کنترلی Smart PoliceWoman آیتم K2

  • سازنده :LE NENG TOYS
  • رده سنی : +8
  • قابلیت پرتاب تیر
  • دارای حالت DEMO
  • قابلیت حرکت تمام اجزا با کنترل
  • قابلیت دادن برنامه برای انجام حرکات
  • قابلیت حرکت به جلو ، عقب ، چپ و راست
  • شارژر USB
  • ریموت کنترلی بیسیم

پلت‌فرم‌ DEFI :

انتقال حیوانات خانگی از دنیای واقعی به متاورس

پلت‌فرم‌ DEFI به دوستداران حیوانات این شانس را می دهد که یک NFT از حیوان خانگی واقعی خود داشته باشند، آموزش ببینند تا مهارت ها را ارتقا دهند، ابزار پوشیدنی بخرند و حیوان خانگی خود را با خود بیاورند، درست مانند آنچه در دنیای واقعی انجام می شود. علاوه بر این، صاحبان می توانند با حیوانات خانگی خود در رویدادها و ماموریت ها برای پاداش شرکت کنند و پیوند موجود بین حیوان خانگی و صاحب را گسترش دهند.

انتقال حیوانات خانگی از دنیای واقعی به متاورس را در ادامه مطالعه نمایید.

پیشنهاد پیویو برای شما :

https://pioio.com/mag/2022/03/26/the-american-humanoid-robot-ameca-is-beyond-reality/ https://pioio.com/mag/2022/03/10/development-of-artificial-intelligence-war-of-robots-and-humans/ https://pioio.com/mag/2022/03/16/everything-you-need-to-know-about-sophia-the-worlds-first-robot-citizen/

شکل دادن به متاورس با پل زدن دنیای واقعی با واقعیت افزوده و مجازی :

طبق گفته تیم سازنده این پروژه، دو عامل محرک برای ایجاد ClassicDoge، ارتباط و تعامل بین حیوان خانگی و صاحب آن را بیش از هر زمان دیگری ممکن می‌سازد. هنگامی که صاحبان حیوانات خانگی خود را در دنیای واقعی از دست می دهند، برای آخرین بار با آنها خداحافظی می کنند، تنها با خاطرات گرانبها. در حالی که ممکن است این پیوند همچنان باقی بماند، هیچ راهی برای یادآوری تمام خاطرات و لحظات زیبای مشترک وجود ندارد.

انتقال حیوانات خانگی از دنیای واقعی به متاورس به چه صورت اتفاق می افتد؟

در این پروژه دقیقا چه اتفاقی می افتد؟

با انتقال حیوانات خانگی از دنیای واقعی به متاورس میتوانید حیوان خانگی خود را برای همیشه داشته باشید.

ClassicDoge با کمک به آنها برای جاودانه کردن حیوانات در متاورس تضمین می کند که صاحبان حیوانات خانگی مجبور نیستند از مرگ حیوانات خانگی خود غصه بخورند. این شامل بریدن تصویر اسکن سه بعدی حیوان خانگی شما در یک NFT برای ورود به دروازه Furever، یک متاورس متمرکز بر حیوان خانگی است. ClassicDoge نه تنها ویژگی‌های بصری را ارائه می‌کند، بلکه می‌تواند برخی از ویژگی‌های رفتاری حیوان خانگی شما را نیز در بر بگیرد، بنابراین یک خاطره باز برای همیشه ایجاد می‌کند، که می‌توانید با روشی کاملاً جدید با آن درگیر شوید. با این کار، حیوان خانگی شما برای همیشه با صاحبش بدون تاریخ پایان می‌ماند.

انتقال حیوانات خانگی از دنیای واقعی به متاورس :

انتقال حیوانات خانگی از دنیای واقعی به متاورس

متاورس را با همراه خود به روشی مشابه در زندگی واقعی کاوش کنید. با تعامل با حیوان خانگی خود از طریق VR / AR می توانید حیوان خانگی خود را برای مهارت هایی مانند: اطاعت، وفاداری، هوش، قدرت، استقامت، استقامت، اشتیاق آموزش دهید. حتی سگ خود را برای نقش‌های تخصصی آموزش دهید: نجات، اکتشاف، امنیت، شکار، کمک، سورتمه سواری و بسیاری موارد دیگر… در رویدادها و بازی‌ها شرکت کنید، در حالی که قفل محتوای جدید را باز می‌کنید و پاداش می‌دهید و حقوق و حاکمیت خود را بر روی پلتفرم افزایش می‌دهید. حتی حیوان خانگی خود را با محتوای محدودی که می تواند ارزش آواتار حیوان خانگی و NFT شما را افزایش دهد، اضافه کنید.

با ایجاد ارزش حیوان خانگی خود، می‌توانید آن را به بازارهای متاورس از قبل تأسیس برای خرید اضافه کنید، یا به عنوان یک NFT در بازار کلاسیک دوج فوروور برای فروش اضافه کنید تا حق امتیاز را به صاحبش بیاورید. همانطور که ارزش حیوان خانگی شما بالا می رود، mate-a-pet به شما این امکان را می دهد که با سایر کاربران تیم کنید تا به طور انتخابی صفاتی را که به نظر شما مطلوب است، پرورش دهید.

انتقال حیوانات خانگی از دنیای واقعی به متاورس!

ClassicDoge ارز دیجیتال خود را در PancakeSwap راه اندازی کرد!

انتقال حیوانات خانگی از دنیای واقعی به متاورس

ClassicDoge قبلاً فروش عمومی ارز دیجیتال xDOGE خود را در PancakeSwap راه اندازی کرده است. xDOGE به عنوان ارز بازار NFT و اکوسیستم مجازی عمل می کند که به کاربران امکان خرید یا فروش آواتار، NFT و لوازم جانبی حیوانات خانگی را می دهد. دارندگان xDoge این فرصت را خواهند داشت تا در یک DAO برای حق رای در جامعه شرکت کنند. ClassicDoge یک پلت فرم سرمایه گذاری را برای سرمایه گذاران ارائه می دهد تا در حین حمایت از پروژه درآمد کسب کنند، علاوه بر این xDoge به زودی صرافی های جدیدی را برای افزایش آگاهی و ارائه جفت های معاملاتی بیشتر وارد بازار می کند.

آیا انتقال حیوانات خانگی از دنیای واقعی به متاورس میتواند پروژه ای موفقیت آمیز باشد؟

ClassicDoge چیست؟

متاورس در سال 2021 بسیار رشد کرد و چندین پروژه DEFI با موفقیت وارد دنیای مجازی شدند. یکی از پروژه‌هایی که برای اولین بار حیوانات خانگی واقعی را وارد دنیای متاورس می‌کند، ClassicDoge است.

پلتفرم DEFI چیست؟

پلتفرم DEFI به دوستداران حیوانات این شانس را می دهد که یک NFT از حیوان خانگی واقعی خود داشته باشند، آموزش ببینند تا مهارت ها را ارتقا دهند، ابزار پوشیدنی بخرند و حیوان خانگی خود را با خود بیاورند، درست مانند آنچه در دنیای واقعی انجام می شود.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

mahla_khoshtale

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *