الگوریتم کبوتر گوگل
بازدید 543
1

الگوریتم کبوتر گوگل + اپدیت 2022

الگوریتم کبوتر گوگل همانند یک کبوتر خانگی است که راهی برای یافتن خانه پیدا میکند. این الگوریتم به طور خاص برای ارائه نتایج جستجوی مرتبط در نزدیکی خانه به کاربران طراحی شده است.

برای اولین بار، الگوریتم گوگل باعث شد که جستجوهای محلی واقعاً فرصت درخشیدن داشته باشند و در مقایسه با سایر رقابت های غیر محلی رتبه بالاتری داشته باشند.

پیویو در این مقاله، همه آنچه را که باید در مورد الگوریتم کبوتر گوگل بدانید برای شما بیان می کند.

الگوریتم کبوتر گوگل چیست ؟

اواخر ژوئیه شاهد بودیم که گوگل جدید ترین الگوریتم خود را راه‌ اندازی کرد. که جامعه SEO به آن «کبوتر» می‌ گویند. اگر چه این به‌ روزرسانی به‌ طور رسمی نام‌ گذاری نشده است،.اما هدف آن ارائه نتایج جستجوی مفید تر، مرتبط و دقیق تر برای سرچ های محلی است. که پس از آن کسب و کار های محلی ممکن است شاهد افزایش یا کاهش ترافیک وب و در نتیجه جذب مشتریان جدید باشند.

باید گفت الگوریتم کبوتر گوگل ارتباط مستقیمی با سئو محلی دارد و عملکرد اصلی آن تغییر روش در جستجوی محلی است.  همچنین این تغییرات برای همه کاربران Google Web و Google Map ظاهر می شود.

سئو محلی چیست ؟

سئوی محلی نوعی بهینه سازی موتور جستجو (SEO) است که به کسب و کار شما کمک می کند تا در نتایج جستجوی محلی بیشتر دیده شود. این یک دسته بندی سئو است که مکان خاصی را هدف قرار می دهد تا یک کسب و کار را در آن منطقه رتبه بندی کند.

یک استراتژی سئوی محلی موثر به یک وب سایت امکان می دهد تا در بالای نتایج جستجوی محلی ظاهر شود.چون کاری که سئوی محلی انجام می دهد این است که جستجوهایی را که از منطقه شما (یا هر منطقه ای که هدف آن هستید) جدا می کند و روی آن تمرکز می کند شما را به جایی که دنبالش هستید؛ هدایت کند.

سئو محلی باعث می شود، صاحبان کسب و کار خودشان را به طور مستقیم به کاربرانی که در همسایگی شان هستند، معرفی کنند. پس دو ویژگی مهم دارد : معرفی دقیق خودتان به کاربران نزدیک به خود و جذب مشتریان و کاربران بیشتر.

تاثیر الگوریتم کبوتر بر روی سئو

الگوریتم کبوتر گوگل، یکی از بزرگ ‌ترین تغییرات الگوریتم جستجوی محلی تا کنون است و تاثیراتی بر روی سئو گداشته است که در زیر به آن ها اشاره میکنیم:

دیده شدن کسب و کار های محلی

الگوریتم کبوتر موقعیت محور است به این صورت که نتایجی را به کاربر نشان می دهد که بر اساس منطقه و محل آن است.

با این کار کسب و کار ها به سئو خود بهبود بخشیدند تا مشتریان آن ها را راحت و سریع پیدا کنند.

شخصی شدن نتایج جستجو

هروقت که شما چیزی را سرچ کنید گوگل نتایج مرتبط و مناسب با موضوع شمارا به نمایش می گذارد. در گذشته با سرچ کلمه ( کافی شاپ) لیستی از نتایج برای شما قابل مشاهده بود اما هم اکنون با کمک الگوریتم کبوتر این نتایج منحصر به کافی شاپ های نزدیک به محل شما شده است.

به همین علت میگویند نتایج جستجو با موقیت و مکان شما شخصی سازی شده است تا زودتر به هدف مورد نطرتان برسید.            

به‌روزرسانی Google Pigeon چه زمانی رخ داد؟

گوگل آپدیت کبوتر را در روز پنجشنبه 24 جولای 2014 راه اندازی کرد.

کبوتر چه نتایج جستجوی گوگل را تحت تأثیر قرار می دهد؟

این به‌روزرسانی‌ها برای نتایج جستجوی Google Maps و نتایج جستجوی وب Google اعمال می‌شود.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

fateme danesh nhd

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *