ماشین های کنترلی حرفه ای
بازدید 357
0

ماشین های کنترلی حرفه ای

علاقه مندان بالایی در سرتاسر دنیا وجود دارند که علاقه به داشتن نمونه های متنوعی از ماشین های کنترلی حرفه ای هستند.از همین رو کارخانه ها و برند های معتبری همچن  HPI یا ترکسس  در دنیا وجود دارند که با طراحی و تولید ماشین های کنترلی الکتریکی و یا سوختی نیاز علاقه مندان را در این زمنیه در مدل های و طرح های متفاوتی تولید و روانه بازار می کنند همچنین  کمپانی WLTOYS تولید کننده ماشین کنترلیهای هابی الکتریکی بوده ه توانسته با تولیدات متنوع خود نظر علاقه مندان به این گونه از محصولات را به خود جلب نماید.

در این بخش قصد داریم بامعرفی ماشین های کنترلی حرفه ای شما را با این گونه  از وسایل بیشتر آشنا کنیم.برخی از ماشین های کنترلی به علت دارا بودن باتری و اسپید کنترل بسیار قدرتمند ، ریموت کنترل حرفه ای و بدنه مقاوم و کربن کاری شده همچنین موتور قوی در دسته ماشین های کنترلی حرفه ای قرار گرفته اند که این گونه ماشین ها عموما برای درایو های حرفه ای طراحی شده است.ماشین های کنترلی حرفه ای با دارا بودن سرعت و قدرت بیشتر همچنین قابلیت صخره نوردی که از آن برخوردار هستند این امکان را برای دارندگان آن فراهم می آورد که به صورت حرفه ای این ماشین را تحت کنترل خود قرار دهند.

انواع ماشین های کنترلی حرفه ای،سوختی یا الکتریکی

شاید شما هم جزو آن دسته از افراد باشید که با شنیدن نام ماشین های کنترلی حرفه ای ذهنتان معکوس به نمونه سوختی آن ها می شود، اما بدنیست بدانید نمونه های الکتریکی بالایی از این گونه ماشین ها در بازار موجود هستند که در مدل های پیشرفته تر و با دقت بالا عرضه می گردند.ستاپ های الکتریکی بدون دردسر از سر و صدای ناشی از ماشین های کنترلی نوع سوختی که به همراه دارند همچنین بدون هیچ گونه کثیف کاری در مقایسه با ماشین های کنترلی سوختی ، می توانید از کیفیت بالای آن ها بهره مند شوید.

با ما همراه باشید با معرفی مزایا و معایب ماشین های کنترلی حرفه ای در نوع الکتریکی و سوختی که برای شما در این مقاله فراهم آورده ایم.

مهمترین مزایای ماشین های کنترلی حرفه ای از نوع الکتریکی:

  • مقرون به صرفه بودن هزینه ماشینهای الکتریکی نسبت به ماشین های سوختی
  • بازدهی بالا در مقابل اصطلاک پایین ماشین های الکتریکی
  • برای حرکت این گونه ماشین ها فقط کافی است باتری را متصل نمایید و بدون دردسر آن را به حرکت درآورید
  • کارکرد تمیز و عدم استفاده از سوخت در آن ها

 

معایب ماشین کنترلی از نوع الکتریکی:

یکی از مهمترین معایبی که ماشین های کنترلی حرفه ای نوع الکتریکی نسبت به ماشین های سوختی دارند تایم استفاده آن ها محدود تر و کمتر می باشد.افرادی که علاقه مند به خرید ماشین های کنترلی حرفه ای هستند معمولا یکی از مهمترین اهداف آن ها در هنگام خرید صدای لذت بخش اگزوز و موتور آن در هنگام راندن می باشد ، که متاسفانه ماشین های الکتریکی کنترلی از این صدا بی بهره هستند.همچنین مدت زمانی که برای شارژ مجدد باتری می بایست صرف شود یکی دیگر از معایب مهم این گونه از ماشین های کنترلی به شمار می آید.

مزایای ماشین های کنترلی حرفه ای از نوع سوختی

  • مدت زمان رانندگی یا درایو این گونه از ماشین های بدون افت قدرت آن ها تا زمانی که در داخل باک آن ها سوخت موجود باشد.
  • صدای لذت بخش موتور و اگزوز این گونه از ماشین ها دلیل انتخاب اصلی خریداران ماشین های کنترلی از نوع سوختی می باشد.
  • استفاده از گیربکس های فلزی و یا متال

معایب ماشین های کنترلی حرفه ای از نوع سوختی

  • قیمت و هزینه بالای برای خرید این گونه از خودرو های کنترلی
  • کثیفی که در هنگام استفاده از سوخت جهت درایو ماشین های کنترلی سوختی
  • بالا بودن میزان اصطلاک آن ها

دلایل انتخاب ماشین های کنترلی حرفه ای نسبت به ماشین های مبتدی آن

انتخاب آپشن برای ماشین های کنترلی حرفه ای مهم ترین دلیلی می باشد که علاقه مندان اقدام به خرید آن ها در مقایسه با ماشین های کنترلی از نوع مبتدی آن می کنند.به عنوان مثال افراد که اقدام به خرید ماشین کنترلی از نوع حرفه ای نموده اند می توانند آپشن های آن را ارتقا داده و باب میل خود اتومبیل کنترلی مورد نظر خود را بسازند.رینگ و لاستیک های زاپاس همچنین تغیر نور چراغ های ال ای دی جزو نمونه های قابل تغیر در این گونه ماشین ها به شمار می آید.

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

زهرا رازقندی

با سلام زهرا رازقندی هستم،علاقه مند به تولید محتوا و نویسنده مقاله هایی که برای شما خوانندگان محترم فراهم آورده ام. دنیایی رو به سوی دانایی را با مطالعه تجربه کنید و مطالعه مقاله های متنوع بنده را از دست ندهید !

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *