آخرین اخبار تکنولوژی
بازدید 168
0

آخرین اخبار تکنولوژی روز دنیا و ایران

در این مقاله قصد داریم به آخرین اخبار تکنولوژی روز دنیا بپردازیم :

پیشرفت در گوشی های نوکیا (آخرین اخبار تکنولوژی)

رندرهایی در سری نوکیا 7.2 که دارای طراحی بسیار زیبا و ظریفی می باشد . این سری قرار است در شش سپتامبر که مصادف با 15 شهریور معرفی شود . در تصاویری که از این سیستم منتشر شده است نشان می دهد که یک دستگاه بسیار باریک با دوربین دایره ای در پشت دستگاه می باشد و دارای حافظه رم شش گیگابایتی و اندروید 9 و حافظه رم شش گیگابایتی می باشد.

 

آغاز پیش فروش شارژر 45 واتی سامسونگ گلکسی نوت +10 (آخرین اخبار تکنولوژی)

یکی از مهم ترین ویژگی های سامسونگ گلکسی نوت +10 قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 45 واتی می باشد .  سامسونگ در سری نوت ده نیز کوئیک شارژری با توان 25 واتی نیز به بازار عرضه کرد . لازم به ذکر است که اگر افرادی که دارای گوشی های نوت 10 پلاس قصد استفاده از حداکثر قابلیت استفاده از گوشی خود را دارند باید شارژر مخصوص خود را تهیه کنند . برای پیش فروش شارژر نوت 10  پلاس می توان از فروشگاه اینترنتی سامسونگ خریداری کنید و هزینه آن 49 دلار می باشد ، البته این قیمت مخصوص کشور آمریکا بوده و برای مابقی کشورها 49 یورو و یا 49 پوند می باشد . زمان حدودی برای ارسال این شارژرها طبق ادعا شرکت سازنده از 13 سپتامبر یا همان 22 شهریور می باشد .

 

تاریخ احتمالی برای سری جدید گوشی آیفون (آخرین اخبار تکنولوژی)

طرفداران گوشی آیفون اپل این روزها  منتظر سری جدید گوشی محبوب شان هستند . تاریخ دقیق انتشار سری جدید گوشی اپل را تیز بینان بر اساس کدهای نسخه بتای آی او اس 13 که به تازگی منتشر شده است متوجه شده اید .که این تاریخ احتمالی حدود 19 شهریور می باشد ، این خبر زمانی به صورت قطعی منتشر شد که رویداد رونمایی از آیفون ایکس آر ، ایکس مکس ، ایکس اس در 12 سپتامبر سال 2018 برگزار شد .طی تجربیاتی که از زمان عرضه محصولات آپل می باشد همیشه سه روز بعد از رونمایی شاهد پیش فروش هستیم که با توجه به آن حدس  و گمان ها این است که رونمایی در تاریخ 10 سپتامبر و پیش فروش 13 سپتامبر و تاریخ های 20 سپتامبر برای عرضه اولیه و بعد از آن 27 سپتامبر برای عرضه محصولات در کشورهای مختلف می باشد .امروزه متدهای زیادی برای میزبانی فایل به صورت آنلاین و اشتراک گذاری تولید شده است البته خیلی از این روش ها دارای یک سری معایب بوده و بسیاری از آنها تا حد زیادی نقص های بسیار کمی دارد و (FTP ( File Transfer protocol )  یکی از قدیمی ترین سرویس ها می باشد که در حال حاضر گوگل کروم تصمیم دارد که از آن پشتیبانی نکند .

برلیانس v9  در راه است (آخرین اخبار تکنولوژی)

به تازگی تصاویر زیبایی از خودرو شاسی بلند از شرکت مطرح چینی با نام برلیانس دیده شده است . این شرکت خودروسازی چینی که محصولات خود را برای ایران ارسال می کند یک خودرو جدید که بالاتر از سری v7  می باشد طراحی کرده است . این خودرو به صورت شاسی بلند می باشد و اساس آن پلتفرم  M8X می باشد و با همکاری دو شرکت خودرو سازی بی ام و و هلدینگ برلیانس توسعه یافته است . از سال اخیر شرکت برلیانس آزمایش های لازم را بر روی این نسخه انجام داده است و در حال حاضر نیز طراحی آن کامل نشده است ، به همین دلیل بیشتر تصاویر از تصاویر جاسوسی می باشد . از ویژگی هایی که می توان از تصاویر منتشر شده فهمید این است که این مدل مانند مدل v7 دارای جلو پنجره بزرگ می باشد و دارای چراغ های زاویه دار می باشد و همچنین رینگ های مشکی و نقره ای زیبایی برای این مدل در نظر گرفته شده  است . همچنین بخش انتهایی ماشین دارای اگزوز دو گانه و یک اسپویلر برای سقف نیز دارد . همانطور که از تصاویر متوجه شده ایم این مدل از نظر ظاهری تا حد زیادی مشابه مدل v7 می باشد اما شواهد نشان می دهد که در بخش کابین تفاوت های زیادی با یکدیگر دارند.

دنا پلاس ، ماشین جدید ناوگان پلیس (آخرین اخبار تکنولوژی)

از روز 19 مرداد 1398 خودرو پلیس دنا پلاس در مجموعه سرزمین ایرانیان در مسابقات بین المللی گشت جاده ای روسیه دیده شده است. با توجه به تصاویری که در این مسابقات از خودرو دنا پلاس دیده شود حاکی این است که به زودی تعداد زیادی از این خودروهای پلیس جدید را در سطح شهر خواهیم دید البته هنوز اطلاعات دقیقی در رابطه با اینکه این خودرو به سفارش راهنمایی و رانندگی ایران دارای چه امکاناتی می باشد در دست نیست . اما با توجه به تصاویری که منتشر شده این خودرو از مدل دنا پلاس توربو و بدون رینگ است که دارای رینگ های عادی می باشد  البته بر روی گلگیر صندوق عقب مه باید نمادی از توربو بودن ماشین باشد مشاهده نمی شود و احتمالات نشان می دهد که ایران خودرو شاید دنا پلاس توربو را با رینگ عادی 4 پیچ تولید کند . حال کارشناسان معتقدند که این خودرو چه دارای توربو و چه بدون توربو و دارای تنفس طبیعی باشد دارای سیستم کنترل پایداری می باشد .

هزینه 250 میلیون دلاری برای 206 صندوق دار (آخرین اخبار تکنولوژی)

چندی پیش سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در گفتگویی از فسادهای کلان در خودروسازی خبر داد و خودروسازان را یک مافیای قدرتمند خواند . طی گزارشات و تحقیقات انجام شده مشخص شده است که برای طراحی 206 صندوقدار حدود 250 میلیون دلار هزینه شده است و در این طراحی استانداردهای زیادی رعایت شده است که در ایران در زمان ساخت فقط یک صندوق عقب به آن اضافه شده است . این 250 میلیون دلار که هزینه ای نزدیک به سه هزار میلیارد تومان میباشد می توانست یک خط تولید جدید و کاملا استاندارد را راه اندازی کند . دلی این قیمت های تمام شده غیر اصولی که خودروهای ایرانی دارند همین هزینه های جانبی بی دلیل می باشد و این روزها تا حدی بالا رفته است که قیمت این خودرو ها با ماشین های با کیفیت خارجی رقابت می کند .

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عاطفه عباس زاده

عاطفه عباس زاده هستم ،فوق لیسانس هوش مصنوعی . در زمینه تولید محتوای متنی فعالیت دارم و هر روز تلاش میکنم که مطالب جدید را در حوزه کاری و مطالب مورد علاقه ام‌ یاد بگیرم .

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *