نرم افزار های ماین بیت کوین
بازدید 187
0

بهترین نرم افزار های ماین بیت کوین

حتی اگر از جدیدترین حوزه های فناوری فقط به صورت پراکنده استفاده کنید ، احتمال این وجود دارد که شما از بیت کوین شنیده باشید. بیت کوین اولین رمز رمزنگاری جهان ، طوفان جهان را به خود اختصاص داده است. با نرخ ارز بسیار بالا ، به نظر می رسد ارز دیجیتال غیرمتمرکز آمده است که بماند. بنابراین این سوال به وجود می آید که چگونه بیت کوین را دریافت کنید؟ شما می توانید بیت کوین را نیز خریداری کنید ، یا می توانید آنها را “ماین” کنید. فرآیند استخراج شامل استفاده از سخت افزار اختصاصی (به عنوان مثال ASIC ، FPGA) است که از قدرت پردازش و همچنین برنامه های نرم افزاری برای مدیریت این سکوها استفاده می کنند. اگر تصمیم گرفتید که به ماین معدن cryptocurrency بپردازید ، در اینجا برخی از بهترین نرم افزارهای ماین بیت کوین آورده شده است که می توانید با آن ها کار کنید. بنابراین امروز مطالعه کنید و استخراج را شروع کنید.

بهترین نرم افزار های ماین بیت کوین

  1. CGMiner

CGMiner مدتی است که در میدان حضور دارد و هنوز هم قوی پیش می رود. با داشتن یک سری ویژگی ها و پشتیبانی فعال جامعه ، به راحتی جزو بهترین نرم افزار های ماین بیت کوین است.

CGMiner نوشته شده با زبان C ، یک ماینر متقابل بیت کوین است که از Windows ، Mac OS X ، Linux و بسیاری از سیستم عامل های دیگر پشتیبانی می کند. سازگار با هر دو سخت افزار FPGA و ASIC ، CGMiner یک برنامه خط فرمان است که دارای نظارت کامل ، کنترل سرعت فن و قابلیت رابط از راه دور است. این برنامه با یک برنامه ریز شبکه مقیاس پذیر می باشد که می تواند بدون تأخیر در شبکه ، اندازه گیری کند تا هر اندازه که می خواهید استخراج داشته باشد. CGMiner مانع از تسلیم کار بی رویه در بلوک های جدید می شود و از استخرهای مختلف با مکانیسم های هوشمند استفاده می کند. منویی برای مدیریت در هنگام پرواز اکثر تنظیمات و شناسایی بلوک های جدید با یک بانک اطلاعاتی کوچک برای سناریوهای آهسته و ناپایدار وجود دارد. در هنگام قطع شبکه گذرا ، ارسال ها را نیز می توان ذخیره کرد.

از Hexfury و BlackArrow گرفته تا Cointerra و Minion ، CGMiner از طیف گسترده ای از سخت افزارهای استخراج ASIC پشتیبانی می کند.

 

  1. MultiMiner

اگر کاملاً تازه با مفهوم cryptocurrency آشنا شده اید ، شروع به کار با استخراج بیت کوین خود می تواند کمی دلهره آور باشد. این واقعیت که اکثر تاسیسات معدن مبتنی بر خط فرمان هستند ، نیز کمکی نمی کند. اما یک راه حل وجود دارد ، و آن را MultiMiner می نامند. MultiMiner یک برنامه دیسک تاپ  است  که شاید جزو ساده ترین و بهترین نرم افزار های ماین بیت کوین باشد که پر از ویژگی های کاربردی است. برای Windows ، Mac OS X و Linux ، MultiMiner به شما امکان می دهد دستگاه های معدنکاری (مانند ASIC ، FPGAs) را بین ارزهای مختلف رمزنگاری (مانند Litecoin ، Bitcoin) تغییر دهید. این موتور از معادن زیرین برای شناسایی سخت افزار موجود در معدن استفاده می کند و به شما امکان می دهد سکه های مورد نظر برای معدن را انتخاب کنید. MultiMiner دارای بسیاری از ویژگی های پیشرفته مانند تشخیص خودکار دستگاه های شبکه و همچنین امکان نظارت و کنترل از راه دور سایر سکوهای MultiMiner است. یک نرم افزار متن باز است که با بسیاری از دستگاه های معدن سازگار است. این موارد شامل Block Erupter ، BFL / Bitforce و HashBuster Micro است.

  1. BFGMiner

اگر به دنبال یک نرم افزار قابل استخراج بیت کوین می باشید ، به دنبال BFGMiner باشید. به زبان C نوشته شده است ، این یک معدنکار FPGA / ASIC مدولار است که قابلیت تنظیم ساعت ، نظارت و رابط از راه دور را دارد.

BFGMiner ویژگی های داخلی و سرور پروکسی را دارد و کد بسیار پیچیده آن بازیابی و ارسال کار را به موضوعات جداگانه امکان پذیر می سازد ، به گونه ای که مانع خدمات کاری آن  نمی شوند. این برنامه از پروتکل غیرمترقبه استخراج معادن “getblocktemplate” (بدون پروکسی) پشتیبانی می کند و می تواند پیش از اتمام کار موجود به طور پیشگیرانه کار تولید کند. BFGMiner دارای یک نخ نگهبان است که می تواند نخ های بیکار را مجدداً راه اندازی کند ، اما در صورت عدم پاسخگویی دستگاه ، خراب نمی شود. این نرم افزار داده های خلاصه و گسسته از درخواست ها را نشان می دهد ، می پذیرد ، رد می کند ، خطاهای hw ، و کارایی و سودمندی را نشان می دهد. اگر پشتیبانی سخت افزاری وجود داشته باشد ، این برنامه می تواند دمای دستگاه را کنترل کند.

BFGMiner دارای درایورهای بی شماری برای بیت کوین ، از جمله Drillbit Thumb و Eight ، Twinfury USB stick miner ، تابلوهای FTEA Ztex. همچنین درایورهای دستگاه برای scrypt وجود دارد ، از جمله واحدهای GAW War Machine و ZeusMiner. بنابراین BFGMiner قطعا در لیست بهترین نرم افزار های ماین بیت کوین قرار می گیرد.

 

  1. BitMinter

آنچه BitMinter را از جمع ابزارهای مشابه متمایز می کند این واقعیت است که استخر استخراج مخصوص به خود را دارد. استخر آن نیز یکی از قدیمی ترین استخر ها است. اگر به دنبال یک نرم افزار استخراج بیت کوین واقعاً متقاطع هستید ، BitMinter بهترین راه حل است. سازگار با ویندوز ، Mac OS X و Linux ، BitMinter بر اساس پروتکل راه اندازی شبکه جاوا (JNLP) است و نیازی به نصب ندارد. این برنامه دارای یک رابط کاربری گرافیکی مستقیم (GUI) است که درک آن بسیار ساده است. برای شروع کار ، به سادگی وارد سایت استخراج معادن در وب سایت BitMinter شوید ، سخت افزار ASIC خود را مطابق دستورالعمل پیکربندی کنید و کار خود را شروع کنید. این کار به صورت شیفتی ثبت شده و 99 درصد از درآمد معدن به کاربران پرداخت می شود. این ویژگی ها BitMinter را به یکی از بهترین نرم افزار های ماین بیت کوین تبدیل کرده است.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

سینا خانی

سینا خانی هستم، رشته ی کامپیوتر و از یادگیری مطالب جدید و تاپیک های روز دنیا لذت می برم. و با نوشتن مقاله می تونم اطلاعات رو با دیگران به اشتراک بذارم و از این طریق به انسان های دیگه کمک کنم.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *