لپ تاپ قابل تبدیل به تبلت
بازدید 312
0

گزینه های خرید لپ تاپ قابل تبدیل به تبلت : کسانی که به لپ تاپ و تبلت با هم نیاز دارند

این لپ تاپ های کوچک و سبک قابل تبدیل نه تنها عالی به نظر می رسند، بلکه برخی از آنها بهترین باتری هایی که در عمرتان تا به حال دیده اید را دارند. لپ تاپ های قابل تبدیل به تبلت که به عنوان دو در یک شناخته می شوند از نظر محبوبیت در حال رشد هستند و با شروع زمان برگشت به مدرسه و کلاس درس شما می توانید انتظار داشته باشید با تخفیف های خوبی به بازار عرضه شوند.

این لپ تاپ ها از جهت قابلیت حمل، طراحی خوب، باتری های فوق العاده و سریع انتخاب های مناسبی برای استفاده روزانه هستند. این مدل ها معمولا از قیمت 1000 دلار شروع می شوند.

گزینه های لپ تاپ قابل تبدیل ارزان تر هم در دسترس است. مثلا مدل لنوو یوگا 730 یکی از این نمونه هاست. اما اگر دنبال عملکرد بهتر، سبک تر بودن و دوام باتری هستید به طوری که بتوانید در پروازهای طولانی از آن استفاده کنید یا یک روز کامل کاری از آن کار بکشید باید به سراغ گزینه های گران تر بروید.

همه انتخاب هایی که در زیر به آنها اشاره شده اند، لپ تاپ های قابل تبدیل دو در یک هستند که به حالت تبلت تبدیل می شوند و با استفاده از لولاهای 360 درجه ای آنها می توان آن ها را تا کرد. اگر شما یک تبلت پی سی می خواهید که صفحه کلید آن جدا شوند و به راحتی بتوان با آن تایپ کرد که جدا شونده دو در یک خوانده می شوند انتخاب ما برای شما مایکروسافت سرفیس پرو 6 است.

و اگر فقط فکر می کنید که دنبال لپ تاپ قابل تبدیل به تبلت هستید در اینجا 5 نوع لپ تاپ که به آسانی می تواند قابلیت تبدیل به تبلت را داشته باشد معرفی شده است. این گزینه ها انتخاب ویراستاران سایت سی نت است که آن ها را برای خرید لپ تاپ قابل تبدیل به تبلت معرفی کرده اند.

لپ تاپ قابل تبدیل به تبلت :

لنوو یوگا سی 930 Lenovo Yoga C930

  • بهترین انتخاب عمومی برای لپ تاپ های قابل تبدیل به تبلت

سه به روزرسانی در یوگا دو در یک، کمک کرده است که این مدل لپ تاپ در صدر انتخاب های ما قرار گیرد. اول این که شرکت لولای این مدل را به گونه ای طراحی کرده است که به اندازه 360 درجه امکان چرخش دارد. همچنین تغییر در اندازه آن که ضخامتی به اندازه مو دارد و همچنین کیفیت صدای بهتر آن باعث شده است انتخاب خوبی برای خرید لپ تاپ قابل تبدیل به تبلت باشد.

لنووو عملکرد آن را تقویت کرده است و طول عمر باتری را ارتقا داده است.

اچ پی اسپکتر ایکس 36013 HP Spectre x360 13

  • بهترین گزینه از جهت عمر باتری

اچ پی هم مانند یوگا طراحی کاربردپذیری این مدل را بهبود بخشیده است. اچی پی، چند گزینه تنظیمات و سه گزینه نمایشگر ارائه کرده است. از جهت عمر باتری این لپ تاپ قابل تبدیل به تبلت هم گزینه بسیار خوبی به شمار می آید.

ال جی گرام دو در یک 14 LG Gram 2-in-1 14

  • بهترین گزینه از جهت وزن

طرح های دو در یک معمولا وزن بیشتری دارند. اما ال جی این مدل را به گونه ای طراحی کرده است که فقط 2.5 پوند یعنی 1.1 کیلوگرم باشد. در مقایسه باید گفت مدل ال جی گرام 15 در حدود 2.5 پوند وزن دارد در حالی که مدل لنوو یوگا سی 930 14 اینچی دو در یک بیش از 3 پوند یعنی 1.4 کیلوگرم وزن دارد. یا مدل طراحی مجدد سامسونگ نوت بوک 9 پرو دو در یک بین ال جی و لنوو قرار می گیرد در حالی که 2.8 پوند وزن دارد.

عمر باتری این مدل لپ تاپ قابل تبدیل به تبلت، در حدود 12 ساعت و 35 دقیقه در تست تماشای فیلم بود. در حالی که مدل قبلی که در این لیست آمده است 13 ساعت بود که باز هم مدت زمان خوبی برای دوام باتری محسوب می شود.

سامسونگ نوت بوک پرو 9

  • بهترین گزینه 13 اینچی دو در یک

از جهت عملکرد، ویژگی ها و طراحی خوب این مدل لپ تاپ قابل تبدیل به تبلت سامسونگ هم گزینه خوبی است. گرچه در هیچ موردی نسبت به مدل های گفته شده مانند لنوو، اچ پی و ال جی برتری خاصی ندارد اما از جهت طراحی، زیبا است. و ویژگی های خوبی دارد. همچنین عمر باتری آن برای 12 ساعت و 30 دقیقه کار مناسب است.

لنوو یوگا کروم بوک سی 630 Lenovo Yoga Chromebook C630

  • بهترین گزینه کروم 15.6 اینچی دو در یک

با داشتن یک صفحه نمایس لمسی 15.6 اینچی 4K UHD، یک شاسی آلومینیوم محکم و زیبا، هیچ چیزی را با این مدل لنووو از دست نمی دهید. غیر از آن که ممکن است قیمت آن از سیستم عامل ویندوز بالاتر باشد.

سامسونگ کروم بوک پلاس وی دو Samsung Chromebook Plus V2

  • بهترین کروم با قابلیت قلم دو در یک

صفحه نمایش 12.3 اینچی یک سایز و اندازه مناسب برای تماشای ویدئو، تا مرور کردن وب سایت ها و بازی های ویدئویی است. همچنین دارای قابلیت استفاده از Samsung S Pen است که برای نقاشی و نوشتن بر روی صفحه نمایش لمسی مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع لپ تاپ نیز یک گزینه خوب برای خرید لپ تاپ قابل تبدیل به تبلت است.

دل ایکس پی اس 15 دو در یکDell XPS 15 2-in-1

  • بهترین مدل 15.6 اینچی دو در یک برای افراد خلاق و نوآور

اگر چه مدل های 13.3 و 14 اینچی معمولا همان چیزی است که برای مدل های دو در یک یا لپ تاپ قابل تبدیل به تبلت بیشتر دیده می شود، اما مدل های بزرگ مانند همین مدل دل هم گزینه های خوبی هستند. این اندازه باریک ترین سایز در این مقوله است که عملکرد خوبی دارند. این مدل ها ارزان نیستند و وزن شان در حدود 4.4 پوند یا 2 کیلوگرم است اما اگر دنبال یک صفحه نمایش بزرگ، دقیق ازجهت رنگ، و قابلیت کار با قلم برای کارهای گرافیکی و خلاقانه هستید این مدل دل بسیار مناسب است.

در این مقاله سعی شد بهترین گزینه های برای خرید لپ تاپ قابل تبدیل به تبلت خدمت شما معرفی شود. این گزینه ها از سوی ویراستاران سایت سی نت توصیه شده بودند.

 

 

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

فاطمه پناهی

فاطمه تقی پناهی هستم. کارشناسی ارشد علم اطلاعات و دانش شناسی. علاقه مند به حوزه های فن آوری، دیجیتال مارکتینگ، بازاریابی شبکه های اجتماعی هستم. دوست دارم در جریان آخرین رویدادها و اخبار این حوزه ها قرار بگیرم و مقالات این حوزه را بخوانم و با شما به اشتراک بگذارم.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *