چگونه در متاورس زمین بخریم؟
بازدید 202
0

چگونه در متاورس زمین بخریم؟

چگونه در متاورس زمین بخریم؟

فروش املاک و مستقلات metaverse می تواند در سال 2022 به نزدیک به 1 میلیارد دلار برسد!

metaverse همچنان به جذب کاربران در قلمرو خود ادامه می دهد. با توجه به اینکه همه تلاش می کنند این چیز بزرگ بعدی را تجربه کنند، حتی بازار املاک و مستغلات نیز وارد اینجا شده است. علاوه بر بازی و صحبت با مردم، اکنون می توان یک قطعه زمین مجازی در metaverse خریداری کرد. اگر می‌پرسید چگونه این کار را انجام دهید، در جای درستی هستید. به خواندن ادامه دهید زیرا من به شما یاد می دهم که چگونه زمین مجازی در متاورس بخرید و در عین حال اقدامات احتیاطی درست را انجام دهید.

سرزمین مجازی در متاورس چیست؟

متاورس

برای کسانی که از چیستی سرزمین متاورس آگاه نیستند، بیایید آن را به سرعت تجزیه کنیم. یک قطعه زمین در Metaverse اساساً یک قطعه از املاک مجازی است که توسط یک Non-Fungible-Token نشان داده می شود. هر قطعه زمین در Metaverse بر روی بلاک چین است و از این رو می توان صحت آن را به راحتی تأیید کرد. مانند زمین در دنیای واقعی، زمین مجازی نیز با قیمتی خریداری می شود که عمدتاً ارز دیجیتال است.

همچنین به عنوان NFT Land شناخته می شود، این بسته ها یا در پروژه های املاک مجازی در دسترس هستند یا حتی می توان آنها را در پلتفرم های شخص ثالث مانند OpenSea خریداری کرد. کاربرانی که زمین مجازی یا NFT خریداری می کنند، می توانند تجربیاتی را در بالای آن از جمله بازی ها ایجاد کنند. حتی می توان زمین مجازی را برای سود به فروش رساند و حتی آن را برای پرداخت ارز دیجیتال اجاره داد. زمین NFT به طور پیوسته در حال افزایش است زیرا مردم در Metaverse در حال غواصی در این تجارت هستند. با این حال، این فقط افراد آنلاین نیستند که در این زمینه سرمایه گذاری کرده اند. حتی شرکت‌ها هم در پروژه‌های املاک مجازی تکه‌هایی از زمین می‌خرند و وارد بازار می‌شوند.

چگونه در متاورس زمین بخریم؟

چیزهایی که برای خرید زمین مجازی در Metaverse نیاز دارید.

1.یک کیف پول دیجیتال

کیف پول دیجیتال

زمین مجازی در Metaverse را نمی توان با ارز سنتی شما مانند دلار آمریکا خریداری کرد. در عوض، به یک کیف پول دیجیتالی نیاز دارید که ارز دیجیتال شما را ذخیره کند. سپس می توان از این ارز برای خرید هر ارزی که پروژه املاک مجازی نیاز دارد استفاده کرد. برای بهترین تجربه ممکن، مطمئن شوید که یک کیف پول دیجیتالی تهیه کنید که بتواند مستقیماً در مرورگر وب شما ادغام شود.

پیشنهاد پیویو برای شما :

https://pioio.com/mag/2022/03/28/transfer-pets-from-the-real-world-to-metavars/ https://pioio.com/mag/2022/01/27/what-is-it-metaverse/ https://pioio.com/mag/2022/03/10/iphone14-2022/

2.یک پلتفرم مجازی املاک و مستغلات

مگر اینکه قبلاً یک پروژه زمین مجازی در ذهن داشته باشید، به مکانی نیز نیاز خواهید داشت که زمین NFT را بفروشد. پلتفرم هایی مانند Decantraland و Sandbox به ترتیب زمین های مجازی را از طریق توکن هایی مانند MANA و SAND می فروشند. مساحت و مقدار زمین بر اساس پلت فرمی که انتخاب می کنید متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال، اندازه یک قطعه زمین در دکانترالند 16 متر در 16 متر است.

چگونه در متاورس زمین بخریم؟

چگونه در متاورس زمین بخریم؟

مرحله 1: دنیای مجازی را انتخاب کنید

قبل از خرید ملک مجازی، باید دنیای مجازی را انتخاب کنید. در این مورد، ما از Sandbox به عنوان مثال استفاده می‌کنیم، اما شما می‌توانید هر یک از دنیای مجازی Metaverse را انتخاب کنید.

مرحله 2: کیف پول خود را تنظیم کنید

شما باید کیف پولی داشته باشید که بتوانید به ارزهای دیجیتال خود دسترسی داشته باشید. MetaMask یک گزینه محبوب است، اما مطمئن شوید که کیف پولی را که توسط پلتفرمی که می خواهید استفاده کنید پشتیبانی می شود، بررسی کنید. هنگامی که کیف پول خود را ایجاد می کنید، یک عبارت seed دریافت خواهید کرد که یک سری کلمات است. آن را در مکانی امن، ترجیحاً آفلاین ذخیره کنید.

مرحله 3: کیف پول خود را به بازار وصل کنید

اگر از The Sandbox استفاده می‌کنید، می‌توانید قطعه‌های زمینی را که برای پیشنهاد قیمت در دسترس هستند، ببینید. در حالی که می توانید برخی از این زمین ها را مستقیماً در پلتفرم The Sandbox دریافت کنید، برخی دیگر را باید در صرافی هایی مانند OpenSea دریافت کنید.در نقشه Sandbox، روی «ورود به سیستم» کلیک کنید تا کیف پول MetaMask خود را متصل کنید.
MetaMask یک پاپ آپ نمایش می دهد که از شما می خواهد وصل شوید. روی «بعدی» کلیک کنید.
برای ادامه اتصال کیف پول خود، روی دکمه «اتصال» کلیک کنید.
Sandbox از شما می خواهد که یک آدرس ایمیل اضافه کنید و یک نام مستعار ایجاد کنید. روی «ادامه» کلیک کنید تا راه‌اندازی حسابتان به پایان برسد.
برای تکمیل حساب خود، روی درخواست امضای MetaMask روی “Sign” کلیک کنید.
خودشه. اکنون با موفقیت وصل شدید.


مرحله 4: SAND یا ETH را در Binance خریداری کنید و آن را به کیف پول خود منتقل کنید

برای خرید یا پیشنهاد قیمت زمین، باید SAND یا ETH در کیف پول خود داشته باشید. اگر رمزنگاری در یک حساب صرافی خارجی دارید، برای شروع آن را به کیف پول رمزنگاری خود منتقل کنید.

مرحله 5: یک قطعه زمین را انتخاب کنید

مرتب سازی زمین های موجود برای پیشنهاد یا خرید در The Sandbox یا یافتن آنها در OpenSea بسیار آسان است.
پس از یافتن زمینی که می خواهید بخرید، روی دکمه “پیشنهاد” کلیک کنید تا یک پیشنهاد ارائه دهید یا با کلیک بر روی مقدار ETH آن را با قیمت ثابت خریداری کنید.
به عنوان مثال، هنگام کلیک بر روی “مناقصه”، یک پاپ آپ مشاهده می کنید که به شما امکان می دهد یک پیشنهاد ارائه دهید. مبلغ را وارد کنید، روی “اقلام پیشنهادی” کلیک کنید و معامله را با کیف پول خود تأیید کنید. اگر فروشنده پیشنهاد شما را رد کند، رمز ارز به کیف پول شما بازگردانده می شود.
اگر به جای مناقصه، قیمت ثابت را انتخاب کنید، برای تکمیل تراکنش به OpenSea هدایت می شوید. با این حال، قبل از خرید زمین، باید کیف پول خود را به بازار متصل کنید یا اگر نمی‌خواهید این کار را از طریق The Sandbox انجام دهید، می‌توانید از OpenSea برای ارائه پیشنهاد استفاده کنید.
خودشه. شما اکنون برای رفتن خوب هستید!

زمین در متاورس

چه چیز هایی بر ای خرید زمین در متاورس نیاز هست؟

1.کیف پول دیجیتال
2.پلتفرم مجازی

سرزمین متاورس چیست؟

یک قطعه زمین در Metaverse اساساً یک قطعه از املاک مجازی است که توسط یک Non-Fungible-Token نشان داده می شود.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

غزل اخلاقی فرد

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *