بهترین کیف پول های بیت کوین
بازدید 67
0

بهترین کیف پول های بیت کوین سال 2019

بیت کوین برای علاقه مندان به کریپتو (رمز ارزها)، نیازی به معرفی ندارد ، حتی افرادی که بازار کریپتو را دنبال نمی کنند ممکن است حداقل یک بار از بیت کوین شنیده باشند. برای آنها ، بگذارید مفهوم بیت کوین را به طور خلاصه بیان کنم. صادقانه بگویم ، بیت کوین و فناوری زیربنایی آن فقط در یک پاراگراف قابل توضیح نیستند. بیش از 1500 ارز رمزنگاری در جهان وجود دارد و هنوز در حال رشد است. از این گذشته ، بیت کوین از نظر سرمایه گذاری در بازار و ارزش آن نیز در رتبه یک قرار دارد. بیت کوین یک سیستم پرداخت و ارز دیجیتال است که در سال 2009 توسط توسعه دهنده ای با نام مستعار Satoshi Nakamoto به عنوان نرم افزار منبع باز معرفی شد. بیت کوین روی فناوری Blockchain کار می کند که یک دفتر باز و توزیع شده است. از طریق ویژگی ماهیت توزیع شده این دفترچه ، معاملات blockchain  هر یک از اعضا تأیید می شود و امنیت و اعتماد را بدون نظارت شخص ثالث ارائه می دهد. داشتن کیف پول مناسب ، که می تواند منابع BTC شما را تضمین کند ، یکی از پیش نیازهای قبل از اعتماد و انتقال وجوه خود است. با افزایش محبوبیت بیت کوین ، رویدادهای هکینگ نیز افزایش یافت ، بنابراین بسیار مهم است که بیت کوین های گرانبهای خود را به طور ایمن ذخیره کنید تا گم نشوند. برای ذخیره بیت کوین و سایر ارزهای رمزپایه ، سکویی به نام کیف پول وجود دارد که به شما کمک می کند ارزهای خود را با تنها قابل دسترسی بودن برای خودتان، امن کنید. برای ایجاد یک کیف پول بیت کوین ، ابتدا باید با استفاده از یک پلتفرم ، نوع کیف پول مورد نظر خود ، یعنی کیف پول سخت افزاری ، کیف پول کاغذ ، کیف پول دسکتاپ و کیف پول آنلاین را انتخاب کنید. قبل از ذخیره کردن آن در کیف پول باید از جزئیات کیف پول بیت کوین آگاه باشید. در این مقاله بهترین کیف پول های بیت کوین توضیح داده شده اند که می تواند شما را در انتخاب راهنمایی کند.

  1. Ledger Nano S

Ledger Nano S یک کیف پول سخت افزاری cryptocurrency با اندازه USB است که برای معاملات اتریوم بهترین است. این سخت افزاری است که به نظر می رسد مانند یک درایو تاشو است. بخش خوب این است که می تواند بیت کوین ، اتریوم ، توکن اتریوم و بیش از 30 ارز دیجیتال دیگر را ذخیره کند. مانند دستگاه USB کار می کند ، که در هنگام اتصال به دستگاه برای تأیید معاملات به رمز نیاز دارد. این سیستم ایمن است و می تواند چندین برنامه ، غیرقابل حل ، نسبتاً ارزان و ضد بدافزار را اجرا کند ، بنابراین هیچ خطری برای قرار گرفتن رمزهای خصوصی در مواجهه با اینترنت وجود ندارد. این یکی از بهترین کیف پول های بیت کوین است.

 

  1. Trezor

Trezor یک کیف پول بیت کوین سخت افزاری است که مانند دستگاه USB نیز کار می کند ، روی “Zero Trust Approach” کار می کند ، که باعث کاهش مصالحه شخص ثالث می شود. این یکی از بهترین کیف پول های بیت کوین به صورت سخت افزاری است. Trezor توسط یک پین محافظت می شود که در صورت از بین رفتن کیف پول ، بازیابی را فراهم می کند. این دقیقاً یک کیف پول بیت کوین است اما از بسیاری از رمز ارز های دیگر پشتیبانی می کند. این کیف پول رابط کاربری آسان دارد و حتی با پین باعث محافظت از هک شدن و سرقت نیز می شود. فقط این که ارتباط آن با سایر دستگاه ها را محدود است. وقتی دستگاه USB متصل نیست ، خاموش است.

  1. Keep Key

Keep Key میتواند Bitcoin ، Litecoin ، Ethereum ، Dogecoin ، Dash و Namecoin را نگه داری کند. KeepKey یک کیف پول سخت افزاری بیت کوین با امنیت پیشرفته در برابر سرقت های مجازی و فیزیکی است.  قیمت پایین تر آن بدان معنی است که کاربران بیشتری می توانند آن را امتحان کنند. علاوه بر بیت کوین ، کیف پول KeepKey امکان ذخیره و انتقال انواع ارزهای رمزپایه را فراهم می کند و به شما کمک می کند تا تعادل کیف پول بیت کوین را حفظ کنید. KeepKey با به دست آوردن یک کلید خصوصی ، ذخیره رمزهای خصوصی و امضای معامله با نرم افزار کیف پول در رایانه شما ادغام می شود.امنیت درجه یک آن تقریباً سرقت کلید خصوصی را برای هکرها غیر ممکن ساخت.

  1. Exodus

Exodus یک کیف پول Cryptocurrency با پشتیبانی رومیزی است که شایسته قرار گرفتن در لیست بهترین کیف پول های بیت کوین است. Exodus از تقریباً سه دهم ارز رمزپایه از جمله بیت کوین ، Litecoin ، Dash ، Zcash و Ethereum پشتیبانی می کند.از آنجا که Exodus یک کیف پول lite است ، شما هرگز مجبور نیستید که کل blockchain را در دسک تاپ خود ذخیره کنید.Exodus galore با جوانب مثبت بسیاری نسبت به منفی هایش رابط کاربری بسیار خوبی با دسترسی خوب به کیف پول کنترل کامل دارد. معاملات از طریق شبکه رمزنگاری را می توان مستقیم از طریق کیف پول Exodus انجام داد. هزینه معامله به خود شبکه پرداخت می شود و نه Exodus.

 

  1. Electrum Wallet

Electrum به دلیل پشتیبانی از بیت کوین عمدتاً شناخته شده بود و به عنوان یک کیف پول نرم افزاری قابل اعتماد در جامعه بیت کوین در نظر گرفته می شود. Electrum Wallet یک سکوی سبک و آسان برای ذخیره ایمن منابع BTC شما است ، جایی که ثبت نام کیف پول بیت کوین راحت و آسان است. از روش ساده تأیید پرداخت (SPV) استفاده می کند که می تواند معامله را در مدت پنج ثانیه تأیید کند و بخش خوب این است که شما مجبور نیستید کل زنجیره را بارگیری کنید. Electrum از دو سطح جداگانه رمزگذاری برای محافظت از منابع مالی شما استفاده می کند و استفاده از آن برای کاربران جدید آسان تر است زیرا یک رابط بصری دارد. کیف پول Electrum در سیستم عامل های ویندوز ، Mac OS X و Linux موجود است و شما می توانید کلیدهای خصوصی خود را بصورت آفلاین در یک کیف پول سخت افزاری که در رابطه با Electrum استفاده می شود ، ذخیره کنید و از قابلیت های multisig برای هزینه تقسیم مجوز بیت کوین های خود در بین چندین کیف پول استفاده کنید. Electrum نیز در لیست بهترین کیف پول های بیت کوین قرار دارد.

  1. Copay

کیف پول Copay در سال 2014 توسط Bitpay ساخته شده است و به منظور ترکیب امنیت سطح بالا با ویژگی های کاربر پسند طراحی شده است ، و این گزینه را به یکی از گزینه های محبوب برای هر کسی که به دنبال کیف پول نرم افزاری است ، تبدیل کرده است. با قابلیت های چندکاره ، Copay شما را قادر می سازد به اجازه دادن به بیش از یک امضا ، محافظت بیشتر در مقابل سرقت یا هک کردن و همچنین ساختن کیف پولی که برای کسب و کارها در نظر گرفته شده ، معاملات را تضمین کنید. این کیف پول HD کاملاً منبع باز است و نه تنها از طریق دسکتاپ شما بلکه از طریق رابط موبایل و وب قابل دسترسی است. برای کاربران رایانه ، بارگیری ها برای Windows ، Mac و Linux موجود است.

  1. Armory

Armory یک کیف پول نرم افزاری کاملاً برجسته است که به دلیل تأکید بر امنیت و انعطاف پذیری شناخته شده است. با استفاده از Microsoft Windows ، Apple Mac OSX ، Linux Ubuntu و Raspberry Pi که برای کاربران پیشرفته cryptocurrency طراحی شده است ، نسبتاً آسان و سازگار است. اگر تازه وارد دنیای cryptocurrency هستید ، رابط کاربری ممکن است کمی غریب و گیج کننده به نظر برسد. همچنین می توانید بیت کوین را فقط با این کیف پول ذخیره کنید ، بنابراین در صورت تمایل به ذخیره سازی چند ارزی گزینه های دیگری را در نظر بگیرید.

  1. کیف پول بیت کوین Blockchain.info

Blockchain.info یک کیف پول مبتنی بر وب است که در سال 2011 راه اندازی شد. Blockchain.info ادعا می کند بیش از 23 میلیون کیف پول ارائه داده است و برای بیش از 100 میلیون تراکنش مورد استفاده قرار گرفته است بنابراین این کیف پول هم در لیست بهترین کیف پول های بیت کوین جای دارد.

  1. Enjin Wallet

کیف پول Enjin یکی از معتبرترین کیف پول های موجود در فضای رمزنگاری است که از بیت کوین ، Litecoin ، Ethereum ، ERC20 و نشانه های Enjin پشتیبانی می کند. دارای یکی از بهترین ساختار ها ، با کیبورد امن و دو رمزگذاری است که در آن کیف پول موبایل را مانند یک کیف پول سخت افزاری می کند. Enjin یک کیف پول  HD) (Hierarchical Deterministic است که حداکثر میزان محافظت در برابر تهدیدات و حملات را فراهم می کند. این کیف پول برای هر دو دستگاه Android و iOS در دسترس است.

 

  1. GreenAddress

GreenAddress  یکی از گزینه های محبوب برای دارندگان بیت کوین است که امنیت و حفظ حریم خصوصی را به همراه دارد اما به اندازه سایر کیف پول های سخت افزاری گران نیست. ویژگی های مهم آن شامل اجزاء امنیتی مانند تأیید هویت دو عاملی و قابلیت های چند امضاء است. این کیف پول قطعی است و GreenAddress تأیید می کند که هرگز کلیدهای خصوصی کاربران خود را حتی در صورت رمزگذاری کردن آنها ذخیره نمی کند ، و این ویژگی باعث امنیت بسیار زیاد آن شده است. GreenAddress هم در لیست بهترین کیف پول های بیت کوین می درخشد.

  1. Bread

Bread یک کیف پول محبوب برای فقط بیت کوین است که در دستگاه های Android و iOS موجود است و یک کیف پول مناسب BTC برای بارگیری و استفاده رایگان است و دسترسی راحت و ساده ای به BTC شما ارائه می دهد. این برنامه دارای یک فرایند راه اندازی مستقیم است که تضمین می کند استفاده تازه کار از cryptocurrency آسان باشد ، در حالی که از رمزگذاری سخت افزاری برای ارائه محافظت بیشتر برای وجوه شما استفاده می کند. سایر ویژگی ها شامل پشتیبان گیری و بازگرداندن امکانات به علاوه محافظت از PIN و Touch ID است. Bread با روند ساده خود بهترین برنامه کیف پول Bitcoin Wallet را دارد.

  1. Airbitz

Airbitz (اکنون EDGE) یک کیف پول همراه با منبع آزاد است که در دستگاه های Android و iOS موجود است و محیط کاربر دوستانه ای را فراهم می کند تا بتوانید بیت کوین خود را به سرعت و به راحتی مدیریت کنید. این کیف پول ویژگی های تعیین کننده سلسله مراتبی (HD) و احراز هویت دو عاملی را ارائه می دهد و می توان به راحتی از آنها برای محافظت بیشتر استفاده کرد. ثبت نام حساب بیت کوین نیز یک فرایند سریع و سر راست است ، در حالی که اسکن کدهای QR و بلوتوث کم انرژی (BLE) برای انتقال راحت وجه ارائه می شود.

  1. Mycelium

Mycelium یک نام کاملاً شناخته شده در حوزه رمزنگاری است که در سال 2008 تاسیس شده است. این کیف پول موبایل است که هم برای دستگاههای Android و هم برای iOS در دسترس است و این برنامه منبع باز انواع مختلفی از ویژگی های  را ارائه می دهد که آن را به یکی از محبوب ترین گزینه ها در بین بهترین کیف پول های بیت کوین تبدیل می کند. دارندگان Mycelium از پروتکل باز BitID برای احراز هویت ایمن استفاده می کنند ، ایجاد پشتیبان گیری را آسان می کند و همچنین از کیف پول های سخت افزاری آفلاین پشتیبانی می کند ، این ویژگی ها آن را به یکی از بهترین کیف پول های بیت کوین برای اندروید تبدیل کرده است.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

سینا خانی

سینا خانی هستم، رشته ی کامپیوتر و از یادگیری مطالب جدید و تاپیک های روز دنیا لذت می برم. و با نوشتن مقاله می تونم اطلاعات رو با دیگران به اشتراک بذارم و از این طریق به انسان های دیگه کمک کنم.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *