بررسی گوشی Pixel 3 XL
بازدید 134
0

بررسی گوشی Google Pixel 3 XL و آشنایی با دوربین آن

در این مقاله به بررسی گوشی Pixel 3 XL می پردازیم .برای سومین سال پیاپی ، گوگل گوشی هوشمند خود را با نام تجاری شخصی تحت لیبل PIxel و در انتخاب دو سایز منتشر کرده است.  اما با بهبود عملکرد اپل سال به سال و امثال سامسونگ ، هواوی و دیگران که دستگاه های اندرویدی بسیار خوبی را تولید می کنند ، آیا Google می تواند رقابت را حفظ کند؟ ما Google Pixel 3 XL را تحت آزمایشات دقیق قرار داده ایم تا ببینیم که چگونه این در این رقابت ها ظاهر می شود.  این را بدانید که Pixel 3 XL بهترین تلفن برند پیکسل است که گوگل تا به کنون منتشر کرده است  و بدون شک یکی از بهترین تلفن های سال  با برخی احتیاط ها می باشد. مثل همیشه برای تلفن پیکسل ، این دوربین و نرم افزار گوگل است که از دیگران متمایز است ، و اگر عاشق تلفن  های خاص هستید این مدل گوشی را به شما توصیه می کنیم.\

بررسی گوشی Google Pixel 3 XL :

ویژگی های اصلی :

ابعاد : 7.9*76.7*158 میلی متر

وزن : 184 گرم

صفحه نمایش : 6.3 اینچ

پردازنده : Snapdragon 845

رم : 4 گیگابایت

ذخیره سازی : 64/128 گیگابایت

باتری : 3430mAh

دوربین ها اصلی : 8MP + 8MP

سیستم عامل : Android 9.0 Pie

 

طراحی :

با بررسی گوشی Pixel 3 XL ، گوگل سعی کرده است تلفن های پیکسل را با پشتوانه های بافت دو تایی آنها فوراً قابل تشخیص کند. همین طراحی دوباره در اینجا به اثبات رسیده است ، هرچند این بار این دیزاین بهتر است. دلیل این امر این است که این بار پشت شیشه ای ، بخشی از آن را قادر می سازد تا شارژ بی سیم را فعال کند ، اما مهندسان Google هنوز در پی ایجاد قسمت مات بیشتر برای قسمت تحتانی پشت هستند ، تا گوشی به راحتی از دستان شما سر نخورد. همچنین دوربین عقب تک لنز و حسگر اثر انگشت را در پشت قرار داده اند – هنوز هیچ خواننده اثر انگشت درون صفحه ای برای دامنه Pixel وجود ندارد.

صفحه نمایش :

در بررسی گوشی Pixel 3 XL صفحه نمایش 6.3 اینچ  پیکسل 3 XL با کمک آن شکاف تا گوشه به گوشه ی آن کشیده می شود ، هرچند به اندازه ای که ممکن است تصور کنید عظیم نیست. اگر دست نسبتاً بزرگی دارید می توانید آن را راحت نگه دارید ، اگرچه تایپ کردن واقعاً به هر دو دست احتیاج دارد. اگرچه مشخص است که گوگل از نظر سخت افزاری در ساخت تلفن بهتر شده است . و ما قطعاً طراحی و احساس Pixel 3 XL را دوست داریم – اما هنوز هم از نظر سامسونگ و اپل در مهندسی دقیق قابل مقایسه نیست.

 

سخت افزار :

Google Pixel 3 XL ، پردازنده ی  Snapdragon 845 را که امسال در بسیاری از گوشی های پرچمدار اندرویدی دیده ایم با 4 گیگابایت رم جفت کرده است. این تقریباً حداقل ممکن است که از تلفن اندرویدی برتر سال انتظار می رود ، اما ما متوجه هیچ گونه کندی یا تأخیر در استفاده نشدیم. 6 گیگابایت خوب خواهد بود ، اما به نظر می رسد پیکسل 3 XL همه چیز را با 4 گیگابایتی بسیار خوب اداره می کند. Google Pixel 3 XL در تست تک هسته ای به طور متوسط ​​2350 و در تست چند هسته ای 8.220 را به طور متوسط ​​انجام می دهد. این سرعت به اندازه ی هواوی میت 20 پرو یا سامسونگ گلکسی نوت 9 ، که هر دو در چند هسته ای در 9000 قرار گرفتند سریع نیست. با وجود این نمرات ناامید کننده ، ما می توانیم سرعت Pixel 3 XL را تأیید کنیم. هیچ تاخیری در هر یک از منوها وجود ندارد و مشکلی برای بازی یا برنامه وجود ندارد ، هر چقدر پرحجم باشد . در بررسی گوشی Pixel 3 XL حتی برنامه ای مانند Asphalt 9 مشکلی ایجاد نمی کند. با توجه به اینکه گوگل قادر به کار روی سخت افزار و نرم افزار در کنار هم است ، به نظر می رسد که می تواند عملکرد اضافی را از اسنپدراگون 845 و فقط 4 گیگابایت رم اعمال کند. بعلاوه ، ما گمان می کنیم مشخصات و قدرت ارائه شده توسط گوشی های رده بالای سامسونگ و هواوی در حال حاضر برای برنامه های تلفن بیش از حد قابل استفاده نیستند فقط در نمرات معیار بهتری هستند اما هیچ تفاوتی با این گوشی در کاربرد روزانه ندارند.

 

دوربین :

از زمان پیکسل اول ، این تلفن ها به دلیل قابلیت های استثنایی عکس گرفتن شناخته شده اند و قطعاً Google Pixel 3 XL در این زمینه ناامید کننده نیست. در بررسی گوشی Pixel 3 XL ، پیکسل 3 XL نیز مانند نسخه قبلی خود با یک دوربین عقب تک لنز ، 12.2 مگاپیکسل پیش می رود ، اما گوگل یک بار دیگر برای کسب نتایج بهتر ، اپتیک و پردازش تصویر را ترسیم کرده است. خلاصه اینکه ، برای یافتن تلفنی که از این تلفن عکسهای بهتری بگیرد ، شما را تحت فشار قرار می دهیم – برخی از نتایج حاصل از آن واقعا خیره کننده است ، به خصوص در نور کم. همانطور که در تلفن های پیکسل 2 وجود دارد ، گوشی های پیکسل 3 چندین عکس ناگهانی گرفته شده را با هم ترکیب می کنند تا نتیجه نهایی به دست بیاورند ، اما در طی 12 ماه گذشته نرم افزار گوگل در کار بهتر شده است. این به معنای جزئیات بیشتر ، رنگهای روشن تر و وضوح بیشتر است. این یک پرش بزرگ از تلفن های پیکسل 2 نیست ، اما در مقایسه با یکدیگر قابل توجه است. گوگل همچنین ترفندهای واضح کننده ای را به برنامه دوربین پیش فرض اضافه کرده است (برخی از آنها به تلفن های قدیمی Pixel نیز رسیده اند). برای مثال می توانید عکس های پرتره با پس زمینه ای بگیرید که به طور خودکار صاف و تار شود (یک اثر به اصطلاح بوکه) حتی اگر تنها یک لنز واحد وجود داشته باشد.این گوشی به نسبت قیمت آن گوشی مناسبی است و ارزش خریدن را دارد اگر با توجه به توضیحات نیاز های شما را بر آورده می کند.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

سینا خانی

سینا خانی هستم، رشته ی کامپیوتر و از یادگیری مطالب جدید و تاپیک های روز دنیا لذت می برم. و با نوشتن مقاله می تونم اطلاعات رو با دیگران به اشتراک بذارم و از این طریق به انسان های دیگه کمک کنم.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *