بررسی گوشی Galaxy Note 9
بازدید 133
0

بررسی گوشی Galaxy Note 9

در این مقاله قصد داریم به بررسی گوشی Galaxy Note 9 بپردازیم. بنابراین ، در این بررسی تمام جنبه های گوشی را دربرمی گیرد و به بخش های اصلی امتیاز دهی طراحی و کیفیت ، سخت افزار و صفحه نمایش ، دوربین و S Pen و غیره می پردازد.

بررسی گوشی Galaxy Note 9 :

طراحی گوشی :

در بررسی گوشی Galaxy Note 9 ، جعبه این گوشی را باز کنید و اولین چیزی که هنگام بلند کردن گوشی از گهواره داخلی خود متوجه می شوید این است که چقدر دستگاه در دست متراکم است. با وجود طراحی باریک ، با ابعاد کلی آن در ابعاد 161.9 x 76.4 x 8.8 میلی متر ، نوت 9 به هیچ وجه احساس سبکی ، پلاستیکی یا توخالی بودن ایجاد نمی کند ، که چند پرچمدار دیگر در سال 2018 با نتایج ناخوشایندی این طراحی را انجام داده اند. هرچند که به برگه مشخصات نگاه کنید ، و این احساس از وزن قابل ملاحظه ای با 201 گرم ناشی می شود ، که حتی از رهبران ساخت با کیفیت فنی مانند HTC U12 Plus ، که خود احساس بسیار خوبی در دست داشتند نیز فراتر رفته است. بررسی گوشی Galaxy Note 9 به این نتیجه رسیدیم وزن اضافی می تواند به خوبی از باتری بزرگ شده دستگاه 4000 میلی آمپر ساعتی بوجود آمده باشد ، که از نظر ظرفیت نسبت به مدل قبلی خود که فقط 3300 میلی آمپر ساعت است بسیار بزرگتر است.

 

مشخصات کلی : 

وزن: 201 گرم

ابعاد : 161.9*76.4*8.8 میلی متر

سیستم عامل : اندروید 8.1

اندازه صفحه نمایش : 6.4 اینچ

وضوح تصویر : 1440*2960 پیکسل

پردازنده : Exynos 9810

رم : 6/8 گیگابایت

ذخیره سازی : 128/512 گیگابایت

باتری : 4000mAh

دوربین عقب :  12MP + 12MP

دوربین جلو : 8  MP

صفحه نمایش و سخت افزار :

علیرغم همه آن داستان ها درباره سازندگان قطعات رقیب که در ساخت نمایشگرهای AMOLED در پاشنه کفش سامسونگ قرار می گیرند ، سوپر AMOLED  6.4 اینچی نصب شده روی نوت 9 به شما یادآوری می کند ، در هر صورت ، این رقبا هنوز هم در پشت سر سازنده کره جنوبی هستند. نمایشگر Infinity 18: 5: 9 در نوت 9 به سادگی می توان گفت یک stunner سنگی سرد و بهترین صفحه نمایش هوشمند در حال حاضر در جهان است. ابعاد فوق العاده آن ، علی رغم نفرتی که از سوی برند های بزرگ روز به سمت آن روانه می شود شکست دهنده ی ایفون در زیبایی می باشد.  با تولید رنگ غنی و پر جنب و جوش ، روشنایی قوی ، وضوح تصویر بالا (1،440 x 2،960 ، 516 ppi) ، پشتیبانی از HDR ، و شیشه های خمیده کاملاً نابود کننده هر گونه رقابت است. از نظر RAM ، CPU و حافظه ذخیره سازی در مقایسه با بسیاری از بهترین گوشی های پرچمدار امسال از جمله سونی Xperia XZ2 ، OnePlus 6 ، HTC U12 Plus و LG G7 ThinQ یکسان یا بسیار مشابه است.اما آیفون X را کاملاً راحت شکست می دهد. سال گذشته Galaxy Note 8 یک نیروگاه فنی مشابه بود ، و نوت 9 همانطور که انتظار می رود از تلفن ای که میراث عالی فنی دارد (شاید جدا از Galaxy Note 7 و مشکلات باتری آن) باشد. همانطور که از چنین مجموعه سخت افزاری داخلی انتظار دارید ، استفاده از Galaxy Note 9 یک تجربه سریع و روان است: هنگام باز کردن و استفاده از برنامه ها ، بازی کردن بازی ها ، سوئیچ کردن حالت های استفاده (مانند استفاده هنگام استفاده S Pen) ، بارگیری محتوا و مرور اینترنت.

دوربین و s pen :

بررسی گوشی Galaxy Note 9 ، اگر می خواهید ایده خوبی از عملکرد سیستم دوربین نوت 9 داشته باشید ، باید به Galaxy S9 نگاه کنید که ویژگی های دوربین عقب دوتایی دیافراگم آن را به ارث برده است. Galaxy Note 9 دارای لنز دوربین 12 مگاپیکسلی در پشت و لنز دوربین 8 مگاپیکسلی در جلو است. تنظیم عقب با دیافراگم دوتایی ، به Note 9 اجازه می دهد تا برای عکاسی کم نور ، از دیافراگم f / 1.5 برای دیافراگم کم نور ، و سپس دیافراگم af / 2.4 برای شرایط روشنایی منظم استفاده کند ، و از این طریق قابلیت سازگاری عالی در هنگام عکسبرداری به گوشی اعطا می کند ، خصوصاً هنگامی که شرایط کم رنگ و تاریک می شود یا وقتی که نور مستقیم است. دوربین ثانویه عقب در قسمت پشت نوت 9 نیز با یک بزرگنمایی نوری 2 برابر ، امکان گرفتن عکس های با اندازه بزرگ و مناسب را فراهم می کند. هر دو دوربین عقب نیز برای تثبیت کننده تصویر نوری بسته بندی شده اند ، که من در هنگام بیرون کشیدن تلفن برای گرفتن عکس های فوری ، آنها را مفیدترین می دانم.

 

یکی از سلاح های منحصر به فرد که سری Note چندین سال در اسلحه خود داشته است ، گنجاندن یک قلم در آن است. سامسونگ در نوت 9 قلم خود را به سطح جدیدتری برده است ، که حتی آن را از Galaxy Note 8 سال گذشته نیز جدا کرده است. این بار استایلوس دارای بلوتوث داخلی است که امکان استفاده از میانبرهای زیبا و دلپذیر ، از جمله امکان باز کردن برنامه دوربین و گرفتن عکس از راه دور (عالی برای عکسهای سلفی و سلفی های گسترده) را تا 30 فوت فاصله امکان پذیر کرده است.در حال حاضر Samsung Galaxy Note 9 یکی از بهترین گوشی های جهان محسوب می شود بنابراین اگر توان خرید آن را دارید این گوشی را به شما توصیه می کنیم.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

سینا خانی

سینا خانی هستم، رشته ی کامپیوتر و از یادگیری مطالب جدید و تاپیک های روز دنیا لذت می برم. و با نوشتن مقاله می تونم اطلاعات رو با دیگران به اشتراک بذارم و از این طریق به انسان های دیگه کمک کنم.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *