بازدید 273
0

بازسازی بازی Diablo II برای Pc و کنسول

.بازسازی بازی Diablo II برای Pc و کنسول

Diablo II در حال بازسازی اساسی گرافیکی و گیم پلی در یک ریمستر جدید است. پس از انکه شایعاتی درمورد این بازی شنیده می شد، Blizzard رسماً Diablo II Resurrectioned را در رویداد Blizzcon 2021 اعلام کرد. نسخه جدید این بازی – که اولین بار در سال 2000 به بازار عرضه شد – امسال در رایانه های شخصی، سوییچ، PS4 ،PS5و Xbox سری X و S راه اندازی می شود.این نسخهRemaster HD از دیابلو دو شامل خود بازی و پک جدید ان، Lord of Destruction است.بسته الحاقی Lord of Destruction برای Diablo IIبازسازی بازی Diablo II برای Pc و کنسول
بازی Diablo II: Resurrected، شامل دیابلو ۲ و بسته‌ی الحاقی آن Lord of Destruction است، طوری که می‌توانیم انتظار داشته باشیم هم فصل پنجم بازی و هم چند قسمت جدید این بسته‌ی الحاقی، از همان ابتدا در بازسازی دیابلو ۲ در دسترس باشند.
طبق تصاویری که از این بازی منتشر شده است، افزایش سطح گرافیکی خوبی در این بازی مشاهده می شود که می توانید در تصاویر زیر ان را مشاهده کنید.

 

Diablo II Resurrectioned

Diablo II Resurrectioned

با توجه به پیشرفت های این بازی،خبری از یک بازی  دو بعدی نیست و همه چیز دیابلو ۲ در قالب گرافیک سه‌بعدی و با تکنیک‌های مدرن، نورپردازی و افکت‌های بصری جدید، بازسازی شده‌اند. شخصیت‌ها، چه از کرکتر های اصلی گرفته تا شخصیت‌های داخل بازی و هیولاها، همگی از ابتدا و به صورت سه‌بعدی طراحی شده‌اند. طراحی‌هایی بسیار از نسخه اصلی بازی انجام شده است و طراحی کانسپت بازی پیشرفت چشم گیری داشته است و می تواند ساعت ها شما را مشغول کند.

بازی Diablo II برای Pc و کنسول

بازی Diablo II برای Pc و کنسول

بازی Diablo II: Resurrected

دیابلو ۲ از بهترین بازی های نقش‌آفرینی اکشن تاریخ است. بازی‌کننده از بین هفت نوع مختلف آمازون، بربر، نکرومنسر، پالادین، ساحره، قاتل و دروید یکی را انتخاب و در دنیای بزرگ بازی، به دنبال پیدا کردن آیتم بیشتر، بی‌شمار هیولا را از پای در می‌آورند. عرضه‌ی دیابلو ۲ اصلی به سال ۲۰۰۰ بازمی‌گردد ولی گیم پلی ان نه تنها قدیمی نشده بلکه تازه به چشم می اید.

 

صدای بازی  پیشرفت اساسی کرده است. سازندگان بازی با افکت‌های صوتی جدید و باکیفیت‌تر و پشتیبانی از قابلیت‌های جدید مثل صدای دالبی، گیمر ها را قافل گیر کرده اند.
هم‌چنین با موسیقی متن باکیفیت‌تری در مقایسه با نسخه‌ی اصلی طرف هستیم.

نکته‌ی جالب درباره‌ی این ریمستر، امکان بازگشت به حالت اصلی گرافیکی بازی با فشردن یک کلید است. حین بازی و در لحظه می‌توان گرافیک بازی را از حالت جدید به قدیمی یا بالعکس تغییر داد.


پس از موفقیتهای فراوانی که نسخه اول دیابلو کسب کرد در سال ۲۰۰۱ نسخه دوم این بازی یعنی Diablo II روانه بازار شد . داستان اصلی دیابلو حول جنگی میان بهشت و جهنم میگذرد . شهر tristram که مورد حمله شیاطین است تنها با کشته شدن خدای وحشت یا همان دیابلو به آرامش باز میگردد که اینکار فقط توسط قهرمان داستان انجام می شود . این داستان مربوط به نسخه اول بازی بود که قهرمان داستان با عبور از ۱۶ سیاه چاله مختلف موفق به کشتن دیابلو می شود و برای اینکه از نابود شدن او اطمینان پیدا کند سنگی که دیابلو در آن زندانی است را درون سر خودش قرار می دهد و اینجاست که داستان Diablo 2 آغاز میشود .

دیابلو با تسخیر جسم قهرمان بار دیگر جانی دوباره پیدا میکند و با آزاد کردن شیاطین دیگر شروع به خرابی شهر میکند و اینجاست که باید همراه با قهرمانی دیگر به جنگ دیابلو بروید و او و افرادش را از زمین محو کنید. در طول بازی آیتمهای و قابلیتهای مختلفی برای قدرت بخشیدن به کاراکتر اصلی وجود دارد که میتوانید با کشتن Boss های مختلف آنها را به چنگ آورید و از آنها بر علیه دیابلو و سربازانش بهره ببرید . اگر از طرفداران سری بازیهای دیابلو هستید فرصت دانلود بازی زیبا Diablo 2 را از دست ندهید .


دیابلو 2 : ارباب ویرانی Diablo II : Lord of Destruction نام بسته توسعه ای است که برای نسخه دیابلو 2 منتشر شده است . برخلاف نسخه توسعه  دیابلو اصلی , این اولین نسخه از شرکت Blizzard North است . محتوای اضافه شده در این بسته شامل شخصیت های جدید , سلاح های متنوع و حس پنجم می باشد .

 

مشخصات بازی :

نام بازی : دیابلو 2 + بسته توسعه

نام بازی (فارسی) : Diablo II Expansion Set + Diablo II

سال انتشار : 2001

پلتفرم : PC، سوییچ، PS4 ،PS5و Xbox سری X و S

شرکت سازنده : Blizzard North

منتشر کننده : Blizzard Entertainment

سبک بازی : نقش‌آفرینی اکشن

بازسازی بازی Diablo II برای Pc و کنسول بازسازی بازی Diablo II برای Pc و کنسول .
بازسازی بازی Diablo II برای Pc و کنسول  بازسازی بازی Diablo II برای Pc و کنسول .بازسازی بازی Diablo II برای Pc و کنسول بازسازی بازی Diablo II برای Pc و کنسول.

 بازسازی بازی Diablo II برای Pc و کنسول بازسازی بازی Diablo II برای Pc و کنسول دانلود بازی Diablo II Resurrectioned.
 دانلود بازی Diablo II Resurrectioned دانلود بازی Diablo II Resurrectioned .دانلود بازی Diablo II Resurrectioned دانلود بازی Diablo II Resurrectioned ساخت ریمستر Diablo II  ساخت ریمستر Diablo II ساخت ریمستر Diablo II . ساخت ریمستر Diablo II  ساخت ریمستر Diablo II  ساخت ریمستر Diablo II  ساخت ریمستر Diablo II .
بسته الحاقی Lord of Destruction برای Diablo II بسته الحاقی Lord of Destruction برای Diablo II بسته الحاقی Lord of Destruction برای Diablo II بسته الحاقی Lord of Destruction برای Diablo II .
بسته الحاقی Lord of Destruction برای Diablo II بسته الحاقی Lord of Destruction برای Diablo II بسته الحاقی Lord of Destruction برای Diablo II بسته الحاقی Lord of Destruction برای Diablo II.

 

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

ساعدی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *