بازدید 251
0

5 ورزش برای کسانی که حوصله ورزش را ندارند حتما بخوانید

نمی توانید در باشگاه دوام بیارید؟
بعد از یک روز ورزش در باشگاه کم می آورید؟
یا شاید انقدر تنبل هستید که حتی به پیاده روی ساده هم نمی روید
با ما همراه باشید با 6 ورزشی که مناسب شماست.
همه ما می‌دانیم که باید به طور منظم ورزش کنیم، اما برای کسانی  که نمی‌توانند بر روی تردمیل بدوند ، ورزش کردن   و  فعال بودن که ضروری است  برای ما دشوار می شود . و این ماجرا تمام نشدنی به نظر می‌رسد، وزنه‌ زدن خسته‌کننده است و حوصله را سر می برد ، و چه کسی می‌خواهد  یک ساعت را روی تردمیل بدود و بدود؟

اگر شما هم اینطور به نظر می‌رسید، خبر خوب این است که راه‌های بسیار دیگری نیز وجود دارد که شما می‌توانید  آنها را انجام دهید ، ورزش کنید و هم‌زمان خوش بگذرانید. اگر برای مدتی بی‌حرکت بوده‌اید احتمالش هست که در معرض تمام فاکتور های ورزش نکردن ، مانند : ریسک بیماری‌های قلبی عروقی، دیابت و حتی افسردگی قرار گرفته باشید ، پس تا این مشکلات بیشتر نشده اند ،بند های کفش خود را ببندید و شروع کنید . ورزش همچنین به شما کمک می‌کند که بهتر بخوابید و شانس خود را برای عمرطولانی  افزایش دهید.کارهایی که در زیر لیست شده‌است روش‌های موثر اما غیر متعارف برای تناسب اندام هستند. آن‌ها در مقدار هزینه‌ها و سهولت دسترسی متفاوت هستند، اما امیدوارم که روشی را پیدا کنید که برای شما کارساز باشد. بنابراین کمربند خود را ببندید و کفش ها را به پا کنید و لباس ورزشی را به تن کنید ، قرار است از دوباره ورزش را شروع کنید.

صخره نوردی:

 صخره نوردی موردهای مختلفی داره که از شدت و سختی متفاوتی برخوردارند ، شما می توانید متناسب با سطح خود یکی از آنها را انجام دهید.
صخره نوردی در درجه اول یک ورزش قدرت است، با این حال قلب شما نیز نقش بسیاری دارد.  این باور عمومی که بالاتنه مهم ترین قسمت برای صخره نوردی است فراموش کنید: تکنیک صعود مناسب  برای صخره نوردی ،طرز صحیح استفاده از پاهای شماست.

چرا صخره نوردی جالب است:

صخره نوردی ماجراجویانه است و اگر آدرنالین را دوست داشته باشید، مطمعنم بهترین انتخای برای شما خواهد بود و  عالی است. اگر در صخره نوردی درون باشگاه خوب عمل کنید حتی شما ، می‌توانید قله‌های بیرون از باشگاه را در نظر بگیرید، اما حتی مبتدیان اشتیاق فراوانی برای فتح یک دیوار بزرگ درون باشگاه دارند. و اگر از ارتفاع می ترسید ، حتی در آنجا که صخره می روید و حتی هرگز بیش از بیست فوت از زمین فاصله ندارید ، سنگفرشی وجود دارد. اگر دوست صخره نورد ندارید ، بولدینگ نیز خوب است ، زیرا نیازی به کسی ندارید که با شما همراه باشد .مگر اینکه برای سال‌ها از صخره نوردی کرده باشید و آماده باشید که بتوانید یک کوه  واقعی را برای صخره نوردی در نظر بگیرید، یک باشگاه صخره نوردی برای این کار ، بهترین مکان برای شروع است. معمولا در هر شهر بزرگ ،تعدادی باشگاه صخره نوردی وجود دارند، و در بسیاری از مناطق ۶۰ تا ۱۰۰ دلار ،هزینه ماهیانه عضویت در باشگاه است.شما به لوازم ویژه‌ای از قبیل کفش صخره نورید و تجهیزات صخره نوردی نیاز خواهید داشت، اما اغلب آن‌ها را می توان در ازای قیمت پایین اجاره کرد .

اسکیت:


من از مقطع ابتدایی دیگر اسکیت نکردم، اما در واقع یک روش بسیار موثر برای به دست آوردن کاردیو است. اسکیت روی باسن و همه ماهیچه‌های پای دیگر شما کار خواهد کرد و ثبات لازم برای صاف ماندن، بدن شما را قوی‌تر می‌کند.

چرا جالب است: یک جفت کفش اسکیت ، برای یک بعد از ظهر جالب هستند. می توانید به پارک محلی خود بروید و  اسکیت کنید ، یا در یک سالن دیسکو در اطراف خود برقصید. اسکیت  باعث می شود که شما دوباره مانند یک کودک احساس راحتی کنید ، و چه کسی نمی خواهد کودکی خود را در حالی که در شکل بهتری به سر می برد ، احساس کند؟

چیزی که شما نیاز دارید:کفش‌های اسکیت مبتدی  از حدود ۴۰ دلار شروع می شود و بالا می روید، در حالی که اسکیت های حرفه ای   صدها دلار به فروش می‌رسند. شما قطعا کلاه ایمنی و  زانو بند و ارنج بند نیاز خواهید داشت، اما زمانی که لوازم  اصلی را به دست آوردید ، می‌توانید در جلوی خانه خود اسکیت کنید. اگر شما ترجیح می‌دهید در یک رینک پیست یخ بازی کنید، هزینه ورودی حدود ۱۰ دلار است و شما می‌توانید یک جفت کفش اسکیت را به قیمت ۵ تا ۱۰ دلار دیگر اجاره کنید.

اکروبات


 اکروبات یا همون ژیمناستیک ورزشی  فقط برای کودکان نیست. اکروبات شامل انواع مختلفی از تمرینات، از جمله همه چیز از یوگا هوایی گرفته تا تمرینات زمینی مانند handstands و cartwheels. در حالی که این کار به عنوان شکلی از تمرین‌های کاردیو با شدت کم اهمیت دارد، حرکات آکروباتیک به طور عمده یک تمرین bodyweight است. وقتی قوی‌تر شوید، قادر خواهید بود که خود را در همه نوع ژست سرد، مثل یک پرچم انسان، دستکاری کنید.  اکروبات شامل انعطاف‌پذیری نیز می‌شود. خود را به اشکال مختلف تبدیل کنید،این ورزش به کشش پیوسته برای بهتر شدن نیاز دارد.

چرا جالب است:اکروبات شکل نهایی بازی می باشد. شما باید روی سر خود بایستید، با دست خود خود را به روی زمین بیندازید و یا در اطراف مانند کرم ابریشم بچرخید.
چیزی که شما نیاز دارید: اگر  هنوز مبتدی هستید و همین الان با ژیمناستیک آشنا شدید احتمالا می‌خواهید حرکات آکروباتیک در یک کلاس ایمن در یک سالن ژیمناستیک بزرگسالان را مورد بررسی قرار دهید. این ها را می توان در شهرهای اصلی یافت و قیمت‌ها متفاوت است، اما معمولا در حدود ۱۴۰ دلار در ماه برای کلاس‌های نامحدود هزینه دارد.

پری دریای شوید:


اگر شما دو بار این کار را انجام دادید، تنها نیستید. در کمال تعجب، پوشیدن یک باله پری دریایی برای شنا از طریق آب در حال حاضر یک روش شناخته‌شده برای فیت کردن بدن است. با استفاده از یک بال  از قسمت زیادی از ساق پا و قدرت هسته‌ای استفاده کنید. هم چنین به انعطاف‌پذیری برای خم کردن کامل بدن شما نیاز دارد و حرکت شنا به شما کمک خواهد کرد. وقتی نفس خود را در زیر آب نگه می‌دارید، ظرفیت تنفسی ریه‌های شما افزایش خواهد یافت. چه کسی می‌دانست که  پری دریایی می‌تواند یک ورزش فراگیر باشد؟

چرا جالب است؟خب تو ،یک دم پری دریایی به تن داری و بدنتو فیت میکنی . دیگر نیازی به گفتن چیزی هست؟
چیزی که نیاز دارید: کلاس‌های پری دریایی در بسیاری از استخر هتل‌ها، از جمله برخی از هتل‌های تفریحی دیزنی، پیشنهاد می‌شود. اگر شما قصد ندارید به زودی یک تعطیلات دیزنی را برنامه‌ریزی کنید، می‌توانید با ۶۵ دلار یک دم پری دریایی را در آمازون بخرید. فیلم‌های مفیدی در اینترنت وجود دارند که اصول اولیه نحوه استفاده از آن را به شما یاد می‌دهند و سپس شما می‌توانید به درون استخر محلی خود بروید و آن را امتحان کنید. فقط مطمئن شوید که قبل از این که این کار را در خانه انجام دهید، مراقب نکات ایمنی خود باشید.

برقصید:

رقصیدن بهترین ورزش کاردیو است چون شما می‌توانید آن را به سطح دقیقی که می‌خواهید تنظیم کنید.اگر می خواهید آروم ضربان قلب خود را بالا ببرید ، چیل برقصید .اگر می خواهید قلب خود را به نهایت ضربان برسانید ، بریک دنس رو انجام بدهید..همه چیز دسته شماست
حتی با توجه به تلاش ذهنی و تعامل اجتماعی مکرر که رقص نیاز دارد  باعث می شود سلامتی مغز شما افزایش یابد و کارکرد ان افزایش می بابد . با این حال رقص در خانه هنوز هم به تنهایی ورزش خوبی است!

چرا جالب است: رقصیدن یک روش عالی برای لبخند زدن بر روی صورت است. شما می‌توانید با موسیقی  مورد علاقه خود ، قلب خود را منفجر کنید، حرکات dorkiest خود را انجام دهید و صحنه‌های اهنگ مورد علاقه خود را تغییر دهید.
 فقط برخی لباس‌های راحت و آهنگ‌های خوب. هر وقت خواستی برقصی. درست مانند یک ورزش  قابل‌حمل در راه است، اگرچه ما توصیه نمی‌کنیم که در طی یک جلسه با رئیستان رقص را شروع کنیم. یا، اگر یک رقص گروهی را ترجیح می‌دهید، باشگاه‌های ورزشی بسیاری از باشگاه‌های ورزشی مانند Zumba و دیگر هیپ هاپ را ترجیح می‌دهند.

 

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

ساعدی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *