بازدید 149
0

گوشی جدید سامسونگ ، گوشی تاشوی 1800 پوندی آماده عرضه مجدد در بازار

سامسونگ اعلام کرده است که عرضه گوشی تاشوی سامسونگ قطعی شده و آماده عرضه مجدد در ماه سپتامبر است. دستگاه 1800 پوندی به سرعت همین چند هفته پیش از عرضه ، از بازار خارج شد، زیرا به محض شروع به کار توسط افراد شکسته می شدند. اکنون کمپانی کره ای درباره عرضه گوشی جدید خود می گوید که مشکلات حل شده است و می تواند دوباره این گوشی را به بازار عرضه کند. سخنگوی سامسونگ دراین باره گفته است: سامسونگ زمانی را برای ارزیابی کامل طراحی کالا اختصاص داده است که باعث بهبودهای ضروری شده و تست های دقیق در مورد آن انجام شده است. بهبودها شامل گسترش لایه محافظ تلفن پشت قاب ها و تقویت بخش های دیگر تلفن مانند قسمت لولا و زیر صفحه نمایش است. گسترش لایه محافظ مهم است همان طور که بسیاری از منتقدان تصور می کردند این یک محافظ صفحه استاندارد است به جای آنکه بخشی جدایی ناپذیر از صفحه نمایش باشد. هنگامی که آنها آن راحذف کردند، صفحه شکست و طبیعتا اگر آنها این کار را انجام داده اند، پس این اتفاق می تواند برای مشتریان هم بیفتد. سامسونگ می گوید که این گوشی در بازارهای گزینشی در ماه سپتامبر امسال عرضه خواهد شد. مشخص نیست که آیا نسخه به روز شده باز هم در اختیار منتقدان قرار خواهد گرفت یا نه.

گوشی جدید سامسونگ، گوشی گلکسی تاشو سامسونگ چیست؟

مدل گوشی تاشوی سامسونگ یا گلکسی تاشوی سامسونگ ، اولین مدل 7.3  اینچ است که با نسل جدید شبکه های 5G کار خواهد کرد. مانند صفحه تلفن هوشمند 4.6 اینچی سنتی، گلکسی تاشو یک صفحه نمایش دیگر بزرگ تر در بدنه اش دارد. هنگامی که گوشی تاشده باز می شود، کاربران می توانند از مزیت های صفحه نمایش قابل انعطاف 7.3 انیچی AMOLED Infinity Flex استفاده کنند. تاشدگی گوشی جدید سامسونگ به وسیله یک مکانیسم تاشوندگی جدید تقویت شده است که با تکنولوژی عظیمی که از چندین چرخ دنده چفت و بست شده تشکیل شده و در محفظه ای پنهان قرار گرفته است طراحی شده است. به عنوان بخشی از بهبودها، لولا اکنون از قطعات محافظ استفاده خواهد کرد.

این مقاله راجع به عرضه گوشی تاشوی سامسونگ است که قرار است به زودی در دو ماه آینده به بازار عرضه شود. قبلا این گوشی یک بار به بازار عرضه شد اما دارای اشکالاتی بود که سامسونگ تصمیم گرفت آنها را مرتفع نماید. حال بازار تکنولوژی در انتظار گوشی جدید سامسونگ که تاشو و دارای قابلیت های جدیدی است می باشد.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

فاطمه پناهی

فاطمه تقی پناهی هستم. کارشناسی ارشد علم اطلاعات و دانش شناسی. علاقه مند به حوزه های فن آوری، دیجیتال مارکتینگ، بازاریابی شبکه های اجتماعی هستم. دوست دارم در جریان آخرین رویدادها و اخبار این حوزه ها قرار بگیرم و مقالات این حوزه را بخوانم و با شما به اشتراک بگذارم.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *