بازدید 171
0

دانستن اطلاعات مفیدی در مورد باکتری های موجود در سیب

مطالعات جدید نشان می دهد که هر سیب از 100 میلیون سلول باکتری ایجاد شده است.سیب یکی از میوه های پرمصرف در جهان می باشد.یک مطالعه جدید که در مجله Frontiers in Microbiology منتشر شده است نشان می دهد که مصرف  سیب – ارگانیک یا معمولی – موجب جذب تقریبی 100 میلیون سلول باکتری است. با این حال، سیب های ارگانیکی که اخیرا برداشت می شوند، میكروبیوتیك متنوع تر، حتی بیشتر و متمایزتری نسبت به محصولات معمولی دارند.پروفسور گابریل برگ، محقق دانشگاه دانشگاه گراس، گفت:«باکتری ها، قارچ ها و ویروس ها در مواد غذایی ما وجود دارند و به طور مداوم در  روده ما ساکن هستند . پخت و پز بسیاری از باکتری ها ، ویروس ها و قارچ ها را می کشد ، بنابراین میوه ها و سبزیجات خام به عنوان منابع مهمی از میکروب های روده ای هستند زیرا ان ها را به طور خام مصرف می کنیم . »پروفسور برگ و همکارانش با آنالیز اطلاعات مربوط به میکروب های موجود در سیب ، به ما کمک کردند تا colonists colonic را عاقلانه انتخاب کنیم.دانشمندان باکتری ها را در سیب های خریداری شده در فروشگاه های  معمولی با آنهایی که ارگانیک و تازه هستند، مقایسه کردند.بافت‌های مختلف (ساقه، پوست، خمیر میوه، دانه‌ها و calyxجداگانه تحلیل شدند.نتایج آزمایشات نشان می دهد که ، به طور کلی، سیب های ارگانیک و معمولی با تعداد مشابهی از باکتری ها  آشغال شده اند.


پروفسور برگ گفت: “ با کنار هم قرار دادن میانگین‌های هر جز سیب، ما برآورد می‌کنیم که یک سیب معمولی ۲۴۰ گرم حاوی حدود ۱۰۰ میلیون باکتری است.”جالب توجه است که ، پالپ میوه و دانه ها نقاط پر جمعیت باکتریایی بودند، در حالی که پوست کمتر توسط باکتری ها مستعمره شده بود.
محققان گفته اند : “سیب های تازه برداشت شده، ارگانیک ، دارای یک جامعه باکتریایی متنوع و متفاوت هستند که نسبت به گروه های معمولی  متفاوت است.”انتظار می‌رود که این تنوع و توازن منجر به محدود کردن  هر یک از گونه‌ها شود و مطالعات قبلی همبستگی منفی بین فراوانی پاتوژن انسانی و تنوع زیستی محصولات تازه را گزارش کرده‌اند.”گروه های خاصی از باکتری معروف به پتانسیل موثر بر سلامتی نیز به نفع سیب‌های ارگانیک می باشند.“Escherichia-Shigella“، گروهی از باکتری‌ها  هستند که عوامل بیماری زای شناخته‌شده را شامل می‌شود، در بیشتر نمونه‌های سیب معمولی یافت شد، اما هیچکدام از آن‌ها در سیب‌های ارگانیک وجود ندارند. او گفت: ” برای باکتری های lactobacilli سودمند،  این قضیه معکوس است. و حتی دفاع می کند  از کسانی که  تفاوت محصولات ارگانیک را می چشند  و طرفدار آنها هستند .”

“Methylobacterium، باکتری شناخته شده که بیوسنتز ترکیبات طعم توت فرنگی را افزایش می دهد ، به طور قابل توجهی بیشتر در سیب های ارگانیک وجود داشت ؛ در اینجا به ویژه نمونه های پوستی و گوشتی  سیب ، عموما دارای میکروبیوتا متنوع تر از دانه ها، ساقه ها و یا کاسه گل بودند. “

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

ساعدی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *