بهترین گوشی موبایل
بازدید 171
0

بهترین گوشی موبایل چه ویژگی هایی دارد

گزینه‌های زیادی برای خریدن گوشی‌های هوشمند در هر لحظه در دسترس می باشد ، پس اگر می‌خواهید بهترین گوشی موبایل را انتخاب کنید، این  یک چالش برای شماست باشد. ریسک در اینجا قابل‌درک نیست: گوشی هوشمند شما مهم‌ترین ابزار در زندگی شما استمعمولا ، یک تلفن هوشمند تحت عنوان بهترین گوشی موبایل وجود دارد که از تمامی هم نسل های خویش بهتر است و در پارامتر های زیر حرفی برا گفتن دارد  : عملکرد، ارزش، دوربین و پشتیبانی. و اغلب اوقات، این گوشی هوشمند ، گران‌ترین تلفن در بازار است. اما همانطور که مشخص می‌شود، شما مجبور نیستید بهترین گوشی موبایل را بخرید تا بهترین تجربه را به دست آورید.این راهنما بر روی بهترین گوشی موبایل موجود در بازار تمرکز دارد که به عنوان بهترین کیفیت نسبت به قیمت شناخته می‌شود. اگر به دنبال چیزی حتی پایین‌تر از این انتخاب‌ها می‌گردید، لطفا راهنمای ما را برای ، بودجه تلفن‌های هوشمند ، چک کنید. بهترین گوشی موبایل برای اکثر مردم :  IPHONE XR اپل سه گوشی هوشمند جدید دارد که هر کدام  ویژگی‌ها و قیمت متفاوتی دارد. چیزی که بیشتر مردم باید آن را بخرند، در واقع کم‌ هزینه ترین این سه است:

آیفون XR :

آیفون XR همان طراحی کلی را دارد، همان پردازنده، همان شارژ بی‌سیم، همان سیستم تشخیص چهره نسل دوم، همان دوربین جلو، و همان دوربین پشتی اصلی مانند pricier XS و XS Max، اما قیمت ان صدها دلار کم‌تر است . به علاوه تمام اینها ، بهترین کیفیت باتری بالایی دارد ورنگ بندی آن مختلف است و داری تنوع زیاد می باشد و میتوانیم بین این سه از آن به بهترین گوشی موبایل یاد کنیم.

 

بحث جالب تر در مورد  آیفون XR صفحه نمایش آن است. با  ۶.۱ اینچ ، بین XS Max ، و XS قرار دارد.کوچک تر از XS و بزرگتر از XS Max  می باشد ، اما تفاوت اصلی این است که در ان یک  LCD به جای OLED قرار گرفته است.این به این معنی است که کادر اطراف صفحه کمی بیشتر هستند و کمی لبه دارد ، و LCD ان قدرها هم عمیق نیست، و رنگ‌ها به اندازه صفحه pricier پر زرق و برق نیستند.
اما اگر XR را کنار pricier XS و XS Max بگذارید ، احتمالا هیچ وقت به این چیزها توجه نمی‌کنید. نکته دیگری که هرگز متوجه نمی شوید ، این واقعیت است که صفحه نمایش XR دارای رزولوشن پایین تر از دیگر گوشی ها است ، زیرا هنوز هم به اندازه کافی پیکسل های مشخص و تیزی دارد که شما نمی توانید پیکسل ها  را با چشم غیر مسلح خود ببینید. به طور کلی، نمایشگر  بسیار خوبی دارد که اکثریت قریب به اتفاق مردم از آن لذت می برند. XR همچنین دارای دوربین  telephoto می باشد که در pricier XS و XS Max نیز در دسترس است ، اما این چیزی است که اغلب مردم آن را از دست نمی‌دهند. دوربین تله فوتو در آن تلفن‌ها پایین‌تر از دوربین اصلی است و از آنجا که دوربین عکاسی هنوز یک ویژگی مد پرتره دارد، بیشتر مردم آن را از دست نخواهند داد.دوربین تله فوتو در  XR کیفیت کم تری نسبت به  دوربین اصلی دارد  و از آنجا که دوربین آن هنوز ویژگی پرتره دارد، بیشتر مردم از آن ناراضی نخواهند بود.

از آنجا که XR دارای آخرین پردازنده اسمارت فون اپل ، A12 Bionic است ، دارای عملکرد بسیار سریع و انیمیشن سیال است. صفحه بزرگ آن به شما اجازه می‌دهد که مقدار زیادی از محتوا را در یک زمان ببینید و سیستم تشخیص چهره سریع‌تر نسبت به آیفون سال گذشته قابل‌ اعتمادتر است. اما چیزی که واقعا XR را ارزشمند می کند ، به غیر از قیمت آن، مصرف باتری و عمر درخشان آن است.این نمایش رزولوشن کم‌تر به قدرت XR می افزاید و باعث می شود در طول یک روز مصرف باتری کمتر شود و اعتماد به نفس بالایی از داشتن این گوشی که هیچ وقت شماراه نیمه راه نمی گزارد ، به شما دست می دهد  و از این نظر بهتر از مدل های XS است . دو چیزی که بیشتر مردم از یک تلفن جدید می‌خواهند عمر باتری بهتری و یک صفحه بزرگ‌تر هستند، و اگر از ایفون  ۶ / ۷ / ۸ در حال ارتقاع گوشی هوشمند خود هستید ، XR  از هر دو نظر شمارا راضی نگه می دارد. بزرگ‌ترین نقدی که می توان بر XR گرفت ،  این است که، خب ، این بهترین گوشی موبایل نیست. حتی با انتخاب شش گزینه رنگ متفاوت، XR هنوز هم گوشی هیجان انگیزی نیست و فقط سودمند و به صرفه است . اگر شما از آن افرادی  هستید که در مورد تلفن هیجان‌زده می‌شوید ، و می‌خواهید بهترینبهترین گوشی موبایل را که اپل ارائه می‌دهد ، را در دستان خود داشته باشید ،  آن وقت شما باید یک XS یا XS Max تهیه کنید.
اما بقیه ما که فقط می‌خواهیم یک گوشی قابل‌اعتماد، سریع، با دوام با یک دوربین عالی داشته باشیم،از داشتن XR بسیار خوشحال خواهیم شد.
ایفون XR دارای ۶۴ گیگابایت حافظه است، اما طبق معمول حافظه یک آیفون ، قابل ارتقا نیست، بنابراین توصیه می‌کنیم که مدل ۱۲۸ گیگابایت را خریداری کنیم. این یک مزیت دیگر است که XR نسبت به مدل‌های XS دارد –  اما اگر می‌خواهید حافظه بیش تری داشته باشید  ، باید  یک مدل ۲۵۶ گیگا بایتی بخرید.

در مجموع، آیفون XR در سالهای اخیر بهترین گوشی موبایل از سری آیفون است: عملکرد بالا، طراحی و ویژگی های دوربین که در سطح بالا ارائه می شود،به کنار ،  عمر باتری بسیار زیاد و صرف هزینه کمتر نسبت به سایر گزینه ها در بازار ، خود دو اپشن بسیار مهم برای خرید ایفون XR است.

 

بهترین گوشی موبایل اندرویدی : ONEPLUS ۷ PRO

سال گذشته ما OnePlus 6T را به عنوان بهترین تلفن Android برای خرید ، نامگذاری کردیم و امسال  OnePlus دوباره مارا مجبور کرد که با سری جدید گوشی های هوشمند خودش ، این لقب رو امسال هم به او بدهیم.

بهترین گوش اندرویدی 2019 – OnePlus 7 Pro

OnePlus 7 Pro یک طراحی چشم گیر با عملکرد خاص ،سریع ، یک نمایش فوق‌العاده، روان ، و یک سیستم دوربین چند منظوره را با هم ترکیب می‌کند. و مانند OnePlus 6T سال گزشته ، OnePlus 7 Pro  نیز بابت همه این امکانات هزینه کمتری را میگیرد و در بازار رقابتی بسیار به صرفه است.
شرکت Oneplus  با تولید Oneplus 7 Pro جهش قابل توجهی نسبت به گوشی هوشمند پارسال خود یعنی OnePlus 6Tداشت . صفحه نمایش Oneplus 7 Pro از نوع AMOLED است با نرخ رفرشینگ نمایشگر 90Hz ، که از دیگر قابلیت های منحصر به فرد وان پلاس 7 پرو می باشد ، با کنتراست 1:60000 و تعداد 515 پیکسل در هر اینچ Oneplus 7 Pro می تواند جزئیات بیشتری از تصاویر را به نمایش بگذارد.  صفحه نمایش این گوشی بدون شک در حال حاضر بهترین صفحه نمایش در بین گوشی های هوشند در تمام دنیا است.
ویژگی های منحصر به فرد این گوشی همینجا به پایان نمی رسد ، Oneplus 7 Pro  شاید بهترین گوشی موبایل Android در بازار باشد ،  به این دلیل که یک پردازنده با کیفیت بالا و رم پیشرفته برای کار کردن دارد. استفاده از Oneplus 7 Pro بسیار سریع و آسان است.
دوربین  Oneplus 7 Pro  دارای سه لنز  به ترتیب 48 ، 16 و 8 مگاپیکسل هست و می تواند عکس های زیبایی تقدیم شما کند.پردازنده Oneplus 7 Pro نوعی پردازنده اسنپ دراگون Qualcomm  855 می باشد و گرافیک آن Qualcomm Adreno 640 است ، که توانایی کارهای گرافیکی سنگین مانند بازی های حرفه ای را برای شما فراهم می کند.به طور کلی، اگر شما به شدت در مورد دوربین خود ،سیستم شارژ بی سیم ، قدرت سخت افزاری ، صفحه نمایش، و قیمت اهمیت می دهید یا دنبال گوشی پرچمدار برای گیمینگ هستید ،پس چرا معتلید؟؟؟ همین الان  OnePlus 7 Pro را خریداری کنید تا لذت استفاده پر سرعت و آسان از نمونه بهترین گوشی موبایل با قیمت نسبتا مناسب را بچشید.

 

یک تجربه منحصر بفرد با پرچمدار سری جدید سامسونگ : خوش دست SAMSUNG GALAXY S10E تنها چیزی که ممکن است برای برخی از شما یک مشکل بزرگ باشد در استفاده از  OnePlus 7 Pro ، اندازه آن است: این یک گوشی بزرگ و پهن است که  بسیار مشکل دست گرفتن آن، به خصوص اگر شما آن دسته از افراد باشید که عادت دارید از گوشی خود یک دسته استفاده  کنید قطعا این مورد برای شما بهترین گوشی موبایل نمیتواند باشد. متاسفانه، OnePlus نسخه کوچکتری از  OnePlus 7 Pro را نمی سازد ، اما شرکت سامسونگ از  گوشی هوشمند S10E رو نمایی کرده است ،بهترین گوشی موبایل ، خوش دست و با کیفیت که بسیار زیاد شما را جذب خود میکند.

بررسی Galaxy S10E سامسونگ :

Galaxy S10E دارای عملکرد عالی، یک سیستم دوربین  خوب (12.0 مگاپیکسل + 16.0 مگاپیکسل) ، و اندازه‌ای است که استفاده از آن را آسان می کند ، حتی اگر دستان کوچک‌تری داشته باشیدGalaxy S10E دارای برخی ویژگی‌های S10 و S10 Plus مانند شارژ بی‌سیم، ضد اب و حتی یک جک headphone است.Galaxy S10E در واقع کمی گران‌تر از  Oneplus 7 Pro  با قیمت معمولی خود است، اما فروش Galaxy S10راحت تر است  ، که آن را به گوشی با ارزش تری تبدیل می‌کند.دارای پردازنده 8هسته ای می باشد که خیال شما را بابت هرگونه فعالیت گرافیکی درون موبایل راحت می کند و بسیار روان است.صفحه نمایش Galaxy S10E از نوع AMOLED است نمایشگر ان 5.8 اینچ می باشد که خییلی خوش دست است. با کنار هم گذاشتن تمام این ویژگی های میتوانیم  Galaxy S10E را نیز بهترین گوشی موبایل بنامیم.

APPLE IPHONE XS :

مزایا:

-صفحه نمایش فوق العاده

-بلندگو عالی

-طول عمر باتری معایب:

– دوربین خوب، اما نه عالی

– حالت پرتره در عکس برداری شدیدا افت کرده یا  اصلا وجود ندارد
-پر هزینه

APPLE IPHONE XS MAX

مزایا:

-صفحه نمایش فوق العاده

-بلندگو عالی

-طول عمر باتریمعایب:

– دوربین خوب، اما نه عالی

– حالت پرتره در عکس برداری شدیدا افت کرده یا اصلا وجود ندارد
-پر هزینه

SAMSUNG GALAXY S10 :

مزایا:

-صفحه نمایش عالی
-عملکرد سریع و عمر باتری خوب
-سیستم دوربین چند منظوره عالی در بین بهترین گوشی های موبایل
-جک هدفون

معایب:

-اسکنر اثر انگشت جدید  ،کندتر و بی ریخت از اسکنر قدیمی‌تر است.
-عملکرد دوربین در نور کم خوب نیست. 
-بروزرسانی کند نرم افزاری.

SAMSUNG GALAXY S10 PLUS :

مزایا:
-صفحه نمایش عالی
-عملکرد سریع و عمر باتری قوی
-سیستم دوربین چند منظوره
-جک هدفون

معایب:

-اسکنر اثر انگشت جدید  ،کندتر و بی ریخت از اسکنر قدیمی‌تر است.
-عملکرد دوربین در نور کم خوب نیست.
-بروزرسانی کند نرم افزاری.


SAMSUNG GALAXY NOTE 9 : 

مزایا:

نمایشگر زیبا،  طراحی زیبا، روشن و بزرگ
-عملکرد سریع
-عمر طولانی باتری که گاهی اوقات تا یک روز هم دوام می اورد.
-حافظه بسیار زیادی دارد، حتی در مدل های پایین تر و متوسط تر

معایب:

قیمت بالا

-اندازه بزرگ و سنگین ، بد دست بودن
-برنامه‌های زیادی که دارای ارزش چندانی نیستند

ONEPLUS 7 : 

مزایا:

-نمایشگر زیبا
-باتری مقاوم و خوب

معایب:

– بدون شارژ بی‌سیم
-ضد اب نیست
-حسگر اثر انگشت ضعیف
-دوربین در هنگام  استفاده لرزش داره

LG V40 THINQ :

مزایا: 

سیستم دوربین چند منظوره
-عملکرد سریع
عمر باتری طولانی

 معایب:

-به آسانی روی سطح گلس ان خش می افتد.
-دوربین‌ها به اندازه رقبا با کیفیت نیستند.
-ال جی هنوز هم دیر به دیر بروزرسانی نرم افزاری می دهد.

 

RAZER PHONE 2 :

 مزایا:

-صاف ترین نمایشگر در حال حاضر در بین بهترین گوشی موبایل های اندرویدی

-بهترین بلندگو (اسپیکر) در حال حاضر میان موبایل های اندرویدی

معایب:

-دوربین‌های این موبایل هنوز هم یک خطای بزرگ هستند.
-طراحی بدنه انرا بسیار سنگین کرده است

-داغ کردن گوشی هنگا پخش ویدیو / بازی

 

LG G8 THINQ :

مزایا: 

-خوش دسته
-Quad DAC کیفیت صدای عالی را ارائه می دهد
-باز کردن  ان سریع و آسان است
-ظرفیت باتری بهبود یافته است

معایب:

-Piezoelectric کردن earpiece به اندازه کافی بلند نیست.

ممکن است به روز رسانی های نرم‌افزار به موقع دریافت نشود.

-Hand ID و  Air Motion یک حیله هستند و همیشه کار نمی‌کنند.

RED HYDROGEN ONE :

مزایا:

طراحی منحصر به فرد

-یک باتری بزرگ و با دوام

-بهبود کیفیتی فراوان

معایب:

-صفحه نمایش هولوگرافی مبهم و بد است
-هنوز هیچ پکیج جانبی وجود ندارد
-تلفن بزرگ و سنگین است
-پرده های بزرگ در اطراف نمایشگر زیر
-محتوای کوچک 3D
– از پردازنده سال گذشته استفاده کرده وهیچ بهبودی مشاهد نمی شود.
-نسبت به پولی که برای ان می دهید ارزش ندارد و نسبت به گوشی های 1000دلاری دیگر ، طرفدار و فروش ندارد.

امیدوارم مفید بوده باشه برای شما ، سعی کردم بطور کلی هر کدوم از این گوشی ها رو مورد برسی قرار بدم که حجم مقاله زیاد نشود و از حوصلتون خارج نشه ، یک برسی کلی در مورد بهترین گوشی موبایل 2019 بود که امیدوارم راضی بوده باشید و بتوانید بهترین گوشی موبایل را متناسب با نیاز خود به راحتی انتخاب کنید.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

ساعدی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *