اپدیت جدید واتساپ برای آیفون دارها | پخش ویس بدون خارج شدن
بازدید 92
0

اپدیت جدید واتساپ برای آیفون | پخش ویس بدون خارج شدن

پخش ویس بدون خارج شدن از صفحه چت

پیام رسان واتساپ یک برنامه پیام رسانی محبوب فوری و رایگان است که هم برای اندروید و هم برای آیفون موجود است. این اپلیکیشن این امکان را به شما می دهد که پیام های متنی را به صورت تک به تک یا گروهی برای سایر کاربران ارسال کنید. نکته مهم این است که چت های WhatsApp از طریق اینترنت انجام می شود. این در تضاد با پیامک استاندارد SMS است که از طریق ارائه دهنده تلفن شما انجام می شود و این قابلیت اولین قدم برای محبوبیت واتساپ در سال های گذشته شد.

دو اپ واتساپ و تلگرام که از سال ها قبل به عنوان دوست و همراه و اخیرا به دو رقیب سرسخت در بین مخاطبان خود تبدیل شده اند.در این میان واتساپ تمام تلاش خود را کرد که محبوبیت خود را در میان کاربران و علاقمندان خود را حفظ کند که این رقابت باعث بهبود نسخه های واتساپ شد.

خیلی وقت خبر از اپدیت جدید واتساپ برای آیفون برای کار کردن روی باگ بزرگ خود یعنی امکان پخش ویس تنها در صفحه چت، ( در واقع بازکردن یک محتوای صوتی یا همان ویس مثل اسیر شدن در صفحه چت در میان قفل و زنجیر بود ، تازه از قضای بخت خوب بعدها قابلیت تغییر سرعت آمد تا مدت اسارت را کم کند! )

اپدیت جدید واتساپ
اپدیت جدید واتساپ برای ios

اپدیت جدید واتساپ برای آیفون؛

اگر هم اکنون در واتساپ خود، پیام صوتی را باز کنید، با خارج شدن از از صفحه چت ، پیام صوتی قطع شده و برای پخش مجدد آن لازم است دوباره وارد صفحه شده و آن را پلی کنید! اما امروز خبر خوش واتساپ این است که در نسخه 22.4.75 خود ، این است که به کاربران خود این اجازه و دسترسی را میدهد تا هنگام پخش ویس از صفحه چت خارج شوند، به اپلیکیشن های دیگر بروند و یا حتی مشغول به چت در صفحه دیگری در واتساپ یا سایر اپ های ارتباطی دیگر شوید.

این خبر تا آن جایی خوش است که این قابلیت قرار است فعلا به صورت یک نسخه آزمایشی، بر روی نسخه های آیفون قابل اجرا و دسترسی است. در واقع از آن جایی که معمولا کاربران اندروید زودتر از باقی افراد، قابلیت های جدید و اپدیت ها و نسخه های بروز را دریافت می کنند اما این بار واتساپ ، نسخه جدید و خفن خود را به طور آزمایشی و ویژه برای اپدیت IOS قرار داد.

 اگر مشتاق هستید که قابلیت‌های جدید این نسخه را امتحان کنید، هم اکنون می‌توانید نسبت به نصب آخرین نسخه آن از app store اقدام کنید. البته ممکن است یک سری از قابلیت‌ها همچنان در دسترس شما قرار نگرفته باشد، زیرا واتساپ آن‌ها را به ندرت آن را برای تمام کاربران خود منتشر می‌کند.

پیشنهاد من برای شما:

https://pioio.com/mag/2021/02/22/%d9%85%d8%ad%d8%af%d9%88%d8%af%db%8c%d8%aa-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af-%d9%88%d8%a7%d8%aa%d8%b3%d8%a7%d9%be-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%a8%d8%b1%d8%a7%d9%86%db%8c/

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

طیبه غفوریان

منصرف از مهندسی، پناهنده ادبیات و هنرهای نمایشی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *