اسنپ چت
بازدید 175
0

اسنپ چت چگونه کار می کند و چطور امتیاز اسنپ چت من افزایش می یابد؟

اسنپ چت ممکن است کاملا مانند فیسبوک و یا اینستاگرام فراگیر نباشد اما هنوز هم میلیون ها و میلیون ها نفر از کاربران از آن هر روزه استفاده می کنند. اپلیکیشن امکانات ویژه ای برای دنبال کنندگان وفادار آن دارد و همین طور هر روز امکانات تازه ای به آن اضافه می کند تا آن را روزآمد نگاه دارد. برای مثال، تاثیر بزرگی که بر خلق محتوای اورجینال توسط افرادی چون سلبریتی ها مهم است. این برنامه کاربری، اخیرا اعلام کرد که به کاربران اجازه می دهد که از امکاناتی که در نتفلیکس یا یوتیوب وجود دارد در خلق محتوا استفاده کنند. اما نکته مهم تر این است که در اسنپ چت می توان از امتیازات آن استفاده کرد. ممکن است شما به عدد کنار حساب کاربری خود یا همان امتیاز توجه کرده باشید که ترکیبی از اسنپ هایی است که شما فرستاده اید و یا دریافت نموده اید، داستان هایی که پست کرده اید و همین طور دیگر عوامل هم در این عدد تاثیرگذارند. این مطالب براساس وب سایت اسنپ چت است.

اساسا این امتیاز میزان فعال بودن شما در اپلیکیشن را نشان می دهد. شما می توانید امتیاز اسنپ چت خود را با کشیدن روی صفحه اسنپ چت ببینید. به این صورت که عدد کنار حساب کاربری شما به نمایش در می آید. یک بار بر روی امتیاز اسنپ چت خود کلیک کنید تا عدد اسنپ های فرستاده شده و اسنپ های دریافتی را نیز بتوانید مشاهده کنید.

 

تجزیه و تحلیل نمره اسنپ چت به چه صورت است؟

شما با فرستادن یک اسنپ، یک امتیاز دریافت می کندی. همچنین با دریافت یک اسنپ نیز یک امتیاز، به امتیازهای قبلی شما در اسنپ چت افزوده می شود، اما هیچ امتیازی برای فرستادن پیام در اسنپ چت منظور نشده است. شما همچنین یک امتیاز برای فرستادن اسنپ در قسمت استوری دریافت می کنید.

متاسفانه نمره ها و امتیازات اسنپ چت ، اگر شما یک استوری را ببینید افزایش نمی یابند. امتیازات اضافی برای قسمت امتیازهای اسنپ چت شما ممکن است با ثبت نام درنظر گرفته شود. اگر شما در اسنپ چت برای مدتی فعال نباشید و سپس اولین اسنپ خود را بر روی اپلیکیشن ارسال کنید 6 امتیاز برای شما منظور می شود.

شما می توانید امتیازات دوستان خود را در اسنپ چت مشاهده کنید. برای این کار باید نام آنها را به سمت راست بکشید تا با آن ها چت کنید سپس بر روی سه خط آبی بالای سمت چپ صفحه اسنپ چت کلیک کنید. امتیازات آنها در کنار حساب کاربری شان به نمایش در می آید.

یک امتیاز اسنپ چت شبیه لیست فالوئر یا لیست دوستان در دیگر اپلیکیشن هاست و به شما اطلاعاتی از مولفه های اعتبار پروفایل و این که افراد چقدر در اسنپ خود فعالیت دارند می دهد.

 

اما اگر به امتیاز اسنپ من اضافه نشود چه می شود؟

اگر شما به تعداد اسنپ های ارسالی تان یا اسنپ های دریافتی اضافه کنید ممکن است از این مساله که نتایج متفاوتی در امتیازات نهایی خود کسب کنید تعجب نمایید. این می تواند به دلیل این حقیقت باشد که ممکن است نمره های متفاوتی بر اساس این که چگونه شما یک اسنپ را ارسال کرده اید به شما اختصاص دهد.

اگر شما یک اسنپ را به چندین کاربر می فرستید شما یک امتیاز برای هر کدام از کاربرانی که به آنها اسنپ را فرستاده اید دریافت می کنید و یک امتیاز به خاطر این که خود اسنپ را ارسال کرده اید به شما تعلق می گیرد.

با این حال هیچ کسی نمی داند دقیقا چطور امتیازات به حساب های کاربری تعلق پیدا می کند و ممکن است این اپلیکیشن یعنی اسنپ چت، روش های متفاوتی برای جمع بندی امتیازات شما براساس این که چگونه اسنپ ها را فرستاده و دریافت کرده اید به شما اختصاص دهد.

حال سوالی که پیش می آید این است که چطور می توانم نمره ها و امتیاز اسنپ چت خود را افزایش دهم ؟ واضح است!

 

اسنپ بفرستید، و در اسنپ چت فعال باشید. اگر می خوهید که امتیازات شما در طول زمان به صورت چشمگیری افزایش یابند بدون این که برای دوستان خود مزاحمت ایجاد نمایید یک راه حل هست.

اول این که باید حساب های کاربری سلبریتی ها را به لیست دوستان خود اضافه کنید.

نه فقط استوری شان برای شما سرگرم کننده است بلکه می توانید از آنها برای افزایش امتیاز اسنپ چت خود استفاده کنید. برای صرفه جویی در زمان، لیست حساب های کاربری سلبریتی های اسنپ چت را مطالعه کنید و سپس هر کدام که خواستید را به لیست خود اضافه کنید.

این سلبریتی هایی که شما به لیست خود اضافه می کنید هرگز به هیچ کدام از اسنپ های شما جواب نمی دهند، آنها حتی ممکن است هرگز آنها را باز نکنند و یا دریافت نکنند. فرستادن اسنپ به یک سلبریتی یا اسنپ چت معروف هنوز فقط می تواند امتیاز شما را یک امتیاز افزایش دهد اما حداقل دیگر دوستانتان را با ارسال های پیاپی اذیت نمی کنید و آنها از این مساله در امان خواهند ماند!!

متفاوت با اینستاگرام و توییتر ، که در مورد هر کدام برنامه های خاصی وجود دارند که به افزایش فالوئر کمک می کند، الگوریتم اسنپ چت نمی تواند این طور عمل کند و احتمالا وقت و پول خود را در اپلیکیشنی به هدر خواهید داد که به شما بگوید کمک می کند که نمره ها و امتیازات خود را در اسنپ چت بیشتر کنید و آنها را افزایش دهید. پس اصلا سراغ این گزینه ها نروید که فقط اتلاف وقت و پول شما را در پی خواهد داشت.

این مقاله راجع به این مطلب صحبت می کند که برنامه کاربردی یا اپلیکیشن اسنپ چت که این روزها در کنار اینستاگرام و دیگر اپلیکیشن ها نظر کاربران را به خود جلب کرده است چگونه کار می کند و برای کسانی که در این اپلیکیشن فعال هستند کمک می کند تا بفهمند چطور می توانند امتیازاتی که اسنپ چت به فعالیت آن ها در این اپلیکیشن اختصاص می دهد مشاهده کنند، و چطور می توانند این امتیازات را افزایش دهند.

 

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

فاطمه پناهی

فاطمه تقی پناهی هستم. کارشناسی ارشد علم اطلاعات و دانش شناسی. علاقه مند به حوزه های فن آوری، دیجیتال مارکتینگ، بازاریابی شبکه های اجتماعی هستم. دوست دارم در جریان آخرین رویدادها و اخبار این حوزه ها قرار بگیرم و مقالات این حوزه را بخوانم و با شما به اشتراک بگذارم.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *