دالبی دیجیتال
بازدید 123
0

افزایش کیفیت صدا در گلکسی فون با استفاده از دالبی دیجیتال

در حالی که تجربه صوتی در تلفن های Galaxy ثابت و مستحکم است، اما شما می توانید با انجام تغیرات کوچکی در تنظیمات گلکسی فون خود بهترین تجربه کیفیت صدا رو تجربه خواهید کرد ، پس با ما همراه باشید. سامسونگ با آزمایشگاه‌های دالبی برای تامین فناوری صوتی پیشرو در صنعت خود با عنوان دالبی دیجیتال هم‌کاری کرده‌است، اما به طور پیش‌ فرض خاموش شده‌است. زمانی که به کار انداخته شود، تجربه شنیداری شما خوب خواهد بودهنگامی که صدای دالبی فعال شود ، صدا به طور قابل‌توجهی بلندتر خواهد بود. هنگامی که فیلم تماشا می‌کنید، دالبی اتم دیجیتال صوت فضایی بیشتری را به شما می‌دهد و این احساس را به شما می‌دهد که صدای صوت از همه اطراف شما ناشی می‌شود و نه از یک جفت  هدفون ، انگار که درون یک سینما نشسته اید و صوت ، از تمام جهات به شما حمله ور می شود . صوت دالبی اتم همراه با موسیقی، صدای غنی‌تر و کامل‌تری را فراهم می‌آورد که بسیار متعادل تر و بهتر از تنظیمات پیش‌فرض است. مهم نیست که نیازهای شما چه هستند ، به عنوان یک دیوانه موسیقی، این بهترین گزینه ای  است که شما می‌خواهید از آن استفاده کنید.

فعال کردن دالبی اتم :

Settings را باز کنید با انتخاب آیکون تنظیمات در Quick Settings و یا با انتخاب Settings در کشوی برنامه  انتخاب “Sounds and vibrations” سپس “Advanced sound settings” را انتخاب کنید و سپس “Sound quality and effects” را انتخاب کنید سپس “Dolby Atmos  را فعال کنیدبرای بهترین تجربه برای گوش دادن به موسیقی، گزینه Dolby Atmos را انتخاب کنید ، هنگامی که  Dolby Atmos را انتخاب کنید شما را به یک صفحه جدید میبرد و سپس شما می توانید با برخی از گزینه ها کیفیت دالبی اتم رو بهبود ببخشید و شخصی سازی کنید . “Music”  را برای بهترین تجربه صوتی برای گوش دادن به موسیقی انتخاب کنید.


قبل و بعد از آن  بسیار مهیج است، بنابراین ما پیشنهاد می‌کنیم که کمی موسیقی بازی کنید در حالی که شما  دالبی دیجیتال را روشن و خاموش می‌کنید. از آن خوشتان می‌آید؟ نظرتون رو در مورد استفاده  از این آپشن در بخش نظرات به ما بگویید.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

ساعدی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *