مک بوک ایر ۲۰۱۹
بازدید 94
۳

بررسی مک بوک ایر ۲۰۱۹ : یک نسخه معمولی و آشنایی با مزایا و معایب آن

شاید برای کسانی که برند باز هستند این خبر خوشی باشد ، اما در حقیقت اتفاق خاصی نیفتاده است و مک بوک ایر ۲۰۱۹ ایر تغیر چندانی نکرده است با ما همراه باشید با برسی این لبتاب به طور کلی تغیرات زیادی در مک بوک ایر ۲۰۱۹ رخ نداده است ،  این یک تغییر کوچک در تغییرات عمده اپل در سال گذشته بود.هنوز یک صفحه نمایش رتینا زیبا دارد – در حال حاضر تنها True Tone است که با دمای رنگ اتاق مطابقت دارد. هنوز دو پورتUSB-C / Thunderbolt به جای MagSafe و پورت های USB-A سنتی وجود دارد. پردازنده بدون تغییر است، اما یک تراشه سری Y اضافه شده است ، که کار های معمولی را انجام می دهد اما زیر فعالیت های سنگین به تقلا کردن می افتد . هنوز هم دارای id Touch برای ورود به سیستم  است و هنوز هم – بله  دارای یک صفحه کلید  بحث برانگیز و متضاد برای تایپ کردن است.بزرگ‌ترین مزیت برای اکثر مردم این است که اپل قیمت این محصول  را تا ۱۰۰ دلار کاهش داده‌ است، بنابراین مدلی با ۱۲۸ گیگابایت حافظهو ۸ گیگابایت رم اکنون ۱،۰۹۹ دلار هزینه دارد. این بسیار نزدیک‌ به چیزی است که من فکر می‌کنم این لپ‌تاپ باید هزینه داشته باشد و واقعا قیمت منصفانه ای دارد  هر چه باشد، اگر می‌خواهید از یک مک بوک استفاده کنید، تنها چند گزینه محدود دارید.سوال اصلی برای این مک بوک ایر تازه این است که آیا می‌تواند تا بیش از یک دهه در بازاری که مک بوک کلاسیک  بر صنعت لپ‌تاپ تسلط داشت، زندگی کند؟درست مانند همان  مک بوک هاس کلاسیک از نظر ظاهری ، همان قیمت و همان نام را  نیز ، دارد. اما من مطمئن نیستم که  آن‌ها دارای تاریخچه مشابهی باشند. MacBook  classic Air لپ‌تاپ پیش‌فرض (سرمایه‌گذاری در سرمایه‌گذاری در نظر گرفته‌شدهبرای بسیاری از مردم بود. انتخاب آسان و واضح بود چیزی که به راحتی می‌توانستید به هر کسی توصیه کنید و بابت این توصیه افتخار کنید ، چیزی که در این سری جدید از مک بوک ایر اتفاق نیوفتاده استاین مک بوک ایر ۲۰۱۹ بسیار خوب است، اما  کامل نیست.


مزایا مک بوک ایر ۲۰۱۹ :
– اثر انگشت لمسی برا ورود
– true tone نمایشگر بنظر عالی میاد
– باریک و طراحی زیبا و کلاسیک
معایب مک بوک ایر ۲۰۱۹ :
-پردازشکر بعضی وقت ها زیرفشار رفته و از پس وظایف بر نمیاد
– USB-Cهنوز ادمو عزاب میده
-واقعا میتونین به این صفحه کلید اعتماد کنید؟؟؟؟؟

اگر شما با تغییرات عمده‌ای که اپل در سال گذشته در مک بوک ایجاد کرد آشنا نیستید، قطعا باید این خلاصه را بخوانیدهمه چیز متفاوت و بهتر شده است ، اما اساسا اینطور نیست. چیزی که اساسا تغییر کرده‌است، درک همه از صفحه‌کلید در line اپل است.به بیان ساده تر : آنها به سختی به طور کامل به این صفحه کلید اعتماد دارند، چون که مشکلات زیادی در زمینه  اطمینان پذیری و اعتبار این صفحه کلید ها وجود دارد.بنابراین سوال اصلی در مورد این بررسی مک بوک ایر ۲۰۱۹ تنها موردی است که نمی‌توانم بعد از یک هفته کار با ان پاسخ دهم:من نمی‌توانم بگویم که آیا این صفحه‌کلید از یک فشار دوگانه رنج می‌برد و یا اینکه اتفاقاتی که در 2016 افتاد برای این مک بوک  تکرار خواهد شد یا خیر .اما می‌توانم به شما بگویم که هنوز از تایپ کردن روی این صفحه‌ کلید لذت می‌برم. من می دانم که طراحی شده است به دلیل اینکه ، هنگام تایپ کم صدا دهد و با فشار کوچکی تایپ کند ، اما این تکرار بی نظیرتر از دیگران است و احساس می کنم این مک بوک خیلی صفحه کلید نرم تری دارد .

 


بخاطر همین دلیل بود که که اپل در نهایت بطور جدی شروع به برسی مشکلات صفحه کلید کرد، اگرچه ، آن‌ها کاملا این صفحه کلید را طراحی نکردند بلکه انرا بهبود بخشیدند ، تا قابلیت اطمینان را بهبود بخشد.این صفحه کلید های جدید و  به اصطلاح “Gen 3.5” صفحه کلید هایی هستند که اپل فقط به عنوان “مواد جدید” در داخل سوئیچ پروانه توصیف می کند. شاید مهمتر از همه، اپل یک برنامه خدمات صفحه کلید پیشرفته را معرفی کرد، بنابراین اگر چیزیدر صفحه کلید شما رو به زوال است، نگران نباشید ،چهار سال پوشش گارانتی دارد. این MacBook Air تحت این پوشش قرار گرفته است.اگر بتوانیم این مساله را کنار بگذاریم، سوال متفاوتی را مطرح می‌کنم، موردی که من آن را  بررسی کردم. آیا این MacBook به اندازه کافی خوب است که یک لپ‌تاپ پیش‌فرض شود؟

پاسخ من این است که به نیازهای شما بستگی دارد   منظورم همان نه بود شکل دیگر نه.با این حال ، بیایید جمع بندی کنیم ، من واقعا این لپ تاپ را دوست دارم و فکر می کنم بسیار خوب است. صفحه نمایش True Tone Retina زیبا و خارق العاده است ،و هنگامی که این نمایشگر را با نمایشگر های دیگر مقایسه می کنیم ، آنها فقط یک پرده براق با نور ابی هستند.ورود به سیستم با اثر انگشت واقعا راحت است (اما من  کلید های عملکرد فیزیکی (پسورد ) را به اثر انگشت ترجیح می دهم). پد لمسی بزرگ، دقیق است و  باعث آزار کف دست شما نمی شود . و اما در آخر اسپیکر ها  برای لپ تاپی به این اندازه و این  کلاس خیلی خوب هستند.

 

 

این به این معنا نیست که در مک بوک ایر 2019  مشکلات وجود ندارد. وب کم بسیار خوب نیست و با وجود اینکه من با USB-C متصل می شوم و به این زندگی عادت کرده ام ، اما، می دانم که اکثر مردم عادت نکرده اند ،  نمی توانند MagSafe را از دست بدهند. صفحه نمایش هنوز هم فوق العاده روشن نیست، اما به روز رسانی نرم افزار در اوایل سال جاری آن را روشن تر از مدل سال گذشته کرده است که  در ابتدا عرضه شد.
همچنین این واقعیت وجود دارد ، که اپل قادر به به روز رسانی پردازنده به پردازنده ای  قوی تر نیست . این پردازنده هنوز هم با استفاده از یک پردازنده دو هسته ای “Y-series” 1.6 گیگاهرتزی کار می کند که حتی نزدیک به قدرت پردازش  پردازنده های سری U نیست که در MacBook Pro و بسیاری از لپ تاپ های ویندوز پیدا می شود ، نیست.در مورد استفاده روزمره من، که اصلا مشکلی وجود نداشته است – اما استفاده روزانه من شامل  گشت و گزار ، وب در سافاری و Chrome، اسلاک، Spotify، یا آی تیونز، iMessage و Evernote است. همه این برنامه‌ها را باز کنید و چندین پنجره  مرورگر را باز کنید، باز هم اتفاقی نمی افتد که نشان دهد پردازنده ضعیف عمل می کند. اما این ها فعالیت های سبک هستند ، مثلا  ویرایش عکس گاهی اوقات  باعث می شود که من بخواهم برنامه‌های دیگر را ببندم.گزارشاتی وجود دارد مبنی بر اینکه MacBook ایر امسال نسبت به سال گذشته حافضه کمتری داشته‌است. من نتایج بسیار بدتری را با یک ابزار benchmarking دیدم، اما هرگز متوجه تفاوت واقعی این نتایج ، در کاربرد واقعی نشد. اپل به من می‌گوید که عملکرد بررسی مک بوک ایر ۲۰۱۹ در مجموع باید مشابه سال گذشته باشد.ی ک تغییر مثبت که در زمینه نرم افزاری این محصول رخ داده است این است ، که اپل ممکن است در حال بهبود عملکرد نرم‌افزاری و توسعه (سیستم عامل مک بوک) Mojave باشد که باعث می‌شود که طرفداران کمی کم‌تر از قبل دور شوند و به سوی ویندوز مهاجرت کنند. در مقایسه با مدل سال گذشته، اغلب این مهاجرت ها را کم‌تر شنیده‌ام. و اما باتری ، از نظر عمر زمانی باتری زیاد فرق چندانی با مدل قبلی نکرده است و من در حال تجربه همان باتری ها هستم ، با هر شارژ ، می توان بیش از هفت ساعت استفاده فعال داشته باشید  که  اگر مراقب برنامه‌ها و روشنایی نمایشگر باشید  می‌تواند کمی بیش از هشت ساعت نیز طول بکشد.

اگر  MagSafe Air MacBook  را  می داشتید ، لپ تاپ مک بوک ایر2019 را هر جور حساب کنید یک ارتقاع خوب برای شما خواهد بود.البته ،بهتر است که باشد، چون این لپ‌تاپ مناسب برای افرادی است که یک لپ‌تاپ ارزان و در عین حال کارامد می‌خواهند.این MacBook ایر2019 گزینه واضح و پیش‌فرض نیست.تنها اگر شما  ۲۰۰ دلار بیشتر خرج کنید می توانید یک لپ تاپ مک بوگ پرو ، بهتر بخرید که تنها کمی ضخیم‌تر شده‌است. یا، همانطور که در بالا اشاره کردم، اگر می‌خواهید به ویندوز بروید، لب تاپ های  عالی وجود دارند که وقتی نوبت به اجرا می‌رسد، احساس ازادی همچون پرنده را دارید و متمعناا هیچ وقت احساس خفگی نخواهید کرد.آنچه که MacBook Air کلاسیک را فوق العاده ، ساخته است این است که هیچ کدام از این نقص ها و هشدار هارا  برای مشتریان  ندارد  و به طور مداوم برای سال ها استفاده از ان ادامه داشته است. مک بوک ایر ۲۰۱۹ خوب است اما هنوز نمی توان به عنوان لپ تاپ مناسب و پیش فرض به ان اعتماد کرد.با وجود همه این ها ، با 200 دلار بیشتر، شما می توانید MacBook Pro را دریافت کنید ، پس اگر می تواندی ، لحضه ای درنگ نکنید و بروید سراغ MacBook Pro. امیدوارم به شما در انتخاب درست لب تاپ کمک کرده باشم.

 

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

ساعدی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. کیان گفت:

    قیمتاش تو ایران چطوریااس؟؟

  2. sirvan گفت:

    ????
    slm…to iran omade AYA

    arzon tar am mishe ya n?

  3. nili گفت:

    من هرچی گشتم تو فروشگاهتون نبوددد همچین چیزیی شما که ندارین چرا الکی چیزیی مینویسنن براش..