گلکسی نوت 10
بازدید 74
1

شایعاتی درباره ی گوشی گلکسی نوت 10 و نوت 10 پرو سامسونگ

طبق شایعات و اطلاعاتی که امروزه در فضای اینترنت و سایت های مختلف پخش شده است گوشی های گلکسی نوت 10 و نوت 10 پرو قرار است شما را کاملا تحت تاثیر قرار دهند. در حقیقت ممکن است این گوشی تبدیل به بهترین گوشی سال 2019 شود اما شایعات جدید پخش شده ممکن است طرفداران وفادار سامسونگ را ناامید کند.

گوشی گلکسی نوت 10 با هدفون جک خداحافظی می کند

هدفون جک سه و نیم میلیمتری آپشنی روی تمام گوشی ها بود که به شما اجازه ی اتصال هدفون را می داد اما پس از اینکه شرکت اپل این آپشن استاندارد را از گوشی آیفون 7 خود در حدود سه سال پیش حذف کرد برند های مختلف گوشی شروع به حذف هدفون جک از گران ترین محصولات خود کردند. یکی پس از دیگری کمپانی های گوگل، هواوی، سونی، اچ تی سی و… هدفون جک را از محصولات جدید خود حذف کردند با اینحال باز هم سامسونگ به راضی کردن طرفداران خود ادامه داد و هدفون جک را از هیچ یک از محصولات جدید خود حتی از سری جدید گلکسی اس 10 که امسال به بازار آمد حذف نکرد. اما طبق اطلاعات جدید امروز ظاهرا غول کره ای اماده است تا با این آپشن خداحافظی کند. بنابراین طبق اطلاعات به اشتراک گذاشته شده با android police و منابعی مرتبط با شرکت سامسونگ، گوشی های گلکسی نوت 10 و نوت 10 پرو بدون هدفون جک ارائه خواهند شد. دلیلی برای این تصمیم رائه نشده است اما ممکن است این موضوع باعث شود که کمپانی سامسونگ این بار گوشی هایش را با ظرفیت باطری 3400 mAh و 4500 mAh به بازار عرضه کند. همچنین طبق آخرین اطلاعات کمپانی سامسونگ قرار است گوشی های گلکسی نوت 10 و نوت 10 پرو با به همراه هدفون USB-C در جعبه روانه ی بازار کند. شایعات مربوط به حذف هدفون جک در اکتبر سال 2018 هم مطرح شد ولی تصمیم کمپانی سامسونگ برای حذف آن هنوز قطعی نبود و بین گوشی های گلکسی نوت 10 و گلکسی اس 11 برای حذف اولیه آن مردد بود.

 

دکمه های فیزیکی به گذشته می پیوندند

طبق اطلاعات همین منبع پلن های کمپانی سامسونگ برای طراحی یک گوشی صاف و صیقلی فقط با حذف هدفون جک به اتمام نمی رسد. در واقع غول کره ای قرار است تمامی دکمه های فیزیکی را در محصول جدید خود که در همین تابستان اعلام می شود حذف کند. در گوشی گلکسی نوت 10 و نوت 10 پرو کمپانی سامسونگ قرار است دکمه های پاور، کم و زیاد کردن صدا و Bixby را با جایگزین های خازنی یا حساس به فشار عوض کند. نکات اساسی آن هنوز به اشتراک گذاشته نشده است اما به نظر می رسد که سامسونگ قرار است جای دکمه های حذف شده را با بافت خاص یا برجستگی یا ترکیبی از هر دو مشخص کند. طبق شایعات کمپانی سامسونگ قصد دارد این تغییرات را در محصولات جدید خود حفظ کند. اما این کمپانی تنها نخواهد بود چون ممکن است گوشی های جدید ساخت کمپانی گوگل Pixel 4 XL و Pixel 4 هم این تغییرات را شامل شوند.

 

دو مدل گوشی گلکسی نوت 10 با سایز بزرگ و کوچک

علاوه بر اطلاعات قبلی منبع به پلن های کمپانی سامسونگ برای سایز این دو گوشی اشاره کرد. طبق آخرین اطلاعات سایز گوشی گلکسی نوت 10 قرار است در حدود 6.28 اینچ و مدل نوت 10 پرو آن قرار است در حدود 6.75 اینچ باشد. بر اساس این اطلاعات سری گوشی های نوت 10 با طراحی جدیدی برای پنل رو به رویی ارائه می شوند که شامل یک دوربین سلفی در جلوی آن همراه با پنل دوربین پشتی که به صورت عمودی در بالا و سمت چپ گوشی قرار خواهد گرفت. گوشی گلکسی نوت 10 پرو انتظار می رود که شامل 4 دوربین در قسمت پشتی گوشی باشد که تقلیدی از گلکسی اس 10 ، 5 گیگ است. با اینحال باز هم ممکن است شامل سه دوربین مانند گوشی گلکسی اس 10 پلاس باشد اما این اطلاعات هنوز از سوی کمپانی سامسونگ تایید نشده است.

 

قیمت تقریبی

طبق حدسیات منابع گوشی های گلکسی نوت 10 و نوت 10 پرو باید با افزایش نسبی قیمت رو به رو باشند. هم اکنون گلکسی اس 10 e در جایگاه 750 دلاری قرار دارد. در حالیکه گلکسی اس 10 در حدود 900 دلار قیمت دارد و گلکسی اس 10 پلاس بیش از 1000 دلار تعیین شده است. با در نظر گرفتن این قیمت ها و بررسی تکنولوژی جدید گوشی های گروه نوت 10 ممکن است قیمتی در حدود 1100 دلار برای آن تعیین شود. و همینطور امیدواریم که گوشی نوت 10 کوچک چیزی در حدود 900 دلار در نظر گرفته شود. با این حال باز هم نمی شود به این حدسیات استناد کرد تا زمانیکه قیمت گوشی ها از سوی کمپانی سامسونگ اعلام نشود.

تنوع رنگ ها

احتمال می رود که سری گوشی های نوت 10 در تنوع رنگ بالایی ارائه شود. انتظار می رود که در رنگ های  مشکی، قرمز، ابی، صورتی، نقره ای و سفید به بازار عرضه شود.

 

گوشی های گلکسی نوت 10 و نوت 10 پرو در اوایل اگوست در مراسمی از سوی کمپانی سامسونگ اعلام خواهند شد. پیش سفارش هم بالافاصله در همان ماه معرفی شروع خواهد شد.

 

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

سینا خانی

سینا خانی هستم، رشته ی کامپیوتر و از یادگیری مطالب جدید و تاپیک های روز دنیا لذت می برم. و با نوشتن مقاله می تونم اطلاعات رو با دیگران به اشتراک بذارم و از این طریق به انسان های دیگه کمک کنم.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *