ارزهای دیجیتال
بازدید 174
1

بهترین ارز های دیجیتال سال 2019

در این مقاله قصد داریم لیستی از بهترین ارز های دیجیتال جهان و ویژگی های منحصر به فرد آنها به شما ارائه کنیم. همان طور که می دانید در حال حاضر بیت کوین به عنوان قدیمی ترین و گران ترین ارز دیجیتال، به نحوی استاندارد طلایی در زمینه ی معاملات ارز های دیجیتال محسوب می شود. جالب است بدانید که بیت کوین در سال 2017 چیزی در حدود 1300% رشد داشت. این در حالی بود که تعداد زیادی از ارز های دیجیتال دیگر موفقیت و رشد بالاتری از بیت کوین نشان دادند و از 3300%،  تا رشد بسیار عالی 36,000% ارز ریپل، این موضوع را به سرمایه گذاران ثابت کرد که بیت کوین تنها انتخاب عالی برای سرمایه گذاری نبوده است. پس از این اتفاق سرمایه گذاران علاقه مند به بازار ارز های دیجیتال به فکر تحقیق و شناسایی ارز های مناسب و پر سود افتادند. در اینجا لیستی از بهترین ارزهای دیجیتال یا رمز ارز های سال 2019 را برای شما اماده کرده ایم.

انواع ارز های دیجیتال :

  1. (Bitcoin (BTC بیت کوین

بیت کوین ستاره ی درخشان بازار ارز های دیجیتال، اولین و شناخته شده ترین رمز ارز جهان است. همچنین بیت کوین صاحب بالاترین میزان مارکت کپ در بین تمامی رمز ارز های رایج می باشد. این ارز دیجیتال به علت معامله شدن سریع آن و تبدیل شدن آن به نقدینگی در مدت زمان بسیار کوتاه محبوب است. بیت کوین نقش پادشاه را در زمینه ی پذیرش خرده فروشی ایفا می کند و از این نظر بالاتر از تمامی ارز های دیجیتال دیگر قرار می گیرد. با اینکه این رمز ارز از قیمت بیست هزار دلار برای هر بیت کوین افت قابل توجهی داشته است و رقابت در بازار بیت کوین بسیار شدید و تعداد طالبان آن زیاد است اما باز هم جای بسیار زیادی برای رشد دارد. پس اگر قصد سرمایه گذاری در زمینه ی ارز های دیجیتال دارید صدر نشین جدول ارزشی را فراموش نکنید.

همچنین بخوانید در پیویو :

ساخت تیزر تبلیغاتی در مشهد

بهترین شرکت تبلیغاتی مشهد

  1. (Ethereum (ETH اتریوم

اتریوم به عنوان ارز قرار داد های هوشمندانه شناخته می شود. این رمز ارز با ارزش معمولا پس از بیت کوین به عنوان بهترین ارز دیجیتال شناخته شده و در جدول مارکت کپ رتبه ی دوم را دارا می باشد. این ارز از زمان معرفی شدن خود در سال 2015 رشد بسیار تحسین برانگیزی داشته است. اتریوم یکی از بحث برانگیز ترین پروژه های ارز های دیجیتال در سراسر دنیا می باشد. اتریوم نام همکاران بزرگی را با خود یدک می کشد مانند: شرکت مایکروسافت، اینتل، چیس و جی. پی. مورگان. با نیروی حرکتی و اشتیاقی که بازار اتریوم را همراهی می کند نمی توان تصور کرد که این رمز ارز محبوب به پایان کار خود رسیده باشد. سرمایه گذاران باید حتما اتریوم را در لیست ارز های دیجیتال انتخابی خود قرار دهند.

  1. (Ripple (XRP ریپل

این ارز دیجیتال در زمینه های مختلفی خود را از رقیبانش جدا می کند. ریپل اختراع شده توسط ازمایشگاه های ریپل است و توکن های ریپل می توانند با سرعت بسیار بالا و هزینه ی بسیار کمی در سراسر جهان جا به جا شده و مورد معامله قرار گیرند. ریپل قرارداد ها و شراکت هایی را با شرکت های زبانزد در زمینه ی انتقال پول را اعلام کرده است. انتظار می رود شراکت های مالی بیشتری در زمینه ی رشد این رمز ارز در اینده صورت گیرد. بر خلاف ارز های دیجیتال دیگر جهان، ریپل بر اساس ایجاد رویا پردازی درباره ی اینده تبلیغات نمی کند بلکه حقایق و نشانه هایی از پیشرفت را هم اکنون در زمینه ی مالی به شما نشان می دهد. ارز ریپل موفق به کسب رشد 36,000% در سال 2017 شد. رشد چشمگیری که رخ دادن دوباره ی آن بعید می باشد.

  1. (EOS (EOS

یکی دیگر از ارز های دیجیتال که به قرارداد های هوشمندانه خود مانند اتریوم معروف است. این رمز ارز به سرعت در حال کسب شهرت است و اولین ارز دیجیتالی می باشد که از بلاک چین استفاده می کند. این سیستم دارای اپلیکیشن های غیر متمرکزی می باشد که بر روی بلاک چین و پردازش موازی قرار دارند. این عوامل باعث بالاتر رفتن سرعت انجام تراکنش ها و مقیاس پذیری بهتری از رقیبان آن می شود. انجام تراکنش ها بر روی شبکه ی EOS به صورت رایگان انجام می شود. خیلی از رقیبان این ارز دیجیتال از جمله اتریوم برای انجام تراکنش ها و انتقال کوین ها از ادرس کیف پولی به ادرس دیگر مقدار خاصی فی  را از شما کسر می کنند. این ارز یکی از اکتیو ترین ارز های دیجیتال دنیا در زمینه نقل و انتقالات مالی محسوب می شود.

  1. (Bitcoin Cash (BCH بیت کوین کش

بیت کوین کش یکی از انشعابات پروژه ی اصلی بیت کوین می باشد که موفقیت های بسیاری را کسب نموده است. این ارز چهارمین مارکت کپ بزرگ جهانی را دارا می باشد. اگر بیت کوین و بیت کوین کش را مقابل یکدیگر قرار دهیم یکی از مهم ترین برتری های بیت کوین کش سرعت بسیار بالاتر آن نسبت به بیت کوین در نقل و انتقالات مالی می باشد. این رمز ارز با ایجاد تغییراتی نسبت به بیت کوین دارای مقیاس پذیری بالاتری می باشد. گرچه هنوز به اندازه ی بیت کوین با ارزش و شناخته شده نیست اما بیت کوین کش می تواند جانشین بسیار خوبی برای بیت کوین باشد. بازار این ارز در بین دیگر ارز های دیجیتالی از شور و اشتیاق بسیار خوبی برخوردار است و حتما می تواند انتخاب خوبی برای لیست سرمایه گذاری شما باشد.

  1. (Litecoin (LTC لایت کوین

رمز ارز لایت کوین هم اکنون به عنوان یکی از روش های پرداخت به سایت Overstock.com اضافه شده است. برای لایت کوین آینده ی درخشانی پیش بینی می شود. سرمایه گذاران طولانی مدت در زمینه این ارز با بازگشت 20 برابری آن مواجه شده اند. در دسامبر سال 2017 قسمت این ارز به 350 دلار هم رسید. لایت کوین هم اکنون با قیمتی در حدود 80 دلار در بازار معامله می شود. این ارز دیجیتال به علت ثباتی تقریبی که از خود نشان داده است طرفداران زیادی دارد. لایت کوین به علت اکتیو بودن در معاملات هم اکنون در لیست مارکت کپ در بین 10 ارز دیجیتال برتر دنیا قرار دارد. این ارز دارای الگوریتم های متفاوت و در نتیجه سرعت تراکنش های بالاتری نسبت به بیت کوین است.

به خاطر داشته باشید که بازار ارز های دیجیتال دائما در حال تغییر است و سرمایه گذاری در زمینه ی آن همیشه یک ریسک خواهد بود.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

سینا خانی

سینا خانی هستم، رشته ی کامپیوتر و از یادگیری مطالب جدید و تاپیک های روز دنیا لذت می برم. و با نوشتن مقاله می تونم اطلاعات رو با دیگران به اشتراک بذارم و از این طریق به انسان های دیگه کمک کنم.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *